AVSLUTAD: Vinn valfritt från Paprikastore


För att delta;

- Klicka
här och välj ut önskat plagg.

- Registrera dig för paprikastores nyhetsbrev

- Skriv artikelnumret i en kommentar nedan, tillsammans med kontaktuppgifter (blogg eller mail)
GLÖM INTE: Storleken på plagget!

- Har du en blogg, får du mer än gärna länka till tävlingen och skicka länken hit.
(det är helt okej att låna bilden till ditt inlägg)

AVSLUTAS: Torsdag 19/3
190
Johanna

Artikelnummer: 078-852

Vilken otroligt söt klänning.

Hade verkligen varit fin fram mot sommaren när vi ska fira min pojkvän för att han är klar med lumpen.

Johanna

Jag är med och tävlar då vill jag ha artikelnummer 078-961



min mail är johanna@crepin.se

mikkaelo

Om jag vinner vill jag vinna klänningen med artiklennummret; 078852 i storlek xs/s :D

Sylvia

Artikelnummer: 078-873



Måste säga att du har en väldigt mysig blogg :)

Ebba

Art.nr: 078-873

Jättesnygg jacka ju!



ebba.ritzen@hotmail.com

Anonym

Jag vill gärna vinna varan med artikelmunner: 078-954



Jag skriver nog om din tävling alldeles strax också:)



/E

Erika

Jag skulle vilja vinna ICHI I-paja-ja - Jacka i s

J.CARLSSON

artikelnummer; 078-826

:D

Mojsan

Jag är med och tävlar, arikelnummer: 099-021

Anna

Hej! Jag är med och tävlar :) Har länkat i min blogg: http://annalindstrom.blogg.se/2009/march/jag-tavlar.html. Om jag vinner önskar jag mig en klänning, Artikelnummer: 094-002 :)

Mojsan

Jag glömde att lämna min mejl..



Jag har länkat till dig :) (http://axeln.blogg.se/2009/march/tavlar-om-valfritt-plagg-fran-paprikastore.html#trackback)

jeanny

Jag vill gärna vara med :)

Har skrivit om det i bloggen också: http://gadn.blogg.se/2009/march/tavling-hos-linda-blom.html#comment



skulle vilja vinna :

SINFUL Coi racer back-Linne

Artikelnummer: 078-896



håller tummrna

Helena

Hej!

Jag har inte skinnjacka än, fortfarande letar efter perfekt plagg. I gillar skinnjacka från Ichi.

Artikelnummer: 078-873

Millah

Artikel Nummer: 078-954

Jossan

Om jag vinner skulle jag vilja ha klänningen med artikelnummer: 078-852

:D

Josse

Artikelnummer: 099-021 strl: S

Sockersöt klänning som skulle passa perfekt i sommar! Hade gärna valt Ichi I-paja-ja jackan men den har jag ju redan! :)



josephinesandstrom@hotmail.com eller www.juiiice.blogg.se

joanna

gud så kul med ännu en tävling:)



länkade till din sida, till tävlingen och till paprikastore, direktlänk till inlägget : http://bumbipower.blogg.se/2009/march/sugen-pa-att-tavla.html#comment



och ska man välja något på deras sida så skulle jag inte tappa nej till artikelnummer: 078-880



återigen, grymt kul med tävlingar!

Andréa

Jag vill vara med och tävla om detta plagg: 078-839 :)



http://makeupartisten.blogg.se



Linda

Jag vill jättegäääärna vinna och om jag skulle ha turen med mig så skulle jag vilja ha KOOLA ANNA Svala pink - Mysdress med artikelnummer 078-953. Skulle ju passa perfekt när man vill mysa efter jobbet på kvällarna i sommar :)



http://liiiiinda89.blogg.se/2009/march/tavlar.html#comment



Eva.I.

Om jag vinner skulle jag vilja ha jackan med artikelnummer 078-873 stl.M



Ha en bra dag.

Glamorjohanna

jag chansar på 087-010 , den var fin och retro! :) http://glamorjohanna.se

nathalie

Vill gärna vinna Artikelnummer: 078-826 =)

Glamorjohanna

jag chansar på 087-010 st L , den var fin och retro! :) http://glamorjohanna.se

Malin

om jag vinner så vill jag ha artikelnr: 091-005 i strl 28 :)

Emelie

Hej Linda!



Om ja skulle vinna ngt skulle ja vilja ha 078-826.

Perfekt till sommaren ;)

kram

linda

Artnummer: 078-826 - SISTERS POINT Kimmie röd

En jättesnygg tubtopp i storlek S/M.



chiv-lily@hotmail.com

malin

skoj med tävling, om jag nu skulle vinna väljer jag klänningen med artikelnumret 078-852 strl s/m



Isabelle

Mejl: bbellaiz@hotmail.com

Blogg: http://bbellaiz.blogg.se



Linn

jag tyckte denna: 078-854 var ur-het!! & skulle vilja vinna den i storlek S/M :)



http://lynne.blogg.se

Annelie

Artikelnr: 078-854

En grymt söt klänning som jag tror skulle passa mig perfekt i sommar :)



anneliewickman@hotmail.com

Isabelle

Mejl: bbellaiz@hotmail.com

Blogg: http://bbellaiz.blogg.se



Först så letade jag febrilt inne på tjejavdelnigen där, utan att egentligen hitta något. Synd att jag inte hittade något, tänkte jag, hade ju varit kul att åtminstone tävla och ha det där lilla pirret i magen, att jag kanske kanske kanske vinner denhär gången istället? Sen kom jag på hur korkad jag var som tittade inne på tjejavdelningen när jag har hiphop stil, så de flesta kläder som jag gillar nog ligger inne på killavdelningen, och precis som jag misstänkte hittade jag en sjukt snygg hoodtröja som jag skulle göra det mesta för :) Tröjan jag vill ha heter ED HARDY Basic hoody offwhite och har artikelnummer 078-844. Min storlek är S. :) <3

Anonym

087-017 Jättesöt klänning som skulle passa perfekt i sommar :)

Sofie

087-017 i storlek S. Jättesöt klänning som passar perfekt i sommar :)

Sessan

Mk fina kläder de hade :) En jacka vore inte dumt att vinna så den med artikelnr 078-873 i stl L skulle jag då vilja ha :)

AKP

Caroline

Åh skulle inte sitta fel med något nytt plagg nu när ekonomin inte är den bästa.



Tycker att den här klänningen var jättefin och skulle gärna vija ha den.



SISTERS POINT Varh - Klänning

Artikelnummer: 078-852

Lagerstatus: I lager

Tillverkare: Sisters Point



445 kr



Storlek : XS/S



Hoppas allt är bra annars! :)



Kram Caroline

carroholmberg@hotmail.com



AKP

Jag vill vara med =))

Artikelnummer: 078-844 stl M



Caroline

Åh skulle inte sitta fel med något nytt plagg nu när ekonomin inte är den bästa.



Tycker att den här klänningen var jättefin och skulle gärna vija ha den.



SISTERS POINT Varh - Klänning

Artikelnummer: 078-852

Lagerstatus: I lager

Tillverkare: Sisters Point



445 kr



Storlek : XS/S



Hoppas allt är bra annars! :)



Kram Caroline

carroholmberg@hotmail.com



Caroline

Åh skulle inte sitta fel med något nytt plagg nu när ekonomin inte är den bästa.



Tycker att den här klänningen var jättefin och skulle gärna vija ha den.



SISTERS POINT Varh - Klänning

Artikelnummer: 078-852

Lagerstatus: I lager

Tillverkare: Sisters Point



445 kr



Storlek : XS/S



Hoppas allt är bra annars! :)



Kram Caroline

carroholmberg@hotmail.com



Emma

Hej!



Jag skulle vilja vinna:

MONROW Linda offwhite - Linne

Artikelnummer: 078-886

Emelie

Jag är med och tävlar om artikel 078-896 i storlek M.. =D

linn nilsson

vill vara med i tävlingen och om jag vinner skulle jag vilja ha Artikelnummer: 078-826 storlek: S/M. Tack!

Cecilia

MONROW Hillary purple Klänning, artikelnr 078-975 i storlek XS skulle jag vilja vinna. Den skulle göra sig otroligt fint tillsammans med min svarta mockajacka med fransar från Topshop och mina svarta, höga mockastövlar :D

Helena

Nu blev jag helt virrig och vet inte om jag skickade min kommentar eller inte. så jag skriver en ny för säkerhetsskull!

Gissa hur glad jag blev när jag såg den här tävlingen? Du vet att jag har varit intresserad av skinnjackan som finns på bilden här åvan ett bra tag, men tyvärr har pengarna inte räckt till för att köpa den så nu håller jag verkligen tummarna för mig själv! :D



atrikelnummer: 078-873

strolek: jag skulle nog ta M, är lite orolig för att bysten inte får plats annars :)

PUSS

Zandra

Jag vill gärna vara med, och skulle vilja vinna 078-873 i storlek S! :)

mia

Ett tips :)



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1883

Maria

Hej Linda !



Artikel nr: 099-021



Mail: marianrgaard@hotmail.com

sofia

Artikelnummer: 078-832 i storlek XS

Maria

Hej igen Linda =)



Jag glömde bort att skriva storlek.



Artikelnr: 099-021

Storlek 38



Mail: Marianrgaard@hotmail.com

Clara

Skulle SÅ gärna vilja ha artikelnummer 078-855 i storlek S :D

Sandra

artikelnummer : 078-829

i medium (M).



s.wahlbeck@gmail.com

DENISE DORNELL

skulle supergärna vilja vara med!



artikelnummer: 078-852

storlek: XS/S

Moa

artikelnummer: 099-022

storlek: M





frida

Jag är gärna med och tävlar!!!

Artikelnr:085-013

Storlek: M



frida9402@hotmail.com

O l i v i a

Artikelnummer: 094-108

Jannike

Artikelnummer: 078-826

storlek: S/M

Susanne

Artikelnr 203. Jag chansar på storlek 29/32 och hoppas att det passar.

gotland@speedmail.se

Emelie Lydig

Jag är med och tävlar om denna klänningen: 092-006

Den är ju riktigt fin och jag behöver fler klänningar :) Jag skulle vilja ha den i L om jag vinner!

Puss och kram

Linn

Artikelnummer 078-852, storlek S/M =)

louise

Artikelnummer: 078-873

Storlek L



såå snygg jacka, just love it..



louiseheterjag@hotmail.com

Madeleine Nordin

Hejsan!



OM jag vinner skulle jag vilja ha: 078-873 i storlek M! :-))



min mail; madeleinenordin@hotmail.com

Matilda

jag blev verkligen kär i artikelnummer: 078-879, hoppas det går vägen :)

kram

Isabelle

Om jag vinner skulle jag vilja ha 203 i storlek 29/34 :)

Hildas Smycken

artikelnummer 078-852

Tycker den verkligen var jätte fin!

emma

Artikelnummer: 078-873

Storlek: M :)



emmaisacs0n_@hotmail.com , kram!

linda

vilken kul tävling klart jag är med. jag va snäll och länkad i tävlings bloggen http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/march/klader.html



jag skulle vilja vinna den här: 078-875 i stl: xs/s

Jasmine Tradefelt

Artikelnummer: 078-852

Storlek: XS/S



Såå fin klänning ((:

sara

jag skulle jätte gärna vinna klänningen med artikelnummret : 078-852

i storlek xs/s (:



ha det bra, :)

Sofie

Jag är med & tävlar :)



Artikelnummer: 078-873

Strl: S eller M

blogg: http://aktaidiot.blogg.se

hotmail: s-ekelow@hotmail.com

wictoria

Nu testar vi turen :D Om jag vann skulle jag vilja ha denna underbara sommar klänning. (092-005)



Hoppas på vinst.

Kramis.

Sandra!

Jag är jätte gärna med o tävlar om denna ursnygga tröja (som är en perfekt jacka i sommar) med artikel nummer ; 078-960

i storlek M..



Hoppas, hoppas! =)



Sandrajohansson86@hotmail.com

Özlem

SISTERS POINT Atto pink tröja

Artikelnummer: 087-032

Storlek: XS



Den är ju väldiigt, snygg skulle tänka mig i dessa med ett par svarta tight ååå vilken kombination!! Hoppas jag vinner =D

JOSS

Jag skulle vilja vinna jackan med artikelnummer 078-873 i storlek medium : )

paulina j

JÄTTESÖT KLÄNNING! :)



Artikelnummer: 078-852

Storlek: xs/s

Mail: plina90@hotmail.com

Tania

Jag vill vinna Artikelnummer 078-852 i storlek s/m

Azra

mina föräldrar är nyskilda så de blir ganska svårt för mig att få grejer pga de.

och för att inte tänka på ekonomin!



så detta skulle betyda ngt extra för mig!



artikelnummer: 078-826



november.barnet@hotmail.com

Azra

storlek M/L skulle de bli då!

078-826




november.barnet@hotmail.com

Marie

SISTERS POINT Kimmie röd

Artikelnummer: 078-826

Storlek: S/M



Jag har länkat till tävlingen i min blogg och håller nu tummarna stenhårt för att jag ska bli vinnaren av denna underbara, söta röda topp :)



http://mariealexandra.blogg.se/2009/march/tavling-hos-lily.html



Kram M.

louise

Jag skulle vääldigt gärna vilja ha 078-83 i storlek xs



Sanna

078-844 storlek XL

Anonym

om jag vinner så vill jag ha :)

Artikelnummer: 078-852

salto93@hotmail.com

Anonym

om jag vinner vill jag ha :)

Artikelnummer: 078-852

i storlek XS/S

salto93@hotmail.com

Elsa

Jag är gärna med och tävlar! :D

Artikelnummer: 078-828

Storlek: XS/S



Emmah

Åh jag är med och tävlar!

Skulle jättegärna vilja ha tröjan med artnr 078-874

Storlek M/L.



Många kramar!

Anonym

jag glömde skriva storlek så jag skriver om allt :)

jag vill ha klänningen med artikelnummer: 078-852 i storlek XS/S och min mejl är Salto93@hotmail.com





Louise

Jag är gärna med och tävlar.

Har dock ingen blogg så kan inte länka. Hade annars gjort det. :)



Om jag vinner vill jag ha klänningen med artikelnummer: 078-830. Storlek L. :)

jennifer

Artikelnr: 078-875

Så himla fin tunika!

Kan verkligen användas till mycket.

Veronica

Jag vill va med o tävla fastnade för denna top med envgång:)

Artikelnummer: 078-826

storlek M/L



länk till inlägget där jag tipsar om tävlingen:

http://veronicagerding.blogg.se/2009/march/tavling.html



virris86@hotmail.com

Ilona

Hej Linda, roliga tävlingar :) Jag skulle vilja ha Tunikan 078-901 om jag skulle vinna, I storlek M. S eller L bör också gå bra dock! :)

T I N A - F O T O B L O G G

Vad mycket fint dem hade där då! :) Jag är jätte gärna med och tävlar.

Artikelnr: 078-882 Strl: XS/S Färg: Svart



Hoppas man vinner :D

Kelly

jag vill verkligen vinna!! :D

artikelnr: 092-005 XS/S

skit söt klänning ^^



kellyxu@hotmail.com

Sandra

- Jag är med och tävlar om ett megaballt längre linne!



Artikelnummer: 078-896

Storlek: M

Mail: Jigg-ly@hotmail.com



Håller tummarna nu då :)

Babbidesign - [Design & Foto]

Jag är gärna med och tävlar, artikelnr 085-016 ( storlek M/L ) Tack!

Jenny

Jag skulle vilja denna coola tunika: Artikelnummer: 078-828 i storlek XS!

Min mail: Magiic91@hotmail.com

Catrin

Vill jätte gärna ha Sisters Point jackan Drive i strl L Artikelnummer : 078-855



Behöver ny jacka! ;)

rosanna

Jag är med :D !





Plagget jag gillar är: 099-021

I XS/S



Snälla söta Linda,

jag vill gärna vinna,

har aldrig vunnit en bloggtävling förut,

låt denna tradition få ett slut,



jag gillar din blogg och du ska bara veta hur jag lider



eftersom jag vill vinna något snyggt till varma tider

Amanda

Jag vill vara med. ^^

Om jag vinner vill jag ha 078-873 i storlek L.



Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavling-paprikastore.html

Emma

Åh, underbara svarta jacka med nr 078-873 i stl M. Snälla låt den bli min!

estridsborg@hotmail.com

EMELIE

Dina tävlingar uppskattas vill jag lova, jättekul att få välja själv :D



"MONROW Savannah blue - Tunika"

Artikelnummer: 078-901



Dags att hålla tummarna :)

Sanna

Hej!

Jag vill mer än gärna vara med.

Skulle vilja vinna den här 078-873 jackan i strl M.



Jag kommer att länka dig på min blogg.

så kika in och se =)



HAr också en frisör fråga till dig.

Angående permanent.

Hur ska jag gå till väga, är de bäst att gå till en frisör som kan göra de bra, vill ju inte se ut som en gammal tant i håret men vill ha lockigt :)

eller är de kanske lite dumt?



KRam!!

Erika

Artikelnummer: 078-964



Grå mysig tröja i storlek Small

rebecka djerf

Hejsan!



Jag skulle väldigt gärna vilja vinna toppen med artikelnummer; 078-828. Otroligt snygg till sommaren skulle jag tro!



Jag skulle vilja ha den i Medium om jag skulle vinna :)



rebecka.djerf@hotmail.com

Anna PQ

Oj så fina kläder de hade på paprikastore.

VInner jag så önskar jag klänningen "Artikelnummer: 078-852" i storlek M/L !

Cherie

Skulle jag bli den lyckliga att vinna skull jag vilja ha denna 078-856 =) Såg sjukt mysig ut!



Kram Cherie

cherie.martensson@hotmail.com

Amanda

Du är så generös Linda:)



Om jag vinner skulle jag vilja ge den här jackan med artikelnummer 078-873, i storlek M till min underbara syster. Jag vet att hon alltid velat ha en sådan jacka, men då hon tänker på sina barn i första hand så finns det sällan pengar kvar till att köpa något själv. Skulle vara så roligt om jag fick ge henne denna jacka i födelsedagspresent, då jag vet hur fantastiskt glad hon skulle bli:)Älskar verkligen att göra andra glada:)



Kram och tack för en superbra blogg:)

Mikaela

Roligt tävling, som vanligt :)

Artikelnummer 078-852

Jag chansar på att S/M skulle passa :)

Ditte Gustafsson@hotmail.com

Artikelnummer: 094-003 strl S i vit hade varit underbart fin till våren och sommaren :)



dittegustafsson@hotmail.com

Isabelle

Artikelnummer: 092-006

Jag skulle nog ge vad som helst för att bära den kläningen i sommar, tyvär så finns den inte i min storlek, hade hoppats på Small men de fanns ju såklart bara large. Tänk den kanske under våren lr hösten t.om ett par stentvättade leggings eller jeans, den kläningen och en grå kofta över. Perfekt.

Jenny Sellsve

strl: XS



Artikelnr:078-838



Hoppas hoppas!!:D

Linda

Jag är gärna med och skulle vilja vinna tröjan med Artikelnummer: 083-005 i stl Small





passade även på att länka

http://lindatavlar.blogspot.com/2009/03/vinn-valfritt-plagg.html

TESS

Tyckte jättemycket om jackan, plus att jag verkligen behöver en jacka! Så jag skulle bli så glad om jag vann! :)



Artikelnummer: 078-873

Stl: M

madelene

Att vinna brukar vara svårt, men att delta är mycket lättare :) Att titta in på en hemsida full med kläder är alltid lika farligt, haha. Jag fastnade för precis alla kläder på sajten, men jag blev förälskad i den underbara sommar klänningen av märket KOOLA ANNA. En riktigt fin sommarklänning som kommer att passa som fisken i vattnet på stranden i sommar, och framför allt till bruna ben och gladiator sandaler.



Egentligen borde jag inte skriva det här, det får mig att längta ännu mer tills sommaren, men det är bara några månader kvar nu! :)



Artikelnummer: 099-021

Storlek: S

Sarah

åh perfekt. min skinnjacka har det gått hål i (!!!)

min absoluta favoritjacka och den är dessutom skitsnygg! så därför är mitt val en självklarhet!;



Artikelnummer: 078-873

storlek M :)

lina

Artikelnummer: 078-852

i storlek: xs/s



fanns väldigt mycke fina kläder där, men fastnade för den där klänningen tillslut!

Sandra

Om jag vinner vill jag vinna linnet med Artikelnummer: 078-896 i storlek L

Carita

Vilken bra tävling :) Jag är med!

I fall jag vinner skulle jag vilja vinna Artikelnummer: 082-010, storlek L.

Ha det fint!

Anna-Karin

Artikelnummer: 078-966

Storlek: xs/s



If you're ever in doubt, always follow your nose.

Erika

Du å dina söta tävlingar!

Jag väljer jackan från ichi med artikelnummer 078-873 :)

nadia a.

är med! ED HARDY Basic hoody offwhite atr nr: 078-844 storlek: S



skulle bli galet glad om jag vann! :D



kontakt : nadiasblogg@live.se / http://streetshero.blogg.se

...ANILE...ELINA

Jag är gärna med i tävlingen.

Skulle gärna vilja vinna klänningen:

Artikelnummer: 078-852

I storlek XS/S



Ska ta och länka till din tävling :)

/Elina

http://anile.se

angelica

Artikelnummer: 078-896

strl M

Fatma

ARTIKELNR: 078-828

STORLEK: XS



E-POST: Fatmas.blogg@hotmail.com

Ida

Jag är med och tävlar om Artikelnummer: 078-852 :)



ida.pettersson1@hotmail.com

Ida

Jag är med och tävlar om Artikelnummer: 078-852 :) storlek S/M



ida.pettersson1@hotmail.com

Sandra

Jag är med och tävlar, är registrerad med min mail : Waaaldt@hotmail.com



Jag skulle vilja ha Artikelnummer: 078-873 i storlek M-L

Moa :D

Hej, Jag är med och tävlar om;

Artikelnummer: 078-853 i storlek S



Älskar din tävlingar :D

amanda

ja vill va med å tävla.

078-828

medium

Fanny

Jag har ingen blogg men 078-852 skulle vara underbart att få i storlek XS/S!



Kul med tävling igen!

© A N N I S P A N N I S

--> Artikelnummer: 096-001

--> Storlek: Medium

--> Registrerad Mail: akolan90@hotmail.com

--> Blogg: http://akolan90.blogg.se

--> Mail: Akolan90@hotmail.com

Malin

Jag är med och tävlar :)





078-873

Maliiwn@hotmail.com

CherryCheek

Hittade en underbart mysig klänning/tunika som skulle passa perfekt till ett par tights eller bara ben när det blir lite varmare!



Artikelnummer: 078-875

Storlek: S/M

Gelena

hej. jag skulle vilja vinna den här fina till min man som är även min bästa vän!som alltid finns för mig!artikel nr: 078-844 storlek M

Anette

Klart jag vill vara med och tävla, lite som en försenad födelsedagspresent. Mitt favoritplagg blir nog 078-873 i storlek L

Louise Hautamäki

Hej Linda!!

Jag är med och tävlar och skulle JÄTTE GÄRNA vilja vinna denna jackan med artikelnr: 078-855

Just för att jag aldrig är ute i god tid med att köpa jackor, och denna var ju såå snygg !



Mail: Louiise666@hotmail.com

Sandra

Skulle vilja vinna jackan med artikelnummret 078-873

i storlek M :)



//Sandra

Marie H

Yes! En tävling! Klart att jag vill vara med! =)

Om jag vinner, så vill jag gärna ha artikelnummer 078-853 i storlek L.

Jag har registrerat mig för nyhetsbrev från Paprikastore. Har oxå länkat till tävlingen och hit, i min blogg.

Mail: gullesnuppan@passagen.se

nathalie

jag är med :D jag skulle välja Artikelnummer: 078-873



Mail: farmorpillow@live.se strl L

Ida

En till skjorta till min samling skulle sitta fint.

Artikelnummer:082-008 strl: L

idaivarsson@hotmail.com

vicko

Jag skulle vilja ha klänningen med artikelnumret:078-852 i minsta storleken :)

Josefin | Shadyblonde

jag är gärna med och tävlar

om jag vinner vill jag ha jackan med Artikelnummer: 078-873 i storlek M



josefin.stenzelius@hotmail.com

Ellie

Artikelnummer: 099-021



:>

Ellie

Artikelnummer: 099-021



STORLEK XL

Elin

Jag skulle se sketa bra ut i 099-022 och i stl M så sitter den som ett smäck!



Mail: ElinStrandberg@hotmail.com

Josefin

Hejsan skulle vekligen vilja vinna artikelnummer

078-954 behöver verkligen en mysdress och den var så söt hoppas verkligen jag vinner kram// Josefin

Pernilla

Jag vill gärna vara med och tävla.

Artikelnr. 078-853

Stl. S

dramaquinn

jag föll direkt för klänningen ICHI X-jan-3 grey.

Artikelnummer: 078-829

Storlek: Small

:)

Sandra

ICHI I-paja-ja - Jacka (Artikelnummer: 078-873) i strl M.. tror att M inte blir för stort.. fanns ingen S som synd var. Jag är helt tokig i den jackan :)



Nyhetsbrevet är jag redan medlem i sen långt tillbaka ;)

Moonzanna

jag vill otroligt gärna vinna Artikelnummer: 078-873

för att skinnjacka är något som jag verkligen vill glida omkring i till våren.



Storlek L



/ Moonzanna

moonzanna@hotmail.com

Nicole

jag är med och tävlar om detta linne:



artikelnummer: 078-896

storlek: S



Tack för en bra blogg :) / nicoleantoniades@hotmail.com

Adessa

Hej.

Jag skulle vilja vinna toppen med artikelnr: 078-904 i storlek M.



Länkat i bloggen: http://adessa.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavling-hos-lily.html



Mail:adessa@live.se

Isabell

Jag tycker denna tröja är så snygg: KOPPARTRANS It s only rock n roll tee t-shirts, artikelnr 094-004.

En storlek small vore perfekt! :)



Medlemsbrevet har jag redan sedan en av dina tidigare tävlingar. ;)

fia

ooh, klart jag är med och tävlar!!

artikelnummret: 078-828

i storlek small!



hejfia@hotmail.com

Linda Bui

Jag skulle vilka ha denna söta prickiga klänning :)

Saga klänning pink

Artikelnummer: 092-005

Storlek M

En Mölnbobos Liv

Jag är med, är sedan tidigare prenumerant på deras nyhetsbrev (med adressen ovan om jag minns rätt)



Jag skulle vilja vinna

ED HARDY Basic hoody offwhite - Tröja i storlek L till min sambo.



Har länkat om tävlingen här



http://molnboanna.blogg.se/2009/march/valfritt-plagg.html

evamar

Min älskling fyller snart år och skulle vara fin i 078-978. Det vore en jättebra present så nu hoppas jag på tur!



Har länkat i tävlingsbloggen också:



http://evamar.blogg.se/2009/march/valfritt-plagg-19-mars.html

Robin ^^

Hej!

Jag vill vinna den här über söta toppen!



ICHI X-caks-lss blue - Topp

Artikelnummer: 078-832

storlek: S



kram på dig!

Jennifer

Jag vill jättejättegärna vinna atrikelnr: 078-873 i stl L ! Har aldirg haft en skinnjacka men varit sugen på att köpa en i flera år. Dock har det inte blivit så :( Supersnygg !

Karin

Hej! Jag är med och tävlar.

Önskar plagget med artikelnr : 078-842, i storlek L, eller M om inte L finns.



Länkar på min blogg :

http://albinsmoder.blogg.se/2009/march/tavling-29.html

sarinsko

Jag hade velat vinna o ge en tröja till min pojkvän. artikelnr = 078-863. I storlek M. Hoppas hoppas hoppas jag vinner :)

Jennifer

Satt och kollade en stund sen fastnade jag för en snygg svart topp med artikelnr 078-827 storlek s

Håller tummarna



Elin

Åh jag hittade en skinnjacka, så otroligt snyggt och tufft. Har vart för feg och snål hittills för att köpa en, men denna var riktigt snygg!



Artikelnummer: 078-873

Elin

Såklart glömde jag ju storleken trots att du skrivit det så tydligt till oss klantskallar, igen då ;)



Artikelnummer: 078-873

Strl M



så ja :)

T

Artikelnummer: 092-006

Storlek S



Vilka bra tävlingar :)

Carola

Hej! Jag skulle vilja vinna 093-002, Monrow, st S.

Den är jätte fin och skulle passa perfekt både i vår och sommar:)

Cecilia

Älskar det svarta linnet med dragkedja!

Artnr; 078-828

Håller tummarna!

Cecilia

Glömde skriva storleken. Men skulle vilja ha en i S

Lizelott

Jag är jätte gärna med och tävlar, skulle bli jätte glad om jag hade turen att vinna: ICHI I-paja-ja - Jacka. storlek M.

Hoppas på tur nu, Kram



Har även länkat:http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2009/march/valfritt-plagg.html



ps. Love you blogg!!!!

Jessica

Jag har nu registrerat mig för paprikastores nyhetsbrev.



Detta vill jag ha: Artikelnummer: 078-887 storlek: M



Länk i min blogg såklart :



paprikastores nyhetsbrev

http://casperbenjamin.blogg.se/2009/march/valfritt-plagg-19-mars.html

Emelie

Utan tvekan snyggaste linnet!

Artikelnummer: 078-896 i M



emii@hotmail.com

..och har reggat mig för nyhetsbrevet!

R O N J A

Helt klart de supersnygga chinosen!



Artikelnummer: 082-010

Storlek: L

Camilla

Rolig tävling :) Hittade en söt klänning till sommaren. Ha det bra :)



Artikelnummer: 078-852

strl: XS/S

Sanna

Nu är jag registrerad för nyhetsbrevet :)



Den här klänningen 078-852 skulle gärna få bosätta sig i min garderob :D Love it! Vill ha sommar nu!!!



Älskar din blogg, keep up the good work :)

Sanna

I storlek XS/S också glömde jag (078-852)...



Kram och godnatt! Hoppas ni hade en trevlig kväll! Mitt roliga tig nästan slut när man fick reda på vinnaren i melodifestivalen ;P



Jenny

jag skulle vilja vinna 078-828 i strl S.

får redan deras nyhetsbrev :)

Emiliya

Jag hade väldigt gärna velat vinna SISTERS POINT Drive - Jacka (artnr: 078-855) i stl.xs. Har alltid svårt att hitta vårjackor men denna såg verkligen jättesnygg ut :)



Mvh Emilia (walemi-7@student.ltu.se)

Malin L

jag önskar mig snygga jeans till våren: Artikelnummer: 078-894.

/Malin L

malinlofving(at)gmail.com

My

Om jag skulle vinna skulle jag vilja har

078-852



i strl , xs/s



mail: my.thulin@live.se

Malin

Jag är självklart med och tävlar! :)

Jag skulle vilja vinna KOOLA ANNA (REA) - Rut turkos klänning med artikelnumret 099-022 i storlek M.

Jag har länkat i min blogg: http://maulun.blogg.se/2009/march/paprikastore-i-samband-med-lily.html

matilda

Jag skulle vilja vinna



Artikelnr: 078-852 i strl xs/s

Malin

Jag är gärna med och tävlar! Hade väldigt gärna velat haft art nr:078-855 i storlek S

Vh Malin

Rebecca

Artikelnummer: 078-874

Storlek: M/L

christine

oj va mycket fint dom hade!

Svårt att välja men jag skulle helst vilja ha..

SISTERS POINT Bait black - Topp

Artikelnummer: 078-828, i storlek s!

Puss!

cassandra

Artikelnummer: 078-844 skulle jag vilja vinna till min fina pojkvän, skulle vara riktigt roligt att överraska honom med en snygg tröja när han själv tjatat om att han vill ha en! :)

Hanna

Gud, vad svårt det var! Satt i slutändan och velade mellan typ fem plagg, och det gick knappt att välja!



Men nu blir det den här: 078-854 i strl XS/S. Jag har registrerat mig för nyhetsbrevet också, antar att det finns några som har glömt det...



Blogg: http://gratisbesatt.blogg.se

Mail: hannadjuis@hotmail.com

Pernilla

Jag prövar min tur och är gärna med och tävlar.

Artikelnr på det underbara plagget från paprikastore är: 078-873 i storlek M.



Min kontaktuppg: valtapernilla@hotmail.com



Nu håller jag tummarna :)

bitte

Jättekul tävling när man får välja vad man vill



med mailen bitte0007@hotmail.com



Artikelnummer: 078-873 storlek m

Fröken Eko

Hejsan!



Jag vill gärna vara med i tävlingen! :)

Registrerade mig till nyhetsbrevet (dock på en annan e-mail än den jag uppgett här!) och la in en bildlänk till tävlingen på min blogg. Bildlänken finns i högra sidospalten på min blogg.



Om jag vinner så önskar jag mig följande plagg:

Artikelnummer: 080-016

Stl M/L



Häls. F

Emma

Jag är med! ;D Har anmält mig till nyhetsbrevet. :)



Jag vill ha klänningen med artikelnummer 078-852 i storleken XS-S. =D