Nattbak - äppelpaj

image1219
30
Matilda

såg gott ut :)

josephine

gott:)

Johan

Din kille var på stan med juvlijja idag så du vet:(

Emma

Vad himla smarrigt det såg ut :)

Linds

älskar din hårfärg! Är den färgat/blonderad? Hur gjorde du för att få den & hur uppnår jag samma resultat? Frisör eller göra själv, vad är bäst? Kram

Johanna

mysigt det ser ut =)

Carro

på 4:de bilden: e det en hund där inne i den lilla buren ?

Camilla

åh, vad gott. :)

Mikaela

Jag har en frisorfraga:
Ar det latt for en brunett som mig, att fa till denna fargen pa haret http://www.childstarlets.com/lobby/bios/portraits/emma_watson12.jpg ?
Isf, kravs det manga omgangar av blondering?

Denise

Svar: Okej, det är ju tråkigt. Jag ville inte låta elak eller så, men jag har i allafall sett liknande ramar lite här och var på olika tutorials men det kanske då inte är samma!! Ledsen om jag gjorde dig upprörd..

tilda

åh va gott :D

Camilla B

Älska äppelpaj

M i e

Får man fråga var du laddade ner dina typsnitt ifrån? :)

Thilda

Nu ska jag vara lite skvallerkärring.
Såvida du inte har gett den här personen din tillåtelse så har vi ännu en liten copycat för din ram...:

http://drinkitup.blogg.se/

Elin [ n e v n a r i e n ]

Om du orkar svara:
http://nevnarien.se/1207211358_enkt.html
:)

Petra

Det såg riktigt mums ut :) Kraam

Josefine Lundqvist

Åh, ni verkar ha så kul tillsammans. Äppelpajen ser hur god ut som helst! :) många kramar

Beyond the sun

Och du tar överbetalt för något som "var jättekrångligt och jättejobbigt", som var klart på 1 sek. Så man vill ju gärna ha hälften av den hundringen tillbaka du.

Matilda

gud vad det ser frästande ut :O

Emma

Ser väldigt gott ut :)

sannaa

Gud va gott det ser ut att bli :) verkligen super! Hoppas du haft en bra dag!

Maria

JAG BLEV NU SJUUUUKT SUGEN PÅ ÄPPELPAJ!!!! VILL HA NU!! måste söka upp ngt recept hihi

tess

då vet jag vad jag ska tillaga imorgon. ;)

MATILDA

upptatera linda! (a) ..

MATILDA

det låter skitbra de :) måste bara komma ihåg de.. ja har nämligen minne som en guldfisk, HAHA.

Erika

ååh, ikväll blir det äppelpaj, det r en sak som är säker

Lisa

sötsöta bilder på er =)

Petra

Åh, älska äppelpaj :D

Debbie

åh guuu va gott!! älskar pajer!!

Theozara

I am really impressed!!