Vinn en Lotus Blade



Berätta som en kommentar till detta inlägg.
Avslutas: Fredag 16/5

Sponsrad av: www.voodolls.se
38
emzi

Jag och Lotus Blade skulle bli ett perfekt par eftersom jag behöver bli självsäker och stark. Orsaken till det är att jag skall söka mig ut till arbetslivet och börja jobba. För det behöver jag definitivt en hel del styrka.

Jenny

hon skulle kunna hjälpa mig med mina problem ;)

Marica Rödebäck

För att jag saknar en liten vän nu när jag ligger ensam och sjuk.

Erica

Jag är väldigt beroende av min sambo, vill inte gärna vara ensam eller ifrån honom, vilket ibland resulterar i konflikter och jobbiga situationer då jag sitter hemma och surar, och han inte ha kul ensam ute med sina kompisar. Men med Louts Blade vid min sida skulle detta förhoppningsvis kunna förändras, och jag kanske kan lära mig att ha kul på egen hand jag med. Men framförallt lära mig att inte vara så beroende. Kram!

En Mölnbobos Liv

Självsäker var ordet jag fastnade för, jag är inte riktigt självsäker får jag lov att säga, jag är riktigt feg och vågar sällan göra nya saker. Nu har jag dock tackat ja till att skriva i en lokal tidning 1 gång per vecka, är livrädd och behöver denna voodoll för att klara detta :-)

veronica

för dom tre egenskaperna har hastigt lämnat mig för ett tag, tror hon och jag skulle komplitera varann väldigt bra, stark & självsäker är något som jag verkligen skulle behöva känna nu :s :(

Carolin

Kort och gott eftersom jag bröt upp från min pojkvän sedan 2,5 år tillbaka för ca 2 veckor sedan. Jag och Lotus Blade skulle haft det fint tillsammans utan någon pojkvän (:

Emelie

Jag har alltid så höga krav på mig själv och någon självkänsla har jag knappast! Jag tror att jag och Lotus Blade skulle bli ett jätte bra par, då hon kan hjälpa mig att verkligen bli stark och kunna bli mer säker på mig själv!



MVH gillar din blogg skarpt, är inne och läser varje dag :)

Emma

Jag & Lotus Blade skulle bli ett bra par för att hon skulle hjälpa mej att bli stark när jag känner mej svag. Hon avskyr övergprepp & det gör jag med. Det finns inget värre, tycker inte om våld över huvet taget & det gör inte Lotus blade heller. Därför skulle vi passa bra ihop, för att vi tycker samma saker !

josephine

hej linda!

jag sulle behöva vinna han. DÅ min pojkvän dumpade mig ihelgen. eller ja han vill tänka osv. (har inte velat skriva om det i min blogg osv, men ja det märks att jag är ledsen där. du får iaf veta det) och jag behöver bli mer självsäker och kunna stå på mig. jag och Lotus Blade skulle bli et perfekt par.



Kram

Sandra

Jag skulle behöva denna varelse i mitt liv, eftersom hon kompletterar mig. Hon är allting som jag inte är! Om jag har henne hos mig så skyddar hon mig mot allt det onda som kommit och gått i mitt liv. (dessutom är hon sjukt gullig också)

Sofie

jag skulle vilja ha henne för att då kan hon & jag kriga tillsammans .. kriga för det vi tror på & för vad som är rätt.

Så Lotus Blade, kom till mig & vi visar världen ;)

ida

för att jag också är en ledare men det är ett tungt ansvar att bära hela tiden och i mitt liv just nu harjkag ingen som kan axla bördan och det bore skönt med någon/något som kunde ge mig en hjälpande hand :)

Linnéa

För ett år sedan kom jag till kvinnojouren i den ort jag bor idag. Bodde med mitt ex som misshandlade mig både fysiskt, psykiskt och våldtog mig daglingen. Idag är jag sjukskriven på halv tid och praktiserar på halv tid, och försöker få tillbaka mitt liv och mitt självförtroende. Det kommer ta tid, men jag vet att jag kommer lyckas. Men skulle kanske gå fortare med Lotus Blade, och han skulle se till att jag aldrig väljer en elak kille i framtiden. Kram

Mischa

Jag ska bli Lotus Blades nya ägare för att jag alltid har önskat mig en tvilling ;) Vi är ÄRLIGT läskigt lika! ojojoj, asså! Båda självständiga singlar med passion att driva igenom projekt efter projekt. Ingen bråkar med mig för jag vet vem jag är och jag står upp för det jag tror på! Jag tycker att våld av alla slag är helt meningslöst och fattar mig absolut inte på varför folk slås bara för att det "är kul"????? Nej, det är inte kuL! Folk blir skadade och i väsrta fall dör! Vilket vi har fått bevis på mer än 1 gång! Jag kände inte personligen T.ex Riccardo, men min kusin gick i samma klass, jag känner med de båda och är helt emot våld! Jag är en född ledare som är aktiv politiskt och driver min blogg för att kunna säga vad jag tycker, jag är intellegent och får bra betyg. Jag målar, dansar och skriver på fritiden, många kommer till mig med problem för jag är en bra lyssnare med mång goda råd och lösningar. Jag har innan tävlat om andra VooDolls men känner verkligen att det här en den för Mig! Jag VET att vi kommer att lyckas med det mesta tillsammans!

Maria Vuitton

Vi passar perfekt utseendemässigt! Är tokkär i Lotus Blade. Can´t live without my love!!!! :))))

Sanna

Lotus Blade och jag skulle vara en perfekt duo just för att jag var precis som henne en gång i tiden.



Jag var stark och kunde stå på mina egna ben utan att behöva någon att luta mig emot. Jag kunde ta kritik och gick min egen väg.



Men efter att jag flyttade till ett litet samhälle utanför stan, har jag tagit mer skit än jag någonsin trodde var möjligt. Jag har förlorat min pappa och mina syskon, och jag är så illa omtyckt just för att jag gick min egen väg och inte lät mig påverkas.



Så jag hoppas att jag vinner Lotus Blade så jag blir den person jag en gång vart, jag vill få chansen att börja om på nytt.

Therese Börjes

Hej! Lotus Blade skulle passa mig därför att jag behöver lite extra av hennes egenskaper. På mitt jobb genomgår vi just nu en massa förändringar som har satt oss i personalgruppen i en sits där vi har börjat vända oss mot och smutskasta varandra.. Meningslöst våld på ett sätt, inte fysiskt med bra mycket psykiskt.. Det tar på krafterna det vill ja lova.. Lite xtra skulle däröfr inte sitta fel.. Jag kommer att behöva höja mig som ledare utöver dessa personer och inte falla in i samma beteende..=)

Ha en bra dag!

kidabouche.blogg.se

jag behöver denna prektiska sak för att peppa mig själv så jag kan peppa alla andra som jag har runt om mig, skulle skriva mera om mig om detta var mera privat men vill helst inte det just nu, men jag kan bara säga att jag gått i motvind i snart ett år och där jag bor blir det värre och värre med press om rökning, alkohol osv ..

jag är klippan mina vänner håller sig i när det blåser för dem, plus att nu händer det massa wierdo saer där jag bor, det åker alltid poliser här, det är inbrott och massa skummisar som sitter på bänkar och går fram och tillbaka vid mörkare och dolda vägar, och vi har backar folk kallar Våldtäcksbacken som man tyvärr ibland måste passera.. lite läskigt.



detta skulle peppa mig och det skulle hjälpa mig att hjälpa och peppa andra mer än vad jag gör nu!

Sandra

Jag är med. Behöver en kompanjon i livet när dom svåra stunderna kommer. :-) mail: sandranordin-@hotmail.com

Daniela

Står nog över denna tävling och hoppas på att jag vinner en "Scooby" på din andra tävling.

Vill hellre ha chansen att vinna något som gynnar mina små voffsingar :) Mina allt här på jorden.

Elin

Denna skulle var helt perfekt för mig. för min pojkvän har just fått jobb måååång måååång mil ifrån mig (jag bor i Eksjö och han flyttar till Gävle, 40 mil bort). så nu kommer jag vara tvungen att bo själv. Det är i sånna här lägen som jag måste bli mer stark, själsäker ...

Incka

Jag hoppas att Lotus Blade kan hjälpa mig att bli mer självständig och oberoende. Hjälpa mig att stå på egna ben. Jag skulle också behöva en kreativ problemlösare vid min sida eftersom jag är pluggar webbprogrammering, där finns det måååånga problem att lösa ;P

Mariah

Hej , jag kan bara konstatera att ensam är stark , efter ett par förhållanden där jag verkligen fått slåss för att behålla min värdighet och att få tillbaka min frihet ! Men jag har gått stärkt ur det hela och jag tror att Lotus Blade och jag skulle kunna kämpa i hop mycket ! Vi ska visa att vi klarar oss och inte vara beroende av några män !!

Pernilla

Hej Linda!



Jag har precis blivit pr ordförande i skolan och känner mig både glad och nervös! För att vara en bra pr ordförande måste man vara kreativ både i bild och text. Jag skulle kunna behöva bli mycke mer självsäker eftersom jag är den enda tjejen i gruppen av 11 personer =S. över de här 10 killarna skulle jag och lotus kunna, utan en klump i magen. Se till så att saker blir gjorta. Sen skulle hon såklart också få hänga med mig till gymmet på kvällarna så vi blir starka i både kroppen och knoppen =D



Tjollahopp

Jennifer Ruuska

Lotusblade och jag skulle vara en perfekt matchning. Jag vet att jag innerst inne är en stark person och att jag kan klara saker själv, men ibland behöver man lite hjälp. Det kan vara av en vän men det kan även vara från denna lilla saken även kallad Lotus Blade! Jag vill bli en orädd, kreativ, ledande krigare! Och jag vill ha hans hjälp med det! Denna problemlösaren kan vara svaret på mina frågor. Jag vill ha honom vid min sida. Sedan måste jag säga att han är otroligt söt också, det är alltid ett plus :) Haha.

Carola L

Just nu skulle jag behöva hjälp att reda upp mitt kaos i hjärnan för jag skriver på mitt examensarbete och känner mig ganska nertryckt i skorna

Marina

Jag och Lotus skulle nog itne bli ett jättebra par men min syster skulle nog behöva honom.

Hon har kommit ut ur ett förhållande där hennes kille misshandlat henne under flera år. Hennes själförtroende och styrka är inte alls som innan. Jag skulle vilja ge henne Lotus Blade för att få styrka och ta sig igenom allt & för att orka tahand om sina 4 barn och ta sig igenom allt som hänt & bli densamma som innan. Jag älskar henne så mkt och jag skulle göra allt för henne. & hon skulle nog uppskatta Lotus Blade.

josse

jag är trött på att vara beroende av killen min, som skjutsar mig överallt och som verkligen gör allt för mig. Jag är trött på att inte kunna göra något själv, utan mina vänner. Jag måste nästan alltid ha folk runt mig. Jag är trött på att jag inte har orken och styrkan att ta tag i skolan. Jag skulle kunna ha så mycket bättre betyg än vad jag har. Jag är helt enkelt väldigt trött och Lotus Blade skulle nog kunna pigga upp mig lite.

maria

hej! skulle villa ha voododockan för att ta den till arbetet så knakse atmosfären skulle bli bättre där och mindre intriger =/



ha en bra dag o/

Emeliè

Jag skulle jättegärna vilja ha Lotus Blade eftersom jag inte är självsäker alls och har alltid blivit nedtryckt av män och samtidigt varit fullt beroende av de. Kanske skulle Lotus Blade kunna hjälpa mig att för en gångs skulle få självsäkerhet nog för att hitta en bra kille.

jennifer

Nu ska jag inte ljuga som säkert de flesta här gör, o säga att jag behöver bli självsäker, de flesta som säger att de behöver bli det, är bergis redan populärast i skolan/jobbet, så därför ska jag och Lotus Blade ska bli ett par, för att jag är någorlunda självsäker, och allt de hon är, men jag skulle verkligen behöva det där lilla extra, då skulle jag bli riktigt nöjd med mig själv

Tuva

Vi skulle komplementera varandra bra då jag inte alltid är lika stark och stadig på benen som jag skulle önska

Felicia

För jag har en massa problem som jag behöver reda ut. Och har hört att Lotus är en bra problemlösare. Och om värkligen vodoo funkar så behöver jag en. Mycket har hänt mig på senaste och om denna lilla filur hamnar i min famn ska jag be till gud att ingen våld fanns.



Och denna docka har en stor inteligens isf kan den gärna dela med sig till mig.



Om du skippar denna komentar så kommer inte lotus bli min nån dag.



Det är verkligen många som tävlar här och vem har sagt att blade blir min ? No one.



If Lotus Blade belongs to me, why doesn't she come?

That's the question.

Sanni

För att lotus blade skulle kunna hjälpa mig att våga fråga efter sommarjobb, jag är alldeles försent ute nu eftersom jag inte har vågat fråga men för ett sommarjobb nästa år kanske? OCh för att jag ska stå för mina tankar och säga dom i diskussioner.

Maria

jag skulle behöva lotus blade som min beskyddare när jag är ute på mina dagliga nattpromenader i samband med min jobbiga viktnedgång,och nattpromenader funkar bäst så hon skulle vara en bra spökskyddare!

Ellen

för att jag vill visa alla äckliga creeps killar som går i min skola och tafsar att jag kan slåss tillbaka, så om dom rör, dom dör ;) och så tycker jag bara att den är såå gullig, och väldigt användbar :)

Erica

Är vinnaren utsedd än? :)