AVSLUTAD: Vinn valfritt från Chicy me


Webshopen Chicy har nu äntligen lanserat sitt nya egendesignade märke, som står för kvalité, chic och kvinnlighet. För att fira detta anordnar jag nu en tävling i samarbete med Chicy där ni kan välja varfri klänning/kjol från den nya kollektionen.

För att delta;
- Klicka
här och sedan på "Chicy me" välj sedan om du vill ha en klänning eller kjol.

- Skriv namnet på plagget du valt i en kommentar nedan tillsammans med kontaktuppgifter (blogg el. mail)

- Har du en blogg får du mer än gärna använda bilden ovan, länka, visa plagget du önskar och liknande. Ju mer arbetat inlägget är, desto roligare. Skicka gärna länken så jag får se ditt inlägg.

AVSLUTAS: 20/3

FÖRTYDLIGANDE: Det är alltså endast kjolar och klänningar av märket "Chicy me" ni kan vinna i denna tävling.

294
JENNIE - modeblogg

åå jag älskar dina tävlingar:) hihi

ska komma på ett finuligt inlägg!



har också en tävling i min blogg nu!



Ida

Jag skulle verkligen vilja vinna. Jag älskar Chicy och beställde nyss massa plagg därifrån som jag väntar på. Jag älskar deras nya märke också!



Jag skulle vilja vinna klänningen: White Babydoll Tubedress om jag vann :) Så himla söt och kommer passa perfekt i sommar!

Alexandram Wiseman

White Babydoll Tubedress är jätte fin :)

Johanna

Jag väljer pink babydoll med Artikelnummer: VD02-2

min mail är johanna@crepin.se

wictoria

åhh vilken rolig tävling. Om jag vann skulle jag vilja ha denna: Pink Babydoll Tubedress i storlek 36 :D



Kramis.

Mimmi

Skulle jag vinna skulle jag vilja ha

White Babydoll Tubedress i strl 38, verkligen en perfekt studentklänning! :)



http://mimmen.blogg.se

Helena

Hej!

Va kul med alla tävlingar!

Jag har valt White Babydoll Tubedress. Klanningen är verkligen söt.

Linda

Paperwaist skirt. Tycker om kjolen massor men har aldrig hittat någon ute i affärerna när jag letat!



http://chicycoco.e-butik.se/shop/chicycoco/images/sys/vsk003-11.jpg

Özlem

Det är så kul att du har så många tävlingar hoppas att man vinner dåå =)

White babydoll tubedress

Artikelnummer: VD02-1

Storlek: XS

Den är så sjukt fin skulle sitta perfekt på mig på min kusins bröllop!! =D

Anna

Jag är gärna med och tävlar :)



Vinner jag så vill jag ha klänningen White Babydoll Tubedress i storlek 34. Den skulle passa perfekt som examensklänning.



Min blogg är http://tingeling0.blogspot.com

madelene

Åh, jag älskar dina tävlingar! Dom är underbara, hela din blogg är underbar!

Jag har ännu en gång blivit förälskad i en klänning och denna gång är det "White babydoll Tubedress". Artikelnummer: VD02-1



Jag har lagt upp ett inlägg på min blogg som länkar till tävlingen, men jag har också skrivit lite extra om vad jag tycker om just din blogg.



http://mmadeleneeee.blogg.se/2009/march/tavling-hos-lily.html

Maria

Hej Linda :)



Jag är med och tävlar, jag har skrivit om tävlingen i min blogg och länkat till din blogg :)



Jag vill tävla om en klänning som heter Dots Tubedress i storlek 38.



Mail: Marianrgaard@hotmail.com

Emma

Åh supergulliga klänningar, skulle vilja ha alla men jag fastnade mest för nr VD02-1! Stl 38 tack ;)

Hanny Marie

Superkul med tävling! Härligt att du har nya tävlingar hela tiden! :D

Jag skulle bli överlycklig om jag vann Paperwaist Skirt i storlek Medium. Med tanke på att jag måste spara lite pengar de närmsta månaderna så jag inte alls har råd att shoppa särskilt mycket ;)



Här har du länk till mitt inlägg:

http://hannymariejohansson.blogg.se/2009/march/tavling-hos-lily.html



Mailadress: hannymarie@live.se



Kram!

Millah

Om jag vann skulle jag vilja vinna : Pink Babydoll Tubedress



Riktigt tjusig :)



ha det bra

lina

White Babydoll Tubedress

(Artikelnummer: VD02-1)

storlek:34



http://linamw.blogg.se

jennifer - pphoto.

Pink Babydoll Tubedress (med rosa skärp).

Storlek 34.



ÄLSKAR CHICYS KLÄDER!

Angelica

White Babydoll Tubedress är riktigt fin, och den skulle jag vilja ha om jag vann, (stolek 40) ..

amanda

aaw.. va kul md tävlingar gumman ;D

Anna-Karin

Dress with flower pattern Chicy Me

Artikelnummer: VD19

Storlek: xs-s



Annakarin Angermund

Hej.anna@hotmail.com

vicko

Jag skulle vilja ha dress with flower pattern :)storlek 34 :)



vick86@hotmail.com

Anonym

Hej Linda! Jag har gjort en mycket snygg snygg bild i min blogg följ länk : http://introducingme.blogg.se/2009/march/tavling.html#comment



Hoppas du kollar in den för att jag la ner mycket tid och länkade också med ditt namn Lindablom.se på bilden!;)



Yeey! Jag skulle vilja vinna Paperwaist skirt i strl S-XS



Läser din blogg väldigt ofta för att du är bäääst!

Sandra

Jag skulle vilja vinna Floral cotton skirt, tycker den va jätte söt :)

Matilda

jag skulle vilja ha Artikelnummer: SS001, Lace Banding skirt :) kram

Camilla

Gillar verkligen din blogg!



Om jag fick chansen att vinna skulle jag verkligen välja paperwaist skirt. Letat efter en med paperwaist. Men i lilla Kalmar är det inte lätt att hitta något.



Ha en bra dag. Kram

M08

Chicy Me / Klänningar

White Babydoll Tubedress - Chicy Me



:D skulle döda för att ha den på studenten. Hoppas bara inte halva världen har den. Men vore awesome att ha lite tur för en gångs skull

Josefin | Shadyblonde

jag är jättegärna med och tävlar

jag skulle vilja ha White Babydoll Tubedress i S



josefin.stenzelius@hotmail.com

Linda

Åh vad fina grejer dom hade! :)

jag skulle vilja ha Skirt Cinderella i strl xs/s.

/ http://llnda.bloggspace.se

Emelie

Paperwaist skirt - Chicy Me artikelnummer VSK003

i stl medium skulle jag verkligen vilja vinna eftersom jag är en fattig student och inte har råd att nätshoppa så mycket som man egentligen skulle vilja! :-) Rolig blogg med många tips och tävlingar som jag läser dagligen. Keep it up! :-) Kram Emelie

Annie

White Babydoll Tubedress, Artikelnummer: VD02-1

:) åh, hoppa hoppas hoppas!

Jessie<3

Hej! Jag skulle hemskt gärna vilja vara med och tävla! =D Om jag vinner så skulle jag vilja ha plagget: White Babydoll Tubedress - Chicy Me med Artikelnummer: VD02-1. =)



Ha det toppen! Kram /Jessica

Veronica

Oj vilka fina klänningar o kjolar :) roligt att det var många i större storlekar:)

White Babydoll Tubedress -

Artikelnummer: VD02-1

storlek: 42

den vill jag vinna!



virris86@hotmail.com

mitt inlägg:)

http://veronicagerding.blogg.se/2009/march/tavling-igen.html

Karolina

Om jag vinner skulle jag vilja ha: Floral cotton skirt i storlek S-M, Artikelnummer: VSK001



Kan verkligen se mig själv i denna kjolen med ett ljusgrönt linne en sommarkväll =)



jullan

´Jag skulle vilja vinna White Babydoll Tubedress , storlek 36 :) jullan2003@hotmail.com

Safina

Hejsan =) Jag skulle vilja vinna den blommiga klänningen (VD19) i storlek XS. Jag har lagt upp lite grejer på min blogg som du kan kika på =)

Caroline

Vad roligt med ännu en tävling! =)



Jag fastnade för White Babydoll Tubedress - Chicy Me

Artikelnummer: VD02-1.

Storlek: 34



Ha det bra!

Kram Carro

carroholmberg@hotmail.com

Caroline

Vad roligt med ännu en tävling! =)



Jag fastnade för White Babydoll Tubedress - Chicy Me

Artikelnummer: VD02-1.

Storlek: 34



Ha det bra!

Kram Carro

carroholmberg@hotmail.com

Caroline

Vad roligt med ännu en tävling! =)



Jag fastnade för White Babydoll Tubedress - Chicy Me

Artikelnummer: VD02-1.

Storlek: 34



Ha det bra!

Kram Carro

carroholmberg@hotmail.com

Elin

Pink Babydoll Tubedress skulle passa fin fint på mig serrö!



Mail: ElinStrandberg@hotmail.com

annie

Åh, blev helt kär i Paperwaist skirt!!

Vinner jag vill jag ha en i medium :)

Susanne

White Babydoll Tubedress - Chicy Me i storlek 38 hoppas jag på att vinna!



mie

jätte söta kläder alltihop , men jag föll mest för Dress with flower pattern, så tävlar gärna om den :)

Helena

Om jag vann skulle jag vilja ha White babydoll tubedress =)

emilia

Bow Front Lace Dress - Chicy Me



storlek 36 :)

Tania

Jag bara älskar Pink Babydoll Tubedress stl 38.

Så himla perfekt för min Frankrikeresa i vår!

Hålelr tummarna

Katarina

Blev helt såld på Pink Babydoll Tubedress



VILL HA =D



skrev ett litet inlägg till tävlingen på min blogg :)



http://kaatitsy.blogg.se/2009/march/uber-sota-klanningar-kjolar-fran-chicy-me.html#comment

TESS

Pink Babydoll Tubedress var urgullig, skulle bli så glad om jag vann den! :) Stl 40

rosanna

White Baby Doll Tube Dress

St. 34 :)



Anna-Lena

ååååhåååhhh! så mycket fint här!!

Bra med mer tips om klädsidor!



=)



Jag har letat efter en sån här kjol länge!

Paperwaist skirt

Chicy Me

325 kr



den vill jag va med och tävla om!

Ulrica

Jag är med. Om jag vinner skulle jag vilja ha Dress with flower pattern.



Länkar i min blogg oxå.

Kristin

Hej Linda!



Jag tycker att "Ruffle mini dress" är hur söt som helst och jag är in love! Den vill jag strosa runt i sommar med, tillsammans med ett par snygga pumps.



kristinschyllner@hotmail.com

Catrin

Skulle gärna vilja ha en Skirt Cinderella i strl M ;)

Kraaamen

Sara

Jag vill tävla om en Dots tubedress i storlek 40, kommer passa perfekt på min fest med rockabillytema. =) Gör ett inlägg om tävlingen också. =)

Martina

Heej linda.

Jag skulle vilja ha

White babydoll tubedress

storlek 38 :)

Hoppas jag vinner :P

Piglover88@hotmail.com

Martina

Heej linda.

Jag skulle vilja ha

White babydoll tubedress

storlek 38 :)

Hoppas jag vinner :P

Piglover88@hotmail.com

AMANDA -

Paperwaist skirt vill jag vinna =)

Malin

jag gillade Chicy Me paperwaist skirt i strl S :)

Elin

Om jag nu vann skulle jag välja

XS-S Storlek

Floral cotton skirt - Chicy Me

så söt till sommarn.



En sak bara hur får du reda på alla nya webshoper och reaor och kläder (supersnygga) du e min hjälp + jätteduktit skriver du om livet ;)

senna.

White Babydoll Tubedress - Artikelnummer: VD02-1

Storlek: 42





jag har skrivit om tävlingen i min blogg, kolla gärna in där:

http://sdervishaj.blogg.se/2009/march/tavling.html#comment

Pauline

En Paperwaist skirt - Chicy Me skulle passa utmärkt i min garderob :D

Sofie

heeej : )

Gud vad kul med tävling! :D

Om jag vann skulle jag vilja ha

Bow Front Lace Dress, i storlek xs : )

Pussss

linda

Ruffle mini dress - Chicy Me



Storlek S



Den klänningen är hur underbar som helst!

Jenny Sellsve

Jag fullkomligt ÄLSKADE Dots Tubedress-Chicy Me och om jag inte har sådan supertur att vinna så köper jag den nog.^^



Alltså: Dots Tubedress-Chicy Me



JOSEFINE

Jag skulle vinna White Babydoll Tubedress för den skulle kunna bli min studentklänning jag inte har hittat ännu! Tycker att den var väldigt fin!



josefine@rappel.se

Amanda

Vilken tävling! Jag vill jättegärna vara med. Om jag vann vill jag ha white babydoll tubedress storlek 42.



Jag har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavling-chicy.html

Simone

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha

White Babydoll Tubedress. Skulle jag vinna den skulle jag bära den nästa månad för då firar jag och min pojkvän 7 år ihop och ska förlova oss!

Linn

Jag skulle vilja vinna "dress with flower pattern" dvs VD19 :)

Strl. M (:

Michaela

Ååå vad roligt med tävlingar. hoppas på tur.



Denna klänning vill jag ha om jag vinner :)

White Babydoll Tubedress



Ha en bra dag.

sandra nguyen

hej Lily ! jag skulle vilja vara med och tävla



klänningen som jag gillar mest är : bow front lace dress !



min email : novemberfliicka@hotmail.com

Jossan

Jag skulle vilja vinna kjolen Floral cotton skirt med artikelnumret: VSK001



Kramar :)

Sofie

Hej, jag skulle väldigt gärna vilja vinna Dress with flower pattern. Den är ju så fin :) (i storlek xs-s)

mikkaelo

Om jag vinner, vilket jag hoppas jag gör så vill jag ha kjolen; Blommig mini kjol - vit!



:D

paulina j

Paperwaist kjolen är så fin! Sammanträffande att jag kollade på just den igår så nu hoppas jag. Skulle verkligen vilja vinnna den :)



Artikelnummer: VSK003

Storlek: xs/s

Jennie

Paperwaist skirt i storlek XS-S skulle jag vilja vinna :) hoppas hoppas....

Helena

Jag skulle vilja vinna Ruffle mini dress - Chicy Me. Supersöt ju! Storlek Medium.

Sanna

Om jag vinner vill jag har:

Ruffle mini dress storlek S

Helena

Skrev ett inlägg också här: http://www.ohdarling.org/?p=408

Jonna

Hejsan!



Jag skulle gärna vilja vinna den superfinna klänningen "Dress with flower pattern"



Kram Jonna

Jonna544@hotmail.com

Elin Landström

Jag skulle vilja vinna Paperwaist skirt!

Otroligt söt, älskar modellen!

jennifer.. *



Jag skulle vilja ha Bow Front Lace Dress Stl 38 om jag vinner! :)

Ida

Klänningar

Ruffle mini dress

Artikelnummer: VD16



ida.pettersson1@hotmail.com :)

Linda

jag skulle vilja vinna skirt cinderella i storlek xs-s.

Sofie Holstein

Chicy är verkligen en sida jag gillar, skulle inte tacka nej till Floral cotton skirt, så söt!



http://sfih.devote.se/blogs/1468761/mer-klaeder-.htm



(¯`¬•» ★ J O N N A ★

Skoj tävling!:)

Om jag vinner skulle jag vilja ha: Dress with flower pattern i storlek 34 :)

louise

Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag vilja ha shirt cinderella i storlek xs-s



Skrev precis ett inlägg om tävlingen: http://behindmyblueeyes.blogg.se/2009/march/i-want-to-win.html



Jag kan nås via mail eller blogg.

Ha en bra dag

Sandra

Åh jag vill vinna paperwaist skirt för 325 kr i storlek XS-S.

Johanna

Det är nog inte så stor chans att man vinner, men det är ju alltid värt ett försök. :)

White Babydoll Tubedress

Johanna

Johanna

jag vill oxå vara med =)





Skulle vilja ha en sådan här :

Festlig babydoll klänning -Svart





mystyle_@hotmail.com

caroline

Åh vad snygga klänningar & kjolar! Blir shoppingsugen, haha.



Jag skulle vilja vinna Floral cotton skirt i strl S-M

Sara.

Du har verkligen så otroligt många bra tävlingar:) Denna gång skulle jag verkligen vilja vinna:) White Babydoll Tubedress, en underbar vit klänning som passar perfekt till t.ex studenten:)

Modell Rose-Marie (Stella)

Paperwaist skirt

Chicy Me

325 kr



Denna skulle jag vilja ha om jag vann :) Älskar din blogg och tävlingar. Har aldrig vunnit i någon tävling så det skulle vara skoj att vinna :)

sara

ÅÅÅ vilken fin kjol jag hittade som jag hoppas att jag har turen att vinna...Den heter Floral cotton skirt - Chicy Me, artileknr VSK001, storlek M-L. Den skulle vara perfekt såhär till våren och sommaren, och en given favorit till min Spanien resa i sommar. Håller tummarna för att jag vinner...:)

Anna

Pink baby doll tubedress skulle jag vilja vinna!

Ska eventuellt åka utomlands här i April och det vore så härligt att ha en fin klänning att packa med sig.. =)

Elin

White Babydoll Tubedress va jättesöt:)

Artikelnummer: VD02-1

Yassmin

skulle vilja vinna paperwaist skirt !! Den var ursöt. xs-s

Mai

Jag skulle vilja vinna en white babydoll tubedress som är så söt!

Erika

Jag vill vinna * Chicy Me / Kjolar

Floral cotton skirt - Chicy Me

Anna

Jag har givetvis länkat till tävlingen på min blogg!

Länken : http://annacondas.blogg.se/?tmp=13104135



Ha en bra dag!

Emelie

Floral cotton skirt Chicy Me stl Xs-S



Hoppas jag vinner, tänker ge den till min lillasyster för att muntra upp henne av massa anledningar..!

Hoppas jag vinner..



Länkar..











Pauline

Vad roligt!

Jag skulle vilja ha Paperwaist skirt! strl: XS-S :)

AnnaIda

Chicy Me - Paperwaist skirt - Artikelnummer: VSK003

Storlek XS-S



Skulle inte vara helt fel att få hem ;)





Kram kram AnnaIda

http://annaida.blogg.se

annaida@live.se

Erika

Åh :)

Om jag vinner så väljer jag VD02-2 med rosa skärp. :)

Storlek 40 skulle passa bra med. ;P

ericaperzzon

Jag vill jättegärna vinna White Babydoll Tubedress i storlek 36. Med artikelnummer: VD02-1.



Inlägget om tävlingen finns på min blogg på länken nedan:



http://ericaperzzon.blogg.se/2009/march/fredag-tips-pa-tavling.html



/E

Pernilla

Klart man är med och tävlar :)

Om jag vann skulle jag vilja ha "Dress with flower pattern".

:)

elin

Paperwaist skirt :)

Naktergal@hotmail.com

elin svelander

jag väljer kjolen "paperwaist skirt", som jag tycker var otroligt unik och söt :)



mail: raftw@hotmail.com

Ida

söt kjol. Paperwaist skirt strl. L



idaivarsson@hotmail.com

Emma NL

Artikelnummer: VD02-2

med rosa skärp i stl 34. :)



Hoppas på vinst som alltid! :)

emma.nl@hotmail.com

Pernilla

Jag skulle vilja vinna Pink Babydoll Tubedress.

Länk. http://sebbella.blogg.se/2009/march/tavlingar-2.html

f r i d a

Bow Front Lace Dress

Artikelnummer: VD15

Storlek: 34



skitsnygg! :)

Sandra

Skulle ju vara perfekt eftersom att jag tar studenten i sommar :)



Jag skulle vilja ha klänningen Bow Front Lace Dress i storlek 36 :)

J.CARLSSON

White Babydoll Tubedress



den är jättefin!

Linn

Heeej tjejen!



jag tyckte "Paperwaist skirt" var grym!

storlek Medium hade nog passat perfekt ;)



http://lynne.blogg.se



kram

katarina

White Babydoll Tubedress, storlek 36.



Kul att du anordnar tävlingar, jag hoppas på vinst ;)

Ida

White Babydoll Tubedress vill jag vinna :) hihi

katarina

White Babydoll Tubedress, strl 36.



Kul att du anordnar tävlingar, hoppas på vinst ;)



MVH katatob@yahoo.com

trine

I <3 Klänningar



I <3 Bow Front Lace Dress



I <3 Chicy



I <3 Att jag tar studenten i juni, och klänningen skulle inte sitta helt fel !

Jasmine Tradefelt

Jag skulle jätte gärna vilja ha Pink Babydoll Dress , jätte fin :)

Marcela Duran

Hej jag skulle gärn vilja vinna

Pink Babydoll Tubedress

Artikelnummer: VD02-2

Storlek: m

Frida

Jag blev helt förälskad i klänningen Dots Tubedress! Skulle bli överlycklig om det blev min. :) I min blogg, http://fridurt.blogg.se under kategorin tävlingar kan du se hur jag skulle vilja matcha den. :)

Jenny

Jag skulle vilja vinna: White Babydoll Tubedress artikelnummer: VD02-1 :)

En supersöt klänning som skulle användas flitigt nu i sommar!

Mail: Magiic91@hotmail.com

martina

om jag skulle vinna skulle jag vilja ha



Paperwaist skirt

Chicy Me

storlek: M



mail: martina-sandberg@hotmail.com

Elin

white babydoll tubedress heter klänningen som jag skulle vilja vinna!

elin890@hotmail.com



Nu håller jag tummarna!

Marie

Jag är med och tävlar :)



Jag skulle vilja vinna

Floral cotton skirt

Artikelnummer: VSK001

Storlek: S/M



Jag har länkat till tävlingen i min blogg :)

http://mariealexandra.blogg.se/2009/march/tavling-igen.html



Kram M.

Pauline

Paperwaist skirt skulle jag vilja ha! (: Riktigt söt!





//Linda

Jag skulle vilja vinna den supersöta klänningen "Dots Tubedress" Helt underbar!

Jag har länkat till tävlingen också:

http://linblogg.blogspot.com/2009/03/klanning-eller-kjol-203.html



Sandra Nordin

Jag vill jättegärna vinna klänningen "White Babydoll Tubedress - Chicy Me" Artikelnr: VD02-1. Kram!

Sanna

Jag skulle vilja vinna Dress with flower pattern så jag har något snyggt att bära när min lillasyster tar studenten.

Ciccie

Åh underbar tävling!

Om jag vann skulle jag vilja ha Dots Tubedress. Den var så otroligt fin och gav mig riktiga vårkänslor. En klänning som fungerar både till vardags och till fest. Den skulle nog passa mig perfekt nu när jag går på diet och vill kunna klä mig i fina klänningar! :)



Jag har länkat till tävlingen i min blogg:

http://ciccie.blogg.se/?tmp=13133524



Ciccie86@hotmail.com



Stora kramar Ciccie

Josephine

* Chicy Me / Kjolar

Floral cotton skirt - Chicy Me

strl: Small eller 36



Pst: hoppas du snart hinner med och byta min bild också. Du är sockersöt som alltid hjälper till. stor kram till dig!

Caroline

Jag vill vinna

Dress with flower pattern

Artikelnummer: VD19

Storlek: L

louise

jag skulle vilja vinna

floral cotton skirt :)

Charlotte

Jag skulle verkligen vilja vinna "Dress with flower pattern" i XS-S dessutom skulle det bli en perfekt födelsedagspresent =) (fyller nämligen den 24/3) Har länkat tävlingen från min blogg: http://charlotte3.blogg.se/2009/march/tavling.html Nu återstår det bara att hålla tummarna ;) Hoppas att du får en riktigt fin helg Linda! / Charlotte

Frida

Hade man turen att vinna skulle självklart jag vilja få hem white babydoll Tubedress för den är så underbart söt & skulle verkligen passa till studenten! Jag har skrivit om det min blogg, Men du får som sagt mitt lösenord till det. =)

för min andra har blivit lite knasig just nu!

Vann man klänningen vill man ha i storlek 34.



http://busfridis.blogg.se/2009/march/chicy-me.html#comment



Tack för en underbar tävling också! :)

Ha en trevlig helg!

Elin

Jag skulle hemsk gärna ha 'Dots Tubedress'

Den är så härligt snygg snygg! Du skulle göra mig mycket glad ^^

Artikelnummer: VD14

Storlek: M

Elin93nilsson@hotmail.com



Med glansig stass, blir jag riktigt vass!

Ha det dunder bra ;)



Angelica

Jag är med! Vinner jag så vill jag ha Dots Tubedress.



Här har jag skrivit lite om den: http://angelican.se/2009/03/13/tavling-hos-linda/



:)

BETTINA

Hej! jag skulle jättegärna vilja vinna florar cotton skirt! :) kram

Carita

Hej. Jag är gärna med och tävlar :)

Om jag vinner skulle jag gärna vinna White Babydoll Tubedress (VD02-1).



Ha det fint!

jeanny

ÅÅÅH ännu en bra tävling .

jag vill gärna vara med och tävla.

Vill vinna :

-Bow Front Lace Dress

-Artikelnummer: VD15



min mail är: j.eaanny@hotmail.com

blogg:http://gadn.blogg.se

Cazandra

En studentklänning skulle verkligen inte sitta fel nu!

White Babydoll Tubedress i storlek 40 :)

Malin

Jag är med och tävlar! Jag skulle bli så otroligt glad om jag vann och eftersom att jag snart fyller år en vecka efter att vinnaren dras skulle det bli en underbar födelsedagspresent!

Jag har SJÄLVKLART skrivit ett inlägg och länkat, här hittar du det: http://maulun.blogg.se/2009/march/valfritt-fran-chicy-me.html#comment

Sarah

om jag vinner skulle jag vilja vinna

Floral cotton skirt - Chicy Me

storlek XS-S .

:D



sarah.m@live.se

evamar

Om jag vinner blir det absolut en Dots Tubedress. Har länkat med bild och så i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/march/valfri-kjolklanning-20-mars.html

Nicole

jag är med och tävlar!



White Babydoll Tubedress vill jag ha! ( i storlek 36) :)



Puss och Kram // nicoleantoniades@hotmail.com

Tove

Hejhej! Skulle inte sitta fel med "White babydoll tubedress" i storlek 34 :D

Michaela

Jag vill vara med och tävla! Skulle gärna vinna den prickiga klänningen.

Länkat: http://mumandme.blogg.se/2009/march/klanningkjol-avslutas-203.html

Linn

* Chicy Me / Klänningar

Dots Tubedress - Chicy Me

emmy s

artnr: VD02-1

strl: 38

mail: twiizter@hotmail.com



vilka söta klänningar :)

ellen

Dots Tubedress

Rebecca

hej, jag vill vinna : White Babydoll Tubedress :)

annica

Jag vill vara med o tävla!

Paperwaist skirt - Chicy Me

Strl: Medium.



AnnicaAndersson@live.se



KRAM

Linda Bui

Jag skulle allt vilja ha denna rosiga svarta kjolen :)

Artikelnummer: VSK001

Isabelle

Sjävlklart är jag med och tävlar i en sånhär superskoj tävling! :)

Mejl: bbellaiz@hotmail.com

Blogg: bbellaiz.blogg.se



Festlig babydoll klänning

Artikelnummer: D092

Färg: Vit



Det är ju onesize så behöver nog inte skriva storlek? =)

jennifer

Bow Front Lace Dress

499:- så himla söt :)

frida

Chicy Me / Klänningar

White Babydoll Tubedress - Chicy Me

Artikelnummer: VD02-1

En sån skulla man vilja vinna =) Blir skit fint när man ska på nått finare

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-kjol-eller-klanning-i-market-chicy-me.html



Jag skulle vilja vinna en klänning som heter Pink babydoll tubedress Artikelnummer: VD02-2 i stl 36

Sandra

Älskar dina tävlingar. Jag vill vinna en Floral cotton skirt i M-L.

Robin ^^

jag vill vinna den här jätte söta klänningen:

Artikelnummer: VD02-2

storlek: 36



jag kan passa på att skriva en liten motivering till varför jag vill vinna :)

min syster ska konfirmera sig nu i maj och jag har inte hittat några kläder till det. Den här klänningen är verkligen jätte söt :)



kram!

Moa

Åå vad jag älskar dina tävlingar :D



Jag skulle vilja ha White Babydoll Tubedress-Chicy Me i storlek 34 om jag vann.



Moa

Åå vad jag älskar dina tävlingar :D



Jag skulle vilja ha White Babydoll Tubedress-Chicy Me i storlek 34 om jag vann.



Jenny

Ohh jag är gärna med och tävlar! :D skulle jättegärna vinna Longline Cotton ^^ Den är hur söt om helst! Och det skulle varit så skön att ha den nu när det snart är sommar! :D

Ha det jättebra! ^^

Petra

Heej!

Jag skulle vilja ha

skirt cinderella, storlek xs-s. pussar och kramar

min mail: betishetis@hotmail.com.

Cherie

Hej! Skulle jag vinna tävlingen skulle jag vilja ha en White Babydoll Tubedress - Chicy Me. Den skulle passa perfekt till sommaren och kanske även till min student i Juni =)Kram



Anonym

White Babydoll Tubedress vill jag vinna i strl 38 ! :)

Hildas Smycken

åhh!! Dress with flower pattern var ju underbar!!

J O S E F I N

White Babydoll Tubedress Artikelnummer: VD02-1

Super bra tävling, Jag som har bestämt mig för att bära klänning i sommar, jag som annars bara har kjol! Hoppas jag vnner nu så att jag få en kläning att starta med! :)

Jeanette

Min favorit som jag gärna vill vinna är: Pink Babydoll Tubedress

Mikaela

Tycker verkligen du har roliga tävlingar :)

Om det skulle bli jag som vann så skulle jag vilja ha paperwaist skirt i storlek xs-s. :)

Frida

Vilken bra tävling! Jag har spanat in "paperwaist skirt" och skulle gärna vilja vinna den!

Anna

hej jag skulle verkligen bli hur glad som helst om jag vann : Ruffle mini dress !

Skulle vara perfekt till nians bal, tror inte att jag kommer ha råd att köpa en klänning till balen..

Så om jag vann denna, ja jag skulle hoppa runt och skrika i en timme! :)

*huundögon*

men men, inte stor chans, eftersom jag aldrig vunnit.



MEn vill du göra en liten ledsen flicka väldigt glad så ja... välj mej?

Skulle gärna skriva ett inlägg om tävlingen, men har ingen blogg...



PUSS! <3

SOFIE

Artikelnummer: VD15



åhhh denna hade jag så gärna haft på studenten, underbar klänning, verkligen!

hoppaaaaas!



mail: s-ekelow@hotmail.com

blogg: aktaidiot.blogg.se

Ida

**************************************'

*************************************

*************************************

Åh vad roligt att du fixat en tävling som verkligen passar mig. Har hittat den absoluta drömkjolen, Paperwaist skirt-Chicy Me stl M, hoppas verkligen jag vinner, gillar din blogg som sagt men det vet du ju redan efter min utnämning.

Hade du nån sida där de säljer Dust it by the way? Min börjar ta slut and I just can´t live without it.

Take care..

***********************************************

***********************************************

************************************************

Anna

Hej!

Har drömt om en sän här prinsess klänning sen jag var liten! :)

Så nu ger jag ett litet litet försök att vinna dän här typen av underbara bakelse, som annars bara finns i mina drömmar! :) Jag skulle ha den på skolbalen..., skulle bli jätte fin drömmer mig bort



Bow Front Lace Dress



<3

<3







Jessica. N

Jättfina klänningar och kjolar! :)



Vinner jag så skulle jag vilja ha Paperwaist skirt (artikelnummer: VSK003)i strl m

Ida

Glömde visst länker, here it comes.....=)



http://idizzz.blogg.se/?tmp=13222353

sandra

Paperwaist skirt i M. Håller tummarna.

annirene

jag skulle vilja vinna kjolen Paperwaist skirt, tyckte den var så himla fin och skulle sitta perfekt i sommar med ett cerise eller turkost linne och gladiatorsandaler till :)

Laura

Dots Tubedress var ju gööööör fin:-) Jag har länkat på min tävlingsblogg! http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/20-mars6272.html

Filippa

Åh så roligt! Den här klänningen skulle jag mer än gärna vilja vinna: White Babydoll Tubedress, strl 34:) Hoppas på vinst nu då! Kram!

Emma ☆

jag är med :D denna vill jag ha på min skolavslutning eller min systers bröllop



Festklänningar

White Babydoll Tubedress - Chicy Me



storlek 34

Anonym

Åh måste spana in :D

Jennifer

Bow Front Lace Dress



Anna

Åh vad jag älskar dina tävlingar!

Det gör din blogg as bra :D



Om jag vann skulle jag vilja ha denna söta klänning:

Dress with flower pattern, storlek XS-S.



KRAM!

sarinsko

jag vill vinna en klänning. Artikelnummer: VD19 i storlek S. Bra tävling förresten! Min hotmail är zarah124@yahoo.se

Elin

Om jag skulle vinna tyckte jag väldigt mycket om: "Dress with flower pattern"



Väldigt söt :)

Ann-Sofie

Åh, kul tävling! Jag skulle vilja vinna White Babydoll Tubedress :)

C h a r l o t t a

Åååh va kul :D

Hoppas verkligen jag vinner denna! :D



Jag skulle vilja ha Floral cotton skirt, Artikelnummer: VSK001 i strl xs-s!



Din blogg är skitbra :D läser varje dag <3



Mejl: Babiii90@hotmail.com

Blogg: http://missbuyalot.blogg.se

T

LILY! Underbar tävling. Självklart är jag med och den fina klänningen jag har valt ut är Dots Tubedress som är perfekt både dag och kväll. Den skulle passa utmärkt till exempel en varm - eller ljummen om vi ska vara realistiska ;) - kväll här i Sverige. Eller varför inte på den härliga utlandssemestern? Det skulle vara helt fantastiskt att få hem den och kunna hänga den i garderoben för att sedan ta ut den, på perfekta vår- och sommardagar samt kvällar.



Tack för denna chans :)



Jag har även bloggat om tävlingen. Du kan se mitt inlägg här: http://tblogg.se/?p=264



Ta hand om dig. Kram!

Supranee

Faan va nice!! Jag är arbetslös , har varit det ett tag nu, är lite små deprimerad..så en kjol till mig skulle inte vara så dum! Men jag ska inte hoppas för mkt här :)



Skirt Cinderella

Artikelnummer: VSK002

Storlek: XS-S

Färg: Navy



I hope you pick me! XOXO

Sandra Höglander

Åh, jag satt nyss och titta på hemsidan med det nya märket, gud så snygga kläder alltså.

Jag skulle gärna vilja ha en klänning som heter Lace Strapless Dress, den var skitsnygg ju !



/ Sandra



Sandra Höglander

åh jag satt och tittade på hemsidan med det nya märket alltså gud vilka snygga kläder det fanns där, skulle gärna vilja ha klänningen Lace Strapless Dress, den var riktigt snygg :)



/ Sandra

lina

hej hej

Om jag hade sån tur att vinna skulle jag vilja ha Floral chiffong klänning - 3 Färger i färgen light pink, eller ljusrosa :).



ida . mamma till isa <3

Om jag vann skulle jag vilja ha "Bow Front Lace Dress" . Blev helt kär i den när jag såg den, den är supersöt!

länk till mitt inlägg; http://idaahansson.blogg.se/2009/march/tavling-hos-linda-lily.html

Anonym

Jag skulle jätte gärna vilja vara med och tävla och så hoppas jag på tur denna gång :)

Jag skulle vilja ha den gråa kjolen med snörning (Paperwaist skirt Artikelnummer: VSK003)



Malin28@hotmail.com

Carola

Jag skulle vilja vinna klänningen, White Babydoll Tubedress. Så nu håller jag tummarna...

emelie

nu ska jag pröva min lycka igen!

länk till min blogg ang: tävlingen...

http://emsiiiis.blogg.se/?tmp=14113031



& klänningen jag vill vinna är: Bow Front Lace Dress storlek 38



*lyckospark i rumpan på mig själv! : )

Nadia

jag skulle vilja vinna:



Artikelnummer: VD02-1

White Babydoll Tubedress



tycker den är jättegullig och skulle sitta fint i sommar.

Cecilia

Jag är gärna med!Skulle blir överlycklig om jag vann den korta tubklänningen i spets, som heter "Bow Front Lace Dress"! stl 34

Håller tummarna!

Sandra

Paperwaist skirt

Lizelott

Jag blev lite småkär i Pink Babydoll Tubedress. Skulle bli jätte glad om den kunnde bli min. Storlek: 38, rosa skärp. Håller tummarna nu. Kram



Har även länkat i bloggen: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2009/march/kjol-eller-klanning-i-market-chicy-me.html

Therese

Floral cotton skirt strl XS-S vore så rolig att vinna.



Det är precis en sånn kjol jag söker men inte har råd att köpa just nu.



glimtande@hotmail.com

Hanna

Hej, jag väljer Paperwaist skirt :)

Julia

Alla plagg där är jättefina, men jag skulle bli överlycklig om jag vann "paperwaist skirt". Nu hoppas jag verkligen på tur! :)

rebecca

Ifall jag hade haft en blogg hade jag kämpat allt jag hade kunnat för att göra reklam för dig och denna tävlinge. Dock är det ju inte så, men jag kan lova att skulle uppskatta det mer än mycket.



Jag har valt

White Babydoll Tubedress



Nu kan jag bara hålla tummarna!

nathalie

Paperwaist skirt ser intressant ut! :)

michellevonwalden

Om jag vinne vill jag ha Pink Babydoll Tubedress - Chicy Me Artikelnummer: VD02-2.



http://michellevonwalden.blogg.se/2009/march/tavling-hos-lily.html

Anna My

Ett mycket svårt val men jag fastnade för kjolen Skirt Cinderella...tyckte den va mycket fin =)I länken nedan kan du se ett inlägg från min blogg =) Kram kram



http://annamy.blogg.se/2009/march/tavling-hos-lily.html

Emma

Allt var verkligen fint men det var "Bow Front Lace Dress" med artikelnr VD15 (storlek 34) som föll mig mest i smaken :) Den skulle bli jätte fin till bruna ben i sommar eller med en kort skinnjacka och leggings nu i vår!

Ellen

Jag skulle vilja vinna white babydoll tubedress! Artikelnummer: VD02-1 i storlek 38!

Karolina Thunström

hej! Jag är gärna med och tävlar! :) Om jag skulle lyckas vinna så skulle jag väldigt gärna vilja ha klänningen Pink Babydoll Tubedress med rosa skärp i storlek 40. Den skulle bli så himla fin i sommar när man fått lite bränna, tänk till midsommarafton! åh! :)



Karolina Thunström

Kthunstroem@hotmail.com



KRam!

JOSS

Klänningen "Festlig babydoll klänning" med artikelnummer: D092 : ))

Emelie

Utan blogg, men vill såklart vara med ändå!



Pink Babydoll Tubedress - Chicy Me med rosa skärp.

Kvinnligt, eller kanske tjejigt? Perfekt till midsommar.



emii@hotmail.com

Virre

Självklart är jag med och tävlar om den snygga "Paperwaist skirt",i strl M.Artikelnr VSK003. Den tar jag gärna på mig i sommar med ett svart linne till=) Hoppas jag har tur för en gångs skull, det brukar jag inte ha men om man aldrig försöker så har man ju heller ingen chans=)



Mail:veronicagustavsson_1@hotmail.com

Blogg: www.virredirre.blogg.se

Mims

Pink Babydoll Tubedress med rosa skärp i storlek 40

...ANILE...ELINA

Jag skulle gärna vilja vinna: Pink Babydoll Tubedress - Chicy Me Artikelnummer: VD02-2

i storlek 36



Jag har skrivit ett inlägg om tävlingen i min blogg: http://anile.se/2009/03/tavling14.html#comments

nadia a.

Vill gärna vinna: Bow Front Lace Dress

storlek S ! :)



nadiasblogg@live.se

pinky

Ååååh vilken underbar tävling! Tack tack tack! Jag är hemskt gärna med och tävlar!



http://piinkys.blogg.se/tavlingar/2009/march/vinn-valfritt-klanning-eller-kjol-fran-chicy.html

Joanna

Åh vilken bra tävling. Jag vill hemskt gärna vinna Bow Front Lace Dress,Artikelnummer: VD15. Skulle såå gärna vlja ha den som studentklänning. Ha en fin dag. / Joanna

Jossan

Ojdå dom hade ju massor med fint.

Om jag vann skulle jag vilja ha Ruffle mini dress.

Den var helt underbar. Som en liten bakelse :)

Kram.

Sanna

Åååå jag älskar dina tävlingar :D *



Jag skulle vilja vinna pink babydoll tubedress om jag vann :) Så otroligt söt och somrig, och kan bäras både på fest och på Skutberget till sommarn :D Perfekt!



Kram

JULIA

åh vad roligt!

Jag vill ha " dress with flower pattern" i M! :)

Kram!

Adina

Paperwaist skirt

Chicy Me



salto93@hotmail.com

Emma ska bestämma

Paperwaist skirt

briljero@hotmail.com

Jenny

jag skulle vilja ha Paperwaist skirt :)

Jacqueline

Vintage Lace dress - Créme

K081-1



:) :) <3 <3

Emiliya

Vad mycket fint det fanns i shoppen! Föll pladask för Paiperwaist Skirt (stl.xs-s). Den skulle vara helt perfekt nu till våren och sommaren :)



"Denna underbara pralin

Skulle passa perfekt till alla sommarfester

Då man sitter på balkongen med ett glas vin

Tillsammans med sina favoritgäster."



Mvh Emilia.

Jessica

Hejsan! :)

Jag fastnade DIREKT för White Babydoll Tubedress :)

Den va så otroligt söt, och skulle passa PERFEKT när jag ska gå på min kompis student :)



Ha en underbar dag! :)

/Jessica

Caroline U

Hej!



Hade jag vunnit hade jag velat ha Dress with flower pattern. Perfekt till sommaren :)



Ha en forts. trevlig dag!



carolineutsi@hotmail.com

My

perfekt tävling :D



om jag skulle vinna skulle jag vilja ha

Pink Babydoll Tubedress

i strl 34 :)

emmy s

artnr: VD02-1

strl: 38

mail: twiizter@hotmail.com



vilka söta klänningar :)

Elin

Fin blogg du har grannen! Eller föredetta grannen nu dock :) Om jag vann skulle jag vilja vinna kjolen "Floral cotton skirt"!

Viktoria

Hej!

Paperwaist skirt (VSK003), i storlek medium. Lovely!

Nicole

Jag vill tävla om en klänning! :) "Dress with flower pattern - Chicy Me" för att vara exakt.



Det går att nå mig på min mail eller nicoleb.blogg.se



Tack på förhand!!

Patricia Karlsson

Jag skulle vilja vinna White Babydoll Tubedress :) den var så söt och hade passat superbra till skolavslutningen!

Moa

jag vill vinna paperwaist skirt.

ida forsberg♥

Kjol: Floral cotton skirt - chicy me

storlek: XS-S

mail: i.forsberg@hotmail.com



Jag skulle jätte gärna vilja vinna den här tävlingen och kjolen, för just nu så känns de som att inget känns okej och skulle bli så himla glad och jag just vann de här så att jag skulle kanske bli lite gladare och på bättre humör :)



Puss & Kram

/ ida forsberg♥

caroline gustafsson

hej! jag är gärna med och tävlar :) skulle vilja ha White Babydoll Tubedress i strl 40. vore superfin till studenten ju :)



gustafssoncaroline@live.se

Amanda

Hej Linda:)

Om jag skulle ha sån tur att jag vann så skulle jag vilja vinna klänningen:

Dress with flower pattern i storlek M.

Skulle så gärna vilja bära den på en av mina närmaste kompisars kanske lyckligaste dag i livet, nämligen studentdagen:)



Garderoben ekar verkligen tom då det kommer till underbara sommarklänningar, så jag håller tummarna så hårt, så hårt jag kan.



Kramar

matilda

Jag skulle vilja vinna:

Dress with flower pattern strl: S

silvia schroeder silvia_sivvan@hotmail.com

hej! du har så himla roliga tävlingar :)

jag skulle vilja vinna floral cotton skirti storlek small! den skulle passa bra till sommar! :)

mitt mail står vid namnet :)

Christine

jag är gärna med, ursnygga saker ju!

Har tyvärr ingen blogg.

Skulle vilja ha paperwaist skirt, så jäkla snygg.

Puss!

Sandra ( Sandriis_90@hotmail.com)

Jag vill jätte gärna ha Paperwaist skirt xs-s- Chicy Me. Den är skiit snygg. Skulle vilja ha något annorlunda och snyggt



Cecilia

Bow Front Lace Dress. En riktigt fin sommarklänning!

Elin

Hej!



Skulle vara riktigt nice att vinna en studentklänning till sommaren! Den klänning jag skulle valt är "White Babydoll Tubedress - Chicy Me"



Artikelnummer: VD02-1



Har även slängt in ett inlägg om tävlingen och klänningen på min blogg i form av ett kollage!



http://elinmeyer.blogg.se/2009/march/chicyse.html#comment



Min mail är: melin@hotmail.com



Ciao

Linn

Floral cotton skirt

nadja

Passar mig perfekt denna tävling då jag fyller år om en vecka,så om jag vinner kommer jag bära den fina blommiga kjolen som jag vill vinna Artikelnummer: VSK001

i strlM/L

håller mina tummar min mail:violett_winter@hotmail.com

Mahlin

Jag skulle gärna vilja ha den söta kjolen "Floral cotton skirt" i stl S/M :)



Carro

Satt precis och kollade på de kläderna innan jag kikade in på din blogg och hittade den här tävlingen. Underbart.



Den klänning jag skulle vilja ha är "pink babydoll dress" artikelnummer: VD02-2 strl 36.



Fingers crossed! :D



Mail: clinx@hotmail.com

Blogg: clinis.blogg.se

cassandra

Va roligt att jag hitta in till din blogg, och så är det en tävling från Chicy. :) kläningen "Dress with flower pattern" är så himla söt, den vill jag vinna. :)

Hannah

Hej!

Blev förtjust i kjolen Paperwaist skirt - Chicy Me :) Artikelnummer: VSK003 Strl: 36 Small



hannaedlund87@hotmail.com

madde

bow front lace dress i strl 36 skulle jag vilja vinna!så himla fin! vore perfekt till i sommar:)

skrev ett inlägg om den: http://enblondinsvarld.blogg.se/2009/march/tavling.html

Hanna

Hejsan!



Jag tycker att Paperwaist skirt är sjukt tuff. Storlek XS (om det finns, om inte: S) vill jag ha om jag mot förmodan vinner. -håller tummarna för mig själv-



Min blogg: http://gratisbesatt.blogg.se

jessica

Hejsan.



Jag tyckte att kjolen (Paperwaist skirt)var ur läcker, och skulle gärna vilja ha den i storlek XS och om det itne finns går S också bra..ifall jag vinner. Jag har även gjort ett litet inlägg om tävlingen på min blogg så kika in! Tack på förhand / Jessica



Min blogg: http://brattsell.blogg.se

erika

Skulle jättegärna vilja vinna White Babydoll Tubedress, en jättegullig och fin. I storlek 34.

Passade även på att skriva ett liten inlägg :)



http://eriiiiikan.blogg.se/2009/march/tavling.html

Fatma

NAMN PÅ KLÄNNINGEN: White Babydoll Tubedress

STORLEK: 34



Fatmas.blogg@hotmail.com

Sandra

Chicy Me / Klänning : Bow Front Lace Dress

Artikelnummer: VD15

i storlek: 38



s.wahlbeck@gmail.com

Emme

Jag vill vara med !kul kul! :P

Jag skulle vilja ha alla men det går ju inte! vill helst ha Lace Strapless Dress !

jag tyckte den var cool/söt! Jag vill ha antingen brun eller den ljusa! spelar ingen roll!

Kram!

fia.

Paperwaist skirt, storlek xs-s.



tyckte den var riktigt snygg :)



Milla

White Babydoll Tubedress, vore ju ypperlig som studentklänning!

Linnea

Dress with flower pattern var ju så söt med rosa knappar och allt och den skulle passa perfekt till våren.



mail: flikkania@msn.com

Jessica

Hej hej! Jag vill jätte gärna vara med och tävla om den super fina klänningen White Babydoll Tubedress i storlek 38! :) Kram

Linda Rangfeldt

Skulle vara sjukt roligt att vinna då jag blivit förälskad i kjolen Paperwaist skirt. Har varit inne och kollat på den ett antal gånger och blev nu överlycklig av att se tävlingen i din blogg :) Jag håller tummarna för mig för det där va kärlek i första ögonkast! :)





Paperwaist skirt

Artikelnummer: VSK003

bitte

Vinner jag skulle jag välja

paperwaist skirt.



Supersnygg modell

Linn

Skulle helt klart välja Floral cotton skirt!

Jätte söt kjol, och helt klart min stil :)



Mvh Linn

Sandra

Jag skulle vilja vinna paperwaist skirt i small! :)

Emma

hehe får försöka tävla nu då:)

Jag skulle vilja vinna "White Babydoll Tubedress", skitsnygg till när jag har skolavslutning ju!:)

emmaisacs0n_@hotmail.com

Emma

Åhh, lätt jag är med ;D Brukar aldrig vinna sånt här, men är man inte med har man ju inte chansen heller. :')



Jag skulle vilja vinna en White Babydoll Tubedress (minsta storleken, 34 va det nog.) :D

Maria

Jag vill vinna Dress with flower pattern Artikelnr: VD19 i storlek XS/S!

Lizelotte

Jag vill vara med och tävla. Om jag vinner skulle jag vilja ha klänningen Dots Tubedress i storlek 38. Så nu håller jag tummarna..:P



Har gjort ett inlägg om tävlingen här: http://lisa89.blogg.se/2009/march/tavling-valfri-kjol-eller-klanning-fran-chicy.html



Kram Lizelotte

Lina Edström

ÅÅÅ jag skulle jätte gärna vilja vinna en White Babydoll Tubedress st.38,

Den skulle passa perfekt på bröllopet jag ska på!

edstromlina@hotmail.com

Linda

Floral Cotton Skirt (http://chicy.se/shop/?artnr=VD02-1) eftersom jag blev tokkär i den (:

Storlek S-M.



Blogg: http://KittenNeverland.blogspot.com

Mail: LindaAsp@live.com

Lina

Paperwaist skirt strl s

Skulle inte va fel :)

Johanna

Åå linda jag har hittat den perfekta klänningen till i sommar...

Den är som rosa moln..som rosa, sött sockervadd...

Åh jag VILL ha denna klänningen, så underbart vacker och fin den är..



<b>Den är min dröm.</B>



http://johannakarlssons.blogg.se/2009/march/eftersom-de-borjar-bli-var.html#comment

Maja

Hej Lily :)

Om jag vïnner så skulle jag vilja ha skirt Cinderella kjol.Hoppas jag vinner bara :)

Puss på dig!

Therese

Jag skulle vilja vinna denna kjol "Floral cotton skirt - Chicy Me" Den är helt underbar=) i strl M

Mail: Showmeyoursoul@hotmail.com



Jenni

min garderob är alldeles för fattig på klänningar, därför skulle jag välja en "White Babydoll Tubedress" om jag hade turen att vinna. :) en väldigt söt klänning som jag gärna skulle bära i sommar.

ta hand om dig och tack för en bra blogg ! :)

Therése

hey sötnos!

jag vill vinna;

White Babydoll Tubedress

perfekt nu till sommaren!

Mail:Theeles@hotmail.com

Emma

Jag skulle vilja ha White Babydoll Tubedress, hade passat perfekt till studenten

Emma

Jag skulle vilja ha White Babydoll Tubedress hade varit perfekt till studenten

Johanna

Jag skulle vilja vinna White Babydoll Tubedress =)

Nathalie

Åh jag vill vinna, klänningen skulle vara perfekt till min pojkväns student nu i juni :)!



Artikelnummer: VD02-1 storlek 36.



Puss

Johanna

Jag glömde skriva att de var klänningen PINK Babydoll Tubedress som jag önskar mig i Storlek 36.

ÅÅ jag vill så gärna få glida genom stan i ett par snygga heels och denna dröm..

Jag är kär..

hihi..

Sanna Bengtsson

Jag skulle vilja ha: Underbar klänning m väst i rosa :) Så hiimla fin! Hoppas att det är okej fast jag inte har blogg :)

Josefine

Hej Linda! :D

Jag skulle hemskt gärna vara med och tävla om att få vinna klänningen "White Babydoll Tubedress" med Artikelnummer: VD02-1

storlek: 34.

Den skulle vara väldigt fin att ha till skolavslutningen :)

jouline

jag gillade verkligen den här söta klänningen som heter: Pink Babydoll Tubedress, med rosa skärp! om jag nu skulle vinna så skulle jag vilja ha den i storlek: 34.

TACK för en underbar tävling Linda!

Kram på dig!

Karin

Hejsan! Hoppas tävlingen inte är avslutad ännu, vill ju gärna pröva min lycka:P



Den här kjolen gillade jag verkligen:

Floral cotton skirt



Storlek XS - S

Ronja

Hade det inte varit slutet på månaden då man är totalt pank så skulle jag köpa Paperwaist skirt på en gång.. verkligen sjukt snygg! Storlek XS-S. :)

Natalie

Hej hej Linda!

Jag vill självklart vara med och vinna en supersöt klänning från Chicy.se.



Jag valde "White Babydoll Tubedress" självklart från Chicy Me kollektionen i storlek 36. Har även skrivit ett inlägg i min blogg: http://rosenblomma90.blogg.se/?tmp=20182115



Blogg: rosenblomma90.blogg.se

Mail: natta34@hotmail.com



Ha en bra dag! Kramar från Natalie

Mimmi!

klänningen "Pink Babydoll Tubedress" älskar jag! storlek 36 skulle vara perfekt, håller tummarna!

Jessi

Jag skulle vilja vinna klänningen white babydoll tubedress i storleken 34 :)

Madeleine

Jag skulle hemskt gärna vilja ha Dots Tubedress

Chicy Me!! Kanonfin, och verkligen "jag" och en 36:a skulle bli toppen...