Förfest i Bollnäs

image1221
Igår drog vi iväg till Bollnäs, där det vankades fest!
Som "ny" blir man ju lite nervös.. Vad skall folk tycka? Vad skall folk säga? Hur reagerar dem på nya medlemmar i ett redan samansvetsat gäng? Men jag kände mig välkommen och alla var super trevliga. Det visade sig även att vissa av dem var riktigt insatta i våra bloggar (japp, även min). Mot tolvslaget drog vi oss ut på krogen. Alla var som galna på dansgolvet och det var supertrevligt även där. Kul att vara på ett nytt ställe faktiskt & speciellt med min älskade vän.
12
M a r i a

måste bara säga att du och jessica och ruskigt söta :D

Junitjej

Hoppas du får en trevlig start på veckan! ♥

MATILDA

åh, du får skicka bilderna från fikat på msn sen? :D även fast ja inte va så kort sugen ;)

k persson

vilken härlig utväxt du har.

Sanne

fy satan vad ditt hår glänser tjejen! :) vad har du gjort med det? ;)

Emmah

Hoppas du hade en trevlig kväll :)

Mizca Rödebäck

Du O Jessica är rätt lika faktiskt.

AKP

Då har du ju nästan varit där jag bor :D

Nathalie

riktigt fin blogg du har :)

Lina

Nämen. Var du hem till oss i lilla Bollnäs?! :P
Vad roligt ;P
Kram

Jenny

Vad roligt ! :> Var ni på tranan eller ? Jag kommer själv från bollnäs ;>

Kim

Ser ut som att min polare, Timmy är med på en av bilderna... men är inte säker :P