Underbara Bel Col

Jag fick ju även ett paket från Ingela på Bel Col idag.

Denna söta neccesären, låg i den lilla lådan jag fick hem.


Och i neccesären låg dessa tre produkter.
En underbar tillökning i min nya favorit hudvårds-serie Bel Col.
Ser fram emot att prova alla produkterna ovan.


Hela min Bel Col - serie ser ut såhär.
Tänkte berätta lite om produkterna och dess funktion samt pris nu.
En recension kommer om ca. 2 veckor.
Utöver recensionen kommer något underbart för er dyka upp också.

Produkterna från vänster:

1. Clean Aha's'
Djuprengörande lotion med peelande effekt.
Pris: 275:-

2. Bel Col 2
Collagenserum för fet hy och aknehy.
Pris: 480:-

3. Piel
Hud av silke
Pris: 575:-

4. Relaxfrut
Lugnande och utslätande ansiktsmask.
Pris: 580:-

5. Ilumineé
Motverkar mörka ringar och påsar under ögonen.
Pris: 405:-

6. Creme Calmante
Gör din hy fräsch och mjuk.
Pris: 380:-
 !
9
elin

va kul :)

Mattias Lindblad

sv: okej, tack. Måste köpa en ;)

Stina

Jag skulle verkligen behöva tvåan.. tyvärr.. eller, jag hatar min hy just nu.. och oftast. typ i 99 fall av 100.. :/

Anna

Hej Linda! Skickade precis ett mail till dig, är inte säker på att det gick fram dock. Om det inte gjorde det så kan du kanske svara på min blogg eller kanske rent av min mail =)

Kram Anna

Stina

Sv: då ska jag heja på mig? är det långt tills dess eller dyker det upp under kvällens gång? :)

Stina

Sv: oki, men som tur är har man ju dig på bloggkoll så jag märker ju på direkten! :D

Anna-Viktoria

Ah, va segt. Det är inte kul alls det där att leta och leta men inte hitta något som man verkligen vill ha (eller som i mitt fal - inget alls!).

Jag sa hålla tummarna för er ^^

© K A T T A

Lyxigt :P

Michelle

låter som att jag inte har allt min hy behöver. kan ju förklara varför min panna invaderas av finnar hahaha