Lite uppdatering om tjejerna-bus.

Länge sedan jag publicerade något om hundarna, så jag får väl berätta lite om deras jul?

Dagen före julafton fixade vi fram granen samt lade alla paket därunder. Två paket till Polly och två till Tyra fanns i högen. Två av dem väldigt små - godis i självklart! Tyra smög under granen och hämtade sitt paket, rev upp det och käkade godiset. Småttingar ni vet? Kan inte hålla sig utan att tjuvöppna, skaka eller klämma på paketen. Haha.

På julaftonsmorgon fick dem även två paket till, stora dock, så dem fick jag öppna. Och gissa vad som låg däri?



Super varma TÄCKEN!!
För stora dock, men de går att spänna åt i både hals och runt magen. Enda problemet, som väl egentligen inte ÄR något PROBLEM är att täckena är lite långa baktill. De är kanon varma ialla fall och det är precis vad vi behövt.

Fina va? : )
6
Mizca

Då blev dom glada kan jag tro =)

Anna-Carin

Kan tänkta mig att tjejerna blev glada över sina täcken! Snygga! :D
Det är bara bra att täckena är lite för långa, då värmer det de stora muskelpartierna på bakbenen bättre, där är det lätt att få sträckningar och muskelskador nu när det är kallt!

sara

ser ju super mysiga ut !
;-)

Mikka

Sånt täcke har Ville. Kanonbra kvalité. Bättre än allt annat tjofräs man kan köpa med massa pluffspluffs på :)

Linda

Vilka bra täcken. Vart kan man få tag i sådana?:S
Mina små pluttar skulle behöva nya Eller iaf Chilly...han fryser när det är som kallast..

frida

Vet du vart man kan köpa varma täcken till hunden?

jag har ju en 95procentig chihuahua och han har aldrig sett snö då han bara är 6 månader. :)



skulle bli glad för några tips.

och tusan vilka fina bilder du har på dig och tyra när hon var liten :)