Mina fina skor


Igår kom mina underbara pumps, som jag fick av Chique.

Jag har försökt fota dem själv, men bilderna på dem gör dem verkligen inte rättvisa, därför lånar jag bilder från Chique istället. Skorna kommer givetvis bäras på juldagen och/eller nyår. Precis lagom klackhögd för mig som inte orkar gå i superhöga klackar dessutom. Jag är kanonnöjd!

Super duper tack till er Chique.
9
Pernilla

Guud så snygga=)

Intressant

hej :) tänkte bara göra lite reklam om min blogg...

Läs den gärna!





XOXO

Elin

Hej! Ska nu klicka hem jackan från koola anna, Nelly. Har för mig att du skrev att den var stor i storleken, modellen ser lite stor ut också.. jag har m / 38.. Borde jag ta S? :)



Och vad har du i jackan + din storlek i vanliga fall? :)

Kram

Lily [ L i n d a . B l o m ]









Elin: Jag har storlek XS på jackan och har XS i vanliga fall : )





E

Okej, men tycker du att den är bra i storlek eller lite stor..?

:)

Lily [ L i n d a . B l o m ]











E: Jag skulle nog säga liiiite stor : )









Jenny

Jätte söta skor!

nadja luong

oh...rikigt snygga är de,,,jag vill med ha

mia

jättefina :)