Vinn plåtning med Nagadez



En av mina absoluta favoritfotografer tävlar nu ut en plåtning i sin blogg.
Det här är bannemig mitt drömpris alltså!

Vill du delta?
Klicka här!
13
Milton

Jag har redan gjort det! Men dem kan inte göra något, tyvärr =(

Johanna

Hej Linda!

Tänkte at jag skulle utmana dig med "sommarens bästa" :) vad tycker du har varit det bästa i sommar? Hoppas du vill anta utmaningen...

http://myzjojo.blogg.se/2008/august/sommarens-basta.html

Sov gott!

Anders aka Nagadez

Glöm inte att skriva en kommentar med länken till ditt inlägg i min blogg sen så jag kan ha koll på alla som deltar! =)

annie

sv: javisst, no problems :)

Josiee

himla skoj:) goodluck sötnos!

Amir Akrouti

sv: ja hon verkar lite ur vettet :p

Anonym

Linda! kan du hjälpa mej med designen? Jag bet idag isåfall! puss

Fredrik Frisören

Godmorgon!

liiisa

Vill också tävla! Attans att man inte är över 18... Eftersom jag inte kan tävla så hejar jag på Linda! :D



http://lisastein.blogg.se/

Anonym

är det inte du på bilden på den där "tidningen"?

Camilla

Jag har skrivit ett inlägg om modeakuten på min blogg. Du som verkar Tight med företaget kan ju gå in och kika. Och kanske till och med be dom kontakta mig. det verkar nämligen helt omöjligt att få kontakt med dom.

Alexandra

Är det du på den där bilden? Snyggt isåfall! :)

MJ

Hej. Såg att du va frisör. Skulle vilja ha ett tips om jag ska klippa lugg eller inte. Kolla mitt senaste inlägg.