Jäkla plattformsbyte! : (

Hej vänner!

Vet inte om de har med plattformsbytet att göra eller om ni helt enkelt tröttnat på bloggen.. Aktiva listan är ett minna blott och jag har ett jäkla strul med komentarerna.. Vissa länkar försvinner, vissa komentarer verkar inte ens dyka upp.. Länkar som inte funkar.. STÖÖÖÖN! Längtar tills allt detta blir KLART någon gång!
8
Anna

usch vad trist! alltid varit strul med blogg.se så länga vad jag kan minnas och man hoppas ju verkligen att det ska lösa sig, hittils har jag dock bara hört negativt om plattformnsbytet - typ att man bara kan ladda upp en bild ? snacka om segt.



hoppas bara du inte får som jag fick där - att alla bilder också försvinner ;)



Anna

- va, kom du på det nu ?



Mig kan du lita på i alla lägen ska jag tala om för dig, jag är inte som "alla " andra :)



åå ja, jag erkänner - jag är en nattmänniska på både gott och ont, det är ju på natten man kan kooppla av som bäst :)





Anna

jo samma här, fast helgnätterna är väll det som käns bäst, då får man inte så där jobbig vakna sent ångest dagen efter - eller jo, men inte på samma sätt :p



jag tycker det är skönt med den där egentiden och lugnet, att få sitta helt själv i sin egna lilla värld, inget som stör och stressar upp.



trist, kärleksstrul är inget främmande för min del - antar att det är distansen som svider, vad jag förstått så bor ni en bit ifrån varandra :(





Elin [ n e v n a r i e n ]

Mmm.. och typ massa av mina bilder har försvunnit... några jag hade i side.. några jag använt i andras designer, så nu ser det ut som fan rent ut sagt på vissa bloggar bara för att min inte är iordning :S

Gilraen

Jag vet att Eva, http://blixman.blogg.se har haft precis samma problem. :(

majan

Tråkigt när det inte funkar som man ska. Jag är i alla fall en trogen läsare ;)

therese

Lär väl dröja så seg som dom är =s

Johanna

vad tråkigt.. :/

jag har iallafall inte tröttnat ska du veta, jag är inne flera gånger om dagen :)



Ha en bra dag!