TÄVLING! Sverige-premiär! AVSLUTAD!


Tack Elin för det fina kollaget.

Hår som i Hollywood
Mane 'n Tail, ursprungligen ett schampo för hästar, har under de senaste åren förvandlats till en riktig kultprodukt. Flera kändisar hyllar schampot som en favoritprodukt, bland annat Jennifer Aniston och Sarah Jessica Parker, vilket har lett till att schampot fått stor uppmärksamhet både på hemmaplan i USA samt i England där det nyligen lanserades.


Information om produkterna

Mane´n Tail Deep Moisturizing shampoo
För torrt och skadat hår. Åtreuppbygger och stärker ditt hår.

Ett shampoo som med sin exclusiva micro berikade formulan som genom att rengöra håret utan att ta bort hårets naturliga oljer. Skapar ett glansigt och finthår. Den exklusiva micro berikade protein formulan. Den unika formulan berikar håret från topparna ända ner till hårbotten. Shampoot ger en frisk och ren känsla till håret.


Mane´n Tail Deep Moisturizing conditioner

För torrt och skadat hår. Åtreuppbygger och stärker ditt hår.

Balsamet har en högkoncentrerad formula som ger en frisk och ren look till ditt hår. Den exklusiva protein formulan berikar håret och reparerar kluvna hårtoppar. De naturliga oljerna berikar håret för att ge glans. Balsamet förebygger håret mot slitage av sol och vind. Balsamet reder ut håret för att ge ett lättskött hår.


FÖR ATT TÄVLA:
1) Gå in på
Lyko.se och välj ut en favoritprodukt
2) Skriv en kommentar till detta inlägg om din favoritprodukt
3) Länka MER ÄN GÄRNA i din blogg (bilden får användas)
4) Håll tummarna för vinst

Förtydligande: Det är alltså schampoo+balsam ovan ni tävlar om och INTE er favoritprodukt!

AVSLUTAS: Söndagen den 22 Juni

76
Anna

http://lyko.se/?artnr=16-200&catid=0



Denna plattångssprayen är min favorit =) Så behändigt att bara spraya på o eftersom jag använder plattång så ofta så underlättar de mkt! :D

Sara

Hej, kan man söka på bloggar någonstans på blogg.se? jag vill hitta från min stad nämligen. kram

Bloggtävlingar

Tack för tipset! (:



/Angelica

Alisa

Min favorit produkt är:

-Shade Memory Vivid Reds conditioner (MATRIX)

-Shade Memory Vivid Reds shampo (MATRIX)



I och med att jag ofta färgar håret i röda/lila nyanser har jag använt mig flera gånger av dessa två produkter från Matrix. Resultatet har alltid varit mer än magnifik. Håret känns glansigt, naturligt och färgen framhävs mer än vanligt. Få trodde att jag färgat håret, detta för dess naturliga look.



http://alisagonzalez.blogg.se/2008/june/tavling-hos-lily.html





Emeliè

Bed Head After Party, http://lyko.se/?artnr=35-107&catid=93 är min favoritprodukt. Mitt hår blir perfekt efter att jag haft i det här och fungerar jättebra i mitt hår. Jag har mycket självfall så det får koll på det lilla frizzet. Jag rekomenderar den här produkten till alla med flygigt, frizzigt hår som vill skapa mer glans. Ett + är att det är värmeskyddande också. :)

Sanna

vad roligt =)

Mischa

Min favorit product är Lanza Anti Aging SILK SERUM! Den är perfect för mig med långt (och lite slitet) hår! Tävlar nästan alltid på din blogg, så jag håller tummarna den här gången! :D

Mari

Lanza artelements TAFFY

Vill att mitt hår ska vara som detta stylingsgrej säger att det ska vara:

"FÖR EN FLEXIBEL SLÄT LOOK SOM HÅLLER HELA DAGEN. LUGNAR LOCKAR OCH KRUSIGHET"

En Mölnbobos Liv

Den här produkten lät spännande



Bed Head strawberry lemonade body lotion



Vore jättekul att vinna



min mejl: info@annakarlsson.se

Jessica

Min favorit produkt är Tigi Bed Head Superstar fön lotion.



http://vagavinn.blogg.se/2008/june/vinn-shampoo-och-balsam.html#comment



Julia

aaaaw tack så mkt :) bättre sent än aldrig vet du ;P

emma

Direktadress:

http://lyko.se/?artnr=22-112&catid=56



vinner aldrig dina tävlingar.men försöker igen

Sanna

Kul! Lycka till i min tävling!



Självklart vill man vara med i din.

Favoritprukdten får nog bli D:fi Extreme Spray Mousse, riktigt nice flaska också, haha.



Wish me luck =)

Isabella

Min favorit produkt är S-factor Smoothing Shampo 750ml eftersom att det skulle stärka mitt förstörda och alldeles för torra hår. =)

Sandra

Jag ska precis beställa Loreal Solar Sublime Lightening Gelée- L´oréal Série Expert Solar Sublime Lightening Gelée därifrån, hihi :)

Jenny

min favorit är plattången Ga.Ma cp1. har den själv. jättebra och inte alltför dyr.

http://zipzo.blogg.se/2008/june/tavling-4.html#comment

Amanda

En produkt som jag tyckte verkade härlig var "Bed Head papayarazzi body lotion". Den verkade dels lukta mycket gott och vara väldigt bra för huden!

Jag tipsar ej om tävlingen i min blogg men berättade det däremot för ett par kompisar (:

Sofie

jag är helt förälskad i Lanzas silkserum :)



Länkade också:

http://aktaidiot.blogg.se/2008/june/tavling.html#comment



önska mig lycka till ;)

fiffi620@hotmail.com

Anna-Viktoria

Den perfekta produkten för mig som alltid plattar håret - OSIS Flatliner Iron Serum!!

Jag har alltid varit superdålig på att skydda håret när jag plattar och fönar det, men måste bli bättre.

Håller alla tummar nu då =) och skriver såklart om det i min blogg!

wallis

en fin produkt: Extreme Spray Mousse och självklart vill jag vinna håller tummarna...

veronica

http://sstromberg.blogg.se/2008/june/tavling-1.html#comment



TONI & GUY Tame-it serum är helt klart min favorit! älskar den! :)

http://lyko.se/?artnr=47-190&catid=173







Emma

Min favoritprodukt är Dust It från Osis! För alla med tunt och fint hår är detta en produkt det är svårt att leva utan när man väl har börjat!

Nina

Åh gud vilken rolig tävling!! Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha de där Mane´n Tail Shampoo och Balsam. Har letat efter bra schampoo och balsam i evigheter och nu skulle jag vilja se om de är lika bra som det sägs, och om dom är det så är det en "hallejulja moment" haha!





http://nicaah.blogg.se/2008/june/tavling.html

lollo

detta är min favoritprodukt:



Heart Aquamarine 14mm

Blomdahl Caring Jewellery - riktigt hudvänliga örhängen

169 kr



De ser jättefina ut :)

julia

http://lyko.se/?artnr=16-16&catid=51 den här är min favorit, osis dust it :) jag har inte provat det själv men har hört att det ska vara jättebra! :)

Tuva

Min favorit får bli TONI & GUY Refreshing dry shampoo. Nu har jag aldrig testat något torrshampoo men länge varit väldigt nyfiken på att prova ett då jag hört att det ska vara mycket skonsammare mot håret och orsaka mindre slitage

Josephine

Åh, vilken härlig tävling! Den vill man ju vinna massa mycket, konstigt att jag egentligen aldrig provat hästschampo innan då jag är intresserad. De får ju alltid så fin svans haha.



Men min favoritprodukt som jag använder är Dust it från Osis+, ett pulver som gör att man får volym i håret och stadga utan att det blir fett eller något liknande. Det är ngt man verkligen kan rekommendera.

Mikaela

Osis Dust it - Puder är min favorit :) helt klart, jag med mitt platta hår behöver verkligen volym från rötterna. Blir sjukt bra och det är dne ända produkten som håller mitt hår snyggt med lagom volym hela dagen. Super.



Angående något annat så tycker jag inte att du ska ta åt dig när det gäller vad folk tycker om dina tävlingar. Dom är bra och det är sjukt bra priser dessutom. Många deltar och det måste betyda att de flesta tycker om dom :D Många stjärnor till dig för ditt engagemang. :)



Hinner inte länka nu för jag ska på teorilektion på körskolan men gör det ikväll när jag kommer hem. :)

Jessica

Osis Dust It - Puder måste jag säga e helt underbar!

Isabelle

Mane´n Tail Deep Moisturizing conditioner



Gör den som du beskriver så behövs den verkligen till mitt väääldigt slitna hår. Jag skulle bli överglad om jag vann, har även hört att man ska ha protein om man vill få det bättre & jag såg att denna inehöll det. Får hoppas på lite tur nu då ^^!

Ronja

Min favorit var: Bed Head Papayarazzi Body Lotion. Den doftar gudomligt och ger reslutat efter användning.



Jag skulle bli superglad om jag vann då jag gått omkring och letat efter just det shampoot super länge! Har dessutom aldrig vunnit innan ..



Har gjort ett inlägg om det:

http://royalglamour.blogg.se/2008/june/vinn-shampoo.html

Melina

Min favorit är: Lanza Anti Aging CONDITIONER- Balsam för långt hår.

Eftersom jag har långt & tjockt hår så passar den här produkten perfekt på mitt hår. Speciellt om det blivit lite slitet och torrt och jag vill ha det starkare och glänsande!





Kramkram!

Mathilda

favorit: Loreal Solar Sublime Skyddspray.

jättebra för jag har så blont hår, och vill inte att det ska bli solblekare och ramla av :)

elin

alltid lika roliga priser i dina tävlingar :)

Nathalie

Jag tycker nog att Catwalk Oatmeal & Honey shampo är min favorit :D

sofia

Min favvo är Dust It från Osis! =)

Emmiep

Lanza Anti Aging SILK SERUM är min absoluta favvo:) Hoppas på vinst!

Maria

Det finns två produkter jag bara älskar på den sidan och det är Loreal Shine blonde balsam mousse

och Loreal Shine blonde cremebalsam.



Använder det själv och är helnöjd ! Älskar att de gör håret ljusare och de känns så otroligt fräsht med dessa produkter ! ÄLSKAR DOM !



Självklart skriver jag om tävlingen i min blogg och länkar !



Hoppas jag vinner :D

Gabriella

Aldrig hört talas om dessa schampon och balsam vore kul att prova :)

marie

Vilken spännande tävlingm den måste man ju självklart vara med på. jag är inte så bra på de olika hår produkter då jag tycker det finns en djungel utav massa olika produkter. TONI & GUY Finishing shine spray- Glansspray skulle nog passa mitt långa hår som står åt alla håll. Mane´n Tail Deep Moisturizing conditioner låter som en renovering till mitt hår som jag verkligen skulle behöva inför sommarledigheten!

Jenny

http://lyko.se/?artnr=16-200&catid=0



Efter att använt plattången snart i ett år, nästan varje dag har jag kommit fram till att den här produkten passa mig och min plattång väldigt bra ihop!

Blerta

Gama plattången är självklart bäst.

Jag ÄLSKAR den. Det blir mkt ofta en present jag köper till andra just för att den uppskattas så mkt....



Har aldrig funnits o tror aldrig heller det kommer finnas någon bättre plattång än ga.ma=)

zalina

självklart ska jag vara med och tävla också :) min favorit produkt eller kanske mer favorit täng är björn axens voffeltång, sjukt bra när man saknar volymen från hårbotten :D



annars gillar jag Schwarzkopf Osis Dust it - Puder! En billigare variant till denna täng men voffeltången är nog bättre i längden!:D

Anna

Osis dust it är utan tvekan min stora favorit! Den ger oslagbar volym och tar dessutom bort ev. tendenser till fett hår.

Junitjej

d:fi Distruct är absolut min favoritprodukt. Den är otroligt effektiv! Med vaxet formar man håret enkelt och det håller samtidigt håret på plats. I LIKE!! Det bästa är också att man inte behöver ta så mycket av den. Dte är en dryg produkt.

http://lyko.se/?artnr=29-210&catid=37

Jag håller tummarna!!

Junitjej

Nu har jag skrivit om tävlingen på min blogg:

http://junitjejen.se/2008/june/vinn-harprodukter.aspx

Fia

Min faforit är Loreals shampoo för färgat hår. Men det är dyrt så jag brukar önska mig det i fädelsedagspresent=)

Sandra

Matrix so silver shampoo är min favorit produkt. Använde den alltid förut när jag var hel blond. Den funkar super bra.

LindaMarie

"Bed Head dumb blond shampo" ett riktigt bra och famförallt DRYGT proteinshampo som har gjort underverk för mitt känsliga hår! Mitt hår blir inte alls lika slitet och det har fått en underbar glans och lyster. LOVE IT! =) har haft min första flaska i ett halvår nu, hur bra som helst!



Eftersom jag älskar det här med hår så skulle jag nu hemskt gärna vilja testa detta nya proteinshampo, hoppas på vinst!! =)

Jasmine

GHD Pink Styler är min favorit :)

Sarah

Jag älskar verkligen Osis Flatliner Plattångsspray.



Jag plattar alltid mitt hår, hatar att ha det lockigt, trivs inte alls med det så.

Iochmed att jag plattar det var eviga dag så blir mitt hår slitet och glanslöst.

Men Osis Flatliner Plattångsspray är verkligen jättebra för håret!



Självklart länkar jag tävlingen! :)

Saga

http://lyko.se/?artnr=30-28&catid=26



Dom här produkterna var mina favoriter eftersom att jag behöver något som reparerar mitt sönderblekta hår och något som ger både glans och volym. Dom var även enkla att använda och det tar inte lång tid att utföra denna uppgift :)

Tack för en bra blogg Linda! :D

Nicole

Min favoritprodukt är lätt "Osis Dust it - Puder". Man behöver inte längre lägga någon tid på att fixa håret. Med Osis Dust it - Puder fixar man volymen på bara några sekunder och håret ligger kvar så. Skitsnyggt, praktiskt och bra!



Länkad är du här: http://nicolsan.webblogg.se/2008/june/mane-n-tail.html



Nu är det bara att hoppas på det bästa =)

emma

Känner inte till de flesta av produkterna, men hittade Matrix silverschampoo, So silver! Och den är en absolut favorit här hemma, både då jag var helblond och nu när jag har lite slingor. Är man blond blir håret ordentligt snyggt efter att haft schampot i kanske 5 minuter, och är man sågär mörkblond med slingor kan det bli snyggt då det ser fräschare ut med lite kontrast på håret och en lite kallare nyans i håret, eftersom jag tidigare haft rött och det ofta kommer tillbaka lite för mycket.



Skulle vara kul att testa de här produkterna då jag fortfarande letar efter det ultimata schampo-balsam paret då mitt hår ännu inte riktigt fått den form jag vill.

Johanna

Min favoritprodukt: "Catwalk Thickening shampo"

Håret känns lite tjockare av det faktiskt! Perfekt för mitt hår som är så tunt o platt vanligtvis.



Jag länkar till din tävling i min blogg o håller tummarna för att jag vinner och får testa nytt shampo. :-)



Ha en bra dag!





Caroline

Bed Head After Party skulle vara perfekt för mitt hår, har en hel del småhår som skulle behöva lite hjälp;) Min länk.... http://carolineannamaria.blogg.se/2008/june/tavling-lily.html

emmali

(har skrivit om produkten i min blogg)

http://emmaliii.blogg.se/?tmp=17122031



jag är jättegärna med och tävlar, och hoppas på vinst som jag gör varje gång jag är med i en tävling förstås, men kanske, kanske jag vinner nu? :D



Loreal's Shampoo & basam är min favoritprodukt :)







Felicia S

Lanza artelements TAFFY Är min favoritprodukt.



Jag har ju självlockar. Och ja vill ha en slät look som håller hela dagen så funkar denna produkt fantastiskt. Denna produkt lugnar lockar och krusighet som det sägs. Och det stämmer. Helt underbart! Denna produkt tipsar jag till er som vill ha presic som denna produkt talar om. "Lugnar lockar och krusighet".



Jättebra tävling Linda! :)

Felicia S

http://feliciaas.devote.se/blogs/377080/frukost.htm#WriteComment





har tipsat om dom där:;;);)yyeyeyhhs:)

Sandra

Min favoritprodukt är Ga.Ma CP3 Tourmaline plattång. ;)



Jag har länkat också: http://teachersdaughter.blogg.se/2008/june/lite-tavlingar.html



hoppas på vinst ;)

izabella

mina favoritprukt(er)! är faktist superbra till ett budgetpris vilket är poitivt, jag använder loreals Elvital för färgat hår (röda flaskan). man får jätte mjukt hår utav det och det doftasr super gott! och eftersom att jag plattar,fönar osv så är det bra om jag använder en skyddande spray och då använder jag Tony&guy varm protecting. men eftersom att jag så gärna skulle vilja testa ett lite 'lyxigare' shampoo så skulle det va kul om jag vann :)!



puss å kram

Linda Wiberg

Kul idé med tävlingen :)

Goldwell Care color Balsam intense- INTENSE-för normalt till tjockt färgat hår



Det tycker jag e ett superbalsam. Håret blir mjukt som sammet. Sen doftar den jätte gott!

Amanda

Idag köpte jag en hårinpackning från Loreal (Loreal Shine curl intensiv kur). Det är min nya favorit. Jag har inte använt den än, men eftersom jag nu bestämt mig för att sköta om mitt hår noga blev det genast en favorit att ställa i skåpet. Jag tror och hoppas att produkten är bra och i fortsättningen ska jag investera i hårprodukter eftersom jag insett att det är både kul och viktigt! Var hos min frisör igår och klippte bort allt som var torrt och slitet, så nu när håret är som nytt ska jag behandla det med kärlek.



Så varför inte ta chansen att vara med och tävla om ytterligare ett par hårprodukter? Dessa verkar vara bra sådana, så jag hoppas på vinst! Tack för en bra blogg :) /A



Cecilia :)

Detta är då min favorit :D

http://lyko.se/?artnr=16-200&catid=0



Det är platttångsspray, :)

jonna

jag är med :>

min favorit är



http://www.lyko.se/?artnr=38-603&catid=102



Redken Blonde Glam pure perl

jonna

(pst, har även länkat tävlingen)

http://joonnaak.blogg.se/2008/june/tavlar-hon-lily.html#comment

Christina

En av mina absoluta favorit produkter sen jag började frisörskolan var och är L'oreals Tecni.art define wax.

Synd bara att denna gick ur sortimentet här tidigare i år.

Fanny

Min favorit produkt från Lyko.se är Bed Head Superstar Conditioner.

Den gör så mitt hår bli tjockt och fylligt, den ger glans utan att håret ser fettigt ut.



http://lyko.se/?artnr=35-11&catid=85



Blogginlägget: http://fannythebunny.blogg.se/2008/june/tavling.html#comment



Kram på dig =)

Sarah

Min favorit är nog Mane´n Tail Shampoo och Balsam paketet. men jag förstår om det inte går att få båda så därför skulle jag bara vilja ha ett orginalshampoo för vanligt hår.



jag försöker nämnligen med min krustång varje dag eller med spray eller liknande , mitt hår blir bara platt igen efter ca 10-15 inuter och det går mig verkligen på nerverna (:

Emma

Har ingen favortiprodukt, men Lanza Dramatic F/X Spray skulle jag gärna prova, då mitt hår aldrig håller volymen!



http://highlyplaced.blogg.se/2008/june/tvaling-3.html#comment

Tanja

Kommer inte åt sidan :(

Men min favoritprodukt (som jag är säker på finns hos lyko.se) är L'oreals schampoo för känslig hårbotten.

Pernilla

Jag är med=D



mail.pillan18@hotmail.com

Pernilla

Min favoritprodukt är helt klart MATRIX PROFORMA SPRAY. Underbar doft och håller frisyren på plats!

emma

Bed Head strawberry lemonade body lotion

http://allatavlingar.webblogg.se/2008/june/tavling-hos-lilly.html

Katarina

http://lyko.se/?artnr=34-111&catid=88



Den där har jag testat, och är superbra! Går snabbt och lätt att applicera och ger ett fantastiskt resultat.

Natalie R

LA-TWEEZ pincett med lampa är min favoritprodukt - den är perfekt när man ska plocka ögonbrynen. Gör att man bekvämt kan sitta i soffan och göra det istället för att stå i badrummet i starkt ljus för att få tag på alla dom där stråna som annars bara syns i solen :D