AVSLUTAD! Vinn Bel Col-produkter


För att delta;

- Gå in på Bel Col och registrera er - helt kostnadsfritt!

- Skriv ditt användarnamn bland kommentarerna till detta inlägg.

- Länka gärna

Avslutas: 8 Oktober
110
Johanna

Kul att man kan vinna Bel Col produkter, du har ju gett såna bra recensioner till dom produkterna. :) Jag har registrerat mig, användarnamnet är Johanna Larsson.

jen

Användarnamn: j.golander@live.se

ja antar att det är de användarnamnet du är ut efter (:

KRYCKAN

Mitt användarnamn är: Sanna Fors med epost sannafors@hotmail.com



:D

Mahlin

Jag blev medlem och användarnanet är min mailadress som är mahlin021@hotmail.com :)

Animissen

hejsan mitt användare namn är Annika





Hoppas jag vinner... Länkar till den och din andra på min blogg

Nicole

Användarnamn; nicole.larsen@live.se

Elin W

jag är med och tävlar!

användarnamn: elinwiberg@gmail.com

har även länkat i min blogg: http://tomoholic.blogg.se/2008/september/tavling.html

Erika

Hej!

Mitt användarnamn är Erika Sondebring.



Kram (:

Jenny

Så då var det gjort och användarnamnet blev jenbeh@hotmail.com

Håller mina tummar att en fattig student som jag vinner denna gång =)



skriver även ett litet inlägg om det i min blogg..

Johanna

Kul att man kan vinna Bel Col produkter, du har ju gett såna bra recensioner till dom produkterna. :) Jag har registrerat mig, användarnamnet är Johannaaaaa@hotmail.com. Skickar igen för jag uppfattade fel om användarnamnet :/

Erika

Aaah, fattade oxå fel de där med användarnamnet!

användarnamn: pointless@live.se



kram!

Alisa

Efter att ha läst din recension vart jag riktigt sugen på att testa deras produkter så nu har jag registrerat mig och har användarnamn:

alisagonzalez@hotmail.com

Och jag länkar:

http://alisagonzalez.blogg.se/2008/september/tavling-bel-col-sweden.html#comment



Wuhu!:)

Malin

användarnamn: maliiin_90@hotmail.com

Alisa

Efter att ha läst din recension vart jag riktigt sugen på att testa deras produkter så nu har jag registrerat mig och har användarnamn:

alisagonzalez@hotmail.com

Och jag länkar:

http://alisagonzalez.blogg.se/2008/september/tavling-bel-col-sweden.html#comment



Wuhu!:)

MikaelaM

Mittanvändarnamn: Mikaela Malm lr mikkaelo@live.se



fattade inte riktigt :D

Saga

Användarnamn : Flickansaga@hotmail.com

henriette

användarnamn : anwo6482@hotmail.com



-hoppashoppashoppas-

Sandra

Vad kul med en tävling där så många vinner :)

Mitt användarnamn är: twms@hotmail.com



:)

Malin

Jag är med!

Mitt användarnamn är malin92girl@hotmail.com



kram!

Anna

Kul tävling! :)

Användarnamnet är: anna-stahl@hotmail.com



Ta hand om dig!

Sarah

Mitt användranamn är: sarah.m@live.se



jätterolig tävling förresten :)

Elin Djursvik

Tänk om detta skulle hjälpa mot min hy som helt plötsligt blivit fet och konstig, lite som du beskrev.. Jag känner att jag måste göra ett försök!



Användarnamn: djursvik3@hotmail.com



Kram

Anonym

Kul med tävlingar! Jag registrerade mig,

mitt användarnamn är rebecka

Fredrika

eftersom jag är i tonåren och jag får lätt finnar skulle detta vara helt perfekt mot min hy, hoppas jag. Rengöra huden ordentligt och flippa den feta huden och slippa finnar som dyker upp när man minst vill ha dem.

Mitt användarnamn är Fredrika Björklund

Jimmie

Jag är med och tävlar: )

användarnamn : Jimmieb-@hotmail.com

ta hand om dig!

linnea

fightertjejen@hotmail.com

Lina

Bara måste vara med :)



Användarnamn: farfarsflicka@live.se

Josefin

Jag är med :) mitt användarnamn är: ijosefin@hotmail.com

Natteli

Användarnamn: flugovalpen@hotmail.com

Sandra

Användarnamn: whoop_@hotmail.com :)

Jessica

Synd att allt ska vara parfymerat annars hade jag med gjort det...

Sara Bjersgård

Hej! Låter som ett superbra märke...skulle behöva det mot min problemhy. Hoppas jag vinner så jag får chansen att testa(fattig student=) //Länkar från sarabjersgard.blogg.se

Anonym

Användarnamn: tholtlund@hotmail.com

du skulle inte kunna skriva mer om det där märker? :)

Jenny

Ohh, avslutas på min födelsedag ^^

Användarnamn: jenlund@hotmail.com (Jenny)

Ida

Har blivit medlem nu :)



Användarnamn: Idaa--@hotmail.com

janina

användarnamn: janina

Elin

Vilka underbara priser precis det jag behöver:)

Användarnamn: elinhammarstedt@gmail.com

sofia

medlem med användarnamn (e-post) sofipett100@student.kau.se



Alltid nice tävlingar du har bruden =)

Anonym

Mitt användarnamn är: Pyra :)

Anita

användarnamn: aic@hotmail.com



Nej va kul ännu en tävling, Roligt om man vinner!

Erika

Användarnamn: erikaolofsson37@hotmail.com



Annaida

åååh en ÄNNU bättre tävling, detta skulle min otroligt dåliga hy behöva. Knappast som att man har råd att köpa själv när man lever på studielån.



Mitt användar namn; annaida@live.se

louise

Så, nu har jag registrerat mig!!

Användarnamn : louiise666@hotmail.com

Kram kram

jenny

hej Linda! mitt användarnamn är min mail: jennysundberg@live.se



Skulle verkligen vilja vinna produkten till min pojkvänn, han har problem med huden framförallt fet hud och stora porer och ingen av mina produkter hjälper på honom. (jag har torr och känslig)



skulle bli sjukt glad om jag vann=)

louise

Jag har nu länkat de båda tävlingarna i min blogg :)

Kram kram!

Carro

Jag vill vara med, hatar min hy så de här vore ju nåt :) mitt användranamn:carro_edlund@hotmail.com

Johanna

Vilken rolig tävling!! Efter att jag hade läst din recension så blev jag riktigt sugen på att testa produkterna!

Mitt användarnamn är; fiinblondiin@hotmail.com

Jenny

Självklart vill jag vara med och tävla :)

Mitt användarnamn är Queenoflion@hotmail.com

Michaela

Jag med min superkänsliga hud skulle gärna vilja vinna detta pris. Låter jätte bra. Hoppas hoppas!

Användarnamn: michaelakarlsson@yahoo.se

JOSEFIN

Oj vilken superbra tävling, jag som får så hemsk hud nu när det börja bli vinter + att mina exem bryter av fukten då snön kommer. så jag letar helatiden efter nya produkter att pröva för att se vad som pafssa bäst för min fingrar, knäväck och ansikte, Hoppas jag vinner chansen att få pröva på domhär produkterna!



mitt användarnamn är: lindgrenjosefin@hotmail.com

Isabelle

Hejsan! :) Mitt användarnamn är Isabelle Haag !

Emma NL

användarnamn: emma.nl@hotmail.com

alex

jag har registretat mej :)

användar namn; alexandra

Line

Användarnamn: linewestberg@gmail.com

Nicole

Användarnamn: nicoleantoniades@hotmail.com

Johanna

Mitt namn: Johanna Johansson och Emailen: JohannaJohansson_@hotmail.com

Amanda

Jag har nu blivit medlem :) heter "Amanddaj"

Felicia

Hej!!!

Jag är med och tävlar. Bra vinstprodukter förresten.

Felicia , feliciasundqvist@hotmail.com är mitt användar namn. Kram '



wiie

Annas tävlingsblogg

Jag är med där och heter Anna Karlsson (info@annakarlsson.se är mailen)



Jag lägger in en länk i min tävlingsblogg också. Hoppas på vinst nu.

Jenny Sellsve

Hoppas hoppas!:)



Användarnamn: Jennysellsve@hotmail.com

iman helin

Hoppas på härliga Bel Colprodukter

användarnamn: Imandarabi@hotmail.com

Mia

Hoppas hoppas hoppas

Jag har ingen blogg men hade jag haft hade jag länkat :) Användarnamn: flygaremia@hotmail.com

Rose-Marie

har blivit meddlem =) heter rosemarious där =)

Rose-Marie

har blivit meddlem =) heter rosemarious@hotmail.com där =)

Carola L

Jag är med!



Länkat i bloggen http://mammamuh.blogg.se/tavla

Carola L

Kommentaren gick i väg lite fort.... mitt namn där är min e-postadress :D

JOSEFIN

Oj vilken superbra tävling, jag som får så hemsk hud nu när det börja bli vinter + att mina exem bryter av fukten då snön kommer. så jag letar helatiden efter nya produkter att pröva för att se vad som pafssa bäst för min fingrar, knäväck och ansikte, Hoppas jag vinner chansen att få pröva på domhär produkterna!



mitt användarnamn är: lindgrenjosefin@hotmail.com

erika

jag är med. jag heter erika nordin

erika

jag heter ejjapejja@hotmail.com

Jasmine

JAG VILL VARA MED

bitte

sådär nu har jag blivit medlem heter bitte0007@hotmail.com



Sofie

jag har registrerat mig, vore skit kul att få vinna dom här grejerna :)



mitt andvändarnamn är : sofieeklof@hotmail.com

Josefin

Mitt användarnamn är: jossanumea@hotmail.com !!

Jag håller tummarna=D

isabella

länk:http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4810232



jag vill vara med.

Bella

Hej!

Jag har användar namnet Isabella Giannias :)

Lisa

Jag vill vara med och tävla om denna lyx! Har reggat mig på sidan, namn: lisa mail: lisahorn@mail.com

Jag har länkat till dig också!



http://tavlingsblogg.blogg.se/blogg/2008/october/tavla-om-hudvardsprodukter.html



kramaar

stina

Jag är registerad som Stina Sturk och mitt användarnamn är stiinaa@hotmail.com :)

JOSEFIN

Oj vilken superbra tävling, jag som får så hemsk hud nu när det börja bli vinter + att mina exem bryter av fukten då snön kommer. så jag letar helatiden efter nya produkter att pröva för att se vad som pafssa bäst för min fingrar, knäväck och ansikte, Hoppas jag vinner chansen att få pröva på domhär produkterna!



mitt användarnamn är: lindgrenjosefin@hotmail.com

Josefine

Dessa produkter har jag aldrig testat så det skulle verkligen vara roligt att få göra det :) Har nyss flyttat hemifrån till Umeå för att plugga till make up artist. Därför är tyvärr ekonmin inte den bästa tyvärr. Annars älskar jag alla möjliga produkter så det skulle vara trevligt att få en liten present mitt bland alla nudlar! :)



Användar namn: Dangerousdazzling@hotmail.com



Kram Josefine

Malin

Vore underbart kul om man vann, så jag håller tummarna! Användarnamn: Malin Olson och mail är ovanstående i epostfältet.



Kram

Lain

Har registrerat mig och heter Lain.

Liza

Liza Börjesson, kan ju testa iaf, aldrig vunnit något. Kan ju alltid hoppas. :)

Ha det fint :*

Alice

Hej hej! Bel Col är precis vad jag behöver så jag är självklart med. Har registrerat mig:

Alice Zurek, och mailen är mullberryz@hotmail.com

Länkar till min blogg oxå! =)

Frida

Mitt användarnamn är: freja.93@hotmail.com

Eva-Marie

Hejsan! Skoj med tävlingar=)



Mitt användarnamn: evaolofsson1@hotmail.com

Sandra - mamma sen 15

Joinar jag också!

Användarnamn: sandra.fryc@hotmail.com

Kristin

Nice tävling, är självfallet med! ^^



Användarnamn: kristinschyllner@hotmail.com

Sandra

Okej! jag är med i den här tävlingen också =)



Användarnamn: jigg-ly@hotmail.com

Nina

Vill vinna denna gång! Kul att så många har chansen att vinna testet :)

Har registrerat mig och mitt namn är Nina Chatty mail: nbaby@hotmail.com

Caroline Elisabeth

Hudvård, Yippie! Älskar allt som heter hudvård. Det är viktigt att vårda huden, och det är jag noga med. Tack för en treblig tävling!



Användarnamn: C-aroliine@hotmail.com

Länk: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4841496

Melina

Åh, vilken perfekt tävling! Behöver verkligen nya hudvårdsprodukter. Och har hört från flera att Bel Col's produkter ska vara bra :)



Mitt användarnamn: melina.holmgren@hotmail.com

JOSEFIN

Oj vilken superbra tävling, jag som får så hemsk hud nu när det börja bli vinter + att mina exem bryter av fukten då snön kommer. så jag letar helatiden efter nya produkter att pröva för att se vad som pafssa bäst för min fingrar, knäväck och ansikte, Hoppas jag vinner chansen att få pröva på domhär produkterna!



mitt användarnamn är: lindgrenjosefin@hotmail.com



louice

louice är mitt användarnamn! :)

Carola

Användarnamnet är Carola. Kul med nya produkter som jag inte provat förut:)

Pamela

Hej!

Älskar cosmeceuticals-produkter,de ger verkligen dramatisk skillnad på kort tid!Hoppas det blir jag som vinner :-)

Mitt användarnamn är pamelasaarelainen@hotmail.com

Elise

Hej Linda!

Jag hoppas verkligen jag får vinna den här tävligen! du har ju pratat så bra om produkterna! Och jag lider verkligen utav min akne.

Mitt användarnamn är: rosen105@hotmail.com

Och detta är även min mail.

ida

Användarnamn: idamariav@hotmail.com

Eva-Marie

Hej igen! Såg just att jag missat ett tecken i mitt användarnamn när jag skrev det här.

evaolofsson1@hotmail.com ska det vara!



kram

Biggie

Så ja, vad gör man inte för att få chansen till lite uppiggande prylar när pengarna tryter i höst :D mitt användarnamn blev modeprylar.blogg@hotmail.com

bea

kul tävling :)

användarnamnet är hhejbea@hotmail.com

REBECCA

Hej!

Mitt användarnamn: becca747@hotmail.com

Monika

Klart att jag är med! Jag älskar att hålla på med hudvård. :D

Mitt användarnamn är: MonikaC

:D

Your Dream Closet -,

Mitt användarnamn Maria =) YourDreamCloset@hotmail.com

Johanna

mitt andvändar namn är lillajoyzan@hotmail.com

Nathalie

Är med :) Heter koohinoora

Madeleine

Oj, vill oxå vara med ;-) I sista minuten!!



Användarnamn: Muppsan

Mail: muppsan@live.se



Ida

hej!



nu har jag registrerat mig hos Bel Col. Mitt användarnamn är: ida_j

Monika

Nu har jag också länkat i min blogg!

Kommenterade igår tror jag. :D

Horoskop

Kommer det någon mer tävling?