Tack Chicy!


Spana in de söta UGG's kopiorna jag fick av Chicy idag.
Dom är verkligen uuuur sköna!

Tio Tusen tack!
41
Isabelle

Dom såg jätte mysiga och varma ut.

Lovisa

Snygg bloggdesign du har! :)

j

fiin blogg du har!:D kan du inte kommentera min och kankse några tips hur jag kan göra bloggen intressantare?:D

Sofia

- snygga :D

Anonym

dom såg härlig ut.. synd att dom inte finns i 35 =(

sannaa

snygga!

Lily [ L i n d a . B l o m ]

Anonym: Mina är i 35, men dem kanske är slut då? =/

Gullfia

Sv. Okej , tack så mycket :)

sjukt snygga skor förresten :O

Angelica Norman

Lyxigt att få gratis!

ZeAn

Var med i min tävling om den snygga

adventljustaken " JUL" !!!

CARRO - ThinkPink ♥

Vilka söta :) de ser jättesköna ut!

Natta

Va fiiina vill oxå ha !! Har snart letat ihjäl mej efter ett par riktigt snygga :S !!

Jenny Sellsve

Sjukt fina!

Maria

snygga har också ett par kopior men dom är i kortare modell , men däremot är dom från primark :P

amanda

sv; tack :)

MOA

gud vad fina! har själv ett par uggs australia, älskar uggs!

melissa

fina :)

Lisa

finfin färg =)

johanna

nu är jag NYFIKEN på om jag vann i klädtävlingen :D:D:D

linda

Svar: haha! Jag har aldrig sagt att det är något fel med dessa sidor men jag tycker att det är så himla tråkigt när folk bara bloggar om dem, eller nämner dom ialla inlägg bata för att tjäna på det. Det är inte så spännande att läsa om hur man blir medlem på gratisbio om jag säger så :P

jitra

har typ ett par sånna och dom är jätte sköööna

Anonym

jaha är dom, ja dom kanske är de då =( typiskt.. men kul att veta att de finns 35 iaf =D har svårt att hitta skor nämligen =/ jag får hålla koll...

JOhanna

Snygga... kan du inte göra en liten recension på dom...

Typ om dom klarar väta.. snö blask regn?? är dom varma?? Ulliga eller sticksiga jaa..

Är nämligen ute efter några varma mysiga skor... men jag vill inte ha sånt där ullmys som är sticksigt och dant.. utan vill ha lent o mjukt mysigt...

om du förstår vad jag menar hehe:D



kram

Anonym

kolla in dessa snygga smidiga och smarta usb minnen på 4gb för endast 180kr swiftusbuf.blogg.se för mera info

linda

va söta :)

Filippa

snygga, varför har du fått dem? :)

Silan

Hej !

Jag undrade om du kunde hjälpa mig med min blogg design.. Jag är så dålig så jag kunde inte.. Snälla?

Anonym

Hejsan!

Ja har en liten fråga? Ja har hört att du hjälper till att designa bloggar?

Mvh Jossan

Josefin

Hej Uggs-älskare!



Jag har letat runt efter Uggs-kopior på svenska nätsajter och sammanställt en liten lista på kopior från 149 kr och uppåt :)

Mikaela

De är både snygga och fula.. Men nog otroligt sköna!

;-)

Lovisa

Varsågod, och ha en bra kväll! :)

Bim HD

Oj, ett par sådana skulle man ha... så slipper man frysa om fötterna när det är kallt och ruggigt... Än värre blir det när vi framöver åker upp till Jukkasjärvi i några veckor... Där har de redan haft -30!!! Då vet jag inte vad jag ska bära på fötterna för att INTE frysa, suck...

Må så grankott...

Marica Rödebäck

Ja precis ;) Det är UGG´s jag menar ... Funderar på om man är snygg i såna =)

jessy

åh softa

Solle ~

Hej Linda! Riktigt snygga Uggs kopior du fått hem! :) Är själv intresserad av att beställa ett par men undrar hur de är i storlekarna? Är de normala? Jag har storlek 39 i vanliga fall, ska jag välja det eller en mindre/större storlek?

Ha det bäst!



Mvh Solle ~

Liza

Sen ja börjat läsa din blogg har jag blivit fattig ;) Du har introducerat mig till så många nya sidor så de shoppas hej vilt :)

Cate

Ja, men jag undrar hur de är att gå i när det är lite slask och så ute? Hur vattenavvisande är de?

ANNAMELLITA

Tänk att vissa har sån tur så de kan få saker gratis, saker som en annan går och suktar efter men absolut inte har råd med. :/

Zarah

fina jag köpte ett par sådanna svarta idag :)



Kram

Jenni

riktigt snygga för att vara kopior. :)

funderar på att beställa ett par själv, grymt bra pris ju.

en fråga, hur är de i storlekarna ? jag ligger mellan 36-37 och undrar om jag kanske ska ta ett par i 37 pga. allt "ludd" inuti dem ?

tacksam för svar, och tack för en bra blogg ! :)

Janina

Hejsan!

Jag har en liten fråga till dig, hoppas på svar också.

Men jag har nyligen "beställt" ett par skor från just chicy.se och detta var första gången jag beställde därifrån. När jag beställt, som jag tror jag gjorde iaf, fick jag aldrig ngt bekräftelse mail eller att det stod på ngt deras sida att beställningen var klar. Jag skrev in mina uppgifter och tryckte vidare mig, och då skulle det vara klart. eller jag antar det, tänkte iaf bara kolla om du vet om man ska få ngt mail eller liknande :) tack på förhand :)