Tillslut når det en gräns

Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta, men det finns en blond liten omogen bloggare, i denna stora bloggvärld som gång på gång bevisar för mig att hon är så omogen, att jag egentligen inte borde skriva detta. Förmodligen är det publicitet hon vill ha, men jag kan unna henne det. Jag vill att mina kära läsare, skall få se vad jag utsätts för och vilken fruktansvärd människa hon är.


 

Jag pratar givetvis om "allas vår KISSIE", som i stort sett dagligen, den senaste tiden berättat för mig hur fruktansvärt fet och ful jag är. Hon berättar även för mig vilken liten överläpp jag har. Häst, hora, slyna o.s.v. är fler ord som skrivits. Egentligen tar jag inte åt mig av det, för hennes ord är ingenting för mig. Men däremot tycker jag att det är skamligt att en person som hon, skall få vara offentlig och få mer och mer fördelar, med tanke på hur hon beter sig.

Ni minns bloggfesten som Stina-Lee & Lina anordnade för några helger sedan? Båda jag och Kissie befann oss på den och jag hade absolut inte sett fram emot att träffa henne. Men eftersom att jag inte är någon intrigmakerska så lät jag henne bara vara. På VIP-minglet kom hon fram till mig och bad 1000 gånger om ursäkt och sade att "hon hoppas att vi kan vara vänner ändå". Visst sade jag, eftersom att jag absolut inte är långsint och tyckte att det var ganska bra gjort av henne att komma fram. Men jag kände inte att jag hade något mer att säga henne och umgicks med de personerna jag har saker gemensamt med. Missa Alexandra (Kissie) kunde man dock inte göra, med tanke på att hon hördes och syntes, full som en kastrull.

Dagen efter läser jag något i stil med "Lindaslynan" på hennes blogg, att jag vär rädd för henne o.s.v. Jag och Stina-Lee var de enda på hela bloggfesten hon skrivit om. Here we go again tänkte jag.. Och ack så rätt jag hade. Hon spelar dum och nämner mig mer som "Lindas-hus" trots att hon så väl vet vem jag är. Jag har total ignorerat det, för jag har känt att det inte är någon idé att lägga energi på en människa som lever för att trycka ned andra. Det är i själva verket osäkerheten hos dem som spökar..

Nu får jag som sagt, nästan dagligen nedvärderande kommentarer från henne och jag känner att jag måste dela med mig av det.Hon är så mycket tuffare bakom skärmen än vad hon är i verkliga livet, MEN;

 Hur långt skall en människa egentligen få gå, utan att det får några konsekvenser?
181
Paulina

Förmodligen är hon bara avundsjuk. Inget av det hon säger stämmer ju så det måste vara anledningen att hon håller på så. Hon verkar vara en tjej med grymt dåligt självförtroende (även om hon försöker visa utåt att hon har världens bästa!) som måste trycka ner andra tjejer för att framhäva sig själv.



Jag tycker du är en väldigt vacker tjej och du verkar vara precis lika fin på insidan.



Skit i Kissie. Det är endast publicitet hon är ute efter.

Madeleine

åh herregud. jag önskar att man kunde säga till alla att bara sluta läsa hennes blogg, tänk vilken chock när hon loggar in och inte har en enda besökare :D jag gillar inte heller kissie och har även jag fått kommentarer av henne på min blogg om hur ful jag är även om det bara har hänt en gång. Men hon verkar tycka om att trycka ner andra, antagligen för att hon ska få bättre självförtroende och jag tror helt serriöst att merän hälften av de som läser hennes blogg tycker hon är jäkligt omogen och blåst. Men det jag tycker är sjukast är att hon orkar säga att du är ful när du ser mycket bättre ut än henne. Och att be om ursäkt och sen fortsätta verkar ju väldigt moget, det var nog hon som var rädd för dig och tyckte det var bäst att be om ursäkt så hon inte skulle få någon skit den kvällen:) Jag tycker iallafall att du ser mkt mkt bättre ut än henne och du är inte alls ful och din blogg är mycket bättre också. Så skit i henne.

cheyenne

Nej men linda ! Ta inte åt dig ( lätt för mig att säga ;) ) hon är kisse . du vet hur hon är, men don't blame her, hon har knappt kommit ut i den verkliga världen ännu . Låt henne tro att livet är lättare än vad det är,och låt henne tro att alla kommer alltid att göra allting för henne . Hon är ingen människa att se upp till! Jag personligen kan inget annat än att tycka synd om henne . Jag vill ta ner henne till jorden och välkomna henne till verkligheten .

Fortsätt med det du gör,d et det gör du fan i mig bra!!



Kramar

JOSEFINE

FY fan vad illa. gillar inte henne då hon kallar mig gris osv också även att jag är fet osv. vet vad du menar... hon går för långt!

[elina]

Hon visar bara vilken brist på självförtroende hon egentligen har bakom sitt kaxiga skal. Jag har aldrig gillat Kissie, och kommer nog aldrig att göra det heller. Hon gör allt för att få uppmärksamhet, verkar det som. Förstår inte vad DU har gjort emot henne mer än att du är mycket snyggare än henne :)!

Bra att du inte tar åt dig, för det är de hon vill.

LIFE BY Marielle

Jag och junitjej.blogg.se undrar när våra produkter från rusk som vi vann i denna http://lindaslya.blogg.se/2008/june/vinnare-av-rusk-produkter.html#comment

tävling kommer?



Du gjorde ett inlägg om det 12:te juli att dem kommer om en vecka, de har inte setts till hos oss iaf :)?

LIFE BY Marielle

junitjejen.se* menade jag..

cb

bra skrivet!

Anna

Haha, är du sann eller ? Skriver hon verkligen så till dig, av vilken anledning ? Låter ju helt psyko...



En gång i tiden skrev jag till henne och hon verkade shysst, men sen kom en annan person fram. Jag tyckte synd om henne när Katrin Shulman skrev att hon var en desperat efterhängsen brud som jagade henne hela tiden, HAHA, tvivlar jag inte på att det var sant. Jag menar - vadå vara sig själv ? Man måste tydligen vara en Blondinbella för att söka uppmärksamhet.



Vet du vad jag länge funderat på ? Att hon tycks avsky flera, endå går hon på bloggträffar och spelar fejk för att rädda sitt skinn. Åter igen - vadå inte våga stå för sig själv ? Å vadå härma Blondinbella om man nu inte enns gillar henne, betyder det att man är jäkligt förvirrad då ?



Sen en annan märkligt sak ? Hur kan det komma sig att så många som gulliga Stina-Lee med flera kan tala om henne likt vem som helst, som om hon vore lika söt och underbar som alla andra om hon nu inte är det ? Då frågar jag mig, spelar även dom andra bloggvärlden då för att dom inte vågar vara sig själva och gå emot henne, eller är det total blindhet inför verkligheten eller är det så att även det mest godhjärtade drar på sig vänner som beter sig så illa ? ... Jag bara undrar,det är skitskumt att så många tycks dra sig till personer som är totalt motsattsen av dem själva...



Sen, tycker jag att det är bra att du säger som det är! Även om det är publicitet man vill ha eller om du tycks vara svag, så är du inte det i det här fallet. Du säger din åsikt och kanske höjer en hand för att varna andra, jag håller med om att det verkar helt sjukt att kalla någon för så hemska saker som du skriver, bedrövligt!



Lovisa

Jag håller med dig! Det är sjukt att man kan bli "känd" på det viset. Illa!!

Melina

Jag tycker det hon gör är helt fel! Varför ska man hålla på som hon gör? Vad är det som har startat det egentligen?

Om hon nu har såna synpunkter om dig, kan hon inte hålla dom för sig själv? Det verkar ju jätteonödigt att gå runt och prata/skriva om det när hon vet att du kommer få reda på det. Men det kanske är det hon vill?



Jag tycker hon har gått för långt iallafall.

lotti

fy fan vad löjligt. hon ser inte ens bra ut någonstans, hört talas om vacker utan spackel, exempelvis!? stå på dig linda. du är bättre många gånger om, du ska inte behöva ta hennes skit. jag tror bara det är avundsjuka rakt igenom från hennes sida. KRAM

Gabriella

Suck.. jag tycker iaf att du är tvärt emot allt det som hon verkar tycka :). Söt är du oxo!

Melina

Ja verkligen!

Allt bra med dig annars? Gillar din blogg :)

kram

lotti

sv; du verkar ju vara en sån liten mjukis! :)

har sett att du har dom, dom är jättesöta! får kanske investera i ett par jag med :)

belinda

men jävlar..hon kan ju tala för sig själv!

Ollevija

Du verkar mycket trevligare än Kissie och din blogg är jätterolig att läsa, förresten så tycker jag att du ser väldigt fin ut, du ser mer naturlig ut än Kissie som bara ser fake ut.

lotti

sv; det där med rean har jag missat? men dom ska nog finnas på scorett tror jag, får kolla upp det! :)

A D I S A

det är bra att du nte tar åt dig, för det ska du inte göra. som du säger själv, hon e bara ute efter publicitet och framförallt är hon jävligt omogen och avundsjuk det är jag 100% säker på!



men varför inte blocka hennes ip adress?

Cas

Kunde inte ha sagt det bättre själv, så sant! :/

Melina

Okej, usch då! Hoppas det går över snart då. Jo med mig är det bra, lite ont i ryggen bara, men ska till naprapaten imorn så hoppas det gör det bättre!

Kram

Emma

Stå på dig & låt ingen sätta sig på dig! Hon är absolut inte värd att slösa energi på!



by the way mysig blogg & du är en jätte söt tjej =)

Fredrik Frisören

skit i henne Linda!

elin

polisanmäl henne. enkelt!

Fredrik Frisören

Svar: ja visst är den nice... Men du hon är ju avundsjuk på dig så är det! Låt inte henne dra ner dig!

Malin

Jag har också fått trakasserier på min blogg, men inte av denna tjej. De som trakasserade mig slutade när jag drog in deras föräldrar (de var minderåriga) och hotade med att gå till polisen och anmäla dem för trakasserier. Tänkte att du skulle veta ifall att det blir alldeles för mycket.

Vill passa på att säga att jag gillar din blogg och läser varenda inlägg du skriver!

You go girl!

Kram Malin

angelica

patetiska personangrepp -.-

Ytterligare en bloggare på gräsrotsnivå tydligen

Fredrik Frisören

svar: va.. hur kan hon ha fått det?

Annika

HAha herregud, såå skrattretande. Hon är ju bara så......!

Veronica

Jag tror inte att hon är ute efter publicitet, jag tror hon ÄR så dum som hon verkar. Tyvärr :/

Att använda ordet hora och slyna är bara ett bevis på dåligt ordförråd.. Du är säkert jätte mega hora Linda, som har pojkvän och allt :P

Och hästar är ju väldigt söta.. Dessutom tycker jag inte man ska skriva saker man inte står för i verkligheten. Henne skulle jag vilja träffa in real :)

Du kanske får ha överseende med hennes ålder. Är man lite seg i utvecklingen så.. :)

A D I S A

jaha vad konstigt... jah men då är det bara att fortsätta ignorera henne... du har ju allt det hon inte har, allt det hon VILL ha, så ser hon nöjet i att skriva sånt till dej får hon fan fortsätta. du och alla vi andra vet att inget av det hon skriver är sant ändå...

keep up the good work! :)



kram

Annika

HAha herregud, såå skrattretande. Hon är ju bara så......!

Nathalie

Vilken liten fjortis du har att göra med!:)

Stå på dig!

-

Lily ta inte åt dig! Du är mycket finare än Kissie både in och ut! Du ska va stolt över hur du ser ut. Kissie leker som om att hon inte har något fel på sitt utseende. Jag vill inte vara dum. Men jag kan iaf säga att hennes brister är en oändligt lång lista. Lily va glad att du inte är en fjortis som dricker sig full, tror att hon är världens snyggaste, trackar ner på andra människor som är finare än henne, som tror att alla killar vill vara tillsammans med henne utan att leta efter sex, som är helt omogen och som aldrig kommer att få en människas respekt. VA VERKLIGEN GLAD!



Ta hand om dig!

Emma

Ha vart inne på hennes sida typ 2 ggr. Är hon 14 eller? Beter sig så iaf.

Nä, skit i henne bara.

Kinga

Synd att hon orkar slösa så mkt energi på att hata dig. Avund har många olika former, och de e klart du stör dig. det är som en mygga på en varm sommarnatt. du bryr dej inte men de e irriterande. vet du varför hon skriver sånna fula saker och ord om dej? För att de speglar bara henne själv. Hon verkar vara en sån människa som måste ha uppmärksamhet konstant. Stå på dej o smäll den där myggan nu...

karro

finely! någon som säger de rätta orden om den tjejen! Hon är oerhört respektlös mot allt och alla. Men jag tycker mest synd om denna person som inte har någonting att komma med..



Du är varken ful eller fet. Men det vet du väl:)

hoppas hon ger upp snart, annars får du anmäla det.



kram kram

Anna

Ja, det kan man ju fundera vidare på. Dock vet jag redan svaret på din fråga och det är att alla läsare kommer ta efter - hade hon 13 000 läsare ? Välkommen idiotpack, för dom tar efter tyvärr. Man får hoppas att hälften av dem åtminstone kan stå emot skitsnacket.



Men hörru - varför blockar du inte bara ip-numret så kommer hon inte åt dig ? Lätt som en plätt!

Joanna

vilken jävla nörd hon är, hon den där kissie har ju inget liv, haha.. ändå är det ganska roligt att läsa vad sånna människor skriver, för det är så himla patetiskt allting, och det roliga är att dom själva inte fattar hur patetiska och omogna som är, ganska roligt ! Läser din blog dagligen och jag tycker inte det är några problem med dig iaf ! :D

JESSICA

ha en bra dag :)

Sabbe

Men vadå skita i henne? Hon ska väl för fan inte bara i skita i det?



Oavsett om man tar åt sig eller inte ska man inte behöva vara med om det.



Polisanmäl henne. Sätt ungen på plats!

Petra

Klart att något sådant borde få konsekvenser. Du får ta och tänka till lite.... kanske finns det alltid någon du kan kontakta som samarbetar med henne, för och visa hur hon verkligen beter sig. Jag menar.... hon är ju abslout ingen bra förebild och det hon håller på med är förtal.

© K A T T A

Anmäl kräket, är ändå trött på henne.

Junitjej

Kan du inte anmäla henne? Hon kränker dig ju!

Junitjej

När får man hem Rusk-produkterna man har vunnit? Det var ju ett tag sedan man vann dem.

SOMA

kissie är bara en omogen liten unge. och det där du skrev "Hon är så mycket tuffare bakom skärmen än vad hon är i verkliga livet," jag kan tänka mig det, lite konstigt ifall det INTE hade varit så :p

Cattis

Du vet väl att det finns olagligheter i det hon gör?

Spridning av rykten, ofredande, samt trakesserier?

Alisa

Jag kan fortfarande inte förstå att folk verkligen VÄLJER att läse hennes blogg. Hon är en hemsk människa, fjortis, bortskämd och helt överpatetisk att ord knappt finns. Hur hon nus ka få sin egen program visar bara hur värdelös, oseriös och värdelös media har blivit. Att tillåt en sådan brud vara offentlig är helt sanslöst.



Hon saknar respekt, för sig själv och omvärlden, hon saknar uppfostran, vägledning och moral.



Jag tycker att honr edan gått för långt, anmäl henne. Du har alll rätt till det.

Kristin - En norrländsk brandman

Hey! Kolla gärna in min nya hårförlängning och berätta vad du tycker ;)



kickans.blogg.se

Michaela

Seriöst, ''Kissie'' har ju problem. Allvarliga problem. Att hon behöver trycka ner andra för att hävda sig själv. Hon kommer inte hålla sig kvar länge eftersom hon gör alla till sina fiender. Störande att hon alltid drar upp det här med att vara fet osv, och hon säger att hon har en "fab body" - inte ens i närheten. Hon kan ju börja med att ta ut sitt skabbiga löshår, ta sig själv en titt i spegeln och sen öppna käften. Well, that bitch is going down!

Dittdatt

Kissie är bara en patetisk liten varelse som inte är värd att lägga energi på. Bry dig inte om allt vad hon skriver om dig. Jag tror att folk som läser hennes blogg knappast tror på allt humbugg hon hittar på för att verka "cool". Du verkar vara en riktigt bra männsika som är dig själv! Det är om sådana man vill läsa i en blogg.

Jag gillart!

Malle

Hon är antagligen bara avundsjuk sötnos. Förstår att det är jobbigt det hon håller på med är under all kritik. Hoppas människan skärper sig annars tycker jag att du kan anmäla henne för trakasserier. Ingen idè att vara snäll trots att du verkar vara världens snällaste tjej! Stå på dig, du är 100000 gånger bättre och vackrare än henne.

Kram

smula

men suck va tråkigt!! varför hålla på och förstöra för andra?! läser man kissies blogg så förstår man hur omogen hon är... man snackar ju lixom inte skit om personer på sin blogg!

förstår att det kan va svårt att slå ifrån sig, men det är ju verkligen bara bullshit! din blogg är helt über o du är ju bara såå söt! dagliga besök på din sida naturligtvis ;)



kram på dig!

Sara

Men anmäl henne till blogg.se så hon inte kan få blogga mer!! Skicka alla kommentarer hon skrivit till dig och varför inte polisanmäla henne, det hade iaf jag gjort. Visst man ska ta lite skit men någon måtta får det väl vara? Hon är bara en liten omogen snorunge som luktar kiss och tror hon kan göra som hon vill för att ingen har sagt åt henne och satt henne på plats.

Gör så hon slutar blogga, det är ju hennes portal ut till andra!!

Dessutom, hon var ju under 18. Varför fick hon komma dit? Riktigt dåligt!!

Fredrik Frisören

fick en kommentar från henne precis också... hon är ju helt dum i huvudet! Inte lätt att vara fjortis, som måste hävda sig, men hon verkar fatta att hon är en riktigt liten människa på jorden, och hon ska nog inte bråka med fel folk....! Ha det gott Linda!

Camilla Aggeborn

Jag har bytt bloggadress och du hittar mig numera på www.myrrah.blogg.se

Elin

Ja du ska ju absolut inte bry dig! Jag tycker du är jätte söt, och hon själv ser ut som en kråka, läskigt ful är hon, och hennes blogg ska vi ju inte tala om.. Har även sett något klipp med henne och jag höll på att skratta ihjäl mig, jag trodde tjejen var dösjuk men det visade sig vara en förkyldning... eller;)? Äsch! Hon är pinsam, jag tycker synd om henne! Inte värd att lägga tankar på sweetie, ta inte åt dig, om det är någon gång man ska ge men inte ta, så är det nu!

Pernilla

Det är jue fruktansvärt att hon ska få bete sig på det sättet och fortfarande få fördelar. Bojkottas är vad hon borde göras!

Evelihna

bra skrivet ! kram

fashionandfame

Blir så otroligt trött på henne. Hatar falska människor!

B u n n y

Stå på dig, alla vet att hon är omogen så det är ingen tvekan om att alla står på din sida :)



Min blogg har blivit avstängd pga spammning och dom påstår att jag har spammat den, men det har jag inte och det är så frustrerande för jag kan inte logga in på den och jag har inte ens fått en chans att försvara mig. Vet du något man kan göra? Känns så tråkigt när man ändå har "jobbat upp" sin blogg så anklagas man för massa saker och så måste man börja om från början :(

(Wåxnäs Sandra) ;D

HAHAHAHA! Jag avlider! Vilken Idiot!

Ähh, inget och bry sig om, kör på nu wåxnäs-bruden ;D

Jennifer

Det bara osar avundsjuka här, och det luktar inget vidare.

Spraya över det med god doft och skit i henne !

J o h a n n a - Inredning & pyssel

Så sant så, varenda ord! Att någon person orkar hålla på som hon gör. Stå på dig Linda och skit i henne!

alexandra

Skit i henne, kissie är en snorunge och det vet alla, hon vill bara ha uppmärksamhet och tror att hon är något när hon trycker ner folk. Stå på dig, din blogg är MYCKET bättre än hennes ytliga lilla fjortis blogg.



Ha det bra :)

Hayley

Jag tycker ju personligen att hon har gått för långt. Det är ju fan trakasserier det hon håller på med. Det man borde göra är att kontakta som som har gjort henne till en offentlig person och visa hur hon verkligen är gent emot andra! Jag kan inte heller förstå hur en sån liten omogen sak kan får göra så mycket som hon gör! :S Helt otroligt

Malin

Stackars lilla flicka som inte kan göra något vettigare än att klanka ner på dig. Ren avundsjuka tror jag att det handlar om! På frågan om hur långt det ks gå innan det blir konsekvenser av det hela så tycker jag personligen att hon redan gått alltför långt. Men frågan är ju också hur mycket energi som är värd att lägga ner på henne?



Jag tycker hur som helst att du inte ska ta åt dig, din blogg är grym och lockar säkerligen fler läsare än hennes!

Carro

äh, skit i henne.

du är mycket bättre än henne. :)

Sara

Hon är helt och håller psyk. Det har vi alla vetat länge men att hon höll på med sån här skit visste jag inte. Grymt bra att du skriver sanningen om barnrumpan! Säger som Madelene, tänk om alla bara kunde ge fan i att gå in på hennes blogg...!

du är en grym tjej! Snygg som få och har en blogg som är mycket värd att besöka, varje dag! Ha en toppen helg och ta hand om dej!!!!

Kram S

jag

Tycker som Elin. Anmäl. -Varför ska hon klara sig undan med det hon gör..?

kidabouche.blogg.se

det verkar ju ganska underligt, att hon skriver grejer, sedan IRL så ber hon om ursäkt, och sedan bara fortsätter det.



usch.

LILIJA.COM

Men shit. Är det verkligen hon?!

Jag visste ju att hon ibland kan skriva lite knäppa saker i sin blogg, men det gillar jag bara. Men att hon skriver såna saker till andra bloggare hade jag ingen aning om!



Tycker hon ska få gå precis så långt som DU känner & bestämmer att hon ska få gå.

Janni

Kissie pissie är inget att bry sig om. Men jag förstår att det gör ont att hela tiden få höra sån skit. Till slut börjar man nästan tro på det :(



Jag fattar inte att folk låter henne hållas, och som du säger, att hon får så mycket publicitet och förmåner trots att hon verkligen håller på med mobbning. Helt sjukt!

Polisanmäl. Det tycker jag!

Och du vet att jag finns bakom din rygg genom allt!

Vad som än händer.

I´ll go wherever you will go... Din Janni

Anneli

Det är helt otroligt bara för att man råkar vara en känd bloggerska så ska man absolut inte få agera så som hon gör. Och det hon skrev om att du var fel och ful stämmer överhuvudtaget inte.



Hon kan ju inte ha ett riktigt liv. Om hon nu skulle fortsätta som hon gör så skulle jag polisanmäla henne på en jävla gång. För så där gör man inte.



Du är mycket mer värd än henne för du är dig själv i bloggen.



Massor med kramar Smoggen

liene

Jag tycker att det är bara omoget som hon håller på, det är inte ofta jag säger att någon är omogen. men nu var det de så.

Därför ska du bara skita i henne.

Frida

Skit i Kissie! Låt henne inte trycka ner dig, det är hon inte värd. Hon är en liten barnrumpa som uppenbarligen inte fått tillräckligt med uppmärksamhet och bekräftelse i sitt liv. Hon är en liten osäker flickstackare innerst inne och just därför spyr hon galla över andra, det får henne att känna sig stark för stunden. Ingen idé att ödsla energi på en sån människa. Låt henne hålla på om hon tycker att det är så jäkla kul. Hon kommer tröttna om du visar att du inte tar åt dig och inte bryr dig.

Marica Rödebäck

Så barnsligt av henne ... Kan du inte blockera hennes ipadress?

Anna-Lena

jag førstår mig inte på denna mænniska. så mycket skit som står dær och ændå klickar sig folk in på henners blogg. tænk inte på henne. inte lætt att vara dum i huvvet i en værld som denna.bombade inlægg hos henne att jag inte orkar komma tillbaka till henne eftersom hon ger massa negativ energi. stå på dig du ær underbar! læser mycket hellre din blogg æn hennes. de har jag gjort sen du børjade=) keep up the good work=)

Alexandra

orka me sådana personer... fattar inte va de har för liv när dom håller på o tracka ner på andra hela tiden.. jag ser inte de "roliga" i det hela direkt... men bra att du säger va hon skriver..så alla andra ser va hon går för :)

Amanda 's k a n d a l i s m'

Jag följer hennes blogg och din blogg och jag har reagerat varenda gång det kommit upp om dig, ex när hon skrev lindashus i stället. Patetiskt! Att hon är så sjukt omogen bevisar ju bara att hon inte passar in i bloggvärlden att hon borde sättas in i ett jävla rum ensam i sisådär 20 år, sen kanske hon är redo. Stå på dig Linda!

Nadde

Vissa människor är bara tragiska. Slösa inte din tid på såna människor. Vi har trots allt bara ett liv. Use you time wisely!

Frida

Om jag vore Kissies föräldrar skulle jag vara helt knäckt och undra vad fasiken jag gjort för fel.

Hannah

Det är förjävligt. Kan du inte hota med att anmäla om trakasserier?



Btw, när kommer din nya Spotlife-blogg upp? :)

Lina

inget att bry sig om, hon har bara dåligt självförtroende och vill så himla gärna vara en blond rik stockholmstjej. och det är ju det minsta hon är, wannabe rättare sagt. Hon kanske inte fick tillräckligt med uppmärksamhet när hon var barn, troligtvis från en inte så bra familj. Sådana personer brukar bli väldigt stökiga och gapiga. Men hon är igentligen så himla himla liten innuti så det är bara att sopa bort från axlen.

Isabelle

Hoppas du inte tar åt dig Linda, hon känner väl sig hotad av dig? Ja något måste det vara. Stå på dig för du förtjänar inte det du verkar vara en riktigt bra tjej :)!!

johanna

Jag fattar inte att ingen bara kan komma in i hennes huvud och få henne att förstå de hon gör är fel. Hennes svar på hennes blogg är att hon inte alls gjort de som du skriver.. MEN vem tror man mest på en smart söt brud som dig Linda eller en fjortis som gör tonårsrevolt??



Jaa inte svårt att lista ut..Men såna som Kissie kommer Aldrig lära sig. Hon är en av dom som tror att världen funkar på detta sätt!!! Tyvärr...

linda

Men herregud så barnsligt! Känner du och Kissie varandra privat, utanför "bloggvärlden" så att säga? Om inte, så är det bara så fruktansvärt omoget av henne att föra någon slags smutskastning mot dig via bloggen. Sorgligt att man har så mycket energi över att man skriver ner någon man inte ens känner på bloggen. Förstår att du vill reagera, inte mer än rätt! Jag har läst Kissies blogg en gång, och det var verkligen första och sista gången. . din blogg läser jag däremot regelbundet. Ta inte åt dig av sånt hon säger, du verkar vara en jättefin person!

Carolina

Det är bra att du inte tar åt dig, för det borde du inte göra! Hoppas hon lägger ner, för det där funkar ju inte.

Ha en bra dag:)

Frida

fyfan asså :/

Lisa

Håller med dig vid alla punkter. Hennes sätt är avskyvärt.



--> Tyck gärna till i mitt senaste inlägg ang. spamm!

Patricia

Hon är ett barn så alla kan förstå hur omogen hon är.. skit i henne

Tina

Hej tösa. Rätt komiskt, för jag skrev precis ett inlägg om allas vår kära kissie. Hoppas som sagt att rättvisan kommer ikapp henne, och att någon ger henne en rejäl käftsmäll. Hur går det med förkylningen föresten? hoppas att kjolen landar lagom till helgen om du känner dig bättre och ska ut. Ta hand om dig. puss

Annika

Kika gärna in i min blogg! =) http://styrkvinna.blogg.se

emma

Bra skrivet! Jag har slutat läsa hennes blogg, främst för den verkar så ointressant de fåtal gånger jag har besökt den.

L i n n

Hon är bara avundsjuk, du är inte tjock och inte ful. Du är jäkligt söt, till skillnad från henne.. som behöver 10 lager smink, minst, för att känna sig trygg i sig själv, och som du sa, hon sa ju förlåt när ni träffades IRL, men så fort hon satt tryggt bakom datorskärmen började hon igen. Bara fegt.

Janika

Hej Linda! Vi alla vet vilken fjortis Alexandra är. Enda anledningen till att folk kollar in hennes blogg är för att se hur patetiskt omogen hon är! DEt var på tiden att någon tog tag i det här! Och jag tycker att det är skit bra att det är DU som gör det! Har följt din blogg och jag har läst om hur du tycker att det är jobbigt att konfrontera folk.. Kanon linda, tummarna upp :)

Janika

Och för de andra så borde Alexandra och Claudia gå en make up kurs! Undrar vem som har lärt dem att sminka sig?! En clown kanske?! Haha! Oj nu var jag iofs oxå taskig, fast jag snackar fakta. Det är iallafall något alla kan se :D

karolin

jag håller med dig fullt ut, hon är så omogen så de är inte sant. skulle vilja be alla att bara sluta läsa hennes blogg för hon är inte värd ngt utav de tillgångar hon får :P



skit i henne :D

linnea

Skojar du, gud var jag hatar henne seriöst, jag hatar någon som jag itne känenr låter sjukt, men hon är en liten OMOGEN fjortis som är 17 (vilket man inte kan tro) Ta inte åt dig, du är jätte söt och hon ser verkligen inte bättre ut än dig!

catrin

Vad är det för fel på alla?! Är det nåt hemligt krig som pågår i blogg världen?? Tycker att alla mer eller mindre "slåss" om titlarna och dessutom är det mnga som får stå ut med elaka kommentarer från läsare.. Vem/vilke vill göra illa, och varför?! Står iaf helt klart på din sida i "kissie konflikten" Tyvärr tror jag att hon får en hel del läsare pga detta, men jag hoppas verkligen att de som står på dina sida visar henne det och sen skiter i henne. Du är bäst linda =)

Jenny

Nu har hon skrivit på sin blogg att det du skriver är en lögn och du gör allt för publicitet ! HAHA undrar vem som gör allt för publicitet !??! Jag brukar inte skriva taskiga saker om människor men när det går över styr så .. Hon är en patetisk människa som borde ta och växa upp ..



/ En tjej i storstan

Fotograf Emelie Ohlsson

Men gud är det sant?! Fy vad omoget och tramsigt, visar tydligt på avundsjuka, massa kramar!

Maria Risto

Fy fan vilken omogen ohänsynslös människa hon är! Läser inte och kommer aldrig läsa hennes blogg! Ta inte åt dig för inget av det hon säger stämmer. Det där visar bara på jävligt dåligt självförtroende och det är säkert därför hon måste klanka på andra. Blir så jävla förbannad på folk som kan vara tuffa bakom skärmen men i verkligheten är dom inte mycket för världen.



Jag tycker du är jättefin=)



Kram

Sarah

Jag har läst Kissies blogg endast för att hon är så patetiskt och omogen. Att få många besökare på sin blogg bara för att man spelar otroligt dum, har ju hon lyckats med. Det skulle ju vem som helst lyckas med. Jag tycker du är jätte söt och din blogg är rolig att läsa. Jag vet att det inte är lätt att bry sig om irriterande människor, men Kissie är inte värd det. Jag ska sluta gå in och läsa hennes blogg så förlorar hon en läsare i alla fall.

Linda

Förstår att det inte är kul att höra en massa negativ skit.. men för guds skull, skit i Kissie! Hon är bara en ung och kanske inte alltför begåvad blondin som vill ha uppmärksamhet och uppenbarligen känner någon form av njutning av att trycka ner andra! Peronligen så kan jag helt ärligt säga att jag inte skulle bry mig ett skit om hon skrev samma saker om mig.. Varför? Jo för jag inte respekterar henne och tycker att hon är en liten tönt!

joss

haha, mogen tjej det där! det tragiska är ju att världen är full av såna idioter :/.

btw byter jag blogg, kolla in den nya www.dontpaniic.blogg.se

Kakan

Detta har jag velat skriva hur många gånger som helst förut, och nu gör jag det. :)



Du är så otroligt vacker! :)

Linda

Vilken jävla idiot, va arg jag blir. Såhär får de inte gå till. Jag hoppas absolut inte att du tar åt dej av dumheterna hon säger och att du vet att du är en underbar människa. Kramar

Jennifer

Jag tycker att det är sorgligt att en person som kissie ska få så mycket uppmärksamhet. Det är pinsamt tycker jag också att hon som minderårig fick bli "full som en kastrull" på bloggfesten bara för att hennes blogg är känd. Näe, usch jag hoppas att hon växer upp och du ska absolut stå upp för dej själv och inte acceptera att hon skriver sånt.

Dixi

Jag älskade hennes blogg förr men efter det hon skrev om sin städerska fick det vara nog, hade jag träffat henne irl så hade jag antagligen dampat sönder. Jag pallar inte människor som henne, dryg jävla fitta är va hon är och jag hade aldrig tvekat med att ge henne en riktig höger.





Jag har precis börjat läsa din blogg så jag vet inget om dig men jag antar att ingen människa är lika svag som Kissie. Lycka till Linda (;

Jenny

men usch! jag har aldrig gillat kissie, förstår inte varför hon har så många läsare när hon bara skriver om oviktiga och tråkiga saker.

hoppas verkligen att du inte tar åt dig för jag tycker inte att något hon säger är sant!

stå på dig och ja, man kan ju hoppas att kissie växer upp nångång

Katarina

Fyfan vilken blondin som tror att hon äger allt & alla. :O

Malin

Den här Kissie .. Undra hur många som egentligen läser hennes blogg för dem tycker om henne? Jag tror mer folk läser hennes blogg för hon lever ett sånt "intressant" fjortisliv. Hon är ingenting annan än patetisk. Och jag tror nog dem flesta håller med mig. Du är vacker Linda, du har utstrålning vad jag sett genom din blogg och jag diggar dig! Du är grym, och jag älskar din blogg. Tråkigt att folk ska vara på att trakassera eftersom jag sett att du varit nära att lägga ner bloggen pga det, låt dem inte trycka ner dig! Kram Malin

Sabine

man kan ju undra vem som är ful.

du är vacker linda!

jag har följt din blogg länge och jag älskar alla bilder du lägger upp.

till skillnad från en omogen liten barnrumpa så vet du t.ex. hur man ska sminka sig och hur man driver en läsvärd blogg!



stå på dig, ta ingen skit

karin

haha håller helt med. Tragiskt när hon faktiskt tjänar pengar på allt skit hon skriver i sin blogg. Hoppas folk (läs småtjejer) inser hur mkt skit hon snackar och bara slutar läsa hennes blogg.

anna

Jag kan inte göra annat än att bli mer less på den människan. Sorligt nog så är det ju uppmärksamhet hon vill ha.



Jag kommer synnerligen ihåg en videoblogg hon hade där hon låtsades vara cp-skadad. Och just det tog så jävla hårt i både själen och hjärtat hos mig.



Jag har en nära anhörig som var med i en bilolycka och fick just en hjärnskada (cpskada) och det hon gjorde var verkligen så sjukt jävla lågt och respektlöst.



Hon slog ju även sönder en champagnéflaska mitt ute på bilvägen med flit och dum som hon är så filmade hon ju även det. Inte så smart med tanke på att man faktiskt kan bli fälld för både skadegörelse och vållande till olika skador med tanke på hur illa människor kan råka ut pga det.



Men den stackars lilla flickan fick väl inte den uppmärksamheten hon behövde av sina föräldrar så nu grinar hon efter samhällets uppmärksamhet och pengar.



Skämmas är vad hon borde göra !



Anmäl henne nästa gång, för tro mig, du har all rätt och hur många människor som helst på din sida !



kram /

angela

Rebecca

Hon är så patetisk! Anledningen till varför hon får läsare är för att hon säljer sig själv. Hon skriver skit om sina vänner bara för att få läsare.

Du skriver mycket bättre och dina läsare följer dig för att du skriver bra saker.



Du är mycket bättre och sötare än henne!! Alla gånger.

Kram på dig sötis!

L

Att hon orkar? Tycker om din blogg :)

AnnaP

Men skit i henne. Orka ens skriva om henne! :P

Martina

Kissie är ju inte direkt rätt person att kommentera någons utssende.. Vad jag kan se så är du ju 100 ggr sötare än vad hon är!!! Bara patetiskt, bry dig inte..

Jessica

Stå på dig tjejen o gör som du gör nu, säg ifrån. När jag läser det hon har skrivit om dig luktar det avundsjuka lång väg. Annars skulle hon inte hålla på som hon gör. Du e super fin o ABSOLUT inte tjock.

Gillar din blogg skarpt!



Keep it up!



Kramar Jessica

Sandra

Hej hej!

Jag har nyligen "hittat" din blogg och jag gillar den mer och mer för varje dag. Kissie verkar ju hur falsk som helst, tråkigt för dig bara!



Jag har en hårfråga (jag kan inte hitta någonstans på bloggen om silkesdroppar) Jag har rakt långt, ca 50 cm, naturligt blont hår. Det börjar bli lite mörkare så jag bleker slingor hos frisör emellanåt. Jag klipper mig var 8:onde vecka och använder nästan alltid "frisör" schampo. Antingen Tigi dum blond (shamop + balsam/impackning) eller matrix so silver. Mitt ploblem är att jag lätt får klyvna hårtoppar, det blir INTE slitet och frissigt. Jag ska tillägga att jag äter kosttillskott som är stärkande för håret och att min frisör säger att jag har väldigt bra kvalite på håret. Tror du att silkesdroppar kan hjälpa? Eller har du något bättre förslag? Jag har ju ingen lust att klippa mig var 3-4 vecka, det blir ju lite dyrt!



Tack för en kanonbra blogg!

Kram Sandra

Irene

HON TRAMPAR I KLAVERET DAGLIGEN, OCH INOM NÅGRA ÅR LOVAR JAG ATT HON GÅR PÅ SOCIALBIDRAG.



DU SOM ÄR FRISÖR VAD TYCKTE DU OM HENNES HÅR ;)



KRAM OCH STÅ PÅ DIG!



www.ireneblomqvist.blogg.se

E. Riley Page

Jag har ingenting emot henne. Men hon verkar fan inte ha någon självdistans.

Stå på dig tjejen!

[E m m a]





Hon tror hon blir mer populär om hon klankar ner andra människor, men det ända hon blir är impopulär.

Anonym

Snälla kan du inte polisanmäla den fula jävla finnpajsaren?! Do it, hon är ful som stryk och finns nog många som skulle vilja spöa henne, hon lär råka jävligt illa ut nån gång om hon fortsätter fitta sig bland folk.

Nina

Fan va tråkigt att det ska behöva gå så himla långt :(

Söderlund

Herregud! Fyfan...



Hur är de med dig annars?

Hoppas du inte trycks ned av detta...



Mvh

Söderlund

Janni

Var tog min kommentar vägen? godkände du den inte???

L

Keep up the good work babe. Bra att du skriver ut sånt här så man får sätta sig in i allt. Jag har sedan länge dissat Kissie för den person hon är. Skönt att du också gör det. Hennes ord är meningslösa och hon borde låsas in en period.

alec

har aldrig gillat henne eller hennes blogg... MEN HERREGUD NU GÅR TJEJEN FÖRLÅNGT... men du vännen skit i henne och hennes patetiska ord.. Hon är 0 i denna världen, ingen gillar henne!!



KRAMAR

Rebecca

Jag har faktiskt ställt mig den frågan många gånger.



jag tycker att hennes blogg borde läggas ner.

D

Hon är ansvarig utgivare för det som hon skriver på sin blogg, jag skulle anmäla henne om hon skriver osanna och nervärderande saker om dig.:)

Anonym

DET ÄR INTe ok..de tror jag fan inte nån tycker..jävla snorungen!!

Emily

Jättebra blogg!

Alice

Den stackars lilla flickan Kissie lider av mindervärdeskomplex. Och fruktansvärt dåligt självfortroende. Eller hon kanske helt enkelt skiter i att ta sin medicin. Hon har förmodligen inte så mkt mer att erbjuda av sitt fattiga lilla liv än att kasta skit på andra för att få uppmärksamhet.

Hon njuter nog av att du har skrivit om det hon skrivit om dig. Det säger rätt mkt om henne.

Att hon framstår som en riktig jävla nolla är ju ett som är säkert iaf!

Erik Keding

Hon är en idiot, man behöver inte ta åt sig. Henne kommer det inte gå bra för i livet.

Fantazy

Säger som alla andra här: SKIT I KISSIE!!! Har klickat in mig på hennes blogg fåtal gånger och herregud säger jag bara. Wannabe Blondinbella om du frågar mig...



Fortsätt med det du är bra på =)



Kramar Frida



Elsa

Åhh man blir så jävla trött på den där tjejen alltså. Fan vilken feg människa hon här, sitter där bakom skärmen och trycker ner andra människor för att själv känna sig bättre. Har sakt det förut och säger det igen - VÄX UPP KISSIE!

Linnéa

Fattar inte varföR Kissie säger att alla är feta. Så jävla smal är hon ju faktiskt inte själv... På en bild när hon har en body på sig putar det ut både lite här och där. Hon är helt enkelt avundsjuk! Stå på dig!

sandra

hon är som hon är den där lilla råttan. inegn idé att lyssna på henne. en dag kanske hon också växer upp

Mary Louis

hon hänger ju ut alla så fort hon inte får som hon vill

Najnaah

Men oj. Är det verkligen såhär folk beter sig? Visst, man ska väl inte bli förvånad...

Jämt ska man hålla på och vara taskig, precis som om att vara artig inte fungerar i denna värld längre. Suck...

Nåja, så länge man inte lyssnar på skiten så blir man inte sårad.



Du har en urbra blogg:)

Hejs!

agnes

gud vad omogen!

Fanny Strömberg

Alla vet att du är tusen gånger finare än henne, hon klankar ner på andra för att hon själv ska må bättre, och det är bara framför datorn hon leker tuff, stå på dig tjejen!



kram

anna

men åh, ta inte åt dig! Den tjejen verkar ha stora problem med sig själv alltså..

sandra

>.< allt det där beror endast på ren avundsjuka på dig och dom andra, och för att må bättre med sig själv så måste hon trycka ner er, smutskasta er.

Looow selfesteem. Tråkigt att sånt ska förekomma. Håll huvudet högt ;)

zandrea

Kissie är helt sjuk i huvet det har jag tyckt enda sedan den första dagen jag klickade mig in på den där värdelösa brudens skitblogg. Hon är ett stort skämt, kan knappast ta kritik eller en sanningens ord om sig själv men jävlar vad hons ka trycka ner andra. Håller man på så får man ta skit tillbaka. Jag tycker synd om henne på ett jävla dåligt sätt. Hoppas hennes blogg går åt skogen för jag orkar inte med den där blåsta bruden utan hjärnhavlor ! SHIT..





Stå på dig Linda, du är bäst på allt du gör. Och du är super fin tjej. Bara för att du skriver detta behöver inte betyda att du tar åt dig av vad hon håller på med. dock kan man förstå att det måste vara jobbigt med en psykad fjortis utan liv sitter bakom skärmen och leker tuff, tss.. stackaren!





Hade bäst, du är bäst :-)

Sanna

Men hon är ju verkligen helt körd i huvudet.

Martina

Som du skriver, kanske är det bara att hon vill ha uppmärksamhet. Strunta fulkomligt i henne för som du skriver, hon är inte så tuff i verkligheten...(har aldrig träffat henne men ja) Bakom en skär kan man utrycka sig hur man vill och ingen kan skälla ut en öga mot öga. Så betrakta hennes ord som ingenting, för kan hon inte stå för det i verkligheten så är dem som sagt värda noll!



Sen tycker jag att du är vacker!



Ta absolut inte åt dig av en person som bara är avis på dig!



Kram Marthina

Sanna E

ja hon är en skrämmande människa.

USCH.



Använder du smycket ngt? har kikat efter ett inlägg. tihi

Alexandra

men get a life häst!

Elin

Usch, jag hatar den där Kissie. Hon ska vara 17? Hon beter sig som hon är 14! :S Och hon är en riktig skrytare som är allt annat än sig själv. Om det är någon som är ful så är det hon. Shit hon sminkar sig så fort hon ska gå ut? Det är fan sommar? Hennes hår är sönderblekt och fult.

Du är mycket trevligare än henne :)

sandra

så lite så=)

evelina

men gud så omogen hon är. men skit i de hon säger och skriver till dig, för de är ju bara hon som råkar illa ut och tappar mer läsare.

C, 20 år + lillasyster M, 11 år

Du och din lya äger henne och hennes blogg på alla plan som finns. Går inte ens att jämföra.. är som att försöka jämföra en gruva full av guld med en halv näve kol. ;)

Fia

Vilken dålig stil av henne. Men de märks ju att hon inte kommit ur barnåldern än för så håller man inte på. Du ska abslout inte ta åt dig för de hon säger e inget vettigt iaf, bara ren avundsjuka. Hoppas hon lägger av snart annars e de bara att polisanmäla dessa trakasserier. Kram kram

Fia

jodå polisen ska, (om dom är seriösa) alltid ta emot en anmälan. Spara bara IPadresser o de hon skrivit så ska de inte vara några problem. Vet flera stycken som har fått hjälp o ta fast omogna fjortisar på de sättet. :)

Martina

ingen orsak gumman. menar varje ord jag skrev.

Anja

Tjock!?

Men herregud, vart är världen påväg?

Agnes

fyfan för henne, helt seriöst så jävla omoget av henne. ta inte åt dig av vad hon säger, inget av det är ju sant. enda anledningen till att hon säger det är ju pga hennes eget jävla dåliga självförtroende. människor som henne borde ju buras in tills dem klarar av att vara ute socialt igen. Usch

emma

säger bara en sak: HON ÄR SÅ JÄVLA PINSAM.

Frida

Håller med dig!

Jag tycker du ska polis anmäla henne eller anmäll henne hos blogg.se!

För så beter man sig inte,och det vet jag som bara är 12 år.Då borde hon gott och väll veta hur man beter sig som är 17!

p.s din blogg är super d.s





Ha det bäst!

Marieh

Genom sig själv känner man andra så hennes påhopp säger ju rätt så mycket om hur hon är. Dessutom är ju hästar världens vackraste djur. =)

Mari

En vacker dag kommer hon få äta upp alla dem orden och allt hon säger och gör. Det kommer nog inte bli så trevligt för henne. Läskigt att jag ens tänker den tanken men blame it on Kissie :P



Jag tycker att du borde anmäla henne! Eller kan inte blogg.se klara sig utan en patetisk blogg som hennes? Annars borde den varit nedlagd för längesen.

Micaela

Vad taskigt av henne! Det är inte rättvist mot dig. Hon är säkert bara avundsjuk på dig. Strunta i henne bara!

Michaela

sv: Haha ;) jag är på din sida iallafall, även om det låter otroligt löjligt att säga så, så är jag det! Superskön blogg förresten :)

Micaela

Förresten så är du snyggare än henne!

Rebecca

Ja jag har faktiskt fått nog av hennes personpåhopp och rasiståsikter..så jag har kontaktat personerna på blogg.se och bett dom kolla igenom hennes blogg för den bryter mot en hel del regler.

tekla

usch..har aldrig riktigt gillar dendär kissie :/

Emelie

Du är så otroligt mycket finare än kissie och så mycket bättre!

Felicia

jag tycker du är vacker!

och verkar va en bra människa :)

amanda

'men get a life häst'

är det de enda hon kan säga?



jag läser enbart hennes blogg för att hon är så grymt pinsam och man vill se vad hon gör härnäst för att göra bort sig.

hon kommer lätt ångra sitt beetende när hon mognar till sig men förtillfället

undrar man ju vad hon har i IQ egentligen!

only me

Men USCH! Fy fan för såna som henne! Falska människor är det värsta som finns! Och hon är så falsk att hon t.o.m lurar sig själv...och trög såklart. Du är definitivt inte ful eller tjock, men söt och smal är du. =) Låt inte henne trycka ner dig och stå på dig! Jag tycker att du ska anmäla henne, innan hon börjar gör det mot någon som faktiskt tar åt sig. Det kan gå illa till slut... Tack för en underbar blogg! =)

Marie

Men herregud vad omogen människan är! Ingen kan ju tycka att hon är vettig... Din blogg är så himla bra Linda! Läser den varje dag och du verkar vara så äkta och är dig själv :) Jättebra att du har så många bra tävlingar också :)

Aisha

Wow, jag kan inte ens fatta att jag läser det här.

Visst visste jag att "Kissie" var helt blond och helt dum i huvet, men att hon kallar en person som hon enbart mött på en fest, och dessutom sagt förlåt till, för slyna är ju konstigt.

Jag säger bara, en bimbo som henne förtjänar inte det du ger henne, dina ord.

Jag säger bara, skam.



Btw, jag gillar din blogg

Marja

Skit i henne. Hon är inte värd någonting! Hon är en omogen liten äcklig fjant. Wannabe-Blondinbella som någon sa.



Stå på dig, Linda! Gillar din blogg mer än den där idioten.



Kram

Nilla

Hon verkar inte ha något självförtroende alls. Hon verkar inte heller ha fattat att man inte blir bättre själv av att säga nedvärderande saker till folk. Hon kommer ändå bara att förlora i slutändan!

Malin

Åh, dom var jättefina alla tre, men eftersom jag vill vara med och tävla får jag väl välje en. Så det får bli nummer 3. Ser skön och mysig ut :)

Sandra

Äsch, skit i den där fula Kissie. Du är vacker, hon är ful. Närmare bestämt en av dom fulaste människorna jag någonsin sett. Anmäl henne!

Nathalie

Jag förstår precis vad du menar.. Det är tydligen VÄLDIGT lätt att vara otrevlig bakom datorn, men när man träffar människan irl så vågar hon/han inte ens titta på en. Jag har också varit med om det, många gånger. Det bästa du kan göra är att just anmäla och sen ignorera det. Stå på dig! Kram.