Tyra, Polly & Texas!

image409
Det är inte alla som har tre chihuahuor i en och samma väska? ; )
Allihopa trötta som bara den och allihopa i olika färger.
Tyra (till vänster) och Polly (i mitten) är mina skönheter.

Vilken färg är DIN favorit? : )
12
Linda

Jag måste säga att jag ä väldigt svag för svarta hundar med tan-tecken.. Vet inte varför, men på nått sätt dras jag till dem! :) Därmed inte sagt att de andra hundarna inte är fina, bägge dina verkar så härliga!

Anna

söta! Ja funderar på att skaffa en till hund till min, men den här gången vill jag ha en liten. Tror kanske inte en chiuaua skulle gå med min stora bamse, men man vet ju aldrig. Har funderat på en pomeraninan.

Mikaela

Creme, men det visste du nog redan ;)

Anna

Som jag skrev i Janni's blogg, Wilson vill ocksa komma o sitta brevid brudarna :-)!

Han ar inte sa sjapen, han gillar alla flickor ;)

AKP

Är det dina hundar?
Varför får dom sitta i en väska? :/
Hundar är hundar, behöver ju massa stimulans.
Vad gör du med dom då?
Alltså, vad har ni för mål och så?
Den rasen är ju en ras som behöver väldigt mycket mentalt liksom å så =)

Áslaug

Till AKP:
Baserar du den kommentaren enbart på en bild?
Tror inte Linda har sina två vovvar så ofta i väskan och faktiskt är det väldigt bra att kunna ha sin lilla i väska om man ska färdas eller gå där det är mkt folk eller så..
Tycker det är rätt korkat att skriva en kommentar som inte är relevant överhuvudtaget då du kan se ett x-antal hundbilder och läsa en hel del om hundarna. Den här bilden säger ju inget om vad matte eller husse vet eller kan om sina hundar

Linda

Fina chihuahuaor du har. Får man fråga vart du köpt dom? Jag har själv två stycken =)

Mysig blogg förresten. Kram/Linda

Janni

Jag tycker den vita är finast såklart, eftersom han är min ;)
Angående det där med väska AKP, herregud vilken dum kommentar. Vi vet nog själva vad som är bäst för våra hundar och JA, vi vet vad det är för ras vi köpt och vilken stimulans dom behöver. Du kan vara säker på att dom har det sååå himla bra nån hund kan ha. Jag kan bara tala för mina 2 när jag skriver detta, men vill dom vara i väskan får dom det, vill dom inte, väljer dom att gå. Inget mer med det. Dom är självständiga så det räcker och blir över :)

Veronica

Sobel och vit&brindle :P haha, såklart! Helbrindle är dock inte en av favoriterna!
Men förutom mina egna voffars färger så säger jag black n tan. :)

Looouise

Jag är helt såld på Creme xD

Josefina

Jag har själv en black and tan chihuahuaflicka som är väldigt lik din lilla Polly, så jag tycker självklart att black and tan är de sötaste och charmigaste

what not to wear

men herregud, de ju hundar inga jävla väskor. vaddå "vilken är din favoritfärg".