TÄVLING: Valfria märkesunderkläder


För att delta;

- Klicka
här och registrera dig på Uppercut - det är helt kostnadsfritt.

- Välj sedan ut önskat par trosor eller kalsonger.

- Skriv ditt kundnummer + önskade underkläder i en kommentar till detta inlägg.

Avlsutas: 7 Januari

AVSLUTAD!
74
Veronica

Du ser :) Du ska inte underskatta dig själv! Du blir tuffare när det väl gäller. Sen finns det sånna som jag som kanske bryr mig lite föör mycket. Men hur kul skulle de vara om vi alla var lika? :-)

Ciccie Monrin

Mysig tävling! Mitt kundnr är: 47056

Jag skulle vilja ha "Björn Borg,

Mini Shorts Lightning Very Berry"

Dom var helt underbart fina, o samtidigt sexiga! I love!

Evelina

snigg header du har :D

Sandra

Medlemsnummer: 93130



Önskade underkläder: Björn Borg 2-pack Trophy Gold Trunk artikelnummer: Art.Nr. UPBJ102205C12036



Jag vill vinna åt min karl, han älskar Björn borg.

Angel

Tittade förbi så tänkte bara lämna ett spår =) Gott nytt år ! ! =)

Marica Rödebäck

Kundnummer: 55955

Det fanns inga trosor i min storlek på den sidan - är ju XL-XXL i arslet så tyvärr. Men jag fann så söta strumpor så man kanske får välja ett par Topeco

Art.Nr. UPGTO4178C1012 istället för en trosa om man vinner.. ? Man kan ju alltid fråga.

Hihi!

malinm.se

Vad tycker du om "förbjuden syskonkärlek"? Läs inlägget jag skrivit om det och säg din åsikt!

Sandra

Jag tycker att det är jättekul att du har så många tävlingar :D

kickan

Mitt kundnummer är 50976 och jag skulle gärna vilja ha modellen Frank Dandy Superwear L. Maddox Boxer Deep Orchid! ( https://www.uppercut.se/default.asp?page=product&productnumber=UPGFR08H0202C99&categoryid=24&pagenr=1&productsperpage=99&prodtype=&search=&modeltype=&orderby=1&frompage=products )

Anonym

Kundnummer : 95775

Modell :Frank Dandy Superwear

L. Fairmont Boxer Blazing Orange

Emma

kundnr. 91081



Dessa :https://www.uppercut.se/default.asp?page=product&productnumber=UPRE084-6029C333&categoryid=31&pagenr=1&productsperpage=16&prodtype=&search=&modeltype=&orderby=1&frompage=products



skulle jag vilja ge min pojkvän som fyller år den 13 januari.

Sandra

Kundnummer: 87644



L. Maddox Boxer Deep Orchid - L 1 á 179,00 kr

Anonym

Har länkat



http://molnboanna.blogg.se/2008/december/underklader-2.html



Kundnr 41054



Frank Dandy Superwear

Victorian Boxer White

Skulle jag vilja vinna till min sambo

Anonym

Har länkat



http://molnboanna.blogg.se/2008/december/underklader-2.html



Kundnr 41054



Frank Dandy Superwear

Victorian Boxer White

Skulle jag vilja vinna till min sambo

Angelique

Kundnummer : 62214



Önskar att vinna Calvin Klein 365 Black Flowerstamp Trunk till min pojkvän som fyller år den 3:e januari, blir ju lite försenad present men den som väntar på något ;)

Viktoria

Hallåhej!

Kundnummeret är 97059 och önskemålet om underkläder.. Killen skulle få klä sig i ett par Calvin Klein, 365 Black Flowerstamp Trunk.



Mest för att han älskar märkes grejer, och jag älskar honom i snygga boxers med prints!

Den perfekta kombinaitionen! :D

Malin

Gott slut o gott nytt år!!!



Malin

Tobias

Dom där var snygga ;)

linn

du har sjukaste snygg header! :)

Fredrik *Frisören

måste vara med!

Tobias

ska nog göra det snart ;)

budgetshopping

60954 är kundnummret och jag vill vinna:Diesel

Bramy Red String

i st S

Lilly o mamma

Åh va roligt me en ny tävling =)

Vi vill va me som vanligt =) Finns ju inga trosor åt Lilly men jag kan behöva nått nytt så om vi vann önskar vi oss ett "Luan Cami Set Light Pink" från Roxy. Helst i strl L då "mammarumpan" hänger kvar... =)

Mitt kundnummer e: 84154



Hoppas du får en trevlig nyårsafton =)

budgetshopping

Vet inte om min förra kommentar kom frem så...

mitt kundnummer är: 60954

Jag vill vinna: Roxy

3-pack Roxy Hipster ...





CherryCheek

Jag skulle vilja vinna:



Frank Dandy Superwear

Victorian Boxer White



åt min pojkvän, som önskade sig kallingar i julklapp av släkten, men bara fick läskiga bomullsfilsingar som noppade sig efter en tvätt. Så han skulle bli superglad av att få ett par snygga märkeskalsonger!



Mitt kundnummer är: 77770

M08

Mitt kundnr: 58012



Dolce & Gabbana



Mediterranean Boxer White



Guldregn

mitt kundnummer:

88702



Jag skulle gärna vilja vinna



Björn Borg

Mini Shorts Satin Teaberry

Olelsi

Jag har reggat mig på deras sida, första gången jag var in faktiskt. Mitt Kundnummer: 81227, så nu var det gjort.



Men det fanns ju så himla mycket snyggt där men jag väljer dessa: Puma Logo Rose Hipster Orange i storlek XS. Pris: 99:-.



Produktlänk: http://www.uppercut.se/?page=product&productnumber=UPGPM106494C602



Min äldsta tös ÄLSKAR PUMA så därav storleken.



Kram Nettan i Hälsingland.



MiaHB

Hej! Mitt medlemsnummer är 50147 och om jag har turen med mig så önskar jag mig ett par Armani stretch cotton white shorts i stl XL!

Liz

67169 blev mitt kundnummer och om jag vann så skulle jag vilja ha:

Mini shorts lightning

Black Coffee

storlek: large

Kram från Malmberget :)

Albin - Bibloggen

Kundnummer: 47749 ÄR MITT KUNDNR

vinner jag vill jag ha ett par

Dolce & Gabbana

Pure Stretch Boxer Black

storlek: S



Din blogg är Bäst !

Eva

Kanske är jag helt dum, men jag visste inte var man skulle registrera sig...:O

Ett par Armani-trosor (stripe microfiber) skulle iaf sitta fint.

Har också länkat dig i min tävlingsblogg: evastavlingar.blogg.se

Emilia U

Kundnummer: 90010



Jag hade väldigt gärna velat vinna Calvin Klein 365 Black Flowerstamp Trunk till min pojkvän. Jag är, milt sagt, lite less på hans noppriga och urtvättade kallingar som kliar mot ens lår när man ska sova, haha ;D



Fastän julen är över för denan gång så skickar jag ändå med ett litet rim :)



"Noppriga kallingar är ju så illa

Så här får du nått som jag tror du kommer gilla

Ett par härliga Flowerstamp Trunk

Så du slipper se ut som ett sunk"



God fortsättning!



Mvh Emilia.

Nathalie

Åh jag vill vara med:)



Kundnummer: 73655

Frank Dandy Superwear

L. Angsana Brief White

annelo

Är absolut med och tävlar =)



Kundnummer: 84378

Vid vinst skulle jag vilja ha

Armani

Stripe Microfiber Shorts Black

I strl M

Cecilia H

Kundnummer: 76347



vill gärna vinna Resteröds

Agneta Roses Fog, storlek M.

Lizelotte

Kundnummer: 63858

Jag skuelle vilja vinna: Björn Borg - Mini Shorts Lightning Black Coffee i storleken M.

Electra

Kundnr:76618



Om jag vinner skulle gärna vilja ha Diesels

Ladies Logo Pink Boyshorts

i Storlek L

Tania

Medlemsnummer:91019

Jag vill gärna ha Resteröds Gunilla Stairs Storm Grey Boxer, så himla läckra ju:)

Johanna

jag vet inte hur länge jag satt och kollade efter dom snyggaste, men tillslut så hittade jag dom här. så himla snygga.

Frank Dandy Superwear

L. Victorian Boxer White

Art.Nr. UPGFR07H01005C99

Kundnummer: 73948

Albin - Bibloggen

Kundnummer: 47749 ÄR MITT KUNDNR

vinner jag vill jag ha ett par

Dolce & Gabbana

Pure Stretch Boxer Black

storlek: S



Din blogg är Bäst !

Albin - Bibloggen

Kundnummer: 47749 ÄR MITT KUNDNR

vinner jag vill jag ha ett par

Dolce & Gabbana

Pure Stretch Boxer Black

storlek: S



Din blogg är Bäst !

Poppy

Heej, fin blogg! hur har du fixat designen så där! värsta proffset :D kolla gärna min blogg



www.candycream.blogg.se

fanny

kundnummer: 87579



önskade trosor: Dolce Gabbana -

Fiesty Animal Zebra String

Matilda

Kundnummer: Matilda Östman - 23568

Önskade Kalsonger: Frank Dandy Superwear Chewton Boxer White

länk till kalsongerna: http://www.uppercut.se/?page=product&productnumber=UPFR08410103C000



Min pojkvän behöver verkligen nya kalsonger...

Matilda

Kundnummer: Matilda Östman - 23568

Kalsonger: Frank Dandy Superwear Chewton Boxer White

produktlänk: http://www.uppercut.se/?page=product&productnumber=UPFR08410103C000



Min pojkvän behöver verkligen nya kalsonger...

Lindali

medlemsnummer; 50180

Björn Borg - Mini Shorts Lightning Black Coffee i storlek L. :)

Sofia

Verkligen jättekul med så många tävlingar, försöker delta så ofta jag kan :D

Kundnummer : 86681

Mini Shorts Lightning Very Berry

Storlek Small (S)

De verkade väldigt fina och mysiga.

Björn Borg är min grej ;)

Finfin blogg.

hanna

kundnr: 63962



Svea

Betty Stripe Brief Green



storlek M



/hanna :)

Steffi

Kundnr: 82755



Honeydew Yellow Animal Rumba short, artikel nr: UPHD007C011

Lina

Kundnummer: 78047



Jag skulle vilja ha trosorna Mini Shorts Lightning Black Coffee från Björn Borg, artikelnummer UPGBJ72010C7725.



linalindegren@gmail.com

nadia

vann inget på julkalendern så man hoppas nu ;D



kund nr: 60630



Vill ha; Björn Borg Mini Shorts Satin Teaberry

Art nr; UPGBJ72010C2439



Gott nytt år föresten ;)

julia

kundnummer: 89792



jag skulle göra nästan vad som helst för ett par Emporio Armani, Stripe Microfiber Shorts Black!

Art.Nr. UPGAR162162C00020

:)

Jennie

Hej!

Mitt kundnummer är 83304!

Frank Dandy Superwear Maddox Boxer Deep Orchid var riktigt snygga!

Artikelnummer: UPGFR08H0202C99



/Jennie

Jennie

Hej!

Mitt kundnummer är 83304!

Frank Dandy Superwear Maddox Boxer Deep Orchid var riktigt snygga!

Artikelnummer: UPGFR08H0202C99



/Jennie

Fanny

Julen är slut men vad gör de'

När goa Linda fortfarande klappar vill ge

Skriver roliga saker, lanserar tävlingar då och då

Gör att man framför datorn bättre kan må

Och om det skulle va' på det viset

Att jag vinner priset

Så skulle jag ta något rosa

Kanske en trosa!



Björn Borg Mini Shorts Lightning Very Berry



Artikelnummer: UPGBJ72010C7723

Kundnummer: 48214

Emelie

Kundnr: 92384



Önskade underkläder: Björn Borg Shadow Black Microfiber Shorts

Art.Nr. UPBJ5102C7764

Stl: Large



kram =)

Shermin

Hejhej Linda!



Kundnummer: 80289



Kan man välja 2-pack? För isåfall skulle jag vilja ha Björn Borg 2-pack Streaky Palette Trunk Eclipse

Art.Nr: UPBJ142205C1928

I storlek Medium. Dom är till min pojkvän haha, inte till mig alltså xD



Annars väljer jag Björn Borg

Shadow Black Microfiber Shorts



Art.Nr: UPBJ5102C7764



Hihi var svårt att välja, gillar kalsonger med mönster och försökte hitta ett par turkosa. Gillade Björn Borgs utbud mest :)



Kram

HHELENE

Mitt kundnummer är:66486

och skulle jag vinna så skulle jag vilja ha dessa supergulliga honey dew's!



https://www.uppercut.se/default.asp?page=product&productnumber=UPHD007C027&categoryid=&pagenr=1&productsperpage=99&prodtype=1&search=&modeltype=25&orderby=1&frompage=products

amanda

kundnr: 89851

Skulle jag vinna skulle jag vilja ha Frank Dandy Superwear Santana Boxer Rock i storlek M. Perfekt att vinna nu lagomt till pojkvännens födelsedag! håller tummarna! :)

Christina

kundnummer är: 23968



Björn Borg- Mini Shorts Lightning Black Coffee

Michaela

mitt kundnummer är 31830



jag skulle vilja ha sovsetet Luna Cami Set Light Pink från Roxy is strolek medium :)



håller tummarna!

G I L R A E N

Kundnummer: 94421

Kalsonger: Billabong - Staincal Boxer White (stl L)

Freja

Mitt kundnr är: 81132

Jag skulle vilja ha : björnborg Mini Shorts Satin Teaberry (Strl L)

Artnr:UPGBJ72010C2439



Håller tummarna!

Kram

Sofie

Kundnr: 96061

Modell: Björn Borg



Mini Shorts Satin Opaline Green

linn

Kundnummer: 76122

SKulle vilja ha Frank Dandy Superwear

L. Aija Boxer Grey storlek Large

Emma

Mitt kundnummer: 92828

Jag skulle gärna vilja överraska min underbara pojkvän med dessa snyggningarna: Calvin Klein

365 Black Stained Trunk.



Ta hand om dig! :)



EC

Jesper

Kundnummer: 91939

Skulle jag vinna skulle jag vilja ha: Calvin Klein, 365 Black Flowerstamp Trunk. Medium.



Alla mina kalsonger är verkligen söndertvättade och att få ett par nu vore inte helt fel. :D

linn

Kundnr: 57600

Resteröds Agneta Roses Fog Medium

Art.Nr. UPGRE0831094C058



Du har alltid så bra tävlingar:D!

Carro

Mitt kundnummer är: 26978

Jag vill ha: Björn Borg Mini shorts lightning very berry. Strl Large



Ha en bra kväll! :)

Sara

vem vann?

linn

Vem var det som vann:)?

Olelsi

Vem vann?? Tror jag missade dragningen på denna tävling.

Ha en bra dag!!



Kram Nettan i Hälsingland.