Mer bilder från helgen..

image1238
Här har ni ett mega kollage med ännu fler bilder från helgen..
10
Malin

Säker på att ni inte är liiite liiite lebbiga ändå? ;)

Ilona

Äh varför ska man vara lesbisk för att man pussas med sina kompisar! Det tycker jag är så himla fel! :P Mer pussar åt folket!

Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag brukar också pussas med mina bästa tjejkompisar. Ser inget lebbigt med det? :P

J

pussar du din kompis??? :S

Elin [ n e v n a r i e n ]

haha what the hell? En till som är pryd? Vad är det för land vi bor i? haha!

Alexandra

Men Linda, du kanske ska tänka lite. Om du tycker att dte är jobbigt när folk tror att du är kär i henne knaks edu inte ska lägga ut bilder när ni pussas. Det måste du fatta. Du lägger ju bara upp sådanna bilder för att provocera och vara en nål i ögat på folk.

Natteli

haha du ser lite halvt galen och ond ut på andra bilden uppifrån! Helt underbart! :D (du vet att jag menar det på ett snällt sätt ;))

Lily [ L i n d a . B l o m ]

Alexandra: Provocera? :P Nää, sådan är inte jag!

Michelle

hahah, kul att alla kommenterar som dom gör.
det är ju inget fel på att pussa sina kompisar

Kristin

Ooh, lilla Bollnäs! Där bor ju jag :p