L ö r d a g

Hej vänner!

Idag har det varit en blogglös dag och jag har saknar er : )
Vi har ialla fall varit iväg till Karlskoga idag, J har haft innebandy-match. Jag, J och två vänner till åkte förbi Mc Donalds på hemvägen och fick i oss lite mat.

Där kom det faktiskt fram en urgullig tjej som berättade att hon läser min blogg och gillar den jätte mycket. Jag blir så otroligt generad när det kommer fram människor och säger det, att jag blir nästintill stum. Jag blir så arg på mig själv efteråt. Jag tycker ju att det är så otroligt roligt,  men tungan liksom låser sig. Så om du läser detta, förlåt mig för att jag inte sade så mycket, jag blev helt enkelt chockad! : ) Men superkul att du kom fram, det uppskattas. Det känns kul att få beröm genom bloggen, men det är en helt annan känsla att få cred i verkligheten. Grabbarna blev lika chockade som jag..

Nåväl, jag fick jordens huvudvärk i sista perioden och det första jag gjorde när vi kom hem var att ta en Ipren. Jag brukar inte smälla i mig smärtstillande eller liknande annars, utan brukar låta det gå över av sig själv, men idag var det fruktansvärt! Jag tog en tablett, lade mig i J's knä och fick lite huvudmassage, somnade en stund och vaknade nu. Huvudvärken är näst intill borta och jag känner att det är dags för mig att uppdatera er lite. Flera av er verkar ha saknat det idag.

Företsen, ett tips mot huvudvärk är just huvudmassage. Ni vet så som frisörer gör när dom tvättar håret på salong? J brukar få sådan massage varje dag, den lille skiten, och idag var det min tur. Det får igång blodcirkulationen och är både bra och skönt, även om man inte har huvudvärk. Cirkelrörelser över hela huvudet, inte för löst - prova det!
8
Emma

Kan tyvärr inte ta mig till Karlstad men jag älskar din blogg jag med. Fortsätt med det du gör så kommer du nå långt. Kram Emma

Moa

jag har saknat din blogg idag. men jag förstår dig. man kan ju inte hinna med allt.



ha en fortsatt trevlig kväll!



Kram Moa

Felicia

Min förra pojkvän gav mig huvudmassage näsan varje natt så jag skulle somna bättre. Det var underbart!

Tereze Kirch

Skulle bara vilja önska dig en trevlig advent och en god jul! Kram på dig ♥

Helena Einarsson

massage är underbart skönt :)

Emelia

Det var jag som kom fram till dig på McDonald's... Jag kan berätta att jag var lika generad jag! Tyckte först att det var du som satt där, sedan blev jag osäker för att sedan nästan bli helt säker på att det var du.



Jag uppskattar verkligen din blogg, fint gjord, roliga och intressanta inlägg samt snygga bilder. När man tycker att en person är bra på något tycker jag att man ska säga det till personen. Men jag är värsta fegisen och vågade först inte gå fram, men sedan tog jag bara tag i mig själv på vägen till bilen och gick förbi bordet du satt och sa vad jag tyckte. Det känndes skönt efteråt :)



Jag tänkte inte ens på att du inte sa så mycket utan tänkte mest på min nervositet och vad jag skulle säga. Men kul att se dig i verkligheten i alla fall, du verkar vara en jätte söt och trevlig tjej!



Kramar Emelia



Emma

Jag såg dig på innebandymatchen :) Ska jag vara ärlig så läser jag inte din blogg så jätteofta, men tittar in lite då och då. Det var min polare som kände igen dig först :)

Emma

Svar: Hehe, jaa :) Lär bli fler besök nu (bloglovin'). Du var ju hur söt som helst! Ha det fint och God Jul :)