AVSLUTAD! Stor hudvårdstävling!


1. Lugnande frukt-ansiktsmask från Bel Col, värde 580:-. Passar alla hudtyper.
2. Rengöring, fuktcreme och ögoncreme för normal-torr hy, från Mary Kay.
3. Rengöring, ansiktsmask och fuktcreme för fet hy, från Yves Rocher.
4. Rengöring, ansiktsvatten och fuktcreme för känslig hy, från Yves Rocher.

För att delta över 18 år;
- Bli medlem
här(kostnadsfritt) och skriv ditt för+efternamn i kommentarsfältet, följt av siffran på det paket du önskar vinna.

- Redan medlem? Skriv då ditt för och efternamn ändå, jag kommer dubbelkolla, så ingen idé att fuska!

Under 18 år;
- Bli medlem
här, skriv ditt användarnamn i kommentarerna nedan och välj ditt paket.
- Redan medlem; skriv ditt anv.namn och resten som ovan.

Kom ihåg att välja ett paket som passar just din hudtyp!

AVSLUTAS: 5 November
152
Johanna

jag blev medlem där igår, genom din länk. :)

Johanna Karlsson

paket nr. 3

mikaelam

Mikaela Malm

2

casandra

Casandra Jonzon

Sandra

Sandra Frylmark

Paket nr 3 :)

casandra

(vet inte om jag råkade skicka förra kommentaren, utan namn osv?)



Casandra Jonzon



Nummer 3 skulle passa mig bäst, och det skulle vara perfekt om jag vann för det är nämligen så att jag fyller år den 4:e November ; ) tihi! så en sån bra födelsedagspresent skulle inte sitta helt fel : )

Pyra

Medlem genom din länk :)

Pyra Polleryd. Paket nr 2 :)

Sara

Sara Broström Nordén

4 :)

Lina

Lina Löfqvist

paket nr 2

Lina

Lina Löfqvist

paket nr 2

jenny

sv: Kanske du gör..men det är i överlag mest gratisreklam o skit :P har för mig att du skrev om mkt roligare saker förrut..hur gåre me körkortet?

Sanna

Sanna Andersson



paket 4

angel

tycker det e dåligt att man måste bli medlem jag tycker du lurar folk för du får ju "grejer" för det !

Jack

Namn : Jacques Kryou

Nr : hm.. använder inte sånt, men man kan alltid dela med sig till flickvännen :) 3

Jennifer och Linnéa

Svar: Tack så hjärligt!

Michaela

Michaela Lundgren

4 :)

jenny

sv: ooo dramaqueen! jag gillar din blogg jag säger bara min åsikt att den var roligare förr, du behöver inte bli sur eller något. o du svarade inte på min fråga. eller har du lagt ner körkortsgrejen?

sannaa

Sanna Ek

4



:)

Elise

Hej Linda!

En till hudvårdstävling! lycka Jag vann ju en testburk på det förra.. den krämen var bra! Vill så gärna kunna lägga pengar på bra hudvårdsprodukter då jag alltid lidit av acne. Men då man är en fattig student får man leva genom dej och dina generösa tävlingar!

Elise Mellberg

Paket nr. 3

jenny

sv: jag tar det som ett svar som lyder ungefär såhär" nej jag har inte börjat med körkortet än" så svårt att svara på en enkel fråga? Trodde man svarade på sin läsares frågor:)

Ulrika

Ulrika Granqvist, redan medlem. siffra 4

JOSEFIN

Josefin Lindgren, blev medlem från din länk för nån dag sen :) Hoppas Hoppas hoppas på att jag vinner paket nr 4 , Vill berkligen, får så hems hy nu på hösten/ vintern :( Så jag håller en mega tumme för mig själv :)

Michaela

Michaela Broling

Den fruktmasken skulle va perfekt ! :)

honey

vad pinsam du är... ger bort småsaker, men tar typ allt själv.. halva bloggen upptas ju av dina inlägg om gratisprodukter! E du seriös eller...

angel

SV: vadå tänk dej för ? är det ett hot eller ?

om jag tycker så så får väl jag det ?

jag tycker det är att det är att lura folk !!tycker inte du ska skriva "tänk dej för" till mig eller någon av dina läsare Fy fan vad du sjönk i mina ögon !

Anonym

Inte konstigt att du får många presentkort :P

angel

men du missuppfattar ju det jag menar inte att du typ tänker nu ska jag lura mina läsare men du får ju en jäkla massa grejer från dessa sidor TACK VARE dina läsare aja du har loosat en nu !

Malin

Malin Lundell

Jag skulle vilja vinna paket nummer 2 :)

Kram!

Kristin

Tack för svaret! :P

ÅÅÅÅH, NU HAR JAG KOMMIT PÅ VEM DU ÄR SÅ JÄKLA LIK! Har tänkt på det aslänge, men nu vet jag... ROBYN!!! Hur coolt som helst. Är jag extraordinär eller har jättemånga andra också sagt det?

Emma MagicFlower

Emma Gustavsson

Nr 2

Saga

Saga Andersson

Paket nummer 2 skulle passa mig bäst tror jag..

Skulle du kunna förklara vad känslig hy innebär ? :)



Kram!

majan

Jag är redan medlem.

Mathilda Ax-Jansson



Jag skulle gärna vilja vinna paket 2 :)

Thea

Thea Meyer

2



Shit vad rolig tävling!! =)

angel

men herregud jag sa vad jag tyckte du måste du kunna ta det ! att du håller på så här är ju visserligen bra för mig och min blogg SÅ tack !

Sarah

Sarah Magnusson



paket nummer 4 skulle verkligen sitta fint.

Emilie

Emilie Lind

nr 3

Malin Johansson

Hej!

Jag skulle gärna vilja vinna paketet från Mary Kay, nr 2.



Malin Johansson

Sandra

Jag har startat en ny tävling. ALLA kan vara med att tävla och du får själv välja bland 6 olika priser om du vinner. Det är jätte lätt att tävla (du behöver bara lämna en kommentar för att få 1 lott i tävlingen) och det är fina priser så kika in på min blogg :)

johanna

synd att man måste vara 18 :/ annars hade jag velat haft nr 2

Jozzan

Jag är medlem. Josefin Hammarberg. Vill vinna paket nr 2.

SANNA.K

Sanna Karlsén

4

Emma Nilsson Larsson

Emma Nilsson Larsson, 2. :)

Animissen

F*N vad dåligt. jag vill vara med men jag är inte 18 så jag kan inte bli medlem FY F'N

Anna

Anna Hermansson

nr 1

Madelene

Madelene Sundin



Paket nr 2.

Sarah Roos

Sarah Roos heter jag, och vill vinna paket 2 eller 3. helst 2 :)

' j ea nn y

Jag vill gärna vinna nr 2

Jenny Delacruz

Maria

Maria Pettersson . nummer 2

(redan medlem)

Sandra

Vad har hänt med Gratismakeup.se? Jag får ett meddelande som ser ut så här när jag går in på den sidan "DU BLEV JUST ÄGD DIN JÄVLA FITTA! DENNA SERVERN ÄR NU NERE FÖR GOTT FOLKET!" =S



Vet du något om det?

mathilda

Mathilda Johansson

nr3

Jasmin

Jasmin Bengtsson

Paket nr 3

C H E R R Y R A I I N . B L O G G . S E

Usch hatar de här jävla gratisgenerationerna, osv osv.....

Hanna Andersson

Hanna Andersson

Jag skulle gärna vilja vinna paket nr. 2 :)

Alisa

Alisa Gonzalez

Nr: 3

Elin

Elin Dahlgren

Paket nr 3



Evelina Johansson

Evelina Johansson

Skulle gärna vilja vinna paket nr 3 :)

Jenny

Jenny Lundströmer

Eftersom jag har blandhy vet jag inte riktigt vilken som passar bäst, men jag har akne så då blir det väl 3 eller så 1 :)

CherryCheek

Adele Holtz

nr. 3



Hoppas hoppas :)

Just me

Jag förstår inte alla som KLAGAR på att man måste bli medlem, och att linda tjänar på det, räcker det inte med att hon lottar ut en massa underbara saker till er? Om det inte räcker är det ju bara att strunta i att delta i tävlingen.

Dessutom har hon lottat ut saker som hon fått genom att andra reggar sig. Jag tycker ni ska vara väldigt tacksamma!

Evelina

Evelina Nicolaisen, nr 2 vill jag ha om jag mot all förmodan skulle vinna :)

amanda

Blev faktiskt medlem där i förrgår genom din länk :)

Amanda Fransson

paket nr.1

Angelica

angelicack



Jag skulla vilja vinna paket nr 4 :)

Louise

vad tycker du om att Katrin ska få leda Idol-eftersnack "igen", rätt eller fel ?

Anonym

vad fan har hänt med din blogg? jag älskade din blogg förut, men du skriver bara om en massa reklam. Så jävla uttjatat nu. Skaffa ett jobb istället!

Jenny Sellsve

Användarnamn: sellsve



Skulle vilja vinna nummer 3.:)



Sandra

Toidie.



Nummer 1 : )

Johanna

Johanna Sjöqvist



Paket nummer 4 ;)

louise hautamäki

Så nu har jag registrerat mig!

Jag skulle vilja vinna paket 2, eftersom jag får väldigt torr hy på hösten / vintern.

Tack för en super blogg Linda! :)

Kram

Malin

Hallå Linda, allt bra med dig? =) Malin Fondelius heter jag, blev inte medlem via din länk då jag redan är medlem. Paket nr 2 skulle passa mig perfa i alla fall =)

Marion Wågby

marionwagby



paket 2, tack ;)

Emelie

Användarnamn; Satsumas



Om jag skulle bli den lycklige, skulle jag vilja ha nr 3! :)

Linda

Hejsan :) jag har blivit medlem nu.

Om jag skulle vinna vill jag ha paket nummer 2 :)

/ Linda Vestermark

Anna

Namn: Anna Myrén



paket nummer 2 skulle passa mig perfekt :)

dorion

dorion chang paket nr 1

jessicafs

Ja är med och tävlar jag heter jessicafs på gratiskläder :)



kram jessica

JOSEFIN

Josefin Lindgren paket 4 :D

Jessica

Jessica Lundqvist



Paket nr 1 :)

Mjke

Varje gång ja kommer in på bloggen din så fashineras jag över din header! =) den är fantastisk! =)

maria gunnarsson

Jag är medlem nu! Skulle vilja vinna nummer 2. Nummer ett äger jag redan - och den är fantastiskt bra!

Anonym

hej linda

frågar runt lite på bloggar jag läser.

vet du vad som hänt med gratismakeup`?

se på mitt senaste inlägg så fattar du va jag menar

www.enlitentax.blogg.se

Sara

Sara Magnusson. Nummer 1 vore toppen!

Lisa Lagnecranz

Nr.2 Skulle verkligen behövas, mary kay har underbara produkter! Åh Hoppas...!

Lisa Lagnecranz

Melissa Gustavsson

Melissa Gustavsson



paket 3.

G I L R A E N

Emma Bertilsson

Paket nummer 2

therese

Therese Dammfors. Nr 4 skulle jag jättegärna vilja ha=)

REBECCA.S

Medlem nu :)

Rebecca Svensson

Paket Nr. 2

Johanna

Johanna Hansson och paket nr 2 vore skoj att vinna :)

elin

elin svelander NR: 2



otroligt nog så skulle jag behöva allihopa! sån otroligt dålig hy/hud har jag.

Mia

Mia Nilsson. Nr 2 :)

Josse

Där kom det igen "bli medlem här o där o där"... trött på det :(

Sandra

Sandra Malmkvist, 2 :)



Blev medlem igår genom din länk. ^^,

Therese

Therese Karlsson. Nr.2 skulle jag vilja vinna :)

Natteli

Vi som redan är medlemmar då men inte har blivit medlemmar genom dig får vi inte vara med denna gången?

Sofia

Sofia Backelin

nr:2

Isabella

Isabella Craftman. nr 3 :)

Natteli

thihi Jag läste lite för fort och missa det.. ;P



Testar väl min lycka igen då! ;D Så man kan få gå på bio med fin hy.. ;D

Natteli

Ojj glömde ju det som skulle skrivas:



Namn: Nathalie Lilja

Önskar vinna: Nr 1 :)

emma isaksson

Jag var redan medlem, heter Emmaffs där på gratisgen.

Emma Isaksson

Paket: 2,



Hehe skulle vara en bra födelsedagspresent! Jag som fyller år den 8onde:)

Johanna

skulle gärna vilja tävla men är redan medlem där

vicc

viccisafreak

erica alsterlund

paket nummer fyra skulle nog sitta fint du ;)

Amanda

Amanda johansson,

paket 2 :)

Johanna

Hej Linda!

Är lite nyfiken varifrån Mary Kay produkterna kommer?

Kram

Amanda

Amanda Fredriksson No. 3 Tack :)

Hanna

Nr. 4



lillahaanna



louise hautamäki

Så nu har jag registrerat mig!

Jag skulle vilja vinna paket 2, eftersom jag får väldigt torr hy på hösten / vintern.

Tack för en super blogg Linda! :)

Kram



Emelie

Användarnamn: emelieowns

Reggade mig för någon minut sen ^^

Om jag vinner så vill jag ha paket nummer 1!

Lojs

Redan medlem :)

Louise Högren , anvnamn: Lojsan



Paket nr 3! :)

Elin Thor

Elin Thor, jag skulle vilja vinna paket nummer 3 =)

Freja

Är redan medlem

Freja Stenström

paket 2

Håller tummarna!

Kram

Monika - Tävlingsblogg.

Yeyy!

Jag ÄLSKAR dina tävlingar och paket nr 4 skulle passa min hud.



Jag är redan medlem på gratiskläder och heter

> akiinom < där.



Här är även min länk: http://monnes.blogg.se/2008/october/hudvardsset.html#comment

Monika - Tävlingsblogg.

leopardia

jag har lite för ovanligt namn för att vilja slänga ut det på nätet, så jag skrev det i e-mailfältet istället, hoppas det funkar...



är redan medlem tyvärr.

paket 1.



Carola Lind

Är redan med på bägge ställena



karra1 heter jag på gratiskläder



Paket 4 skulle jag vilja vinna



Jag har länkat i min tävlingsblogg också

http://mammamuh.blogg.se/tavla

erika

paket 3

Erika nordin

Amanda

amaaaandaa på Gratiskläder

och jag skulle gärna vilja vinna paket nr. 3 :)

Eva-Marie Olofsson

Hej, jag har registrerat mig=) Nummer 2 passar mig bäst tror jag.

Liza

Liza Good

Paket nr 2



lizabgood@hotmail.com

casandra

jag skrev ju paket # 3 ; ) tihi!



cjonzon@hotmail.com

' j ea nn y

Jag vill gärna vinna nr 2

Jenny Delacruz

Keela

Mikaela Dahlström



Paket nr 3 (:

Maya Gunnarsson

Mmmaya



Paket nummer 2.



Hoppas allt är bra med dig hjärtat :)

Puss

Carro

Jag är redan medlem

Caroline Walfridson

Önskar vinna paket nr.4

J o h a n n a *

Hej :) Tack för en bra blogg :)



Johanna Sundholm :)



Paket nr 1



Ha en bra dag :)

felicia

jag är redan medlem.

fellsan

önskar vinna paket nr.3

C

Har blivit medlem nu. Vill vinna paket nr 2 - //Charina Sjöbom

Malin

Jag är med och tävlar :)

mitt användarnamn är MauluN



Malin Lundell

Paket nummer 2 :)



Kram!

Ragna

Redan medlem :)Under 18

Användarnamn: Ragnaa

Paket: 3



Skulle jag skriva namn?

Emelie

Är med och tävlar + är medlem på sajten. :)



Emelie Karlsson, Örebro och är 20. Paket: nr 2.

Johanna Wikström

Jag väljer paket nr 1

Agneta

Är redan medlem: Agneta Albertsson

vill gärna vinna nummer 1

Rebecca

Medlem: Rebecca Palage. hade gärna vunnit paket nr 2.

Med vänlig hälsning rebecca

louise hautamäki

Så nu har jag registrerat mig!

Jag skulle vilja vinna paket 2, eftersom jag får väldigt torr hy på hösten / vintern.

Tack för en super blogg Linda! :)

Kram



Angelica Larsson

Jag är nu registrerad & min hy är i stortbehov av rengöring och allt som har med fet hy att göra. Så nr. 3 hade inte suttit fel att vinna. En fräsch hy nu när det börjar bli ruggigt kallt vill man ju helst ha :)

JOSEFIN

oche heter jag och jag vill ha nummer 4. perfekt till min hy nu i vinter, eftersom jag är jätte känslig mot fukt och kyla skulle den passa perfekt och vad det skulle piffa upp min annars så dåliga vardag som jag fått på senaste tiden (:

Kram

alexandra

mitt användarnamn är: alexeandra



Pakter nr 2, hade passat mig perfekt!



kram på dig.

Ewe

Hejsan:)

Ejoohansson



ifall jag vann skulle jag vilja ha paket nr 1

kram

vlora2

skulle vilja ha:



2. Rengöring, fuktcreme och ögoncreme för normal-torr hy, från Mary Kay.



Mitt användarnamn i gratiskläder är: vloraa

Robin ^^

användarnamn på gratiskläder: RobinZetter



paket nr 3



ha en bra dag! =)

Lisa

Är redan medlem, heter simsgirl. Är hudtyp nr.2

Hanna Edström

Medlem genom din sida och redo för spänning på att vinna eller förlora :D

Hanna Edström heter jag föresten och nr 2 skulle ja önska mig.. Och jag vill också bli frisör, tips på nån bra skola?

Kramar

Ditte

Hej!

Ditte Gustafsson heter jag och har blivit medlem på sidan,

paket 4 skulle vara perfekt :)

Karin

Karin Johansson

Paket nr 3



Blev medlem genom din länk, mitt användarnamn är

abckarin

Mellie

Användar namnet: emeliiiten



Är ju under 18, fyller 18 6e Nov, det vore underbart att vinna!

Har känslig hy, paket 4.

Hoppas hoppas :)



Erina Tomasson

Har gjort mig medlem genom din länk!

Erina Tomasson

peket: nr 3

Malin

Malin Lundell

Jag skulle vilja vinna paket nummer 2 :)

Kram!

Malin

Malin Lundell

Jag skulle vilja vinna paket nummer 2 :)

Kram!

Malin

Malin Lundell

Jag skulle vilja vinna paket nummer 2 :)

Kram!

Elin

Hej!



Jag skulle gärna vlja vinna Paket nr 2. Har hört så gott om Mary Kay från andra nämligen. :)

Elin Eklind





jessica

lilljessiie

1an!

Emelie

Rocaillepearl, nr. 2 :)

Emma

hej hej.. är lite nyfiken, vem har vunnit?:)

francas loan

Dear Sir / fru,



Ta emot min ursäkt om min post inte uppfyller dina personliga

etik. Vi är en certifierad LÅN långivare i Storbritannien, som erbjuder lån till människor som är i behov av lån, skuldkonsolidering, affärs-eller personlig med 3% lån ränta.

om du är intresserad, fyller lånet bearbetning form ..

Fullständigt namn, kontaktadress, stat / provins, land, Civilstånd, din mobil, belopp som krävs enligt Lån: $, återbetalning av lån under perioden, yrke, Månadslön, kön, födelsedatum Födelseår (åååå-mm-dd)

Kontakta oss nu för din brådskande lån bearbetning

via, ** E-post: francasloaninstitute@gmail.com