Den omtalade guiden..

HOPPA ÖVER DETTA INLÄGG, OM DU HATAR GRATIS-PRYLAR!

Läs och lär dig sidan!
Ett nyttigt tips till sig som är gratisbio medlem är att våga klicka runt och läsa. På så sätt har jag lärt mig sidan och på så sätt kommer du också kunna lära dig sidan (ni har ju en liten fördel nu, genom min guide)

Alternativ 1 - Gratis sidor
Gratisbio har mängder av erbjudanden där du kan delta i undersökningar, klicka in på sidor, bli medlem på sidor, som är kostnadsfritt. Dessa är superenkla att delta i och vissa räcker det med ett klick in på en sida och sedan trycka bort sidan igen så har du samlat dig poäng.

Alternativ 2 - Köp saker
Skall du beställa från Ellos? Eller skall du framkalla foton? Gå in på gratisbio och sök efter sidor och se om de har några erbjudanden. Om du ändå skall beställa via Ellos, varför inte passa på att på 10% av köpesumman i poäng?

Alternativ 3 - Värva aktiva medlemmar
Du har en värvningslänk på din sida som du kan skicka till vänner, lägga ut på bloggen också liknande. När en person blir medlem genom din länk får du inga poäng, men när medlemmen sedan samlat in 100 egna poäng(alltså utöver de 75 startpoängen), får du själv 200p i ersättning. Detta betyder att det är riktigt enkelt att komma upp i högre poäng som resultetar i presentkort.

Vad har då jag fått från gratisbio.se?
Första beställningen: 300:- H&M
                                  200:- Skopunkten
                                  200:- JC

Andra beställningen: 400:- JC
                                  300:- Skopunkten

Övriga beställningar: 3500:- på SIBA (se bild ovan)
                                  700:- påväg hem

Känner du att det är dags för dig att komma igång med gratisbio.se?
Klicka här, genom den länken får du av mig hela 75 startpoäng!
12
E. Riley Page

hoppar över :P

Elin [ n e v n a r i e n ]

hhaha det är det jag menar... dessa kommentarer som hamnar i MIN blogg - vad har jg med det att göra liksom? Jag vill inte ha en massa spam som andra tjänar på i min blogg :P

Lovisa

Vilka sidor använder du och shoppar du mycket via nätet? Vad har du gjort på gratisbio för att få ihop så många poäng? Jag har tjugo värvningar, men det verkar segt för de jag värvade.. Tror jag behöver lite tips, om du har? :)

johanna

vilken snygg blogg :D

Ida

tja! jag vill gärna ha en design, ofcourse så betalar jag ;) har addat båda mejl adresserna .. men jag vet inte vilken du använder..

elinor

vill bara önska dig en trevlig helg !

jannica

rösta fram veckans blogg i min blogg , alla bloggar är nominerade:D

sandra-sofia

Fin blogg=)

Therese

VINN SEX AND THE CITY SKOBOXEN FYLLD MED ALLA 6 SÄSONGERNA I MIN BLOGG!

Julia

Kul att det går så bra för dig! =) Du har värvat mig, hehe, om det blir så när man blir medlem genom din länk och har över 100 poäng efter lite slit? ;p



kram

elli

jag fick bara 50 startpoäng :P

dessutom vågar jag inte bli medelem på "gratissidor" tänker jämt att det kommer kosta ändå:P

Angelica

tack för påminndelsen. jag ska sitta och klicka runt lite på gratisbio och se om jag hittar något bra som jag kan få poäng för :)