Slut på rakskum?

När du står där i duschen och skall raka benen och plötsligt märker att rak-skummet är slut, har jag ett super tips!

Använd BALSAM! Balsamet gör benen silkeslena och hjälper rakhyveln att glida fint och lätt längst benet. Faktum är att jag att jag alltid använder balsam när jag rakar mig, eftersom att det ger ett så lent resultat. Efteråt kan du även smörja in benen med lite olja.

16
jenny

hahaha så kan de va köp en venus breez då slipepr du alla rakskums broplem dene fan toppen i cant liivve utan it enymore hehehehehe

Sofie

det brukar jag också :) funkar hur bra som helst!

Mia in the sky with diamonds

Jag använder vanlig fast tvål, fungerar också väldigt bra faktiskt. Men det där med balsam ska jag nog också prova. Det är så dyrt med raklödder!

Millia

fan det där e juh mitt knep :)

Tulla Filippa

Kör också alltid med balsam! :)

Härligheter enligt Erika

I nödfall har jag använt schampoo, det funkar det med. Kan du göra reklam för min utlottning av en jättefin skinnväska??? Du gör det enkelt genom att vara med!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.3354691

Jenny

Jag kör med tvål, funkar fint.

Junitjej

Tack för tipset!!

Louise

Skulle du kunna göra en heather till mig utan kostnad?

jennie

så brukar jag göra också :)

Gabriella

Det måste jag prova tack för tips, jag brukar använda dusch creme.

Helena

det är bra :)

Hanna

Jag använder Hair & Body Shampoo från Dermanord (http://www.dermanord.se/) då jag ska raka mig. Jag älskar deras produkter.



Använder även jag olja efteråt, då har jag Jojobaolja från Crearome (http://www.crearome.se/). Även deras produkter är bra.



Jättefin sida du har Lily. Kram.

Lovisa

Testa att ta hudlotion när du har duschat och sen ta plastfolie över benen ett tag.. Det ger lena ben! :)

sofia

Hejsan :)

Du verkar rätt så hajj på det här med hår och så :)

Har inte sett din blogg innan och bara skummat igenom den lite nu när jag står på jobbet. Men det verkar iaf som att du kanske skulle kunna tänka dig att hjälpa mig med ett litet problem till och med ? :) Dom frisörerna jag brukar gå till och fråga vad jag ska göra med mitt elendiga hår brukar bara svara det som är populärt just då.. Inget som passar till själva mitt hår.. Nu kanske det är svårt att veta över internet men tänkte om du kanske försöka hjälpa mig ändå? :)



Kommer i vilket fall som helst börja läsa denna bloggen regelbundet. lov it :)

Nina

Smart, har aldrig tänkt på att man kan använda balsam. :) Ska pröva det. :)