AVSLUTAD! Vinn pengar att spela för.


För att delta:
- Det ENDA du behöver göra är att skriva ditt gratisbio-användarnamn i en kommentar.
(Är du inte medlem än kan du bli det
här)


Avslutas: 9 September




Tips!
Unibet är ju ett riktigt roligt tidsfördriv, som även kan erbjuda en hel del pengar. Om du inte är medlem på unibet.se än så har gratisbio ett erbjudande från dem som ser ut såhär:


Detta är ju ett ypperligt tillfälle att passa på och utnyttja det.
Vem vet, du kanske kommer kamma hem en storvinst.
36
angelica

angelicato

Elin ♥

Användarnamn: ehlin84

Jessica

yeazz heter jag där :)

Michaela

Dorthonion

Natteli

Jag är medlem och heter: Flugovalpen

Jag vart faktiskt medlem på Unibet genom den länken för att få 600p men jag har fortfarande inte fått dom poängen trots att det är flera veckor sedan jag vart medlem där.. :S Jag och min nedrans tur alltså.. :P



Och ja jag tycker verkligen att du är jätte vacker på de två korten nedanför! :D

Marica Rödebäck

Mizca

JONNA

Thisney

EN TJEJ I STORSTAN

Entjejistorstan heter jag där :)

Lily [ L i n d a . B l o m ]









Natteli: Det är bara att kontakta gratisbio.se så fixar dem det : )







Jenny Sellsve

Sellsve

Natteli

S: Jag har mailat dom två gånger angående det och dom har inte ens svarat.. :/

Anonym

AnneliCarlsson

En Mölnbobos Liv

Jag är med, mitt anv.namn är edtannk

Dittdatt

Är med och heter Waybee.

Du, jag har funderat på en sak. HUr lång tid tar det ungefär innan man får sina poäng? Har registrerat mig på en hel del nyttiga sidor för ett tag sen, men poängen dyker aldrig upp.

Daniela

Jag heter: Neliz

på gratisbio :)

Matilda

mahuldan

Annaida

Annaida86

Junitjej

Jag heter junitjej på Gratisbio.se.

hanna

Martola :)

Elin

elinteg är mitt användarnamn :)

Anonym

linnzii

Johanna

myzjojo

Malin

Mitt användarnamn är Malliiin :)

Maria

catwalkqueen heter jag där as well =)

Anonym

kajsa85

Alisa

Alisa87

Dodo

Rosapottan heter jag :) Namnet är jätte gammal .. jag vet , men vet du hur många år jag har kämpat för att få ett enda presentkort .. jag har inte fått ett enda så detta skulle vara perfekt för mig ! ÄLSKAR DIN BLOGG <3

Dodo

föresten ta bort mitt tävlings bidrag :) jag vill liksom inte vinna pengar på Unibet utan att jag vill ta ut de ! och det var bara nu som jag såg att man inte kunde göra det ! Tack i förhand :*

Mickan

Jag heter Mickan där. :)

Sandra

toidie

Mona

fizzylina

Jozzan

Jag heter Jucismacker på gratisbio.se

Hopppas på vinst denna gång :D

JOSEFIN

Oche heter jag på gratis bio :)

Pernilla

Pernilla20

jossan

mitt användarnamn är j0zz4n =)

Carola L

karra1 heter jag på gratis bio