AVSLUTAD! Vinn VS-lipgloss


Vinn ett lipgloss sponsrat av www.bettiesgalleria.com

För att delta;
- Skriv en kommentar till detta inlägg, där du berättar varför just du borde vinna.
- Länka gärna i din blogg, men det är inget måste.

Avslutas: 6 September
128
Camilla (MYRRAH)

JA dream on!

Alisa

Varför jag vill vinna?



Victoria Secret står inte bara för skönhet utifrån men även inifrån att få känna sig kvinnlig, speciell och unik är en "hemlighet" som varje kvinna har inom sig.

Jag behöver känna mig spciell, vacker ut och in och att ha Victoria Secret lipgloss skulle sätta skönhet och lyx på min vardag!:)



http://alisagonzalez.blogg.se/2008/september/tavling-ligloss-hos-lily.html

Camilla (MYRRAH)

Ja du skrev att du förtjänade den då sa jag dream on!

Camilla (MYRRAH)

Nej det är jag inte. Har två datorer så det är lugnt för min del behöver dock en liten än. Tycker bara att dom orden som kissie har sagt är sanna!

Malin

Jag vill vinna eftersom lipglosset för det första är helt underbart. Det blir ännu bättre av namnet "I Love Candy", passar mig alldeles utmärkt och jag kan då få lite godis mot läpparna varje dag... utan dåligt samvete :P

Camilla (MYRRAH)

Varför skriver du tillbaka då? Jo för du tar åt dig som vanligt

linnea

Jag vill vinna det eftersom jag vill gläsa ;P

G I L R A E N

Jag skulle vilja lyxa till min vardag med detta gloss, men för tillfället är inte det möjligt då jag är arbetslös. Därför skulle jag bli jätteglad om jag vann! :D

louise

jag är med. Jag vill vinna för att nu mot hösten känns allt grått och trist.. inte sant? Så då vill man gärna pynta upp med fins färg och godsmak mot läpparna så har man en anledning till att le.

Rebecca

För att mitt nya liv har börjat, efter en jobbig sommar börjar allt gå bra igen :)

Camilla (MYRRAH)

Du svarade inte på min fråga! Ja jag har toppen självförtroende och nej jag är bara ärlig. You know it!

Amanda 's k a n d a l i s m'

För att den lyxen victorias secret erbjuder i vardagen vore skönt att få unna sig ibland! :)

Anna

Jag skulle så gärna vinna för jag har inget lipgloss överhuvudtaget.. ja eller såna där billiga från h&m räknas inte! Vill ha ett fint som sitter bra och är fint så VS skulle va underbart att få :D

Anna

jag skulle gärna vinna det, så jag kan se lite extra fin ut när min pojkvän kommer hem efter månad på jobb:)

Natteli

Jag tycker faktiskt att jag borde vinna för att jag idag tvingas gå till tandläkaren och fixa min ena framtand som min son smällde ur häromdan. Han knocka mig och slog ut halva framtanden. Pga var jag ju tvungen att gå till tandläkaren för att fixa det. Jag som totalt HATAR tandläkaren! Men nu är tanden hel igen iaf.

Det dumma är ju att nu för tiden har man ju blivit för gammal för att få klistermärken och bokmärken hos tandläkarna så därför tycker jag att jag kan få lipglosset istället för att jag var så duktig hos tandläkaren! ;D haha :D

Camilla (MYRRAH)

Ja det tycker jag absolut!

Linn

Varför? Helt ärligt och enkelt för att jag ALDRIG vunnit något i hela mitt liv. Och för att vem vill inte ha et VS lipgloss?? :)

Amanda

oh, jag skulle hemskt gärna vilja vinna det hära Vs lip glosset :) skulle passa helt utmärkt, jag behöver lite glans på mina läppar med tanke på att dom är ganska små.. så vill att dom ska synas lite mer med ett Victoria secret, och en underbar färg också :) jag tror det här lip glosset, skulle rädda dagen.



mvh amanda (:

Annaida

ååh jag har en simpel men verklig anledning.

Det verkar helt enkelt superfräsch och som nybliven student vid högskola och att leva på csn så kan man inte riktigt sväva iväg och köpa sådana saker till sig själv utan ens pengar får gå till tråkiga saker så som skolböcker och räkningar.

yess

För att min kompis var i USA i sommar och köpte massa fint från VS till sig själv. Avundsjuka! haha, vilken fin blogg du har, första gången jag klickar in här men det blir nog fler gånger :)

cammie

bra du tänker så ;)

Camilla (MYRRAH)

Vad bra att DU Sgäer det

Emma B.

Jag har inget läppglans för tillfället - ja, inte smink över huvud taget. Så någon skulle sitta fint!

Fanny

Jag är med och tävlar :) Och varför jag gör det är för att jag längtar efter något som kan ge mig lite färg till min vardag ;) För nu blir det mest mörka kläder. Och ett underbart gloss ifrån Victoria's Secret skulle absolut inte sitta helt fel! And I Really Love Candy :-*



Jag har tipsat om tävlingen i min tävlingsblogg och länken har du här: http://baarajaag.blogg.se/tavlingblogg/2008/september/vinn-lipgloss.html



Ha en bra kväll!

Ska kolla på Idol, du med va?

Tiara

Med mina små läppar behövs ALLT som

kan förvilla synen så dom uppfattas

större än vad dom egentligen är.

Så som ni förstår är lipgloss en

nödvändighet :D



Kram!

lisaamelie

Min läpp hänger helt snett just nu. Var hos tandläkaren där jag fick min mun bedövat då jag drog ut en tand. Sitter och föröker få upp läppen på rätt plats, men det är svårt:P Hur som hellst, skulle det vara roligt med ett fint läppglans när jag fått bort bomullstussen från munnen :D

dlc

jag vill vara med och tävla :)

jag vill så gärna ha den för att den skulle passat fint på mig & i min victoria's secret samling



så jag vill gärna vinna :)

Malin

Är det okej att låna bilden för att länka till tävlingen?

sannaa

Vill gärna vinna för att jag tycker det var snyggt helt enkelt! Kram

Malin

Svar: Tack, vad bra. Ville bara vara på den säkra sidan :)

Leila

Hejsan! Snygg blogg ;D Har du några tips? =) Ha en bra fortsättning på kvällen :)

Elin ♥

Jag vill vinna för att jag har precis inlett min viktminskning, 15kg ska bort från min kropp, och då innebär det såklart att jag inte får äta godis eller sötsaker, så det här läppglanset skulle passa mig perfekt, eftersom den heter "I love Candy", jag får iallafall ha godis på läpparna, så nära munnen jag kan komma utan att äta det! :)



http://dizzylicious.blogg.se/2008/september/tavling-hos-lily-1.html

Josefine Lundqvist

Jag borde vinna för att jag kämpar med min svåra depression och jag kämpar för att komma tillbaka till de leende läpparna och de guldbruna ögonen. Och vad skulle vara finare till mina guldbruna ögon och mer perfekt på mina då leende läppar, än lipglosset från VS? :)



Lovelovelove

Incka

Jag vill vinna och få skämma bort mina läppar :)

dlc

detta skulle vart supekul att vinna :)

skulle passat mig fint, jag som ändå använder läppglans dagligen & denna fägen var super fin :)

passar också fint i min victoria's secret samling ^^



finns länkat på min blogg ; http://jeannydelacruz.blogg.se/2008/september/vinn-ett-lipgloss.html

Gabriella

Jag vill vinna för jag har aldrig haft något lipgloss som passat mig och vill gärna prova det där :)

t i l d i s e n s

Jag tycker jag förtjänar att vinna det för att jag klarade av att komma in på min drömlinje på gymnasiet :)

Emma

för att jag är beroende utav lypsyl/läppglans :)

Tindralen

Jag skulle vilja ha Lipglosset för att jag är trött på att behöva åka utomlands för att få tag på det. Jag är helt frälst i VS lipgloss. Och just nu saknar jag det som attans!

Klara

Jag köper nästan aldrig smink! Och om jag gör det blir det väl något tjugokronors läppglans från hm... för övrigt är jag en liten pank femtonåringXD och skulle verkligen bli jätteglad om jag vann ett fint gloss!

EN TJEJ I STORSTAN

Jag borde vinna den åt min älskade kusin .. Hon har gått igenom så mycket och jag vill ge henne något. Även om det bara är en liten sak så är det tanken som räknas..

G I L R A E N

Camilla (MYRRAH): Är/har du verkligen (varit) en trogen läsare till Linda som du har nämnt tidigare? :/

Josefin | Shadyblonde

Jag vill jättegärna vinna läppglanset, .Det är snygg färg, och ser ut att smaka gott, så ett nytt läppglans skulle sitta väldigt fint på mina läppar =)

Marica Rödebäck

Jag skulle vilja ha det helt enkelt, kan inte komma på någon direkt bra motivering faktiskt. Jag vill ju inte direkt ljuga och säga att jag behöver det av någon specifik anledning, men oj vad glad jag skulle bli om jag vann ;)

Bim H-D

Har idag jobbat med hiskelig huvudvärk - suttit och varit trevlig och hjälpt folk med dataproblem. Folk som inte alltid vill jobba med data ens. Tänk dig tanken - det med migränliknande huvudvärk då tom...

Nu börjar jag må tjuvtjockt och det är läge att ta en Eeze och gå och strypa kudden för att om ett antal timmar - inte så många... försöka ta sig ur sängen utan huvudvärk och slippa ha en hink vid sängen pga riktigt hemsk migrän. Behöver något uppmuntrande... och dessutom höstrusk utanför fönstret, bläää...

Må så grankott...

Helena

Finns väl antagligen ingen speciell anledning till varför just jag ska vinna det. Det kan muntra upp mig!

Dodo

Jag vill verkligen glänsa om mina läppar i höst ! Jag har väldigt torra läppar så detta våre perfekt ! Och att det är VS gör nu inte saken dåligare ! Jag har märket varmt om hjärtat eftersom de har någon speciell "Secret" i sina kläder nu även läppglans ! Det får mig att känna mig kvinnlig med glans på läpparna ! Själva namnet Victoria Secrets får mig le !

ylva

jag vill vinna, bara för att alla mina läppglans är typ slut så jag vill ha ett nytt :P bättre skäl än så har jag inte (:

Mahlin

Jag har hört att detta lipgloss är riktigt bra och var på väg att köpa det en gång men hade inte tillräckligt med pengar med mig (var utomlands). Jag skulle behöva det nu i höst för att mjuka upp mina torra höst läppar!

Dodo

Nämen fy just nu äcklar mig namnet " Myrrah " väldigt mycket. att hon kan stå på Kissies sida är något fruktansvärt ! Säg bara ifrån och ta inte åt dig skit från andra för det är du inte värd! Jag vill bara att alla ska veta Linda alltid har rätt alltid . Ingen och då menar jag ingen ska komma åt Linda. Hoppas ni inte vågar heller för då blir jag riktigt arg ! Lindas blogg är något fantastisk och jag älskar den , så sluta nu tjafsa och låt henne leva och skriva va fan hon vill, för det har hon rätt till ! Älskar dig :)

Wictoria

Jag är ingen läppstift människa då det alltid känns och ser fel ut på mig. Jag vill ha något som inte ger så mycket färg utan bara får mina läppar att glänsa. Då jag har väldigt stora läppar. Mitt läppglans som jag har nu är väldigt kladdigt och blir sådär vitt på insidan av läpparna när man haft det ett tag. Kanske skulle ett lite dyrare och bättre märke som Victoria Secret passa mig. Skulle verkligen villa få chansen att testa. Sen så måste jag ju berömma namnet :D Massa Kramar.

Jessica

Anledning till varför jag ska vinna?

Helt enkelt föratt läppglanset e lyxigt o snyggt. O vilken tjej vill inte känna sig lyxig o snygg. Jag vill iallafall det!

Sofia

Jag skulle vilja vinna det för att lättare kunna visa för resten av världen hur mycket jag älskar min sambo. Kan tro att det blir ett fint märke på kinden om man pussas bärande lipglosset..

Madde

Har ingen direkt motivering till varför jag ska vinna förutom att dem enda läppglansen jag har i min ägo just nu är billigt skit som följer med tidningar :P Är ju arbetslös och har inte råd med sånt lyx som ett vs läppglans.. (;

tiny

Jag vill gärna vinna därför att jag aldrig vunnit något i hela mitt liv. (:

linda

äter medeciner som gör att jag blir munntorr, även läpparna torkar ut.

skulle va underbar att se fin ut även om man inte känner sig det......

dajana

behöver muntras upp. killen jag gillade gav mitt nr till sin kompis! snacka om att känna sej dissad =(

Angelica

Jag skulle vilja vinna för att jag hatar min hy i mitt ansikte och det gör att jag känner mig väldigt nere, röd och finnig och allt. Lipglosset skulle göra mig finare och jag känner mig direkt mer finare/finklädd när jag har läppglans. Fråga mig inte varför men så är det :)

Frida

Min motivering: Få vinna detta läppglans för att få mina läppar att glänsa som en stjärna, och med victoria secret´s läppglans skulle få mina läppar att le.

lotta

för att jag har tappat bort mitt presentkort på kicks så har inte råd med smink just nu, fast det är nollningen och allt dedär på vår skola (A)

Mia

Jag var i USA i höstas och köpte upp mig på ett lager läppglans från Victoria's secret. Det är det bästa jag NÅNSIN använt.Håller hela dagen och både luktar och smakar godis! Nu är mina små älsklingar slut och jag har sånna cravings efter mer!! Men en resa till USA är vääldigt vääldigt dyr för att bara köpa läppglans! Så hur perfekt vore det inte att vinna ett?



Känner mig handikappad utan läppglans i handväskan!



Tack för en bra blogg och stå på dej mot elaka kommentarer från hjärtlösa människor!

Kristin

Självklart vill jag vinna!



Istället för att dra en historia är min anledning att jag inte ser en anledning till att inte vinna :)

Hanin

Jag vill vinna för att jag vill ha en snygg läppglans och äga något från VS haha (A)

emma

vill lyxa till vardagen.

har inte hittat lipgloss som passar mig och vore så kul att få testa det.

inte för jag tror jag vinner. men det hade varit en ära

Linn

för att jag är så söt ;)

hanna

för att min lilla överläpp ska kunna få glänsa lite och jag tror detta lipgloss skulle få min mun att börja le ännu mer :)

Johanna

För att det är lyxigt och snyggt. och vem vill inte känna sig fin`? :)

Martina

har små läppar, och för att de ska framgå mer i ansiktet så skulle jag behöva ett fint och bra läppglans.

Daniela

Vill gärna vinna då jag inte har någon som helst inkomst till att unna mig själv detta läpplans. :(

Ronja

Skulle vara så roligt att vinna :)

Ciccie

Det där lipglosset skulle passa perfekt då jag ska klä upp mig lite extra nästa vecka, då firar jag o pojkvännen nämligen 2 år tillsammans! O vem vill inte glittra lite extra då? ;)

Ulrica

Vill gärna vinna för att få chansen att testa ett lipgloss från VS.

Sandra

Jag vill vinna det för jag kan inet använda starka färger på läppstift/läppglans och det här är en neutral färg vilket skulle passa mig perfekt :)

Sanna

Åh det läppglanset hade suttit fin fint på mina läppar, just nu tillåter inte min ekonomi att jag unnar mig något sådant där smått. Men det ser fin fint ut och jag skulle bli lycklig som bara den om jag vann det. Sen vill jag även säga att vad kissie, myrrah vad alla de nu heter, så tycker jag du verkar vara en underbar tjej som inte det minsta ser ut som en häst eller dyl, du är ju super fin ju. Så det är bra att du inte tar åt dig, det ska du inte göra. Massa kramar från Sanna

Ida

Jag är med!

Okej, helt ärligt så vill jag vinna för att jag är ofta med i tävlingar (mesta dels hos dig) och jag vinner aldrig. Har aldrig vunnit en enda tävling! haha

Och jag vill så gärna ha ett VS lip gloss för att jag har bara skit lip gloss som man hade när man gick på högstadiet. haha (patetisk kommentar)

Sofia

För att jag är lipsyl/läppglans beroende=)

Pernilla

Jag tycker att jag förtjänar att vinna för det händer stora förändringar i mitt nu.

Har varit borta från arbetslivet och livet i så gott som halva mitt liv, pga sjukdom. Och den 15.de september ska jag börja arbetsträna hos vetrinären här i stan.

Det känns helt underbart och att arbeta med djur är min dröm!

Sandra

Oh jag vill hemskt gärna vinna läppglanset just för att jag bara äger genomskinliga läppglans av någon konstig anledning. Skulle vara kul med lite färg! :)

SANNA.K

Jag borde vinna den för att jag itne har råd att köpa en läppglas eftersom att jag slösat så mycket pengar på min familj.

dlc

åh jag skulle vilja vinna detta.

färgen ser så underbar ut & tror nog det skulle passat mig fint eftersom jag använder läppsyl/läppglans dagligen.

och skulle passat jätte bra att ha den i min victoria's secret samling ^^,



länk från bloggen; http://jeannydelacruz.blogg.se/2008/september/vinn-ett-lipgloss.html

Moa

jag har egentligen ingen bra anledning, kanske för jag är fattig student och inte ha råd med små vardagslyx prylar?

Isabelle

Oh det lipglosset är underbart folk! Se till att tävla har redan massa hemma så :P

Linda

Läppglanset skulle passa mig så otroligt bra! Dessutom: I Love Candy! Precis som färgen ;)

Fia

Jag vill vinna för att jag älskar läppglans så otroligt mycket. Har ett i väskan, ett i bilen, ett på jobbet och ett på mig hela tiden i fickan ;D

J.CARLSSON

för jag har aldrig testat något från VS

och vill se om det är så lyxigt som alla påstår ;)



Emma NL

Hösten är trist, det är också mina läppar. Men detta lipgloss fräschar det upp hela mina läppar. Och kanske höst mörkret?

Frida

Jag behöver lite glamour i min gråa vardag. Jag är ganska övertygad om att det är mycket roligare att lämna på dagis, hänga tvätt och laga middag om man har ett flashigt läppglans.



Tack på förhand!

amanda

Varför? Jag har mest råd med H&M-läppglans/stift som inte är fullt så bra, hehe. Och det här är ju Victorias Secret (ett av mina favoritmärken, även om jag inte har något där i från... In my dreams liksom). Jag skulle bli jätteglad, även om det bara är ett "litet läppglans". Jag har nog aldrig i hela mitt liv vunnit en tävling. Och att vinna en tävling av DIG, då skulle jag känna mig extra hedrad! ;D

Ellen

Jag skulle verkligen vilja vinna!

Anledning:

Dom läppglansen jag har är typ sånna man får i tidningar.. Inte så lyxiga om man säger så.

Alexandra

Tycker det vore klyschigt att skriva en helt historia men..



Hade varit trevligt att vinna en tävling + att mitt smink är gammalt, tråkigt, äckligt och ett nyfräscht läppglans piggar lätt upp glåmigt smink!

Ellen

Jag älskar dessa läppglans och jag köpte en hel hög när vi var i USA. Oturligt nog var jag dum att packa ner dem i handbagaget och de blev såklart plockade i tullen hem. Jag var så ledsen och nu skulle jag bli överlycklig om jag fick ett nytt. Mila läppar plutar efter ett nytt och jag kan inte glömma hur underbart gott de luktar!

Jenny-

OJ jag fullkomligt älskar det dära läppglanset. Det är de bästa läppglans ja någonsin haft !! Köpte en bunt i USA men nu är det slut....buuuhuuu. Sen har ja haft en rikigt dålig dag så ett läppglans skulle muntra upp. Stackars mig ironi Puss !!

Tess

Jag vill vinna för att jag FULLKOMLIGT älskar detta gloss, jag får ingen lön den här månaden och är urpank så det skulle liva upp lite ;)

Emma

Jag är med och vill vinna för att det är så fräsch att ha läppglans från victorias secret, men har jag råd? no no no..

Anna-Viktoria

Jag förtjänar verkligen att vinna - jag har börjat på ett nytt jobb, min andra vecka nu.. och jag har verkligen gjort ett galet bra jobb än så länge. Jobbat som en tok och verkligen ansträngt mig. Jag har aldrig jobbat med något ens liknande innan och ändå så går det ritkigt bra för mig... Så jag förtjänar en liten belöning!

Catrin

Hej! Jag är gärna med och tävlar :) Här uppe vart jag bor har vi inte direkt bärldens bästa sminkutbud så ett VS-lipgloss skulle vara perfekt för mig!;) Kram

Catrin

Hej! Jag är gärna med och tävlar :) Här uppe vart jag bor har vi inte direkt bärldens bästa sminkutbud så ett VS-lipgloss skulle vara perfekt för mig!;) Kram

Catrin

Hej! Jag är gärna med och tävlar :) Här uppe vart jag bor har vi inte direkt bärldens bästa sminkutbud så ett VS-lipgloss skulle vara perfekt för mig!;) Kram

dlc

jag vill vinna



den skulle passat mig & skulle lyst upp mina läppar fint ^^ och färgen är helt underbar.

jag som använder läppsyl/läppglans dagligen

och från victoria's secrets också, helt underbart.

jag bara älskar deras produkter :)



här är en länk också från bloggen ; http://jeannydelacruz.blogg.se/2008/september/vinn-ett-lipgloss.html

sandra

Jag skulle gärna vilja vinna för att jag länge har letat efter ett såkallat "perfekt" lipgloss för mig, och jag hoppas så mycket på att Victorias secrets ligloss är den perfekta, och så skulle den liva upp vardagen nu till hösten.

ISABELLphe.

...för att jag är en riktig läppglans-galning. har hur många som helst i min sminkväska och handväska, men inget duger :q har aldrig provat det där, men det skulle med säkerhet sitta fint :)

Nathalie

För att jag är fattig!

Anonym

Jag är beroende av både läppglans och godis så vad skulle passa bättre än "I Love Candy" på just mina läppar? ;P

Agneta

Åhhhh....skulle verkligen vilja ha ett vackert lipgloss att ha på mina läppar. Har tyvärr råkat ut för en spricka i mungipan och kladdat idominsalva runt hela munnen för att få det att läka. Har inte sett så kul ut och ont har det gjort. Börjar bli bra nu och då skulle det vara skönt att få ha något fint på läpparna :)

Hoppas du hör min "bön" :):)

Kram

Nicole

oh! Jag tror inte du förstår min lycka. Jag måste måste måste bara vinna den här tävlingen! För ca två år sedan var jag i London och köpte exakt detta lipgloss på flygplatsen hem. När jag två månader senare gick ut så tappade jag det på galsgolvet! Jag saknar det så..

Emma

Jag skulle vilja vinna det fina tuggimibubbelsrosa glosset för att jag tycker att jag är värd det för att jag jobbar och sliter på så mycket på jobbet :)

vicc

Jag tycker jag borde få vinna för att jag är en flitig trogen läsare av din blogg, älskar din blogg rättare sagt, och brukar aldrig vinna tävlingar så jag tycker det är min tur,=)

Dessutom såg det där lipglosset so right for me:D!

En Mölnbobos Liv

Jag vill vinna för att jag är helt kass på det här med smink, äger inget alls. Dock kan jag hantera ett lipgloss så det vore jättekul att vinna det så även jag kan se lite fin ut i höst.



Länkar i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/september/lipgloss.html

jennifer

Jag vill detta läppglans vinna, så att jag lycka kan finna. Låta läpparna skina och glimma, så mycket att de gläser genom den djupaste dimma!

bitte

skulle behöva en ny färg till mina tråkiga höstläppar

Trebarnsmamman

Jag är med och tävlar! Dels för att jag behöver ett nytt lipgloss...ungarna har lyckats stjäla mina och lekt med dessa. Och dels eftersom jag under min Las Vegas-trip lärde mig älska Victorias Secret.

Åsa.S

Jag behöver lite glam i min gråa vardag!

Erika

Fyllde år i onsdags skulle bli en kul överraskningspresent i efterskott!

Cecilia

Jag skulle vilja vinna för att jag tappade nyss bort mitt favorit lipgloss :(

Brukar använda den varje dag, men eftersom jag tappade bort den igår hade jag inget på läpparna idag, kändes lite "naket".

Och det gör ju inte sakern bättre av att jag bor i en liten håla i småland där dom inte säljer min favorit lipgloss -.-



Menmen, hoppas att oturen har vänt och jag har turen och vinna denna härliga lipgloss :)

JOSEFIN

Jag vill verkligen vara med :)

Ebba

Åh, vilken chans! Självklart vill jag vara med :)

Emmelie

Jag och en av mina bästa vänner brukar alltid på skoj försöka vara "bättre" än den andra med olika grejer, käder, betyg ja you name it och hon har ett juicy tube vilket jag inte vet hur jag ska "toppa" men VS är svårt att få tag på i Sverige vilket verkligen skulle ge hämnden är ljuv känsla ;)..

/Lisa

För att det hade sett helt grymt gott ut på mina läppar:P

Lojs

Jag är med! :)

Nina

Jag vill vinna för att den är underbar helt enkelt ;) Behöver en ny för min favorit har tagit slut..

Linda

Om jag hade glosset på läpparna mina

skulle mina läppar verkligen skina!

Linda

Drömmen är att vinna glosset från Linda på läpparna mina

För dom skulle bli så otroligt fina!

Linda

Att vinna detta fina glosset från dig

skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse för mig!

Sarah

jag älskar läppglans, och hösten är så tråkigt nu med allt som händer i ens närvaro, såna små saker som läppglans piffar verkligen upp och gör att man känner sig finare!

Kimbell

Jag vill ha! Min kompis hade den, och den luktar så inihelvete gott. Samt att den ger ett schysst glans.



Att bilden är supersnygg är ju inte fel heller! :D

Jenny

behöver ett nytt läppglans och vore kul att få testa en från victoria secret :)

Elin

VAD TROR DU ????? XD

Jag behöver det mina pengar är redan slut och jag har inte köpt ett lipgloss på typ 1 år känns det som.

Sen så älskar jag din blogg. JAg kollar din blogg varje dag och är medlem på bloggkoll med en blogg DIN

Greter

VArför jag ska vinna ?

Jo för att VS produkter är så svårt att få tåg i Sverige och jag har alltid drömt om att ha något från dom , jag skulle hoppa , skrika , springa om jag vann

KRam