Lycka!


Spana in min superfina julklapp från Chique.se. Dessa skickas till mig med morgondagens leverans och jag är överlycklig. Tror dom kommer bli superfina till min nyårsklänning (eller ev. annandag-julklänning). Jag hade ju ett par liknande skor ovan i rött för ett tag sedan, men sålde dom då de var lite för höga samt inte kom till användning. Svart är en lättare färg och de kommer användas flitigt i.o.m. nyår och allting när man skall vara lite finare klädd.

Till detta skall jag givetvis använda mammis och pappis julklapp!

Jag är så glad, så glad, så glad!
9
Att ha det gott

De var fina

Felicia Danielsson

Guud så söta skor! :D Dom är verkligen jätte fina :)



Kram kram

Maria

oh dom där är så sjuk söta, du kommer sitta som en smäck på dig!!( kan man säga så om skor?aja jag gjorde det ju precis)

Emmah

Måste till och börja med att få tala om vilken underbar blogg du har och vilken fantastisk människa du verkar vara! Underbart! :)

Skulle gärna vilja veta vad du har för åsikter om inlägget som heter "Vem bär skulden?" och handlar om våldtäkter och vems felet är.



Många kramar

Emmah

Emmelie

Det var verkligen ett par superfina skor! Passar ju till allt - jag är ruskigt avundssjuk... Och självklart sugen på att utöka min egen skosamling! ;)

DENISE

Du kommer vara skitfin på nyår med det där :D

Alexandra

söta!

Mysan

riktigt fina skor! kommer säkert vara super tjusig i dom :)

S A N N A

superfina!!