AVSLUTAD! Valfri topp eller klänning



För att vara med och tävla;

-Gå in på
modeakutens hemsida och välj ut din favoritklänning eller topp.
(risk finns att klänningen/toppen säljer slut under tiden, men då får du välja en annan om du vinner)

- Skriv en kommentar till detta inlägg och berätta vilken klänning/topp du valt samt ev. storlek. Ange Artikelnummer!

- Berätta vad du tycker om modeakutens
nya header i samma kommentar.

- Länka gärna i din blogg ( inget måste )

Avslutas: Fredag 18 Juli

LYCKA TILL!
137
Gabriella

Cherry klänningen storlek M, 5579

Headern är modern och fräsch, inte för mycket smått och så får den en att bli nyfiken på vad dom har att sälja. En glad header! Bra jobbat:)

Hang

Artikelnummer: 5416

Man ser inte hela headern, den är nog förstor?

Men men, jag tycker allting är bra förutom färgen på "modeakuten" den är lite för skrikig.

josefin

Hej jag skulle vilja vinna klänningen cherry med artknr: 5579 finns endast i storlek

Storlek: Bust 78cm, Length 66cm så den blir det då^^



Sen angående bannern, tycker den har en mycket bättre och seriösare utrstrålning, den är även ljus vilket ger ett bättre intryck och den känns mycket fräshare.



Elin Johansson

Cherry klänningen / Blå / Storlek M / Artikelnr; 5579



Jag tycker att headern är riktigt snygg, färgglad och glad i allmänhet! Om man ska ta något negativt, så är blev redigeringen av modellerna väldigt kantig, men alla är säkert inte lika petnoga som jag är! :)

bexie

Klänning med Stjärnor Artikelnummer: 5459

Headern är stilren och väcker intresse och det är riktigt bra :)

tessi

Klänningen med stjärnor, artikelnummer 5459 skulle jag vilja vinna =)



Den nya header tycker jag är mycket snyggare, ljusar och man tar sidan mer seriöst än den förra. Den var för mörk.

Dock ser man inte hela, vet inte om de ska vara så eller inte..

Men i övrigt så är den skitsnygg! =)

Jannike

Den känns mer tilldragande och inbjudande ut! Känns lite mer som dem! Bra jobbat!



Artikelnummer: 4676 stl. M

Agnes

Heej, designen var härlig, bra färger och text stil och man blev intreserad av vad de hade för utbud. Riktgit lyckat enligt mig.

Om jag vann skulle jag vilja ha klänningen med

artikelnummer: 5461

kram kram

Sanna Andersson

Jag vill ha klänningen som heter "Flower Dress", artikelnr: 5455. Det är onesize så ;)



Och angående headern så tycker jag den var väldigt fin, härliga färger och jag säger som agnes att man blir intresserad av att klicka vidare. Den innan var också väldigt fin! Men det är alltid härligt med omväxling :)



Kram Sötnos.

Nina

Headern var fin!Färgglatt :) Om man ska finna något mindre bra så tyckte jag färgen på Modeakuten var lite mörk men samtidigt tycker jag det passar in för det drog ögat till sig. Hela headern ser mindre porrig ut eller hur jag ska förklara.Den ser mer seriös ut:)



Jag skulle vilja ha en vit satin halterneck klänning (Artikelnummer: 4939) i storlek L

Linn

Jag vill vinna Artikelnummer: 5460 (Klänning med Stjärnor.



Den nya headern tycker jag ser fräsch ut, tjejerna ser väldigt naturliga ut vilket jag gillar istället för de tjejerna som ser photoshopade och "plastiga" ut. Jag tror att headern får flera tjejer att bli intresserade av att handla kläderna då tjejerna går att känna igen sig i.

elin

jag skulle vilja ha ha den rosa blomsterklänningen med atrikelnummer 5428 :) tror bara det finns storleken; Mått: Length 82cm, Bust 84cm, Shoulder 34cm så det blir bra. angående headern gillar jag den vänstra sidan bättre än den högra. den högra är lite suddig så skulle det vara bättre med 3 klänningar som ser lite mer olika ut. annars är den färgglad och bra :)

angelica olsson

Headern känns inte riktigt i balans, då höger sida väger över pga att det är 3 tjejer, och huvuddelen av stripes är där. Det kunde gärna ha balanserats upp genom att antingen ha någon mörk färg på vänster sida, eller många och små detaljer, möjligtvis mörka små blommor, då temat var sommrigt.

Men jag gillar den i helheten, känns mer aktuell än förra headern, fräsh, fina tjejer som känns naturliga, vackra klänningar and so on.



Fint gjort Linda ! :)



Om jag vinner:

FodralKlänning med rosetter

färg: Svart

Storlek 38

Artikelnummer: 5232



Här är din blogg länkad med bild:

http://atttentionwhore.blogspot.com/2008/07/jag-tvlar-om-klnning12.html



Have a wonderful day!

Emma

Hej.

Jätte roligt med sånna här tävlingar,. det gör det mer spännande.

Den klänningen som jag skulle vilja ha är det här;

Cocktail Klänning

färg: LjusRosa

Artikelnummer: 5430

Lagersaldo: 2



Jag tycker att headerna är otroligt snygg men om man inte har så stor dator så gör den det lite svårt att se alla kläder,. man måste bläddra ner så mycket. Men annars så är den jätte fräsch! Bra jobbet!



Jag har även länkat i min blogg:

http://againstallodds.blogg.se/2008/july/lordag-tavling.html#comment

Wictoria

Jag är med och tävlar. Och skulle super gärna vilja ha denna klänning (3699) om jag vann.

Jag tycker den nya headern blev jätte bra och passar in till sommaren. Sen är jag ju alltid kul med förnyelse. :D Kram.

Marica Rödebäck

Vinner jag skulle jag välja en Summer Beach Dress Artikelnummer: 5416 i största storleken hon har .



Hennes nya header är helt rätt, det är verkligen Modeakuten! Mer rätt än den kan det inte bli. Toppen snygg.

Mari

Artikelnummer: 5415 om den kommer tillbaka för den är slutsåld nu :( Annars skulle jag vilja vinna miniklänningen med knappar, artikelnummer: 5414.



Jag tycker headern ser mer neutral ut än innan. Gillar att färgerna inte är så skrikiga den är mer hemtrevligare nu eller hur man ska förklara det :P Fast jag tycker inte att nyansen på "modeakuten" passar ihop med resten av färgerna fast modeakutens signaturfärg är ju mörklila men men fint jobb har du gjort :)

Annizz

Jag vill ha Artikelnummer: 3699

storlek:34



Jag tycker att den nya header ser bra ut, textstilen är tydligare än den förra och passar till bakgrunden. Färgen är fint .Men jag tycker att kläderna som visas är inte det finaste och Fashion and Piercing texten kan synnas lite mer.

Moa

Hmm, själva headern är lite för skrikig och passar inte sådär riktigt. Den kunde vara lite enklare/stilrenare men inte tråkig, kanske mer exlusiv.



Artikelnummer: 5418

Miniklänning med knappar

(helst i svart men den var slut :/ atm, sen kanske chansen att vinna inte är så stor heller, särksilt med min otur. )

Linn

artikelnummer 5462, (Klänning med stjärnor

färg: Cremé

Mått: Length 75cm, Bust 120cm

Material: Chiffon)



Headern tycker jag är okej, men det känns som om det skulle kunna vara lite mer stilrent, och dessutom ser bilderna väldigt pixliga ut, fast det kanske bara är i min dator :)

zalina

Hej Linda!



Jag skulle vilja vinna klänningen med Artikelnummer: 5584 i storleken small.



Deras header var bättre än den förra. somrigare och mer inspirerande. Jag tyckte den visade mera av deras utbud.



Kram

kidabouche.blogg.se



Topp; Babydoll topp med paljetter

Artikel nummer;5108

Den nya headern är finare än den förra & det är kul med lite förändring, haha är ofta inne på modeakuten.. :p hehe. men den ser inte så proffisionell ut som Du kan göra den, :/

emma

headern är mycket snyggare

mer inbjudande och passar bättre in för namnet"modeakuten"



stiligare helt enkelt



Klänning med pärlstickningar

färg: Vit

storlek 38

Artikelnummer: 5490





linnea

OM jag skulle vinna skulle jag bli överlycklig (Det tror jag att dom flesta skulle bli, men ändå :) och då skulle jag vilja ha den rosa drömmen (5425) Om den tar slut skulle jag gärna vilja ha den blå strandklänningen (5416) Båda är one size



Jag tycker den nya headern ser mer seriös ut och man tror inte att man kommit till nån sida som drevs av gubbar, ungefär :p

Även kul med lite ljusa färger :)

Jag vill vinna! (;

- | | Carro | | -

Kul med tävlingar om fina kläder =)



Klänning: Romantisk Tyllklänning med rosett

Artikelnummer: 4053

Storlek: S



Modeakutens header syns bra och den är kvinnlig. Jag fastnade direkt och började titta på deras produkter! Finns så mycket jag vill ha...

Susanne

Artikelnr 5527 Strlk: One size

Headern är sexig men på gränsen till vulgo så det skulle kunna vara mer smakfullt och exkulsivt. Förbättringstips!

Jenny

Artikelnummer: 5598

Storlek: S



tycker den nya headern är snyggare. känns lite sommrigare oxå för att dte är ljusare färger.

Marit.

JEG ELSKER DEG. Seriøst.

Jeg har så lyst på noen av de kjolene der, og du gir meg faktisk muligheten i å være med å vinne! Du er hærlig! :)

---

Om jeg skulle være så heldig å vinne denne gangen så skulle jeg ønske:

Ballongklänning med rosett

färg: Vit

Storlek: S

Artikelnummer: 5184

----



Jeg likte headeren. Sexy og fresh. Nettstedet virker veldig seriøst, og som om det har mange fine kløesplagg å velge mellom (som de jo har også), og litt ekslusivt. Good job! :)

Linda

hej Linda :)



Jag tycker att headern var sådär, eller, den var bra gjord, men jag skulle nog ha gjort den lite mer stilren, det kändes inte riktigt som att texten passade in, men den är bättre än den förra :]



om jag nu skulle vinna, vilket är rätt otroligt :) skulle jag vilja ha 4023, som är insatt på tillfälligt slut (tänkte om den skulle hinna komma in), 4017 som också är där, annars får du väl höra av dig om jag skulle vinna och skulle behöva välja en annan :)



ha det superbra! /Linda

Emma

Jag vill vinna:



Axelfri Klänning med blommor

Artikelnummer: 5347

storlek: small



Jag tycker att den nya headern är snygg, den utstålar gladhet (kan man säga så?) !!

Pernilla

Jag hade gärna vunnit denna klänningen med Artikelnummer: 5422. (one-size)

Hade varit perfekt att fira min och älsklingens bröllopsdag i =)



Angående headern så tycker jag att den är mycket bättre än den förra. Känns fräsch och välkomnande!

Anna

Ååå jag skulle bli så jädrans glad om jag vann det plagg som nästan liknar en skjortklänning, jag har länge velat ha en sådan men inte hittat en passande eller enns haft pengar att skaffa mig det heller... åååå nu hittade jag en i den här tävlingen, undra om man kan ha lite flyt nu ? :)



Jag gick in på toppar och fann ett plagg som heter Blus med tryck bak och har artikelnummer: 5608

Jag brukar ha Medium, men eftersom det är över nätet så säger jag en LARGE eftersom större är bättre än för litet! :)



Vad jag tycker om Modeakutens nya header? Mycket bättre en sist! Den var mer stilren och snygg :)







Sandra

Jag är ju fortfarande barnsligt förtjust i den där svarta klänningen med stjärnor, så.



Artikelnr: 5460

Storlek: ... Det verkar som att den är onesize? o_o



Ärligt talat tyckte jag bättre om den andra headern. Färgen känns lite stel för att vara modeakuten och jag ser hellre kläderna än modellernas ansikten. Det var väl däremot bra att du hade gjort den där effekten... Som jag inte vet vad den kallas, men som bidrog till någon slags tvåfärgad regnbåge i mitten (oh yes, beskrivningar på barnnivå). Teckensnitten gillade jag inte heller. Däremot är det tydligare vad det står och du får ju fram de söta klänningarna som ska framhävas nu till sommaren.

Carola L

Artikelnummer: 5368 storlek L Skulle jag vilja vinna



Tycker att headern är för "grällig" - jag gillar när det är mer stilrent



Naturligtvis har jag länkat!

Lina

Du har alltid så många roliga tävlingar, i´m in!

Miniklänning med knappar (artikelnr 5418) i färgen grå. Så himlarns fin! :D håller tummarna för mig själv!

SOMA

Artikelnummer: 4175

storlek: one size



Somrig och enkel design, Skulle dock kunnat vara lite mer detaljerat. Annars väldigt fin! :)

Amanda 's k a n d a l i s m'

Jag skulle vilja ha; Halterneck Topp / Klänning cherry artikel nummer;5577



Den nya headern tycker jag bättre om än den gamla för om jag minns rätt var den gamla lite mer utmanande? Denna får folk att förstå att det är riktigt snygga kläder!

Amanda 's k a n d a l i s m'

Jag skulle vilja ha; Halterneck Topp / Klänning cherry artikel nummer;5577



Den nya headern tycker jag bättre om än den gamla för om jag minns rätt var den gamla lite mer utmanande? Denna får folk att förstå att det är riktigt snygga kläder!

EN TJEJ I STORSTAN

Jag skulle vilja vinna klänningen "Axelfri klänning ink bälte"

Artikelnummer: 5597

Storlek: One size



Och sen så gillar jag faktiskt den nya headern jättemycket ! Den känns så sommrig och fräsch på något sätt ! Är det du som har gjort den också ? Kram !

Jennifer Ruuska

Jag skulle vilja ha en Summer beach dress om jag vinner artikel nr 5416 strl S



Den nya headern är helt klart bättre än den förra och är snyggt gjord. Det ända är att den ser lite B och billig ut och skulle vara snyggare om den gjordes mer stilren och du förstår :)

Sanna

Såklart är jag med och tävlar, och skulle vilja ha ~Axelfri klänning ink bälte, Artikel nummer 5596, Storlek Small~



Jag la märkte till headern direkt och tycker den är välkomnande. Färgglad men inte för skrikig. Ja, jag gillar ärligt den.







erica

headern var jättefin. du har gjort ett bra jobb med den linda. tycker den passar bra med modeakutens sida i övrigt=) jag vill även vara med o tävla:)



Halterneck Topp / Klänning cherry med artikelnummer: 5580. jag har storlek small.

kramkram

♥ S A N D O R A K

Om jag vann så skulle jag vilja ha: Axelfri Sommarklänning med blommor / Färg: Gul / Artikelnummer: 5347 / Strl: Medium.



Den nya headern tycker jag förknippas mer med sommaren vilket är bra eftersom vi är inne i den årstiden nu. Den andra var för mörk & passar bättre in under den mörka årstiden. Inslagen av kläder/underkläder är också bra. Då får man en inblick i vad man kan finna i shopen. Så tummen upp för den nya headern :)



Kram!

lollo

Hej!



1. Jag skulle vilja ha denna klänning:

Artikelnummer: 5592

Victorian style dress

storlek medium



2. Headern tycker jag är fin på höger sida, men jag tycker att tjejen med piercingen i naveln och underkläderna gör så att man inte känner sig så välkommen till sidan, så en annan bild skulle vara bra.

emaa

jag skulle vilja vinna skjortklänningen med artiknr 5418 :) modeakutens nya head var kanon fin :)

Peggy

Hej hej,



Jag tycker den nya headern är mycket bättre än den gamla. Färgen är ljusare och känns väligt "välkomnande". De ljusa kläderna känns dessutom väldigt somriga och glada.

Dock är en femtedel av headern bortkapad på min skärm. Har en 17 tummare.





http://www.modeakuten.se/?artnr=5575

Artikelnumret är: 5575

lena

Jag vil vinna!:)

En Axelfri klänning med bälte

färg: Rosa

Storlek: Length 72cm, Bust 70-84cm, Waist66cm, Hip 84cm w/ Waistband

Artikelnummer: 5597



Headern var enkelt och fin! Bra att dom visar några av dom fina klänningarna i headern:)

Maria

Artikelnummer: 5613

Axelfri Blommig klänning

färg: Svart

Storlek : Small



Headern passar perfekt till modeakutens design i sin hemsida, samma färg och ljusare än förra :) Man känner sig välkommen på ett sätt och man blir alltid glad av att se alla dessa fina klänningar, toppar osv!

Emma

Oj, vad ska jag välja?!



- Om jag vann skulle jag vilja ha Artikelnummer: 5580 Klänning cherry. I stl M eller L, om det finns.^^



- Jag tycker att Headern är snygg. Dock skulle jag ha ett annat typsnitt på "modeakuten" som känns väldigt "fashion" och "fräscht". Annars är den väldigt snygg.

Fia

- Jag vill vinna : artikelnummer - 5037 i strl S/M ;)

- Åsikt om headern : Den visar ju helt klart upp stilen på kläderna vilken är riktigt bra, men håller med några andra här som tycker färgen på texten är lite för skrikig och hade även kunnat haft lite snyggare typsnitt ;)

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag vill vinna 5585 coctailklänning med rosett. Fanns inga storlekar så det kanske är one size.



Jag tycker headern var fin! Minns inte hur den såg ut förut men gillade färgerna och valet av bilder.



info@annakarlsson.se

Janna

Jag tycker att headern är snygg. Den känns inbjudande och jag tycker att den passar utbudet på sidan. Dessutom tycker jag att den är lite annorlunda vilket gör att den känns "spännande" på nått sätt =)



Om jag skulle ha turen att få hem ett plagg därifrån så skulle inte sailor klänningen (artikelnr 5423) vara fel.

© K A T T A

Artikelnummer: 5219 S/M :)



Headern är snygg, men den känns ändå lite "liten" till sidan. Annars kanon! :)

© K A T T A

Jag vill vinna Artikelnummer: 5219 S/M

Cecilia K

Halloj! Jag är sugen på att vinna:2708, Topp/Linne



Headern på modeakutens sida ser lite "billig" ut.

Rävöra

Jag har valt Victorian style dress som inte har några storlekar :) Väldigt söt klänning, bland de sötaste jag har sett.

Artikelnummer: 5593



Den nya headern känns mjukare i färgen och passar bra till sidan. Det är trevligt att man nu ser modellernas ansikten och jag har alltid gillat sådana streck som finns på headern. Texten är snygg, speciellt som "Fashion and piercing" syns bättre nu i vit text med svart kant. Det är fina plagg som valts att visas upp i också, kanske lite mycket gult... men i helhet tycker jag att den nya headern ser proffsigare ut än den gamla. Mycket snyggt :)



Jag har även valt att länka :)

http://midnattsbarn.blogg.se/2008/july/klanning.html

isas mamma*

Axelfri Sommarklänning med blommor

färg: Gul

Storlek: small

Artikelnummer: 5347



Jag tycker att headern är sjukt snygg & passar pefekt.. den är liksom inte för "porrig" eller var man ska säga :)



http://idaahansson.blogg.se/2008/july/lily-tavling.html

Elin W

hej!

Jag skulle vilja vinna klänningen som heter:

Summer Beach Dress, artnr: 5416

Den hade väldigt fina färger och skulle passa utmärkt till mig :)



Om headern: Jag tycker att färgerna passade bra till själva layouten på sidan och man ser väldigt bra vad som finns i utbudet när man tittar på bilderna. Men skulle gärna se att den var lite längre eftersom det finns ett litet tomrum på höger sida. Men annars jättefin!



Trevlig sommar!

Tuva

Jag vill vinna Artikelnummer: 5593 :)



Jag tycker den nya headern ser mycker friskare och mer välkommnande ut, den tidigare ser så sammanbiten ut med sina mörka färger

catharina

Jag är gärna med och tävlar om denna Artikelnummer: 5420 eller denna Artikelnummer: 5597 i storlek S/M.

Och ang headern så är den bra mkt ljusare och snyggare dock så hade jag sett att den går hela vägen ut på höger sida.

Minna

Jag vill vinna: topp med tryck " born to love " artikelnr 4480, i strl M/L :)



Jag tycker faktiskt bättre om den gamla, den kändes mycket seriösare. Den nya känns mest som en header för en sida där det säljs "marknadskläder" om du förstår.

Linn Nilsson

Skulle vilja ha, om jag har turen att vinna:

Topp med tryck "händer"

One size

artikel nr 4291



Och om headern då.



den är bra gjord, snyggt redigerat, dock tycker jag att texten "Modeaktuen" kunde ha fått vara i samma mellan lila färg som strecken i bakgrunden.

silje helene

Hejjjsann jag vill vara med. :)

Cocktailklänning XS

Artikelnummer: 5430



Om headern: Lite för.. "hot" liksom, men det visar väldigt bra om vad hemsidan handlar om.!

Olivia

Jag vill vinna

Klänning med Dots

Artikelnummer: 5417

Den minsta storleken



Headern: Gillar den, men det kunde varit en finare textstil på Modeakuten, och kanske färg? Och tjejen som sitter till höger borde vara närmare texten, för hon är typ halv :P Men jag gillar färgen och den är fint redigerad.



Har länkat i bloggen :)

Paulina

jag vill så gärna ha den blåa klänningen du visade i bloggen, letade ihjäl mig innan jag fann den och då visade det sig att den var slutsåld. Artikelnummer 5415 hoppas verkligen att den kommer tillbaka(!) storlek S



Angående headern jag tycker det är snyggt med dom lila sträcken, de gör så att ögat dras dit. dock tycker jag att de kunde valt andra typsnitt. Men i sin helhet gillar jag det...

Angelica

Åh vad fina kläder. Det var jättesvårt att hitta sin favorit (som inte var slutsåld). Men tillslut hittade jag en som jag verkligen fastnade för. Artikelnummer: 5228



Jag tycker headern är fin, vet inte vilken jag tycker bäst om, den gamla eller nya. Men jag gillade deras upplägg. Lila är fint, det lyser liksom upp. :)

Camilla

Artikelnummer: 4370

Storlek: Small



Den nya headern är jättesnygg, modernare och sommrig. :)

Agnes

Hej hej :) Jag skulle vilja vinna "Lång Topp med Mona Lisa tryck" i så stor storlek som möjligt ^^



På tal om headern så tycker jag att den nya är mycket finare. Mycket sommrigare kläder på den och dessutom mycket sdnyggare kläder :P

Emmah

Angående Modeakutens nya header så tycker jag den är läcker, kanske ha in nån kontrastfärg eller nåt men annars är den mycket läcker :)

Ha en bra dag och tackar så mycket för att du kommenterade :)



Sommrigt linne med Smock

Artikelnummer: 3317

Storlek M/L

jennifer

jag vill vinna nummer- 5585 :D

Cocktail klänning med rosett!

Amanda

Jag är med! Vill vinna Halterneck klänning cherry, artikelnummer: 5579.

Headern är fin, har inte direkt nåt konstruktivt att säga, men fin:)

Isabelle

Artikelnummer: 5133

Svart axelfri topp med paljetter

One Size



Och om Modeakutens nya header då, ja jag tycker verkligen att den visar vad som finns på sajten. Glammigt, sexigt, snyggt, lite gulligt och fint. Så jag tycker verkligen att den passar, med färger och allt. Dock skulle jag haft ett annat typsnitt på den största rubriken. Annars är den välkommnade med den lila färgen (jag älskar lila med så det kanske spelar in lite ;).



Hoppas man vinner nu. Ha det så bra!! :D

Petra

Hej :) Om jag skulle vara den lyckliga vinnaren så skulle jag vilja ha klänningen med artikelnummret 5451 i storlek XS-S. Den hade vart perfekt p ådet bröloppet jag ska på!



Och ang. headern så tyckte jag om den men jag tycker att färgen på den ska var samma som bakgrunden på sidan eller tvärtom :)

Jenny

Artikelnummer: 5459

http://www.modeakuten.se/showproductpictures.asp?artnr=5459



Jag tycker att headern är grymt cool och tilldragande :) jättesnygg var den!:D

Frida

Summer beach dress (gul) artikelnr: 5424, tror det var one size på den :)



Headern känns mycket fräschare och lättare än den andra och mer inbjudande! :)

Kärve

Hej. Jag skulle vilja vinna Blus med tryck bak ink bälte - Redial Artikelnummer:5607 Storlek: Large

Felicia

Hej jag tycker headern är fräsch och lite mer seriös än förra jag gillar färgerna. och headern visar att det finns söta saker och lite mer vågade saker. måste även till lägga att tjejen i gul klänning är sötast och gör att headern/sidan ser verkligen seriös ut.



jag vill vinna :

söt klänning stl:Shoulder 38cm, Length 84cm, Bust 85cm (tydligen)

Artikelnummer: 5425



kram felicia

Nina

Modeakutens nya header känns fräsch, bra att de redan där visar urval av vad som säljs. Dock ser den vänstra sidan kanske aningen billig ut.

Om jag vinner skulle jag välja Off Shoulders topp med band, för den har jag faktiskt vunnit för sådär 6 månader sedan, skulle bara veta hur lycklig jag var när jag verkligen vann! Men det tråkiga var att den dök aldrig upp.. så nu vill jag ha en andra chans :)

Ser förståss att den är tillfälligt slut så om det inte är möjligt att få den så skulle jag gärna ta en anna top jag längtar ihjäl mig efter, nämligen Asia-look topp (röd).

LILIJA.COM

Axelfri klänning med bälte

färg: Svart

Artikelnummer: 5596

Storlek: M





Helt ärligt tycker jag att Modeakutens header ser oproffsig & amatörmässig ut. Det ger tyvärr ett väldigt oseriöst intryck på webshoppen, vilket är synd eftersom de ha så himla mycket fina grejer! De skulle behöva en riktigt snygg & stilren header.

Elin



Artikelnummer: 5585

Storlek M



Headern var okej men jag får fortfarande känslan av att dom kan mycket bättre. Och jag har varit inne förut och vet att dom har enorm mycket fina kläder att erbjuda. Det framgår inte i headern riktigt.

Fast den var fräschare än den mörka de hade innan.

:)

Emelie

Klänning med dots / Art nr, 5417 / one size? annars xs.



Jag tycker att bannern ser lite blaffig ut. Lite för mycket att se på helt enkelt. Man borde fokusera mer på varorna istället för själva headern tycker jag.. För min del skulle det räcka med "Modeakuten" och bakgrunden. Dessutom ta bort inramningen (:

Ammie

Den nya headern är jättesnygg :) Fast jag har en rätt liten laptop så den är lite för bred för min dator :) Men annars snygg.



Jag skulle vilja ha:

Art nr: 5608

Storlek: Medium

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

Helena

Om jag vann så vill jag ha en svart miniklänning med knappar! Artikelnummer: 5413



Jag tycker att headern är snygg, den är diskret med ändå lockande! Den gör en nyfiken och det känns som om man är inne på en seriös sida och som att personen som driver den vet vad hon håller på med!

Att fägerna sedan matchar dina ögon gör inte saken sämre! Kanonfin med andra ord!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

VILL VERKLIGEN VINNA:D vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

josefine

Hej!

jag tycker att den ny headern är jättefin. den är verkligen somrig och mer seriös än den förra. de har valt lite mer söta tjejer än vågade i denna och det tycker jag är jättebra.. den blir mer inbjudande då och så ser man den mer som en seriös hemsida.



skulle vilja vinna ballongklänningen med rosett. (Artikelnummer 5184)

färg: Vit

Storlek: S-M



HÅLLER TUMMARNA FÖR EN VINST =)

PUSS!

Natalie R

Jag skulle vilja vinna klänningen/toppen med artikelnummer 5577! :D



Headern du gjorde var verkligen en klar förbättring mot den gamla. Superfin!

Alexandra

Axelfri Blommig Klänning - Lisle

Artikelnummer: 5613

Storlek: M



Headern vad ursnygg! Kan ju säga att den absolut lockar till köp.. Får väl se och det blir något handlat där, får testa att vinna först :D

Lollo

Jag skulle vilja vinna :

Klänning med stjärnor

färg: Svart

Mått: Length 75cm, Bust 120cm

Material: Chiffon

Artikelnummer: 5460



Den är jättefin och jag skulle passa jättebra i den.



Headern var fräsh och gör en sugen på att shoppa =)

Hoppas jag vinner :D

Mie

Klänning med stjärnor, artikelnummer 5461.



Jag tycker att den nya headern visar en positiv bild av modeakuten. Den sammanfattar hemsidan på ett bra och positivt sätt - snygga kläder, underkläder och accessoarer. Den ger sidan sitt rätta jag nu. Den förra gav mer ett intryck av en lite "råare" sida med utmanade kläder eller hur man ska säga. Nu riktar sig headern till alla, både de som är intresserade av sexiga kläder och de som vill ha sötare kläder.



Färgerna är också mycket bättre nu. Människorna lyfts fram mer med den ljusa bakgrunden och sen att det "skär sig" så mycket till varandra, gula till blå/lila, guld till svart, det gör att man ser varje sak för sig.



Den är jätte snygg nu med andra ord :)

Fatma

Artikelnr: 5591

Storlek: Det minsta som finns.. (gärna XS)

Nya header: den är snygg & het ;)

Emma

Jag skulle vilja ha den här super fina klänningen, Artikelnr: 4742 stl. L Axelfri superfin klänning.

Sen så tycker jag deras nya header inte var riktigt lika fin som den gammla, den gamla var ju riktigt frän. Kramar Emma

Emma

Jag skulle vilja ha den här super fina klänningen, Artikelnr: 4742 stl. L Axelfri superfin klänning.

Sen så tycker jag deras nya header inte var riktigt lika fin som den gammla, den gamla var ju riktigt frän. Kramar Emma

Emma

Jag skulle vilja ha den här super fina klänningen, Artikelnr: 4742 stl. L Axelfri superfin klänning.

Sen så tycker jag deras nya header inte var riktigt lika fin som den gammla, den gamla var ju riktigt frän. Kramar Emma

carolina

Jag skulle verkligen vilja ha; Miniklänning med inbyggd bh, artikel nr: 5014.

Det står inget om storlekarna på den, men om det finns så skulle jag vilja ha S/M.



Jag tyckte headern var snygg, det enda jag tänkte på var att jag tyckte den var lite för hög, blev jobbigt när man inte såg så mycket av kläderna där nere. Annars - very nice!

MAMMA . JESSICA

Jag är gärna med :)

Artikelnummer: 5347

Den ny headern är fin, däremot tycker jag det blev för mycket med vector-sunrise grejen :)

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra! HOPPAS PÅ VINST =)

louise

VILL VERKLIGEN VINNA:D vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

Emmee

Jag vill gärna vinna Cocktail Klänningen i rosa. Artikelnummer: 5590





Jag tycker att dnen nya headern är somrig och fräsh.Den gör att man vill titta vad dom har. Gult gör också att den ser roligare ut.Den lila var lite tråkig. Den här är ljusare och sidan visar sig på ett posetivt sätt.På den gamla såg det ut att det bara fanns lite "vågade" kläder.Men när man sen tittade så fanns det ju andra också.



Den nya visar att det finns både och. Fina klänningar,accesoarer, underkläader.Ja allt.



Så jag tycker att den nya är jätte fin;)

Lina

Hej!! Om jag skulle vinna skulle jag välja denna klänning; Miniklänning med knappar, artikelnr: 5414.



Sen ang din nya header så tycker jag att den här är mycket finare. Den är mer stilren och den känns "gladare" på något vis. :) Jätte fin är den!



Ha det så bra! Kramar

louise

VILL VERKLIGEN VINNA:D vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

HÅLLER TUMMARNA:D



vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

Jenny

Vill gärna vinna!

Klänningen Lisle, artikelnummer 5613 i stl S.



Jag tycker den nya headern var mycket finare än den gamla! Den är ljusare, somrigare och ser "gladare" ut. Man lägger märke till den, helt enkelt.

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

Carro

Hej! Jag skulle vilja vinna

Klänning Axelfri klänning med bälte

färg: Rosa

Storlek: Length 72cm, Bust 70-84cm, Waist66cm, Hip 84cm w/ Waistband

Artikelnummer: 5597



Angående headern så tycker jag den är rätt bra! Man lägger märke till den och blir intresserad =)Sommrig är den också! Kram!



louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

Olivia

Jag tycker att den nya headern är fin, finare än den andra. Fast jag tycker inte riktigt att den passar till menyn.



Om jag skulle vinna, då vill jag ha Klänning cherry, Artikelnummer: 5579. Den är one size, så den då :)

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

[E m m a]

om jag vinner...



- skulle jag vilja ha Artikelnummer: 5580 Klänning cherry. I stl M eller L, om det finns.^^



- Jag tycker att Headern är snygg. Dock skulle jag ha ett annat typsnitt på "modeakuten" som känns väldigt "fashion" och "fräscht". Annars är den väldigt snygg.

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

louise

vill gärna vinna klänningen med artikelnummer: 5420, tror det är onesize, men annars strlk M :) Nya headern är skit fin, mycke bättre än den andra och mer inbjudande. Sommrig och fin, precis som många av de söta klänningarna =) Headern passar verkligen in! Håller tummarna för att jag vinner, vill verkligen ha klänningen=) Dina tävlingar är skit bra!

erika

Syngg och visar på modeakutens breda sortment.

Jag skulle vilja vinna... hmm.. så svårt. finns så mycket snyggt!

Men jag skulle vilja vinna 4845

i small.

erika

Ändrade mej. om jag vinner vill jag vinna en 5218

i small.. den är så snygg!

erika

Ändrade mej. om jag vinner vill jag vinna en 5218

i small.. den är så snygg!

Anna

Hej!

Jag skulle gärna vilja ha Glittrig miniklänning om jag vinner.

Om den inte är one-size så vill jag gärna ha den i Medium.

Artikelnummer till den är 4752

Jag tycker hela headern är fin men finast är tjejen som tittar upp på vänster sida. Det är häftigt gjort med smyckerna. :P

Annars är den somrig och bra

Emma B.

Hejhopp, Linda! Jag älskar japanskt mode, och jag blev kär i Halterneck Topp / Klänning cherry, vars artickelnummer är 5580. Det är One Size, så storlek behöver jag nog inte skriva! Jag hoppas verkligen att jag inte är sent ute, då tävlingen avslutas idag! Puss och kramar, Emma.