Tävling: Vinn Osis - dust it!


Bli en av sex vinnare till denna mirakelprodukt!

- Pudra i hårbotten
- gnugga
- volymen är din!

För att delta;
Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar till detta inlägg och delta automatiskt i utlottningen.

Avslutas: 9 Juni
333
Catrin Stenebrand

produkten är grym har jag hört !=)

malms

jag är med och deltar i denna fantastiska tävling :)



kontakta mig på: maaalms@hotmail.com

elin

åh, skulle vara perfekt! helt ärligt så håller min precis på att ta slut -.-

therese

Åh, skulle verkligen behöva denna vinsten, så jag är med!

Michaela

Jag är gärna med och tävlar..

Behöver ngn bra produkt för att fixa mitt hår..

Theodora

Efter så mycket beröm den fått från dig vore det spännande att själv prova! (:

Therese

ännu en tävling, klart man är med! =)

Hang

Jag vill testa :D

Madeleine

Oh detta verkar ju trevligt, jag som verkligen behöver volym. I'm in!

jiss

Tjingeling

Anna

Är gärna med :D

sanna

åh skulle jag verkligen behöva mitt hår är spikrakt. Inget hjälper så detta skulle jag verkligen behöva!

Cassie

JAG ÄR MED! (:

//Cassie

Sandra

Här kommer en kommentar :p

Idah Fridh

jag e med :)

Caroline

Jag tävlar :)

Anna

Åhhh sweetie, en sådan skulle jag vilja vinna. Det skulle vara toppen om jag fick chansen att pröva den där produkten, just för att jag har så tunt och fint hår, jag vill ha volym och jag kämpar för det varje morgon 7/ gånger i veckan. Lite hjälp på traven vore inte helt fel, jag föredrar gärna proffsprodukterna än dom billigare som lovar men håller tunt. Ja det vore en ära att vinna då jag inte alls har råd med denna lyx i nuläget :)



Sanna

I'm in! Det där skulle vart MHM; så bra för mig.

Sandra

Jag är gärna med. :)

biljana

Jag är med :).. Hatar att mitt hår är rakt :(

E l i s h

Jag är med! :)

Nina

Jag skulle verkligen behöva volym i mitt hår, har för mycket bad hair dagar.

carro

Jag är som vanligt med :D kram!

elin [ n e v n a r i e n ]

DEN HÄR TÄVLINGE ÄR MIN! SÅ MIN!

hahaha...

Det betyder: Jag är med ;)

Paulina

Jag är med:)

Tanja

Yes please, vore inte fel att få lite mer volym i burret.

Emma

Åh, klart man ska vara med och tävla! :)

Pernilla

Åh skuller verkligen vara en bra produkt för mitt volymlösa hår

Rebecca

Jag är med :)

tyra

Ååh, det är verkligen vad jag behöver med mitt platta hår.

Katarina

Jag vill så gärna prova dust it! Hört bra om det.



Glad national dag!

crazyangel

Åh ja vill ha :D

Sanna

Jag är såklart med :)

Frida

å, har hört att det där ska vara jätte bra! mitt hår är alltid så platt och livlöst, men har aldrig råd att köpa ; /



hoppas man vinner!

/frida

peltoniemii@hotmail.com

Linda

vore kul att prova :)

Nandi

Åh jag vill vinna ;P mitt hår bara ligger ner, får inge volym för 5 öre. Även om jag har hur mycke uppklippt som hälst :/ skulle va bra :)

Sofie

Jag är helt klart med! Din blogg är så kul Linda för det är alltid en massa skojiga tävlingar i den. Du är bäst! =)

Sasha

Jag är med!

Caroline H

Oh skulle vara perfekt för mitt hår.

Får aldrig volym :,(

Testat med allt.

kidabouche.blogg.se

moahah :D min denna är det typ en användning kvar på, sedan slut !

en ska bli miiiin, hoppas jag iaf ;D !

ida (pidaa)

Jag vill vara med :D

Amanda

Den här tävlingen vill jag verkligen vara med i och vinna ! Mitt hår är helt hopplöst, går inte att få nån volym i det. Har hört att den här produkten ska vara bra så det vore perfekt att få vinna en och se om den kan ge mitt hår nån volym :) Jag är less på mitt platta hår !

Carolin

Jag är med! Mitt platta hår behöver verkligen Dust It (:

Emelie

Hej. Jag har skabbhår. :)

Visste du förresten att elefanter inte kan hoppa!

Daniela

vill absolut testa denna då min wella saltvattenspray inte gör det för mig... vill ha volym!

Isabelle

Åhhhh skulle behöva lite volym nu i mitt hår :P Im in!

Denying

Jag vill vara med! :)

Gabbi

Verkar vara en bra product, tummen upp för tävlingen! (Y) :)

Angelica

Är sjukt nyfiken på den här grejen.. Men unnar mig aldrig att prova. Så jag är med (;

Magda

Första gången jag e inne på din blogg faktiskt :) snygg du va !

Elina

jag är med :P

linnea

Klart man är med :)

Mischa

Jag vill vara med och tävla :D

Pernilla

Hejhej!

Jag är gärna med och tävlar om denna smarta produkt. Min kompis har en sådan så jag har hört talas om den. Och det säjs att den ska vara bra :)

nea

Im in girl...

parschi

du skulle se mitt hår, det behövs!!

min svåger är frisör liksom du och asiatisk hår (som mitt) vet ju alla att det är platt som en kasse skit.

så skicka mig en och hjälp mig på vägen.

I´m also IN FOR THIS.

gabriella

Jag är defenitivt med! (:

ckarolina

Jag är med!! :D

Alexandra [lolabrin]

en sådan har jag funderat på o köpa många ggr .. men har aldrig kommit ihåg de när jag är framme på stan :( vore rätt kul o testa om den är bra för jag har mega tunt hår och vill ha volym idet :(

Marias Kakburk

Det där lät spännande, tror aldrig att jag hört talas om de innan



Ha en fortsatt skön fredag!

Emeliie

Jag skulle så gääärna vilja vinna detta, för jag har helplatt.. Jag får stå i säkert tre timmar om jag ska ha lockigt hår och volym? Näe, det finns inte något som heter volym i mitt hår.. Jag skulle bli såå glad om jag vann!



Kramar Emeliie

Joanna

Jaaatack! Hört att den är underbar men bor man i en håla finns inte riktigt allt man önskar.

SARA

Jag är väldigt gärna med i tävlingen om att vinna Dust it! :)

Stina

Jag är med å tävlar! :)

Emma

Jag är med & tävlar om produkter till håret, skulle verkligen behöva lite bra hårprodukter :)

Pernilla

Va trevligt :)

Jag är med :)

Petra

Jag är med!

Erika

låter ju hur bra som helst :D

Sandra Tofält

Oh nice med tävling. Jag är självklart med :)

Lojs

jag är med och tävlar! Har hört at det där ska vara jättebra! Och hårspray funkar inte på mig, håret blir bara fulare :/ får hoppas att det här funkar! :)

Maria

jag skulle vilja vara med o tävla ^ Skulle vara jätte bra för mitt hår som är helt platt. Håller inte länge när man väll får upp det med sprey och vax ^

matilda

mitt hår är värdelöst! får aldrig volym i de :D

hoppas ja har turen nu då! så ja är med och tävlar!

Agneta

Jag är absolut med, behöver ditt till mitt tunna hår!

Julia

jag är med! :)

Nina

Fasen vad bra grej!:)

Tuva

Oj det här har jag missat, det vill jag helt klart testa :)

nnani

åhh! en sån skulle jag vilja vinna.<3 finns en massa proffsprodukter men dom kostar lite mycket tycker jag..

Natalie R

Jag vill vara med i utlottningen! Har varit hemskt nyfiken på att prova den där produkten :D

Jenni

Åhh, min dust-it är snart slut. Skulle behöva en ny. Så jag är med! :)

Må så gott.

Ilona

Jag är meeeer än gärna med :) Skulle behöva lite stylingprodukter. Har provat den där och den är finfin :)

Jessica Schön

Självklart är jag med! ;)

Madde

Åh, den vore kul och testa :)



Ha en fin kväll!

Jippan

Nu är jag med! :)

Missbumblebee

Det vore ju roligt att vinna:)

Natalia

åå jag älskar den produkten! hoppas man vinner då :D

Lisa

Jag är lugnt med och gör mitt bästa i en så grym tävling som denna! :D

Angela

Skulle verkligen behöva något bra för att få volym. Inget funkar på mig (har tjockt, rakt hår)

Julia

Hej jag är med i tävlingen

MATiiLDiiSEN

Det skullae jag vilja vinna! =) Hoppas hoppas hoppas!

sandra

jäklar vad glad jag är att jag hittade din blogg, den kommer jag fortsätta läsa!

Mikaela

Deltar gärna! Skulle behöva testa detta och sluta mörda mitt hår med spray skäms

Anna

jag är självklart med och deltar i tävlingen :) håller mina tummar och tår!

Marika

jag har hört att denna produkt är grym så självklart är jag med och tävlar :D

Emma

har hört om dendär :P den ska vara riktigt bra! :)

Marielle Ström

Jag vill verkligen vara med och tävla om chansen att vinna detta pris!

Marina

Yey,jag vill ha!I´m in!

Malin

Åh, vad många roliga tävlingar du har! Jag vill gärna vinna, snabbare styling får man leta efter :)

ISABELLphe

jag är meeed :) i just lovelovelove dust it..!

julia

jag är gärna med :)

Marie

Är gärna med och tävlar :)

Matilda

Varför inte liksom:)

Amanda

har kollat länge på denna ju!

perfekt nu på sommaren när man inte vill stå med tusen produkter i håret! jag är absolut med och tävlar (:

catharina

Ahh tok bra denna produkt skulle vara .. speciellt för en som har långt hår ;)

kristin

klart man vill vara med och tävla :)

hannah frelin

såklart jag är med !!!!

Åh, vad länge jag har velat haft en sån här men har alltid lyckats glömt bort att köpa! helt underbart pris! perfekt till sommarn då man inte vill hålla på med spray / vax eller liknande!

nu är det bara att hålla tummarna!

Suss

Jag är gärna med och tävla :) Ha en fin dag!

Cecilia

Vill jättegärna vinna då mitt hår är platt som en pannkaka, JÄMT.

H

SÅ KLART MAN MÅSTE VARA MED!

JonnaT

Hoppas på lite tur, jag är absolut med :)

Sarah

åh herregud vad bra (:

precis vad ja brhöver , då kanske ja slipper krustången och hårspray som inte funkar.

hahah :)

Linda

Jag skriiiiiiiver för jag har världens ovolymaste håååååååååår och försöker allt för att få volym men NONO det ligger helt platt ändå som om det vore slickat. USCH! Om jag inte vinner detta så får jag nog försöka hänga upp och ner som fladdermössen och sova så. Det är det enda jag inte testat men kanske det funkar? :/ Hrm.

Soile

Jag är med och tävlar!



Jag har alltid haft platt hår, och väldigt tunt hår. Min tjejkompis hade den där produkten som jag lånade av, och den är HELT PERFEKT för mitt tunna och platta hår!



Skulle vara underbart och äga en osis-dust it!



:)

isas mamma*

jag är med :) får tupera sönder håret varenda dag:(

Junitjej

Jag vill vinna!!!!

Lillan

VILL VILL VILL VA ME

Diana

I'm in.

stina

jag är med :)

DaniiMIlly

Volym är mycket välkomnat här!!!!





Kram, Danii



dandoni.d@hotmial.com

Sanna.

Åhh..lovley tävling :D

paulina

Känner ett överväldigande behov av att delta i denna tävling och och hoppas på ren tur

Natta

Klart man är med om den produkt (:

Mitt hår är för komplicerat för att något ska fungera, men hoppas får man! :D

Janina

jag är meeed:)

ellie

trevligt

Nina

Och jag vill ha! :)



Kul med tævlingar :D

Johanna

Jag är självklart med och tävlar. Hoppas på att min platta och livlösa hår kan nappa på denna produkt

amanda

oh, den här produkten har jag provat en gång hos frissan förut! skulle va skojj o ha en egen! ;D

Sanna

Man får väll ge det ett försök då :)

Malin

Ah, dom där ska ju va skitbra har jag hört! :) Tack för tipset om volumatern förresten, tog en sväng till Media Markt och inhandlade en igår :)

Elin [ n e v n a r i e n ]

Kan man inte få vinna alla tre? ;) Haha nej men förhoppningsvis har jag större chans att vinna om du lottar ut tre ^^

Gabriella

jag är med!

Victoria

Självklart vill jag också vara med och tävla! :)

erica

Har hört mycket bra omdömen om denna produkt:)

så jag tackar inte nej till att vara med och delta i den här tävlingen linda=) mvh erica

svea

Klart man är med, skulle lätt behöva mer volym till håret :)

Johanna

Jag är också med och tävlar! :D Kan behöva volym i mitt hår :)

Cecilia K

Ja, självklart vill jag vara med!

e

Gud vad snyggt det hade blivit med ett volymigt hår till sommarens fester :-) Sicken dröm produkt! Hoppas verkligen att jag blir en utav de tre lyckliga vinnarna :-)

Petra

Hoppas ,hoppas att jag vinner den här gången!!

Emmah

har testat det en gång och det är verkligen super :)

paulina

skulle jätte gärna vilja vinna detta pris. så klart man är med !

kath

Men vilken cool produkt, aldrig hört om!

Det måste ju provas!

xx kath

paulina

skulle jätte gärna vilja vinna de priset. så klart man är med !

IZZA

Oh, den skulle jag verkligen vilja testa! Mitt mesiga svensk-platta hår behöver all volym det kan få :/

Helena

Jag är med :)

Caroline

Oj jag är helt klart med, denna är så bra :)

Jennica

Jag vill ha volym i håret!! :D

emma

jag är med

Caroline Lundberg

Lånade lite sånt där pulver från en kompis. Bästa hårprodukten EVER <3<3

Anna

Åh, precis som du säger - en mirakelprodukt. Extra bra eftersom man oftast behöver pudra EN gång per dag, och sedan är det bara att gnugga resten av dagen :P Annat med hårspray..som man måste "fylla på" tio gånger på en dag..heja OSIS!

Josefin

jag är med =)

Julia

åh det skulle jag behöva :)

Anna

Detdär skulle mitt platta hår absolut behöva :D

Isabella

Alltid kul med tävlingar, jag är med :)

Anonym

jag vill vara med :D

Frida

Åh, det skulle jag verkligen vilja vinna. Har provat det en gång och det funkade super :)

Sanna

Klart att jag är med! :D

Caroline

Jag vill vara med, skulle vara perfekt!

Wictoria

Åååh jag är verkligen med och tävlar :D

erica

åh, det verkar superbra!

Carro

skulle verkligen va kul att vinna ngt, vinner aldrig på nåns blogg :/ hoppas du kan förändra det :)

amanda

wiiieho :) amandaSss87@hotmail.com

Fia

Hellu hellu! Ha en skön sommar.

sgmartinsson@hotmail.com

Lina O

Jag ahr redan provat det hos frisören, och det funkar verkligen! Vill ha!!!!

Malin

Den underbaraste produkten måste jag säga.!!

Johanna

oh!! Min frisör brukar använda det på mig, men har inte haft pengar, så jag är med!!!

Laura

Tar gärna lite volym tack!

Isabell

Jag är gärna med i denna tävling. Har ju alltid velat ha denna produkt att prova, men har varit så snål.! :D

kram

Sabina

jag vill också vara med:)

Sweet 16´s blogg

är med!

Gabriella

Skriver in mig :)

linda

Jag vill vinna! Perfekt för mitt livlösa sommarhår! =)

Lina

Jag vill vara meeed :)

linnea

så klart att jag vill ha chansen att vinna en :)

Susanne

Detta skulle vara kul att vinna, så man får testa!

Denise

Jag är gärna med och tävlar :)

Karoleen

Har precis hittat din blogg och tycker det är jättekul med tävlingar. Hoppas jag vinner :)

En Mölnbobos Liv

Då är jag med och tävlar

Fanny

Mitt hår ser ut som blött sjögräs x-D Det har ingen volym :-O Klart man e med på denna tävling när man får chansen ;)

Klara

bra!

Sara

Låter som en intressant produkt :)

Linda

Testar om jag har turen med mig :)

erica :D

ÅÅ shit manhatttan vad najs är lätt med :D

Ha det gött :)

elisar

Hejsan vad kul med en tävling.

Det är klart att man deltar heh =)

Mari

Jag är med :)

emma

ta bort min förbannelse att aldrig vinna :D

Jennifer

Åh sånt skulle jag verkligen vilja ha! Det är helt perfekt för mitt hår :) Får hålla tummarna!

Fotograf Emelie Ohlsson

Jag har plattast hår i Skåne, jag är med!!

AmandaLin

Osis+ har superprodukter, jag är med :)

majan

Självklart är jag med :D

Emelie

har hört att dessa produkter är bra, jag är med.

Emelie

har hört att dessa produkter är bra, jag är med.

Katja

I'm in!

Mia

Åh! Vill gärna prova! :)



Mi

awohohoooo, klart man är med :)

Bim H-D

Ja, jag vill vinna!

När jag klippte mig senast använde hon detta på mitt hår, fungerade perfekt!!! Priset var inte något för mig där, så gissa vem som önskar vinna, suck...

Må så grankott... ngn som antar du tar hem den tävlingen :)

cim

jag är med! ja har för tunt ! haha :S

Rebecca

ohhh ge mig :)

Alexandra

Jag vill vara med och tävla.=) Har provat Dust it av en kompis, helt sjukt bra. Men jag kommer aldrig för mig att köpa den. Skulle vara bättre om man kunde vinna en.. =)

Anonym

jag är med!

Elinen

Jag vill vara med!! :)

Johanna

Åh det skulle jag behöva till mitt hår som har noll volym :P

Katarina

Mitt hår behöver puffas till lite :)

Jennifer

gimme gimme gimme, den är så jäkla beroendeframkallande, o mitt hår hänger platt som en..som blött hår :P

Eva

Jag är med! Jag är nyfiken på produkten!

Elin

Precis vad jag behöver!

Anonym

Jag vill också vara med! :D

emma

vem skulle inte vilja vinna den, klart jag är med. =)

JULLAN

åh, måste vara det där jag blev tipsad om på sista april :D jag är med i tävlingen! :D

Johanna

Skulle helt klart behöva testa lite nya produkter så jag är absolut med och tävlar :)

mikK

Är med! skulle verkligen behöva lite volym :)

Hannah

Jag vill jättegärna testa :)

Sofia

Självklart är jag med!

M.Sandell

Den här produkten är underbar!

Det är inget skämt, håret reser sig precis som man vill ha det och det stannar där i minst två dagar. Man behöver bara gnugga lite i hårbottnen och vem gör inte det lite ibland iaf.

Jag behöver inte ha denna produkt då det skulle vara kul men jag ville bara meddela att det verkligen funger till alla som inte vet det!

kickan

har länge velat testa så jag hoppas min chans nu är kommen :)

sofia

im in :)

Sofia

Åh, tack och lov för denna tävling! Jag är i desperat behov av volym!

Anonym

jag är med :)

Sandiie

Tjenna föredetta wåxnäs bruden ;D Eller bor du kvar där? Jaja, Sandra här i alla fall! Nu är man med i nån tävling också, nice.

Janna Papadopoulou

skulle vart kul och vinna :)

Anna-Viktoria

Åh - jag vill vinna!!! kikat på den där hur länge som helst, provat andra liknande produkter men aldrig fått tummen ur att beställa juh...

Ååh, håller alla tummar nu =)

Saga

Jag prövar på lyckan nu :D

ejmis

Jag är med =)

jill

jag vill va med! :)

naomi

I`M IN ;)

Emelie

Jag behöver volym till mitt tråkiga hår! :D

Zalina

This is a miracle prodoct :)



Ganska dyr men otroligt bra, har testat av min mamma! Jag vill ha :)



Kram, ha en jätte skön dag! Kram

lina

jag är så klart med, kanske skulle kunna hjälpa min frilla så där några dagar efter tvätt :)

Chloe

moimoim mitä kuuluu :) i'm in

Helena

Jag vill åsså va me´.....;)

Jessica

Dust it är jättebra. Min är slut så jag behöver en ny :)

Jenny

självklart är jag med :)

bella

bella

jag är självklart med!

Hanna

Jag kan vara med också :)

Anna

åååh detta vill jag vinna!

Alexandra

Jag är definitivt med och tävlar! :o)

Mikaela

Åh, den är så sjukt bra :) Skulle verkligen behövas vi är tre i familjen som använder det så det tar slut så sjukt fort :P

sofie

jag är med :)



Hanna

Längesen jag tävla nu så jag vill vara med =)

Maria

Jag är med ^^

carolina

Jag är med och tävlar =)

rebecca

dom där är skitbra så det är självklart att jag är med :D

Julia

ooh:)

© Katta

Ååh, jag är jätte gärna med och tävlar :)

Låter som en riktig toppen tävling, av en toppen bloggare :) Undra hur många sidvisningar från din blogg som har visats på min dator, haha!



Ha en toppen dag!

Jenny

Detta vore perfekt till mit "hala" hår =)

Ella

Heja mej heja mej:)

kim

nice. :P

charlotte

Vet inte om man har någon chans här mellan alla dessa andra människor, men det är klart att man är med ändå =)

Malin

ÅH; när jag hörde om denna produkten var jag inte sen att köpa den. NU ÄR JAG FAST. Jag ääälskar den. Synd att priset är lite väl.. Så jag vinner gärna mer :D

Sandra

hade inte varit fel att vinna denna :)

Basy

ja, vad ska man säga lixom, första och antagligen sista tävlingen jag är med på, men jag hoppas på vinst så man kan få upp lystern, lika mycket som håret reser sig:) I WISH...

Malle

Åh jag har tänkt köpa det där riktigt länge men aldrig unnat mig det, nu ska jag tävla om det istället :)

leopardia

ha det gott :)

jag är gärna med och tävlar. jo.

gabriella

denna produkt skulle kunna vara lösningen på min hårproblem , använder idags läget vax , spray vax ,hårspray och i somma vill jag bara funna använda något lätt

Jen

Åh Är dom inte hur bra som hälst? Jag har slutat med allt vad hårspraty heter, och kör endast på de där pulvret. Helt underbart eller hur?

Jätte fin blogg, har inte sett din blogg förut, kul att hitta den. :P Ska kolla runt i bloggen nu. :) Ha en toppen dag.

Fanny

Självklart är jag med! :D

Felicia

Min kompis har ett sånt där. Det är ju helt underbart! Nu hoppas man på vinst. Lottar du ut till en vinnare eller fler?.



Ha en bra dag, / Ett stort fans som älskar din blogg och dig. Ciao

Julia

jag är med =)

Cecilia

Jag är gärna med i denna tävling då jag är i starkt behov av nya hårvårdsprodukter.

Miss0

Helt underbar produkt! Jag är beroende av den då jag säkert har Sveriges tunnaste hår ;( Så jag är absolut med i tävlingen! :D

Agnieszka

Hejsan! Är gärna med och tävlar!

Ha en toppen dag!

Sandra

Precis den där produkten har jag tänkt att prova på mitt superduperplatta hår! Vore ju ännu roligare att vinna såklart :-)



Ha det bra!

Emma

Skulle vara roligt att testa :)

Lotte

Självklart är jag med! Väldigt bra blogg, btw, och extra plus för alla roliga tävlingar :)

Lina

Åh, lite lyx för håret hade varit bra nu när solen skiner och sliter på håret.

Linnéa

Jag är med!

Erika

Den är ju super. Men min förra börjar ta slut.. VIll vinna!

Nathalie

Skulle vara kul att få testa det :)

Ayla

Såg produkten nyligen på en salon & vi provade den på en kompis.. SÅÅ coolt att det funkar, vill lätt ha en =)

Annika

Den här produkten har jag velat prova jättelänge, det låter som den är dunderbra till mitt typiska tunna skandinaviska hår som snabbt förlorar volym, och lätt ser "otvättat" ut. Vore perfekt att ha.

Ems

Åh jag är med :D!

sara

låter som en toppenprodukt ;) klart man är med och tävlar!

Frida

Jag är gärna med å tävlar!

Lava

Åhhhh,sånt här skulle jag verkligen behöva till mitt platta hår!

Glad sommar!!

hanna

har aldrig provat men den sägs ju vara bra! gled precis in på denna sida för första gången :)

hanna

har aldrig provat men den sägs ju vara bra! gled precis in på denna sida för första gången :)

Karin

Jag är med o tävlar, har hört att det ska va en grym produkt.. =)

jennifer

Jag är med! :)

Therése

Jag är sjävlkart med och tävlar :)

sanna

åh jag är verkligen med :D

mitt hår behöver mirakel medel

JoannaAmandaLo

In it to win it.;)

Tilda

Jag är med och tävlar:)

Emma

Ännu en som inte kan leva utan dust it!

Sussie

Helt klart med och tävlar !:)

Angelica

Kom hem från frissan, missnöjd som faan, men denna grymma produkt skulle kunna rädda mitt hår!! Behöver den verkligen!!!Håller tummarna stenhårt för att jag vinner den...mitt hår är en platt pankakshistoria för tillfällt och skriker efter volyyyym=)

Martina

Jag är med och testar lyckan! :)

Viktoria

är jätte gärna med och tävlar, denna produkt är ju så himla bra, har provat de en gång! :)

Camilla

härligt pris. =)

Sofia

Mitt är slut! Jag vill gärna vara med :)

LillaBoo

Jag är med! Behöver verkligen lite volym har jätte långt å tjockt hår så d blir alldeles tungt och platt!

Mathilda

Kul tävling!

Mathilda

Kul tävling!

Jonna

Jag är med :)

Isabella

Låter ju för bra för att vara sant, den här produkten vill jag verkligen vinna :)

Lovisa

Jag vill och SKA vinna! :)

Sandra

Jag är med! :D

Gud, mitt hår skulle verkligen behöva lite volym.. :P

Sanna

Självklart vill man vara med! Verkar superduper :)

Frida

Åh, Jag är mer än gärna med. Min dag är det också, fyller närmligen 20 år den 10 Juni så de skulle passa mig perfekt Linda för mitt hår behöver verkligen volym, det bara ligger nu denna sommar. Skit tråkigt. :( Underbar tävling.

Lena

det verkar vara hur bra som helst..! =) Härligt med tävlingar hos dig...så mycket bra för håret =)

beatrice

jag är mer än gärna mer och tävlar!

Hanna

jag vill vara med : )

Josefine

Jag är med! :D

Natteli

Ja men då deltar jag väl.. :)

Julia

provar om jag har tur här med då! :) hoppas jag vinner en, har hört att dom ska vara jättebra :)

Linda

det är värt ett försök att delta

Carro

ååh, jag är med :)

Amanda

Jag är absolut med i utlottningen!

Ida

Jag är absolut med och tävlar! :)

Ha en trevlig söndagskväll.

sofia

sofia

hej och förlåt, mitt onlägg som jag råkade skriva nyss bleb helt feeel. så jag skriver om :)



Klart man är med och tävlar! :D



KRAAM!

Emilia

Åh har velat testa Dust it hur länge som helst, skulle vara riktigt roligt att vinna :)

Fina

Jag är gärna med! ;) Hihi!

Hilda

Jag är med ;) =)

Siv

Jag vill gärna vara med och tävla och hoppas på tur.

Len

har asiatisk rakt hår...behöver verkligen volym!!

Sessan



Vore perfekt att få pudra detta över mitt hår som blir flottigt efter en halv dag :-)

sofie

Har aldrig vunnit men man kan ju alltid testa :D

nea

jag är med :D Hihi

ida

jag är med !:)

glitterandbling

jag är med i tävlingen :)

identity

Det där har jag velat testa länge nu :D

Jag är med! :)

nathalie

jag är med!

Fred

Jag är med :) lite snygg i håret vill man ju vara!

lisa

Jag är superduper gärna med!



kramis //lisa 13år

Sofia

Jag är absolut med och tävlar :D

Sara

Jag är med =)

Petra

I take it! I take two! :)

Majo

Åhh jag är med!! skulle behövas

EBBA

ååh...gu va underbart! jag har letat som en "tok" överallt jag hittar itne den där produkten! ..:)

Martina

Jag är med och tävlar!

Har hört att dom är bra, och då måste det testas.

Sandra

Åh! Jag är med! :)

E

aaaaah shit, ääälskar den här produkten, JAG ÄR MED o tävlar!

Annaida

Jag vill vara meed =)

Linussilja

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !