Nya systemet är nu uppe och redo att utnyttjas!

Linda's bloggdesign!


Efterfrågan på mina designer har blivit enorm. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att de skulle bli såhär stort. Därför har jag för både min och er skull lagt upp ett nytt system, med tre alternativ att välja mellan. Dels för att ni får möjligheten att slippa vänta i månader på en ny design.


Har du några invändningar mot mitt system, ber jag dig att mejla min kontaktperson: salongjessica@hotmail.com. Jessica sysslar dock INTE med bloggdesign!





Alternativ 1 - Donation

Maila donation.design@hotmail.com om du är intresserad av detta alternativ.

  

Du kan välja att donera pengar till mig, men för att få förtur i kön krävs en summa på minst 100:-. Totalbeloppet vid din donation bestämmer hur avancerad din design blir. Donationen sker innan designen blir din, till ett kontonummer du får när du kontaktat mig.


Vid detta alternativ kommer du få en del förmåner. Du kommer delvis få vara delaktig under själva designandet, och komma med egna förslag, göra ändringar o.s.v.





Alternativ 2 - Gratisdesign

Maila gratis.design@hotmail.com om du är intresserad av detta alternativ


Här finns det stor risk för en lång väntetid!


Mejla:


- Inloggningsuppgifter (mejladress + lösenord)

- Önskemål (tema, färger, bilder, motto)

- Bilder (till header samt profilbild)

- Kort presentation av dig och din blogg

- Övrig information (har du några andra önskemål eller idéer?)

- Får jag kanske helt fria händer?


Dessa designer kommer jag att göra när jag får tid över och ni kommer därför inte ha möjligheten att få ändra o.s.v. i designen efteråt. Åtminstone inga stora ändringar. Var därför väldigt noga med att berätta vad ni önskar till er design.






Alternativ 3 - Snappa åt dig en design i en tävling


Precis som det står, kommer jag att lotta ut designer i tävlingar på min blogg. Håll därför ögonen öppna och håll er uppdaterade. Man vet aldrig när en ny design kan dyka upp!


Övriga frågor?

Kontakta_Linda@hotmail.com

92
Natteli

Det låter ju mega kanon det där! :) Hoppas det underlättar för dig! :)

Jennie

hoppas de bli bättre för dig nu :)

sanne

Ha en trevlig kväll :D

Helena

Smart!! Jag har samma problem som du, hade inte i min vildaste fantasi kunnat tro att så många var intresserad och jag hinner helt enkelt inte med. Har just nu fjorton som önskar designer på kö och jag har sagt nej till kanske 20 till också. Blir överväldigande att ha så mycket som väntar liksom...

Helena

Haha, fy sjutton, du satte inte stopp efter en vecka som jag gjorde alltså :-)

Madde

jag mejlade dig häromdagen om design, ska jag göra om allt, eller läser du det ändå? :)

Hanna

jag har hört att du fixar designen åt några och jag tycker du värkar asgrym på det. finns det någon möjlighet att du vill hjälpa mig att fixa en snygg design? kram :)

malin

Hejhej! tycker att din blogg är jättefin, och dom du gör! Skulle vara jättekul att få en design, minär verkligen jättetråkig o vit=/

kram amlin

vicky

Hej!
Jag bara undrar, eftersom du antagligen inte har tid att ändra min design så .. hur gör du?
Jag har försökt ligrann, men fattar helt enkelt inte hur man gör ;b

din sida är jättefin föresten, synd att folk inte förstår att den är din och att de inte kan kopiera den hur som helst.

johanna

Nu ser jag framemot nästa gång du lottar ut en snygg bloggdesign. Jag skule oxå vilja kunna göra lika fint som du! ha det bra!

Fanny

jag undrar om du vet hur man gör sånna hära inbakade flätor i luggen? Dom är i skitsnygga! maila och svara om du har lust, MVH fanny :)

Andrea

Hur gör man egna designer? finns det ingen enkel anvisning för amatörer. har kollat på en massa sidor men dom är så invecklade och komplicerade.

Jenny

NÅN som vet någon eller om en själv designar bloggar ?! =) isåfall är jag intresserad! är inte så hajj på de där!

matilda

hej! jag har själv tänkt att börja med det här, för efterfrågningarna av designer som jag har gjort har blivit mycket större än innan. så jag tänkte fråga dig om det gör något om jag skriver ett ungefär liknande inlägg? tänkte om du kunde mejla mig, och kanske berätta lite hur man ska gå till väga? :) skulle vara supersnällt! mejlen står där i fältet! ha det superbra :) /matilda

Josephine

Hej! Jag undrar hur man lägger upp bilder precis som du har gjort längst upp på din blogg? Och hur man ändrar formen på bloggen? Skulle vara jättesnällt om jag fick svar.

/Josephine

Josephine

Tack, men jag har redan kollat på den sidan och det står inte hur man fixar det.

Lina

Har nu skickat ett mejl till dig och hoppas du kontaktar mig om du ska ändra min blogg :)

Lina

Hej igen. ;)
Du gör verkligen skit snygg design på bloggarna. Skulle verkligen behöva din hjälp, men du verkar ha fullt upp du ;P Så tänkte höra om du visste nån mer kanske som kan hjälpa till som kanske inte har lika mkt bloggar att fixa till? :) Kram

Lina

Hehe.. Joo, har läst. Och tycker du ska ha en tävling snart så man kanske kan vinna ;P Annars lär det nog ta tid, verkar ha många som vill ha din hjälp :P Kram

Marja

Nu har jag skickat ett mejl till dig om min design :)

Sara

Hej. Guud jag skulle drömma om att få bloggdesign skulle du vilja fixa det?
Du kan väl svara i en komentar inne på min blogg sida, så rörigt med alla som drar o sliter i dig här ;) Kram

Nikki

Kan du tänka dig designa min blogg?

Nikki

anske skulle ha läst innan. Sorry=)

Jenny

hur är det man tävlar då? , jag förstår verkligen ingenting av hur man gör en fin blogg haha :)

Carro

vad jobbigt att så många vill ha! men du gör suuuperfina designer. om du får tid över någon gång, kanske du ville hjälpa mig? ha en bra dag! :)

Lena

Hejsan .
Jag undrar om du vet hur man fårupp reklam på högersida av bloggen. kan bara få upp den på väsnter.
snälla hjälp mig.
kolla in bloggen..
kram Lena

Amanda

Hej! Jag skulle vilja ha hjälp med att snygga till min blogg, om du skulle vilja hjälpa mej asså :P
Jag skulle gärna vilja ha hjälp med att fixa bilderna så som du har längst upp och lite sånt. Inte jätte mycket bara. Jag hoppas att få ett svar.
PS: din sida är jätte fin!! Du kommer snart upp på 1.a plats . det ska jag se till ;D

Amanda

va!? så stor likhet ser då verkligen inte jag? Det har väl av en slump råkat hamna rätt så lika ord här & där! Men det känns verkligen som du ställer mig mot väggen? Och jag föstår verkligen inte varför? Känns lite dumt eftersom jag haft dom där villkoren LÄNGE & visste inte ens att du existerade när jag gjorde dom! Typiskt att man ska göra en ny blogg och föröska börja om från början då det första man får höra är sånt här?! Jag förstår inte riktigt varför du tar dig tiden att ens bry dig? Jag själv tycker det är super roligt att det finns andra som hjälper till med design, men det verkar då du absolut inte uppskatta. Eller vad vet jag? Det verkar då inte så ..

Maya

Hej Linda! Hoppas allting är bra med dig :) de var ett tag sedan sist nu. Tänkte fråga om lite bloggdesignhjälp från dig igen. Börsökte göra en ny header för att jag var brunhårig men de blev inte i närheten så bra av när du gjorde den. Så skulle du orka att hjälpa mig att göra en ny? :) HOppas de.
Kram

amanda

hjälp mig med att lägga in en header är du snäll? :)

amanda

hjälp mig med att lägga in en header är du snäll? :)

Elin

Supersjystju :)!!

elin

Hur gör man en egen design egentligen? :)

emelie

Hej! skulle bli otroligt glad om du skulle vilja hjälpa mig med min bloggdesign? Jag har försökt ett antal gånger att fixa till min själv men det går verkligen inte jag fattar inte hur man gör. Du skulle få helt fria händer att designa min om du skulle vilja och om du skulle ha tid över.
Tycker föresten att din bloggdesign är skit snygg! =D

Annie

Heej! Du har en alldeles slående blogg vännen! önskar att du skulle kunna designa min blogg.. jag har kommit en bit men alla snygga detlajer och sådana saker förstår jag mig inte på! Hur tävlar man om att vinna en design? Kraaam

Anela

Hej! Skulle verkligen behöva hjälp med att fixa min design, har haft den huuur länge som helst och är alltid lika trött på den varje gång jag kommer in på min sida. Så om du har tid någongång, skulle jag bli väldigt glad och tacksam om du skulle vilja hjälpa mig :)

Anonym

hejsanhejsan! Har en bra fråga...vet du hur man kan fixa avståndet mellan mina kalegorier? :D plus hur man tar bort så att det inte blir understruket ! Pusshej

madde

hej :). jag är helt ny med bloggadet och undra hur man fixar sin bloggsida? Har varit inne på flera st bloggar och många har väldigt fina men jag har aldrig fatta riktigt hur man gör. är jätte tacksam för all hjälp som jag kan få.

daniela

hu får jag kontakt med dig? har redan mailat dig =)

daniela

Kontakta mig

Anton

skulle du vilja göra en design åt mej? :$

annie

Jag skulle vilja ha hjälp med att göra en header (A) :)

Christina

Hej, skulle du kunna tänka dig att designa min blogg? Jag ger dig helt fria händer, förutom att jag skickar lite bilder som jag vill ha med såklart ^^
Hoppas det går :)
ha det underbart! / Christina.

filli

jag skulle behöva hjälp med min desingn :)

alex

jag vill ha design hjälp tack!! hör av dig . kram

elsa

hej! jag undrar bara om man kan ändra sin URL/bloggadress på något sätt? "elsisha" låter så ... fult rent ut sagt x)
kram

elsa

svar: ehm. hur hittar man hans mail? x)

* saandraa *

Hejsan! Fick veta att du är duktig på design o gärna hjälper en =) du får gärna hjälpa mig om du har tid? kram sandra

Elin

Har bara en liten fråga. Om en person har tagit bort den designen du har gjort, kan den användas av någon annan då? Hoppas på en utlottning av någon snygg design snart! :D

Lantlollan

Jag skulle gärna få designhjälp. Var tävlar man?

Issa

Hej!

Jag förstår att du har en del att pyssla med och så. Men jag skulle verkligen vilja ha lite hjälp. Jag har verkligen försökt själv att förstå mig på allt nu vad html koder och photoshop. Men nu har jag suttit och kollat på olika sidor och så hittade jag dig. Blev sååå glad. Du har gjort din sida jätte fin. SKulle verkligen behöva lite hjälp med min. Skulle du kanske vilja hjälpa mig? Hoppas verkligen du hör av dig... kram på dig!

P. Sawyer

hej tjejen. jag skulle vilja ha lite blogghjälp. skulle du vilja hjälpa mig? har du tid? :)

issa

Hej linda!

Tessan

Hej! Jag har läst att du kan hjälpa andra och göra en design till bloggsidor??? Har du möjlighet att hjälpa mig? Vore mycket snällt. Kram/Tessan.

Madeleine

Hejsan :) Skulle du kunna hjälpa mig att göra min blogg lite finare? Skulle vara jätte snällt för den är verkligen ful

andreas damberg

Tjabba jag skulle gärna behöva hjälp från dig. hur tar man bort rubriken i header bilden .. puss och kram och tack på förhand

Camilla

hej! jag har själv tänkt att börja med det här, för efterfrågningarna av designer till folk bara ökar och ökar. :D så jag undrar ifall det är okej att jag skriver ett liknande inlägg? och sen om du har tid och lust kunde mejla mig, och berätta lite hur man ska gå till väga? :) skulle vara jättesnällt! jag lägger in mailadressen i fältet på denna kommentar =) ha det bra :)

Mia

Vet inte hur det är med donationer. Men att ta betalt för ett arbete, så ska man skatta på det. & dem betalar ju Dig, för att du ska jobba åt dem.

Monica

du har jättefin blogg! jag skulle vilja
skriva typ mitt namn i liknande stil som du.. o skriva dit sånt där C = copyright hur gör du?
o snygg stil.. jag kan inte det på min..?

annina

alternativ 2 gratisdesign

tyckte jag lät bra :) och det där med fria händer

det enda jag vill är att det ska vara med någon / några bilder på mig :)



Annina

Bekah

Jag har mejlat dig om att jag vill ha hjälp med bloggdesign, jag vljer altenativ 1.. Och du får ganska fria händer, förutom att jag vill ha med någon eller några kort på mig.

Linda

Hejsan =) Fixar du andras bloggar? Din blogg vara super fin! Hör av dig om du är sugen på att hjälpa mig o min blogg som är akut av design just nu =) Kram!

Malin

Hej, jag tänkte höra om du kunde hjälpa mig och göra om min blogg design = ) skulle vara skit snällt.



Puss Malin

EllenxX

Heejsan !! Jag undrar ifall du skulle va skit snäll och göra i min blogg asså disingen (stavas ?):P

Men undrar bara det skulle varit super snällt Hoppas !!

Rebecca

Hej jag är intresserad av att designa min blogg! har du några sidor som du gjort?

Melina

Hej Linda! :) Undrar om du vet hur man gör så inläggs rubriken blir kursiv? hihi



Kram!

Anonym

hej, jag såg att du har en lila ram runt en bild som är en länk i din blogg så jag undrar om du vet hur man gör (och om det går) att byta färg på såna ramar? tack på förhand :)

Gargravarr

åååh jag skulle så gärna vilja ha lite hjälp med min blogg. Jag skulle vilja ha tre saker i ett! Min blogg ska vara spännande, snygg och choklad!

Emma

Hur mycket tar du för att göra reklam åt sin blogg på din sida?



Mvh Emma

Lynette

kostar det något om du ska designa??

Anonym

Hej, har bara en kort fråga! Undrar vilken stilmall du brukar utgå ifrån? /Tack

robyn

Hej! du har hört att du ska vara grym på att göra design till bloggen, och jag behöver verkligen hjälp! min blogg är katastrof just nu och jag kan inte fixa det själv :( skulle du vilja hjälpa mig? med typ allt? header osv osv? vore helt underbart! du kan väl skicka iväg ett mejl till mig, tack :* och + till dig för en riktigt bra blogg!

anton

jaha? :S



mican

Har du lust att hjälpa mig kanske? Får ingen ordning på min blogg!

Leone

jag har försökt att skicka ett mail med bilder och allt men det kommer inte fram har du nån annan mail adress som jag kan skicka till eller nåt?? (:

Cicci

Hej!



Jag är väldigt intresserad av hjälp med designen. så kolla på min blogg och hör av dig.



mvh cicci

emma

jag vill gärna ha en design och väntar på en tävling. tror du att det blir en snart igen?

Nathalie

Har precis skickat in om gratis design ;) Hoppas du får tid över :)

M I A

Hej!

Jag har nyss gjort mig ett konto på blogg.se men är van blogger, hittade hit då jag letade efter färdiga layouter som man sedan kunde lära sig att ändra i själv!



Såg att du hade en del olika alternativ här, skulle man kanske få messa privat med dig och visa en blogg jag har så du kanske kan få en idee till layout om du nu skulle vilja hjälpa mig!?!



Mvh M I A

Em

skulle gärna vilja ha blogg hjälp om du har tid..

LB

Åh jag skulle gärna vilja ha en ny design :)

Larissa

jag fixar bloggdesigner GRATIS!

Johanna

skulle vara jättekul att få en ny design

Emelie

Du har inte lust att hjälpa mig med min design? Fattar ingenting :( Kram / emelie

johanna

tycker din sida är riktigt fin...

Rebecca

Hej Linda!

Jag skulle verkligen vilja ha hjälp med designen. Och då skulle jag vilja ha hjälp med ALLT för just nu bara krånglar allt sig och tänkte att du kanske vill hjälpa mig, självklart vill jag ta det design alternativet där man betalar.. Så om du skulle vilja/ ha tid hjälpa mig kan du maila mig på rebecca.willarp@hotmail.com



Kram Rebecca

Nina

Hej Linda. Hade en fråga om hur du kan lägga in bilder för att sedan göra dom större genom att man klickar på dom. Alltså som du har i ditt inlägg här: http://lindaslya.blogg.se/2008/september/lily-i-bilder.html



Kram

Ida

Ser att du har en HEL DEL att göra, men hade inte alls varit fel att få lite hjälp här heller. vore jättesnällt (om du har tiden förstås) TACK!

Anna

Varför får man inte ändra designen i alternativ 2 om man inte blir riktigt nöjd? de e ju sjukt de e ju min blogg. vad är poängen lixom?

Lily [ L i n d a . B l o m ]















Anonym: DU får ändra om du vill, men JAG kommer inte göra några ändringar!









Remyellinor

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

Sanna

Hej Linda!



Jag undrar om du fortfarande gör donationsdesigner? Vad ligger ditt pris på nu och hur snabbt kan jag ha den? Min blogg ser ut som hej kom och hjälp mig just nu :P Kram S