Tyck till om Lily-bloggen!

Hej vänner!
Nu har ni chansen att säga vad ni tycker om Lily-bloggen.
Vad är bra respektive dåligt?
Vad vill ni se mer av och mindre av?
Övriga saker du har att säga?

Skriv vad du tycker och ha chansen att vinn en valfri voodoll.
Och kom ihåg - det är skillnadkonstruktiv kritik och påhopp!
53
Alisa

Vad roligt:)

Bra: Dina otroliga frisörtips, dina roliga och spännande tävlingar och självklart dina underbara vovvisar som är så söta. Din ärlighet, renhet och godhet!

Dåligt: Jag kommer inte på något direkt dåligt, men att du tar åt dig mkt av vad olika "negativa" människor kommentérar negativt. Du behöver inte lägga ned möda och tid på att bry dig om sådant.



En underbar blogg som jag följt väldigt länge!:)

Anonym

Jag tycker det är grymt bra att du svarar på så pass många frågor, om hår och sånt du är duktig på. Det är även roligt att du lägger in mycket tips på hemsidor med kläder, erbjudanden om hårprodukter osv. och jag älskar att du har så himla mycket tävlingar!



Jag vill se mer av dina utlottningsdesigner :) Jag vet att det tar mycket av din tid, men det har inte varit nån på jättelänge nu, kanske nån enstaka. Men förut var det hela tiden.



Det jag vill se mindre av, är egentligen inget speciellt, samma sak med det mindre bra, det finns typ inget.

nadja

Förra kommentaren var av mig!

kidabouche.blogg.se

mera bilder som är taagna av dig själv :)

Therése

Jag läser din blogg flera gånger om dagen och tycker att den är toppen! Det är jättebra för mig att få mer hårtips, har aldrig riktigt lärt mig så mycket om håret själv.



Men det jag skulle vilja se mer av är videobloggar! Jag älskar att kolla på videobloggar, man får mer uppfattning om hur personen är då. Jag vet att du har videobloggat och tycker att dom var jättebra så därför skulle jag vilja se fler. :)



Sedan så uppdaterar du också relativt ofta, och det är bara ett stort plus!



Btw, du är verkligen skitsöt och grym på att blogga! Så fortsätt i den takt du kör på. :)



Jenny

Jag älskar din blogg men som jag har sagt förut.. Det är för mycket reklam i dina inlägg :<



Annars ÄLSKAR jag din blogg och du som ligger bakom den.. Gillar ditt leende ! :>



/ En tjej i storstan

Josefine Lundqvist

Jag tycker faktiskt din blogg är hur bra som helst. Den är så äkta och jordnära! Dock tycker jag att det har blivit dåligt med bilder på dig och sen skulle jag vilja läsa mer om dina synpunkter på lite viktiga saker. Typ sånt som en tonårstjej/ ung tjej behöver stå ut med varje dag.

Jag tycker det är så synd att du får alla dessa påhopp, du förtjänar det verkligen inte!



Kramar Josefine

Annah

Kanske ska passa på att tycka till då :)

Hittade din blogg för inte såå längesen och började läsa, la till på bloggkoll osv. Men nu senaste tiden tycker jag att du tappat stinget, det blir bara mer och mer reklam, läsarfrågor (visserligen är det ganska intressant ibland). Du uppdaterar massor, men kanske 8 av 10inlägg på 1dag är reklam och läses inte.

Synd! För din blogg har vart riktigt bra!

Lite mera personligt hade vart super!

Johanna

Det var svåra frågor hörredu.. ;)

Jag tycker att ALLT är bra, kan inte komma på nåt dåligt.. Lite mer bilder kanske? Fast du lägger in mycket bilder, men det är alltid kul med ännu fler, tycker jag. ;)



Annars inget, jag älskar din blogg ! :)

Annah

tex från april och bakåt. Kolla dom inläggen och jämför med nu så ser du nog själv vad jag menar :)

Anonym

det är bra att du skriver så ofta och tippsar om bra saker :D

Frida S

Jag tycker om din blogg i stort sett, men ibland tycker jag att det är lite för mycket tävlingsgrejer, hårfrågor och "reklam". Jag skulle vilja läsa lite mer om DIG. Lite mer personliga saker, och kanske lite mer bilder ur ditt liv.

Emeliè

Jag tycker att din blogg är helt perfekt för att vara ärlig. Det är ingenting jag saknar.. du lyssnar på oss läsare och svarar på våra frågor. Du tar upp intressanta ämnen i din blogg och kör inte som de flesta bloggar på "det här har jag på mig idag" - stilen. Det jag gillar bäst är dina frisör råd och dina tävlingar, det är något som alla har nytta av och anledningen till att många läser bloggen tror jag :) Fortsätt med det du gör och ta inte åt dig av några dåliga påhopp :)

sofia

Jag tycker din blogg är bra för att du skirver om såna saker som man behöver veta och som man kanske inte vet. Om hår tex. Man kan fråga dig en sak, och man får alltid ett snällt och trevligt svar. Du är inte som alla andra. De som man kanske skriver något till och undrar. De svarar inte ens. Och ifall de gör de så kanske de är dryga och låter lite små elaka. Men det gör inte du. Du är jätte gullig i dina svar. Du har många tävlingar. Visst det är svårt o vinna. Och det jag tycker är lite dåligt. Visst jag har inte läst din blogg så länge. Som i en tävling ganska nyss då du valde 3 st som du tyckte eller trodde skulle böhöva den produkten. Sen tre slumpade. tyckte att alla bode ha blivit slumpade. Det varbara det. En tävling liksom. Annars är din blogg hur bra som helst! :) <3 skämms nästan nu ju..

Jennica

jag skulle tycka de vore jätte kul om man fick se lite mer bilder på dig itne bara modelbillder utan lite spontana vardagsbilder så man får se även åp bild om va du gör på dagarna,m inte bara läsa..



som inlines kortet.. Jätte roligt när sånna bilder kommer upp =)=)



O dina tävlingar är självklart alltid lika rolia =)ha de bäst =)



kram

Anna

Jag tycker din blogg är bra, men jag håller med om att överdriften reklam varit lite för mycket, det gör liksom bloggen opersonlig och rörig. Jag tycker att reklamen endast ska ligga på sidan så att reklam och personliga texter hålls på varsitt håll - annars en kanonblogg :)

Gabriella

Jag älskar juh bloggar som innehåller mkt bilder. På allt möjligt inte bara på dig. Utan tex om du skriver att du varit o fikat på stan, en bild på fikat. Tävlingarna tycker jag är skitbra när man bara behöver kommentera, jag vet att du redan har ganska mkt sånt, juh fler desto bättre :-). Gillar dock inte tävlingarna där man måste länka i sin egen blogg (eftersom min är låst).

P U S S Y D O L L

Va bra! Välkommen åter då. ^^,

Jag har inte besökt din blogg så många gånger. Men det som är bra är att du har mycket bilder, det är roligt. :D

Junitjej

Bra: Dina tävlingsinsterna är toppenprodukter! Din blogg uppdateras ofta. Snygg design.

Dåligt: Det är väldigt mycket reklam. Jag saknar mer personliga inlägg. Just nu är det nästan för mycket hårtips och tävlingar.

Erika

Jag tycker om din blogg och läser den dagligen... Mer personligt och mindre reklam skulle uppskattas, samt att du inte tar åt dig negativ kritik, eller som du säger "påhopp". vet att det kan kännas jobbigt, men försök att inte ta åt dig av sådant. Du är en jättesöt tjej och som sagt, din blogg är jättebra och välgjord. Dom som "hoppar" på är oftast missnöjda och avundssjuka människor... Kram på dig!

JOSEFINE

jag tycker om att du har mycket tävlingar och att du ger bra tips om hår. det är också roligt att få följa med dig i vardagen och se dina söta hundar. du har dock lite för mkt reklam om olika saker hela tiden, mest det där gratis bio. Det blir lite för mycket. Men annars så det enda jag saknar är mer bilder på dig och vad som händer i ditt liv :) kram

Anonym

FÖR mkt uppdateringar om onödiga saker tyvärr:/ lite jobbigt med ett inlägg varannan minut om ingenting. vill veta mer om ditt "privatliv" inte bara en massa tips.

Men annars älskar jag designen=)

therese

Jag tycker din blogg är superbra, dock lite för lite DU tycker jag. Mycket hårtips och tävlingar o.s.v, superkul men lite mer om dig själv skulle inte skada :). Mycket bilder vilket är roligt!

linnea

din blog är jätte bra, läser den flera gånger om dagen.. älskar alla frisör tips.. men lite mer om skönhets produkter ? smink, hud, naglar, hår saker :)

Fia

Jag gillar din blogg och har den som favoriter=) Den är varierande med rolig/fina bilder, läsning och så tävlingar. Det gillar jag. Skulle vara roligt att se fler bilder på dig.

Ha en skön dag.

jessica

bloggen är jättefin! Jag gillar frisörtipsen och tävlingarna! Finns inget dåligt att säga om bloggen, den är bra som den är :)

fia

Du svarade inte på mitt designmail:(

Mari

Jag tycker om din blogg för dina klädtips, frisörtips och tävlingar m.fl



Tycker bara det börja bli jobbigt när du tipsar om schampoon, på senaste till exempel. Det lutar åt det hållet en annan tjej i någon kommentar längre upp skrev. (Annah :P) Mer reklam och mindre Lily.



Men du är ändå en av mina favoriter så jag kollar in här ofta :)

Evelina

En massa bilder, tips och tävlingar är alltid roligt :) Och det har du ju mycket av. Det är också roligt att läsa om det som händer i din vardag :)

JENNA

Jag tycker bloggen är kanon som den är, är en stadig läsare.

Det roligaste är tips, och bilderna du lägger ut.

Och nej, har faktiskt inget att klaga på.

KEEP UP THE GOOD WORK :D

Marie , Williams Mamma!

Jag älskar din blogg, tycker den är suverän och läser den varje dag!

Det positiva, är att du tar upp dessa läsarfrågor Jag kan inte se så mycket negativt alls om jag ska vara riktigt ärlig.



Vad du kan satsa mer på är lite fler bilder som ingår i din vardag, :)



Men summan av det hela en toppen blogg!

Anonym

Oj, verkligen en svår fråga! Jag tycker att din blogg är jättefin och det du skriver på den är intressant för mig ! kikar in på den 2 till 3 gånger om dagen !



Ja tycker nog itne att de finns nått du behöver förbättra på bloggen, inte vad ja kan komma på nu iaf.. =) Den är helt enkelt perfekt ! ;D

Sanna Andersson

Sofia

Jag tycker din design är otroligt fin, och det är kul när du har bilder. Jag hade tyckt det vore skoj att se fler designer som du får sålt/lottat ut. Kan inte komma på något annat, gillar din blogg som den är.

Sanna Andersson

Bra med bloggen är alla dina tävlingar och så är det något jag har fasnat för men jag kan inte ritkigt sätta fingret på vad det är. Sen någon jag tycker är lite tråkigt är alla läsarfrågor, men sen kan ju inte du rå för att folk vänder sig till dig när dom vill veta ngt, och det är väldigt snällt av dig att svara på dom iofs. :) Jag vill ha mer tävlingar gällande kläder och mer bilder på dina två små älsklingar. You go.

Erika

Jag gillar din blogg, den har liksom lite av det mesta. Det är jättebra att du tar upp läsarfrågor för det gör ju så att läsarna tycker att du är jordnära och "bryr dig om" oss!



Sarah

Linda, först vill jag säga att din blogg är toppenbra och jag läser varje daag!!

Det jagverkligen skulle vilja se mer är bilder , dom kommer in så sällan, det kan vara på vadsomhelst. det är bara supertrevligt att ha lite bilder att se på ibland.



och det finns faktiskt inget negativt med det hela , det ska ja säga dej , keep goiin !! (:

ia

Om jag skall vara ärlig så är jag är nog en av dem få personerna som egentligen inte läser bloggar så mycket... Men för några månader sedan så googlade jag på nagelsalonger (ja för jag har en dröm om att en dag sluta på jobbet som bingovärdinna och starta min egna nagelsalong med manikyr, pedikyr och airbrush och allt som hör därtill:) - jag vet att det krävs mycket för att komma dit, men jag vet också att om man inte följer sina drömmar och försöker så kommer det förmodligen bli någonting som jag kommer att ångra för resten av mitt liv.



Hur som helst det var så jag kom in på salong jessicas blogg (som jag förstår är en väldigt god vän till dig. Jag kikade runt på hennes blogg och blev facinerad över hur hon har startat sin egna salong och det verkar gå så bra för henne. Det är starkt tycker jag att våga göra någonting sådant, och det måste jag säga även peppar mig lite extra att följa mina drömmar och starta min egna salong.



Sedan kom jag in på din sida Linda. Och jag måste då säga att jag som inte är den typiska läsa-bloggar-typen har nu blivit fast. Jag vet inte vad det är med din blogg men jag blev helt fast.

Men jag läser den flera gånger per dag och jag blir alltid på så bra humör när jag sitter och läser dina uppdaterade blogginlägg.



Jag tror att det är så att du har någonting som de flesta bloggare antagligen inte har. Du försöker inte göra dig till för att samla ihop till mer läsare utan du är du och försöker inte att vara någon annan heller. Du verkar vara en tjej med båda fötterna nere på jorden som skriver av dig med läsartips, kärleken till dina vänner, pojkvän och dina otroligt söta små vovvar och verkar ha ett hjärta av guld. Det tror jag är en utav de avgörande faktorerna till att jag läser din blogg, att du känns äkta på något sätt. Och det tror jag att många andra utan tvekan kan hålla med mig om. Jag skulle kunna fortsätta såhär med positiv respons hela dagen men då skulle det nog antagligen bara bli ännu jobbigare för dig att läsa.



Nu skall jag vidare och jobba, och kika vidare på kurser för nu skall jag tamigfasen följa mina drömmar och göra vad jag vill. För det är en sak som är säker - jag vill inte blicka tillbaka på mitt liv och tänka "tänk om jag ändå vågade ta lite risker och satsa på min dröm.." - På något sätt så blir jag inspirerad av din blogg att ta vara på livet som det är, inte vara rädd för att följa sina drömmar och allt vad det innebär.



Det kommer krävas mycket av mig för att komma dit, men en dag skall jag nå mitt mål. Tack så mycket för din underbara blogg Linda - den inspirerar till mycket samt ger positiv energi. Lova mig att aldrig bli som andra bloggare, fortsätt att bara vara du! Det kommer du komma långt på, vill jag lova. Tror på dig.



Med Vänligaste hälsningar.

Sara

Jag tycker det är för mycket reklam :) Annars en jätte bra blogg.

R e b e c c a W i l l a r p

Jag tycker dina blogg är skitbra. en av de bloggar jag kollar regelbundet. dock kan du ta det lite lugnt med reklamen!

kram

Saga

Jag tycker om att duär dig själv och har dina underbara tävlingar. Även att du svarar på läsarnas frågor oavsett hur många gånger du får svara på samma fråga. Sen din design, jag är otroligt avundsjuk haha :D

För lite bilder och musik, jag är nyfiken på allas stilar. Du har massa bilder på dig och din bästa vän i underkläder gärna lite mer kläder även ifall de andra är helt fantastiska. Men jag vil lse din klädstil och höra din musismak :D Jag gillar inte heller att det är massa reklam i bloggen ibland kan det göra en ointresserad och så, emn det där med gratis bio hehe :D

Linnéa

Jag tycker att dim bloggg är bra och läsvärd. Jag tycker att du är modig som står för det du tycker. Men mer bilder vill jag att det blir :D jag tycker om dina bilder och vill gärna se mer av dem ;)

Ellen'

jag tycker väldigt mycket om din blogg, det finns inget som du direkt behöver ändra på... det kanske är headern eller din profilbild, min familj blir lite ställda när dom ser att jag är inne på din sida eftersom du poserar i bara underkläder, men jag tycker om dom bilderna, du är väldigt fin på dom :) me najg har berättat vad det är för sida; en av världens bästa bloggar skriven av en tjej som verkligen har bra stil, uppträdande och personlighet. Jag gillar speciellt tävlingar som denna, där alla får en chans att vinna :D tack så mycket för allting! <3

Julia

det är kul med tävlingarna, dina fina bilder, att du skriver om olika saker, frisörtips och ja typ.. allt :) haha.



men mer bilder på dig själv! :)

Frida

Jag gillar dina tips och följer dina tävlingar med spänning. Det är också fint att du tar dig tid för dina läsare och svarar på våra frågor och ibland verkar du vara den mest tålmodiga människan på jorden. Du skriver så man lätt blir intresserad och vill fortsätta läsa. Numera har jag din blogg placerad under mina favoriter och återkommer i princip varje dag.

Jag kan inte precis komma på någon du borde ändra drastiskt, utan jag tycker att din blogg har en bra blandning av skönhet, allvar och humor. Att du sedan är söt som få gör det ju inte värre, precis.

Bloggtävlingar

Tack för tipset (:



/Angelica

Gebkis svarar

Jag tycker att du skriver bra och så men jag tycker dock att din header är lite olämplig, men du gör som du vill, du vet vad du ycker är fint :)

LIFE BY Marielle

Det bästa med din blogg är frisörstipsen, ska bli frisör så detta är en utmärkt blogg för mig att läsa.

Du blandar innehållet bra, och det ända som är "sämre" är att du verkar ta åt dig av den kritiken du får genom din blogg, alltså påhoppen av de elaka kommentarerna, jag tror att det kan vara svårt att ignorera sånt men det blir nog bättre med tiden. :) Du förtjänar verkligen inte d, men kom ihåg att de är endast människor med dålig självkänsla/eller avundsjuka som ligger bakom detta. Sluta aldrig blogga för deras elaka kritik, stå på dig tjejen och var dig själv!



Förövrigt så tycker jag du uppdaterar bra, så fortsätt med det, plus att du skriver om intressanta saker! Kan tänka mig att du skriver det du själv skulle vilja läsa om. Kramis

Carola L

Jag tycker att du har en bra och innehållsrik blogg - däremot skulle jag inte ha valt den header du har.

Sen har du för lite tävlingar och jag vinner dem inte - så det tycker jag borde förbättras - fler tävlingar och alla vinter till mig s

Sandra

Jag gillar verkligen frisörtipsen. Det är liksom, om man undrar något så är det bara gå in på din blogg och läsa lite så får man svar på det mesta. Alltså, jag har fan inget att klaga på. Det är ovanligt, haha! Har grubblat ett tag men jag kommer inte på något. Kramis! :)

Maja

Jag tycker att bloggen är jätte bra med jag skulle vilja se lite mera bilder. Nu har jag inget mera att tillägga.

Jenny

din design är snygg och du skriver om intressanta saker. ha gärna mer bilder till inläggen :)

Marit.

Er denne tävlingen fortsatt oppe? I såfall vil jeg være med her også^^



Jeg er innom bloggen din flere ganger om dagen. Du oppdaterer ofte, og det er bra! Du har konkuranser her som er veldig aktive, og fine premier! Jeg liker også de frisørtipsene du gir, og du tar deg tid til å svare folk når de spørr etter noe. Er mange av de store bloggerne som ikke gidder å bry seg eller å svare om folk spørr etter noe. Jeg har fått svar om jeg har spurt deg, og det har jeg sett flere som har. Great job! :D



Flere bilder hadde vært topp! Ellers kommer jeg ikke på noe :)



Fortsett og oppdater når du har noe fornuftig å skrive, ikke oppdater bare for å få lesere :) Og fortsett med tävlingene. :D Det er gøy!



Kommer ikke på noe å klage på ^^