Ooooh FASHION!


Rare Fashion är genier när det kommer till fina klänningar. Jag vill ha varenda modell som dyker upp på Nelly. Den rosa längst till vänster äger jag redan, nu är jag sugen på den svart/vita i mitten. Det är otroligt snyggt med tighta och slimmade klänningar. Vilken av modellerna ovan är din favorit?
31
Fashionistas

den blommiga :)

Annelie von Matérn Fallqvist

Jag älskar den blommiga klänningen, fastnade för den redan när Engla skrev om den i sin blogg och när man sen fick se den på henne smälte jag nästan, hihi. Verkligen superfina klänningar allihopa men som sagt, den blommiga är suoersöt och passar perfekt till vårensa partaj!

monia

den rosa/röda var väldigt fin :)

Sandra

Den i mitten, eller den blommiga eller rosa.. haha alla typ ;)

JOSEFINE

den blommiga!

...ANILE...ELINA...

Ja visst är deras klänningar underbara!

Jag har blivit helt förälskad i den blommiga... men jag vågar inte beställa för jag vet inte i vilken storlek... Jag är så lite upptill men med stor mage och liten rumpa.. inte så tjejig figur :( Har förhoppningsvis gått ner lite till sommaren så jag kan köpa den. Hoppas den finns kvar ett tag till!

Jessica Nguyen

Den i mitten och mörkblåa skulle jag gärna äga :D

Caroline

I long for den blommiga. Som fan!

Lina

Oj vad svårt.. men jag gilla den svart vita och den blåa riktigt mkt! :) k

Sandra

den blå, helt klart! den påminner mig om ladygaga och jag älskar henne!

Caroline

Den blåa längst till höger vill jag ha, fast i svart..vilket inte finns. Buhuu

E

den blommiga var mycket fin :)

Isabel

Jag gillar faktiskt den blå, längst till höger och den blommiga bredvid : )

ericaperzzon

Den med blommigt mönster:) Älskar den modellen men jag skulle helst vilja ha den med rosa nederdel:)

Fast alla är sjukt snygga!



/E

Erika

Jag gillar alla utom dem blåa ;P

Em

Jag har beställt den blommiga som jag tycker är finast=)

JOSS

den blommiga är kanonfin :)

Evelina

Älskar klänningarna, riktigt snygga :D

EmmaJosephina

Den blommiga är ju bara... wow!

bianca

åhh...vilka söta klänninga!

vad har du gjort idag då??

Anonym

den blommiga va assnygg :)

sofie

Den blommiga kommer vara fin i sommar till ett par bruna ben, :D

Nadja Evelina

Oh my, ÄLSKAR den blåa!

Anna-Lena

redan klickat hem den blåa till vänster! sååå läcker!! lite osm mig. klassisk.. enkel.. kan användas mer än en gång=)

maria l

Hej! jag måste nog säga den blommiga så lovely<3<3

Linnsan

den mörkblåa! den gillar jag

Sandra Lundin

Jag gillar den blåa, riktigt härlig färg :)

Ida

den blommiga =)

Jennie

Den blommiga! åh vill verkligen ha den, men storleken verkar så konstig! M/L på den blommiga är lika stort som XS/S på den svart-vita! jätte konstigt :S

Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag älskar den blå! Hade jag använt sånna klänningar oftare så hade jag köpt den :P

vic

Morsning!

Tänkte kolla med dig hur storlekarna är på klänningarna. Har hört att dom är ganska små, sant eller? Har 34 i vanliga fall men vet inte om jag ska ta XS/S eller S/M. Vad tror du?



Ha det bra!