4 December - Luckan är öppnad


Tack för dagens pris Pinkywebshop.se


Håll pilen över bilden för att se vad luckan innehåller.
657
freja

Kanske är det en mysig pyjamas? :)

Håller tummarn idag oxå!

Kram:)

Pernilla

En mysdress tror jag att det är :)

erina tomason

Svar: En mysig pyamas gissar jag på...



www.metrobloggen.se/minlya

freja

Nej, en mysdress är det nog :)

Är med :)

Kram

elin

Jag vill vara med och tävla, är dock för trött för att komma på vad det kan vara ;P

Wysteriia

en Tracksuit? ;D

Lollo

En mysdress? (a)



ann-louise.ahlen@hotmail.com

Maria

Jag vet inte, men jag vill ändå vara med och tävla ;)

Isabelle

Jag vill självklart vara med och tävla! Bakom lucka 4 tror jag det döljer sig en sån där mysdress (Tracksuit).

Mvh Isabelle

Petra

en mjukisdress kanske? :P

natta

Jag tror att det är mys byxor och tröja :) jag är med och tävlar :)

My

en mysdress? :) låter underbart iaf. myjensen@hotmail.com

Sara~Candis

Kan det vara en Tracksuit?? :D:D:D:D Hoppas hoppas jag vinner.

Marica Rödebäck

Åh ... jag är med idag också ;)

Tilda Yli-Paavola

[jag är med och tävlar]



något varmt plagg?

kanske en mysdress? :)

Sandra

Jag gissar på en supermysig pyjamas ;)



Sandra18@telia.com



Kramkram!

Maria

pyjamas? mysdress?

Carro

måste typ va en filt :) jag e med o tävlar såklart.

Kristin

Hmm, något mysigt klädesplagg från Pinkywebshop i alla fall... Ett par vantar, en kofta? =)



KristinSchyllner@hotmail.com

MiaHB

Jag gissar på en härlig mysdress! Håller tummarna för vinst!

[nydesign] - jen

En tracksuit kanske (a)

Sanna

En tracksuit!! Åååh, jag håller tummarna!! :DDD

Caroline Elisabeth

Jag tror det kan vara en tröja! :)

En ren gissning hehe. Kram Lily!

Susanne

En mysdress är det nog!

stina

någon slags mysdress skulle jag tro :)



stiinaa@hotmail.com

malin

en fleacedress?

super blogg föresten :)

Nathalie

En tracksuit kanske?:D

Jenni

godkväll ! jag gissar på en mysig tracksuit från pinkywebshop.se. :) det vore nåt att lulla omkring i härhemma.

tack för att du ordnar denna julkalendern, det är jätteroligt ju. :) ha det gott !

G I L R A E N

mysdress?

Anna

Jag gissar på en mysig filt! :)

Anna Phe

Jag gissar på att det är en tracksuit enligt pinkys egna uttryck :)

Nicole

Så roligt med den här kalendern : )



nickis.nilsson@hotmail.com

Sara

En pyjamas!



s-norden@hotmail.com

Maria

Jag tror det är ett mys set, asså kläder, med tröja och byxor, med något mysigt material!

Åh vad jag skulle vilja ha ett sånt så jag kan ge min syster det i julklapp! Hon är allt för mig.

20 dagar till julafton nu linda! happy!

ha de bra

M.Lnevergiveup@hotmail.com

henriette

juhuuu...jag ä med o tävlar om detta pris=)

Jaana Heikkilä

Jag skulle gissa på någon mysdräkt av något slag, eller kanske morgonrock men där stämmer inte 2 delar in på... eller tofflor, de är ju 2 ;)



Hoppas någon av mina (många) svar var rätt :)



kram

Josse

en mysdress kanske? :)

Liz

En mysig dress så klart, jag tar på den i en väldig fart.

Sen kan jag i min soffa sitta och på lovefilmen titta.



Saga

Kan det kanske vara en tracksuit? :D

KatarinaZ

Två par strumpisar ;)

Helena

En tröja?

Linda

Hm, kanske en tracksuit eller en mysig stor varm kofta/tröja ^^

Joakim Strid

har en flickvän som skulle bli nöjd över ett par TOFFLOR ;) svar: tofflor

Annelie

anneliewickman@hotmail.com



Låter mys, vad det nu kan vara :)

evelina

jag gissar på en filt :D

guzmania

Kan det vara en mysig tröja och byxor?

pia

En pyjamas kanske? =)

Sanna

Kan de va en mysig filt? =)

Kimmelim

Eftersom jag är en riktig soffpotatis så tror jag mig veta vad som gömmer mig bakom lucka nr 4.



Kan det kanske vara en mysdress? =)

Lotta Fröjd

En Tracksuit!

Carro

Kan det vara en tracksuit tro?

Mysigt!

rebecca

en mjukisdress kanske? :)

A-C Svensson

En mysdress kanske-hoppas det & att jag vinner, vilket jag ALDRIG gör annars...

jouline

En mys-dress kanske? men jag vill jätte gärna vara med och försöka vinna den. så jag kan mysa i min soffa =)

Petra

En tracksuit att mysa i!

Babbidesign - [Design & Foto]

Jag vill vara med :)

Helena

en mysdress =)

Sandra

En mysdress? :D

Jenny

En kofta :D

Åse

vill gärna vara med och tävla!

Anna

en mysdress tror jag :)

Madeleine

kan det kanske vara en mysig pyjamas?

det var killen som sa det så hoppas han har rätt (:



Favoriserad@hotmail.com

Mikaela

Mysklader!! :D

frida

pjamas? :D



superbra blogg dessutom:D

DaLLe

En mysig filt (a)

A D I S A

jag e med!

Elin

Jag gissar på en tracksuits! Uuunderbart!



Ha det fint!

/Elin

N N A T A L I S

Åh det är säkert ett sånt dära mys-set :D

Jag vill mer än gärna vinna ett sånt, som en tidig födelsedagspresent typ :) 10 dagar kvar tills jag blir 16 :) Kram

Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

En filt självklart:D

Alexandra

Filt? Är lite osäker :P

majan

Kan det vara en mysdress? :)

SHORTY

Typ nån mysdräkt :D? :D kram

isabella

tracksuit?

Alexandra

antar att det är Tracksuits `?

fanny

kan de va en tracksuits?? =)

kram

float.blogg.se

Malin

Kan det va en mysdress? =D



Email: Pyriz13@hotmail.com

Nicole

Ett velour set ? ;D

Fantabulous

En filt och ett par mysiga vantar ? :)

emzi

Jag är med. :)

Linda Bui

En mysdress/Tracksuit ? :D

Madde

Hm, kanske en mys dress eller något? :)

Rebecca

Mysdress:)

Mia

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag gissar på att det är ett set i form av byxa och tröja, nån slags mys-outfit.



Glad advent!

Hannah

En velourtracksuit skulle jag gissa på!

mikkaelo

Tofflor :D

Jenni

Jag vill vara med och tävla :)



http://jennimaatta.blogg.se

jennimaatta@hotmail.com

Pernilla

Kan det vara en mysdress=)

Ida

En filt kanske? Eller myskläder? Haha :)

Evelina

kan det vara en skön filt?=)

Rebecca

En mysig filt att mysa ner sig med i soffan, men en kopp te och titta på Julkalendern på TV med? Julen är så sjukt mysig, fast en kopp glögg går ju också bra, istället för te.

Ciccie Monrin

Jag tror att det är en mysdress, i sammet! :)

Jättefina priser du har Linda, mysigt!

Ciccie86@hotmail.com

Kram

Stephanie

mysdress?

Lisa

En liten filt kanske? Du är klurig du ;)

Amanda

Kanske en velour tracksuit??

Jonna

Det blir ju bara svårare?

En filt? eller kanske ett par tofflor? :P

Louise Hautamäki

Jag gissar på någon varm tröja!!

Kramkram



Mail: Louiise666@hotmail.com

Alice

Hmm.... Jag tror de är en pyjamas.

Detta jag vill HA

Iaf just denna DA'

Så jag slipper FRYSA

Kanske jag slipper NYSA

Hoppas att jag får detta från PINKY

Då blir jag inte KINKY



Ha en bra JUL

Inte en FUL jul

En fin jul!

Elina

En mjukisdress

Frida

Tracksuit!? :)

/frida

fridapeltoniemi@live.se

sannaa

Tröja? ;D

Emma

Jag gissar på en mysig filt. :)

Agnees

Mysdress möjligtvis?

Jag är med :)

Josephine

en pyjamas kanske?=P



jossse_@hotmail.com

Himeko

Låter som en härlig mysdress. ^_^

Jessie<3

Jätte roliga ledtrådar du hittar på =) Jag gissar på att det är en Track suit =)Kram!

friederike

tror att det är en tracksuit

sarah <3

Jag tror det är en mjukisdress, fast jag är inte helt säker, men hpppas kan jag ju alltid göra eftersom jag verkligen skulle behöva en hih <3

Alex

Jag tror det är en filt =D hehe



Mail: alex94139@hotmail.com



Blogg: diflover.blogg.se



=D

simon

en mjukisdress! :D

åsa w

hoppas att det är em mysdress. låter som något jag skulle vilja ha....

Frida N

Jag tror att det är en mysig pyjamas?

Att ha det gott

Jag gissar på en Tracksuit

Tinnie

Kan det vara en pyjamas!?

Johanna

Undrar vad som döljer sig under lucka fyra

Jag är inte musikalisk så jag hoppas inte på en lyra

Nej nu måste jag med chihuhuorna ut

Tänk om man hade en rosa tracsuit..!!

Johanna

Jag gissar att det är en tracksuit!

Hur nice hade det inte varit att få en sån att mysa runt i när vädret ute härjar!?

AKP

Pyjamas? :D

AKP

Tracksuit =D

Maria

Godmorgon tjejen!! sovit gott?

kan det dölja sig en pyjamas (stavning?)i lucka nr fura må tro?



mariaaelander@hotmail.com

Molly

En tracksuit kanske :)

Amanda

En pyjamas! :D

Linda

jag vet inte vad det kan vara. men jag vill vara med ändå=)!

Nanna

Min chansning är en mysdress! Ha en bra dag!

sofia

en filt kanske? Eller mystoffler av ngt slag!:D puss&kram!

Jenny

Jag tror det är någon tröja! :) I alla fall något klädesplagg ;)

Safina

En mysig tröja kanske? =) safina.nilsson@hotmail.com

Martina

typ slappkläder. mjukbyxor o en mjukiströja till:)

Lydia

hm, jag gissar på någon myspys aktig dress :)

Anna

Tofflor kanske? :)

Johanna K

Gissar på en mysig liten filt ? :)



Skulle vara väldigt kul och vinna en liten julklapp :)

Isabella

Hej Lily! Jag tror att det är en tracksuit! =)

F

Jag tror att det är en mysdräkt :)

Sarah

Kan det vara en mysdress?



Skulle behövas i detta höstmörker,

Jag vill iallafal vara med och delta :)

Louise

En Pyamas kanske? =)

Sofia Holmström

En tracksuit kanske?



sofiaholmstrom@bredband.net

L O O

en filt? Eller något liknande :)



http://loem.blogg.se

Annie.V

Tracksuit måtro ? :)

Hanna

hannamartola@hotmail.com



hannamartola.blogg.se



filt? :D

Amandha

En mysdress / pyjamas kanske?:)



amandaeglund@hotmail.com

Rebecca

Oh, kan det vara en filt kanske? Fast det har dom i och för sig inte på Pinky, men något mysigt plagg :D

Anna

Ett mjukisset =)

aekstrand@hotmail.com

Lisa.

En pyjamas? ;o

Anna

Två delar? Den? Pyjamas kanske? annamoller.blogg.se anna.c.moller@telia.com

Jennifer

En mysdress? (a)



JenniferNordberg@hotmail.com

stephanie

mjukismyskläder?:)

L. HOU

Hej! Jag skulle jättegärna vilja delta i denna lucköppningen. Min email är chiv-lily@hotmail.com :)

Mia

En mysdräkt kanske? :)

♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Jag tror det är en mysdress :)

♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Jag tror det är en mysdress :)

Aisha

Kanske myspys tofflor?:P



Aishasaid1992@hotmail.com

Milla

det måste ju vara den söta tracksuiten! :)

Maria

Jag tror det är en filt :P

Malin

Gissar på att det kan vara en av deras tracksuits :)

bella

en mysdress kanske? :P

Ann-Sofie

En tracksuit? :)

Linda

En mysig pyjamas eller ett par tofflor? :)

Tyra

en tracksuit :)

Jag och fotbollsspelarn

Mjukisset tror jag :)



iasblogg@hotmail.com

Fotograf Emelie Ohlsson

En mysdress? Jag är iallafall i stort behov då mina fruktansvärda svarta mysbyxor från team sportia är en aning slitna, haha!

EN TJEJ I STORSTAN

Kan det vara en pyamas ? :)



/ En tjej i storstan

Caroline

Hmm.. ett velourset? :)

J o h a n n a *

En mysdress eller liknande? hihi... Väldigt rolig idé med rim till varje lucka! :D



/Johanna

S a n d r a

MIN GUESS: Myyysdress!



Åh (:

Lena

En mys dress?

Millah

Rätt svar är en mysig filt :)

ingrid

lite klurigare!

en mysig pyjamas kanske?

Sofia

Kanske en mysdress? :)

frida

en gosig mysdress? :) ha en fin dag!

Sandra

Gissar på en mysdress med tröja + byxa (tracksuit?).

Mia

Tjingeling=) jag drar iväg en chansning på att det är en Tracksuit som gömmer sig bakom lucka 4...hoppas nu innerligt att jag gissat rätt=)



Ha en Bäst dag

Mia

Ulrica

Mysiga tofflor gissar jag på.

Fia

Mysdress? :)

Ulrika Hoffmann

Kan det vara en mysdress? Vilken rolig adventskalender!

Mvh/Ulrika

Louise Bergdahl

jag tror de minnsan är två häliga tofflor!

Maja

Jag är med och tävlar :D tycker din julkalander är grym!



maja.andersson@capio.se

Emilie

Min första tanke var en filt, men så lätt kan det väl inte vara o_O

Frida

En pyjamas kanske?

linnea

en kofta ?!

Fia

Låter som en skön filt, tycker jag =)

Maria

Tracksuit tror jag att det är. :)

Linda

Jag gissar på att det är ett par tracksuits som döljer sig bakom luckan.

Klara

Mjukisset?

Sandra

Jag tror det är en mjukisdress :)

Anette Rigestam

Hej Lily!

Jag tror det är en tracksuit, men jag kan ju ha fel.. :o)

Tack för en mysig sida...

lyser upp i vintermörkret!!

elin

hmmm, vete sjutton vad det kan vs.. en mysdress`??

amanda

godmorgon! jag gissar på att de är en tracksuit!!!! jag tror de är den rosa med!!!:) ha en bra dag! kram

Jenkan

Mysdress?

Jessica

En mysdress kanske? :)

rebecca

JAG VET TROR JAG ! :D

En mysdress kanske ?! :D åååh, hoppas att jag har rätt, det är fasen skitkul att knäcka rim ! Första jag gör nuförtiden, loggar in på din blogg och knäcker julrimmet ;) ha en bra dag ! <3

Christina

Säkert nån sorts mysdress av något slag.



(Jag bor i Finland men är beredd att betala postavgifter vid ev. vinst.)

Johanna

men oj, jag har lika svårt varje dag med dina rim, men det är roligt! :)

något varmt och mysigt i alla fall!

ulrika

hmmm...pyjamas??=)

Jessica

Mysdress ? :) jag gillart >! PUSS !

sabina

jag gissar på en mysig tracksuit? :D

Nina

Tracksuit? ;)



ninac.blogg@hotmail.com

erika

Mysdress gissar jag på!

emelie

Jag tror att det är en tracksuit :)



emelianzei@hotmail.com

http://emselie.blogg.se

wictoria

En mysdress kanske :P Hoppas som attan på vinst.

Kramis.

Matilda Björck

Antingen en skön filt, eller en morgonrock.. :) Ha en bra dag..

Clara

Jag är med! :)

Eva-Marie

Åh, är det en mjukisdress!?=) Jag vill ha, jag behööööver!!

Va härlig du är Linda, din blogg ger mig verkligen julstämning! och eftersom att jag sitter vid datorn hela dagarna så är det den enda julstämning som når mig! Kram till dig!

Anna

En super tjusig tracksuit kanske ?! God jul!

Anna

En super tjusig tracksuit kanske ?! God jul!

Lilly o Mamma

Hej Lily!

Vi följer din julkalender slaviskt jag o min dotter Lilly.

De e lika spännande varje morgon efter frukost när vi sätter oss o myser i soffan o kollar på din blogg!

Idag tror vi att de e en "tracksuit".

sanna

Du har så sjukt bra rim så jag blir tokig, tror inte jag har lyckats med ett enda än...Men jag vill vinna ändå:)

Monica

En tracksuit? :)

Anna

En mys-dress? :)

sanna

mjukisdress

Anonym

Tror det är : Tracksuit som kostar 349;-



Ha en bra dag!

Rosanna

Den här gången är jag såå säker på att jag har rätt, det är en.. PYJAMAS :D Gud så mysigt!



Rosannahemmingsson@hotmail.com

Vivi

Jag har ingen aning men tror kanske på en tracksuit att mysa i. Fiiiint.

emma

kanske en mysdress :)

mie

en pyjamas/mysdress :)

Theréze

Jag tror på en tracksuit ! :)

MALIN

En filt :)

caroline bauer

Träningsset

Jennifer

Jag tror att det är en fin skön filt!

som kommer värma alla på en kall vinter kväll

amanda

jag gissar på en Tracksuit :)

amandasss87@hotmail.com

Jenny

Hmm, jag tror att det är en mysdress i velour! :)

SANNA

tror att det är en snygg tracksuit, dvs joggingdress :)



åh vad jag skulle vilja vinna det, har ju själv bara gamla slitna fotbollsställ som börjar lida mot sitt slut.



mail: sannafors@hotmail.com

malutta

En mysdress,de behöver jag för att bli av med all stress.

I juletider kan man sitta och mysa med karnse en cider, i mysiga kläder inget tight och inget i läder..

Tack för en superbra blogg Linda inte som kissies me pinsamma kort på en binda..



god jul och gott nytt år..

Mia F

Oh! Det måste vara en "tracksuit" :) Eller mysdress, tvådelad.. säkert vrålmysig!! :)

emma

Är det möjligtvis ett set myskläder?:)

Emelie

En mysdress?:) En rosa mysdress kanske från Pinkywebshop;) gud hade vart perfekt en vinterkväll.

Magdalena

Kankse en tracksuit? Eller nå annat fint. :):)Ha en superbra dag. Dina voffsingar är så söta.

Fanny

Det är inte en tracksuit? ÅÅåååh hoppas det är det!! Såååå fina är de!! =) Bara måste vinna!

Cookie

En filt!

getpalmd

Gissar på Velour Tracksuit :-)



sara@getpalmd.com

AnnaIda

Idag är jag för trött för att gissa men vill i alla fall vara med och tävla :D

Lotta

Jag tror att det är en mysdress i velour...God Jul!

Sanna

en mysdress tror jag hehe hoppas jag har rätt :D

nadja

Tofflor ? :)

Anna

Jag gissar på att det är en fin liten mysdress :)



deleteanna@hotmail.com

Amanda

amandaabartels@hotmail.com





en filt :D.. pyjamas?

Haag

har ingen aning :/

Wilma

Pälsväst? :)

alexandra

Kan det vara en filt kanske eller något annat mysigt?



jag är med! :) Hejalexandra@hotmail.com

Helen

Jag gissar på en filt :)



Johanna

Hmm tänkte säga filt först tills de stod två delad:)

kanske får gå in på shoppen o kika vad de kan vara:)



hihi //Johanna

veronica

ehm jag tror att det e en myspysdress:D

hoppas hoppas

Felicia

En mjukisdress :)



Då skulle jag slippa släpa runt på mitt täcke hela tiden..

julia

gissar på tofflor :)

Ida

Jag tror att det är tracksuiten, artikelnr 1001.



vem vet, idaeberstal@hotmail.com

Johanna

en tracksuit:)

Pamela

Åh,jag tror det är de där sötya teddybjörns-mysdräkten med en jacka o ett par shorts?

//Pamela

Jannike

En tracksuit ofc! email: jannikesamuelsson@hotmail.com

Anita

Ååå ja vill vinna de låter mysigt men jag vet inte vad det är! :( haha.. hä e min mailadress: aic@hotmail.com

Camilla

Hej :)



Kan det vara en tracksuit? ;)



Min mailadress är: C-bild@hotmail.com



/ Camilla

Sanna

En mysdress kanske? Vore ju inte helt fel i vinterkylan! Ha en underbar dag! Kram!

Alexandra

jag är med:)

Marie

Jag tror det är en tracksuit (mysdräkt)!!! Skulle ju vara jätteskönt att krypa in i en sådan efter jobbdagen och promenaden hem.

Hanna

En mysdress i 2 delar

Tess

Jag tror att det är en mjukisdress =) Jag var först, så jag vill verkligen verkligen vinna hihi!

Kaka

Jag tror att det är nån snygg Tracksuits =)

Carola L

Mysdress!

flis

ett par raggsockor! eller tofflor :D

Kicki

Tror det är en Trucksuit i dagens lucka.

Carolina

Mysdress

Johanna

En tv-filt!

greendove.duvan@gmail.com

naddie.

jag vill också vara med :D

Carolina

En mysig tröja kanske? :)



PUSS

Malin

en mjukisdress ;)



Maliiwn@hotmail.com

cathrine

Tracksuit?

bella.l

gissar på en mysdress,vore väl härligt..

dijana

hej hej :) Jag gissar på Tracksuit!

Ida

hahaj ag vet inte. fan nu var det svårt!!

marie

En tracksuit? haha , jag vet inte men chansar på turen =)

zarah

hejhej jag tror att det gömmer sig en morgon rock bakom luckan :)



kram

Anna

En mysdress kanske?

zalina

Hej Linda!



jag tror det är en Tracksuit!=)

sus

Det verkar vara en mysdress eller mysig pyjamas. Skulle sitta perfekt i vintermörkret och min nya mysiga soffa!

Johanna

Någon form av mysdress?:P

DENISE

Mysdress kanske? :)

Johanna

En mysdress?



http://krakunge.blogg.se

lurstrumpan@hotmail.com

Josefin

Jag har ingen aning ;)

Tilda

Det kanske är ett par örhängen !! MEn ja vet inte :( Hoppas jag vinner i alla fall för det är säkert något fint !!



min mail: sventorkel@hotmail.com

Linn

Antagligen någon slags mysdress :O

Lisa

En mys dress maybe?

Kramiz på dig som har fixat en sån fin kalender!

Caroline

Tracksuits gissar jag på :)

Linda

jag vill vinna.. =)

lindali_88@hotmail.com

Sofia

En pyjamas kanske? :)

Åsa

Borde vara en velour tracksuit, stl xs-s passar mej fint och om jag vinner funkar brun eller svart men jag är INTE en rosa person...

Emma

Hmm.. det kanske är någon mysig tröja.

Jag är med! :)

malin

en mysdress?

Laura

Det kan vara antingen en pläd, eller ett par inneskor :)



LauraTossig@hotmail.com

Mellis

päls eller någon tröja kanske :)

något mysigt iaf. haha :)

Emma

Ingen aning om vad det är men någon filt eller tröja kanske

Catrin

typ en mysdress tror jag ;)

Christine;

en tracksuit? :D



christine.fogelmark@hotmail.com

Johanna

Jag gissar på en mysdress :D jag vill vinna <33

johanna-westin@hotmail.com

SOPHIA LARSSON

jag tror att det är den mysdress msom finns i färgerna svart + rosa :) : JAG VILL VINNA :D:D:D:D:D SofiiaLarsson@hotmail.com <3

Erika

En mysdress?

Jennifer

Jag tror det är en tracksuit! :D

Nora

Det är säkert en stor och urmysig kofta!! =)

Jenny

En mysdress?

Emelie

Jag tror det är en mysdräkt! :)

Julia

Kanske en mysig velourdress som man aldrig kan få nog med =)

Malin

En tröja....? :)

Aurora

Jag tror att det är en tracksuit!

Kristina

En velourtracksuit! Mys!! =)

SANIBO

en Velour Tracksuit !

Zhaaraah

En tracksuit måste det nog vara! :)

Therese

Oj detta var svårt men de är nått slags klädesplagg iallafall=)

Hang

MYS PYS SET! :)

Therese

Oj detta var svårt men de är nått slags klädesplagg iallafall=) showmeyoursoul@hotmail.com

bitte

kanske en underbar mysfilt?

Jessica

Hej Lily! Jag gissar på att det är en tracksuit! En mysdress, byxor & jacka alltså. Åh, vore ju grymt att få en sån & mysa i! Ha en underbar dag! Jessica

Debra Blonk

Några tofflor kanske?:)

Linda

Pyamas?

Linda794@hotmail.com

jessicafs

Svårt att gissa :) men kanske en filt eller morgonrock eller något mysigt ska bli kul att de va de är sen :D

Jennie

jag tror det kanske är en mysdress? :D

Hanna

kanske en tröja och ett par mjukisbyxor :p



kram!

Cecilia Karlsson

En pyjamas!

LillaMy

kanske en mysdress?

Emma

KANSKE EN MYSIG FILT?



Ha en bra dag!

MVH Emma

Mail: emma.brandmark@hotmail.com

em

i dag har jag dålig fantasi... vet inte vad det är men kanske något i toffelväg.. eller jag vet inte.. men i allafall!! (:

Sara

Pyjamas?=)



Kram

Frida

Jag är med!

saja

gissar på en pläd/filt!

Ida

en pyjamas :D



idaaanilsson@hotmail.com

matilda

en härligt filt eller pläd kanske? :)

Madde

en filt kanske? haha jag vet inte!

Carrouee

Heej=)

Jag ger ett försök och gissar på att det kanske är den supermysiga "Tracksuit:en" Typ som en mysdräkt!

Kul om man hade vunnit den Rosa då jag verkligen älskar Rosa!

Kristin

Skulle det kunna vara en jacka eller tröja kanske? :)

Linn

Någon mjukisdräkt kanske? =)

Malin Lundell

Jag tror att det är en tracksuit :D !

Skulle vara superroligt att vinna en sådan så jag är absolut med och tävlar! :D

tess

Jag gissar på en mysdress! Dem sitter aldrig fel i vinterkylan en hemmadag... :)



Fräckt detta med en julkalender. Jag och pojkvännen har flyttat så jag har varit frånvarande i några dagar så detta var en rolig överaskning.

Isabell

Jag gissar på en pyjamas :D

erica

en filt kanske? :)

Pernilla S

Kanske en filt? :)



hannapernilla91@hotmail.com

Emelie

Åhh, en mys dress kanske! Det skulle jag vilja ha i soffan när jag myser :)

Anna-Lena

en mysdress!!!!



åååh va härligt!



annis20@hotmail.com

annnalenna.blogg.se

Anna-Lena

en mysdress!!!!



åååh va härligt!



annis20@hotmail.com

annnalenna.blogg.se

Maaalin

en gissning på en härlig pyjamas som jag behöver ;)

nadja luong

Oh denna gången kan jag gissa =) Det måste vara tofflor, eller inomhus strumpor.



Kram



tuyetmymy@hotmail.com

Amanda

Kanske en pyjamas? :P

elin

jag tror att det är någon fin tröja :)

elinvainio@hotmail.com

josefine

kan de var en tracksuit?

viktoria

hej

Susanne Jansson

Jag tror att det är en tracksuit som gömmer sig bakom luckan. Om så är fallet skulle jag bli överlycklig vid vinst då jag är en väldigt frussen person.

Frida

Gissar på en tracksuit! :)

FREIJAS MAMMA - Caroline.

En mysdress? : )

AnnisPannis

Har ingen aning, nån film? =)

Lisa

En pyjamas? :)

Monika

En mysdress är det säkert. :)

Amanda

Jag tror att det är antingen en stickad tröja eller en fuskpäls väst :)



Hoppas!

Ellen

pyjamas? :D

E l i s h

Oh kan det vara en sån mysdress kanske :D

karolina

kanske en myspyjamas? :)

sandra

nej fasen jag kan inte komma på :p

ellinor

hej lily.. en pyjamas kanske? :)



hihi håller på tummen :)



ellinotsurcitron@hotmail.com

Angelica Norman

Kanske en söt tröja? angiisen@hotmail.com VIll vara med=)

Sandra

Mjukis dress, mjukisbyxor och en tjöja till det ?

Sofie

Jag gissar att det är en mjukis dress i velour! God jul!

sofie.brander@hotmail.com

emma

Jag gissar på att det är en Tracksuit ^^

sakrha

En varm pläd?

Sophia Lindorsson

Hej!



Jag tror att det är en Juicy Couture-dress i mjukaste sammet. Kanske en juligt röd, eller en svart som synden?



God jul!

Josefin | Shadyblonde

tracksuit kanske?:)



Josefin.stenzelius@hotmail.com

Amanda Larsson

En tracksuit :)

rebecca

Det kanske är en mysdress :)

Linda

Pyjamas! Tror jag att det är??

Alida

En bummulströja riktigt gosig !

Emil: normanalida@hotmail.com

Cecilia H

En tracksuit! :)

emy

en myströja/kofta?



emye@live.se

E

Jag är med o tävlar men har som vanligt noll koll på vad det kan vara.. Haha =)

emma

jag tror att det är en mysdress :)

Hanna Andersson

Jag är med :D



kram

Tora

Jag gissar på en par varma duntofflor!

Tora

michellevonwalden

En filt kanske?

Emma Blomqvist

Jag tror att det är en jättemysig tracksuit som gömmer sig bakom lucka 4. Om det är en sån vet jag att jag kommer att älskar den om jag vinner! :)



Gillar dina rimm förresten! De är bra påhittade och kluriga:P

Ha en bra dag! kram emma

Cathrine Nilsson

Jag tror det är en tvådelad mysdress :)

/cathrine.nilsson@live.com

Linda

En pyamas eller mysdress kanske? haha jag har ingen aning :)



lh-inda@hotmail.com

kimberly

hejhej :)

jag gissar på att det är en filt eller en varm och mysig tjocktröja ,

hare bra :D<3



( kiimpan_94@hot.. )

Andrea

En filt? (a)

Hajrija

En tracksuit kanske :) ... Ja älskar myssaker :) .

Michaela

oj gud vad svårt...2 delar ställde till det, men kanske en filt? :P

Emma

kan det vara en tröja kanske? Eller förresten, en mys-dress? :)

jossan

mysdress? :)

eloisa

vad kul med rim :D





men fan jag är inte bra på att gissa

men detta vill jag inte missa

Hoppas jag vinner iallafall

det är ju trots allt rätt kallt





hahah =D

kanske inte världens bästa rim, men jag försökte :D

J o s e f i n

mysiga sockar eller en mysdress kanske :P

Linda

Jag tror att det döljer sig en mysig velurdress bakom lucka 4!!

Anonym

En mysdress kanske? <3

Sofia.

jag tror att det är en mysig tracksuit :D

animissen

jag tror det är ett par tofflor. ha en bra dag.

fellsan

pyamas :D (stavning..?)

Millia - Väntan på vår bebis

Är det en morgonrock kanske? :)

Johanna

Låter som en mysig pyjamas :) Det var ju bra det du gjorde när man håller pilen över luckan så öppnas den. DU är duktig på sånt... :)



Mail: Johannaaaaa@hotmail.com

LisaStein

Mysdress?? :)

Anneli Liljegren

Jag gissar på att det är en pyjamas.

Hanna

Kan det kanske vara en filt eller något sånt mysigt? :)

Athena

hmmm, en tracksut kanske? de är mjuka i två delar :P & riktigt sköna att mysa i soffan med. ja jag gissar på en tracksuit!



athenaadeli@hotmail.com

Amanda

En filt kanske, eller gosiga tofflor :)

hadet så bra



Mail. lillborg@hotmail.com

Sofia

Å en rikigt mysig pyjamas lägger jag min röst på!

Häli

En tracksuit?

Anna Ståhl

Pyjamas :)

therese

Skulle va mysigt att ha på sig på kvällen.Tror det är en tracksuit.

Mari

En mysdress? :)

Emmica

Åh det låter så mysigt. Låter som en varm och mysig filt, eller ett par supersköna fårskinstofflor. Egentligen har jag ingen aning, men det är alltid kul att gissa! :)

Emelie A

En mysig pyjamas ! :)

Lina Abrahamsson

En fleecepläd alternativt morgonrock? Kram från Skåne

josefine

mjukis sett =)

Anonym

Hmmmm?

Linda

Ingen aning om vad det kan vara :P

Susie Kate Mela

Jag gissar på mystofflor? :)

B R O W N S U G A R

:)

Paulina

Mysdress:)

Emma

Mysdress tror jag :)

Ragna

Jag tror att det är en jättemysig tracksuit :) En sådan skulle inte vara helt fel! :)

Maria

jag har ingen aning.. men deltar och hoppas att jag vinner ändåå =D

Sofie

En filt lr en mysdress kanske? :D

Annica Lindqvist

Åh, är det en mysig mysdress kanske? Underbart och behövs verkligen i vinterkylan! :)

Jasmine

Jag gissar på en mysdress :)

Elin [ My "security" princess life <3 ]

Det blir bara klurigare verkligen så svårt men jag gissar väll på nåt klädesplaggen det hoppas jag på.



Jag vill jättegärna vinna!<3

Ann-Helen

Tracksuit! Håller tummarna för vinst!! :)

Kaka

Min förra kommentar kom inte med =(



Jag tror iaf att det är en tracksuit =)

Tilda

Jag tror att du menar en slags "mysdress". Jag vill gärna vara med och tävla ! :D Kram!

Elin

Jag tror att det är en tracksuit :)



elin.bengtssson@hotmail.com

Beatrice

en Tracksuit ;)

Sanna

En mysig dress :) Jag vill jätte jätte gärna vinna. Stor kram S



sannasjoquist@hotmail.com

ellen

en mysdress!

Rebecca Johansson

Jag tror att det är en tracksuit (:



beckis0@hotmail.com



/Rebecca

Spacegirl

En tracksuit i velour :-)

Melissa

Jag gissar på att det är en Tracksuit :D



MelissaG.blogg.se

Helena

Jag tror att det är en typ av velourdress :)

carro

mysdräkt eller nån filt kanske :) vad det än är så verkar det va mkt bra att kura ihop sig i nu i december :)

Kina

oj oj vad roligt det är med dessa julrim! hmmm låt mig tänka.. En gosig soft-dräkt i mysigaste kvalité

kristinaj81@hotmail.com

tack för en rolig blogg..

ewe

Håller väl med resten av folket och gissar på en pyjamas :P

evelina-@hotmail.com

Alice

En tracksuite jag tror de kommer VA`

Det skulle va BRA

Det skulle passa MIG

Tänk, om jag får den av DIG



P.s Jag har xs, såg att de bara fanns de! ;)



Ha en bra dah!

caroline

antingen är det en musdress eller så äre ett par tofflor :)



carrosudd@hotmail.com

Jenny

En pyjamas kanske?

Isabella

en mysdress :D

Emelie

Mysdress :D

Emma

jag tror det är en mysdress :)

skulle bli super glad om jag vann. blir många fina och mysiga hemmakvällar i vinter & jag behöver nog muntras upp lite efter att jag fick en hård diagnos igår angående en tumör :\



kramen!

jessica

hmmmm vad kan detta vara

Caroline

En mysdress! Gud så nderbart :D

Elin W

en mysdress! :)

Linda

Jag tror bestämmt att det måste vara en av deras snygga track suit=)För den skulle jag ha haft i soffan o myst:=)

Jessica

En mysdress i fleece kanske.

Johanna

kan det vara en mysdress tro? :)

Sandra Nordin

Mysdress ;-)

Elin

Kanske en mysdress? :)

My

En pyamas eller tracksuit kanske? :)



my.samuelsson@gmail.com

Alice

Antagligen en mysdress ;] <3



alice-honey@hotmail.com

Linn

En härlig mysdress måntro?? Jag är iafl självklart med och tävlar :) Och TACK för de 24 chanser man får att vinna fina priser, det är uppskattat!

nathalie

en mysdress tror jag :)

F e l i c i a

En mysig pyjamas (mysdress)!

Åh va mysigt.



feliciasundqvist@hotmail.com

JOSEFIN

En mysdress :D

noora

jag gissar på pyjamas =)

Jenny

En tracksuit är det ju! En sådan skulle jag absolut behöva, det är alldeles för kallt i min lägenhet.

sanda

En mysdress tror jag att det är :)

Linda

En mysdress kanske..? Idag har jag ingen aning faktiskt, klurigt!! :)

Ida

Pyjamas gissar jag på! Kanske en varm och mysig i flanell?

Kramar!

Emelie

Kan det vara en mysdress? :D

Michaela

Ååå vad mysigt :D

michaela@glomstaskogens.com

amanda

Jag tror det är någom mysig kofta eller mysdress! =)

Hoppas jag vinner denna gång, tänkte delta i alla dina.. ;p läser din blogg varje dag! den är så bra :D, lycka till nu då =) (till mig själv haha)

Katja

jag tror en mysdress :)

Linn

Åh!

hoppas jag vinner :)

Ida

Jag tror det är en mysdress, eller en pyjamas kanske ? ;D



IdaMariiaa@hotmail.com

matilda

en mysdress? :D



http://mtlda.blogg.se

Robin

En tracksuit =)

karinmaria

en mysdress eller kanske en pyjamas?

Linda

jag tror de är en stor mysigtröja! :D

A

anjiw@live.se

Caroline

Jag gissar på en tracksuit:)

vad roligt att du kör med julkalender!

Anja

En tracksuit? ;)

sabina

MYSDRESS? :D

jag är med :)



biiiina@hotmail.com

Biljana

En tracksuit ?

Anna My Jonsson

Tracksuit antar jag =)

ser riktigtmysig å go ut!

Är en perfekt julklapp!

Issa

Mysdress (tracksuite) kanske? älskar din julkalender!!!! <3

Isabelle.thor@hotmail.com

Caroline

Jag gissar på en mysdress :)

Emeline

En mysdress kanske:P

Therese

Något mysigt och bra, kanske en mysdress? :D Thewsi@hotmail.com

Caroline

Mysdress. :)

Marie [ Williams Mamma ♥ ]

mysdress

Anonym

mjukisbrallor och tröja kanske?=)

linda

En skön kofta :)

Marielle

Något mjukt och skönt att ta på sig efter jobbet!

Caroline

Filt ? : )

Tilda

Mysdress tror jag också på :)

JOJF

Mysdress...?

emma

en mysdress kanske ? (:

Linda Ewelyn Josefina

Jag tror att det är nån slags mysdress eller pyjamas :) Kram!

Caroline Elisabeth

En härlig mysdress eller pyjamas!? :)

Det håller en ju varm och kvällen.

Väntar emd spänning! KramKram

Julia

Tracksuit eller ett par mystofflor? Vill jättegärna vinna, vad det än är. Nyfiken! :')

[ V I V A L A G L A M ]

jag gissar på en mysdress :D

Cecilia

Det är nog en Juicy Coutouredress eller tja...en pyjamas duger gott det också;)

[ Stina ]

Nån mysdräckt eller nåt :)

Lisa

aah, en mysigt mysdress / pjyamas!

Therese

först lät de som mysiga tofflor menmen :'D

Zelly

Mysbyxor och en kofta/jacket tror jag att det är :) Mysdress kanske det heter

Maddiie

Jag gissar på en mysdress :)

Paulina J

En mysdress skulle det nog kunna gömma sig där bakom :)

Linnéa

En supermysig mysdress kanske? Eller något pyamasliknande?



Håller tummarna!

xoxo linnea♥

Albulena Ibishi

jag tror det är en tracksuit som skulle sitta fint i min kalla lilla lägenhet :D

othilia österling

en mysplycé dräkt?! :D

Tessan

Hallå! Kan det vara en mysdress?? ha det bra!

sofia

har ingen aning:)

sofia0921@hotmail.com

elli

en mysdress ja :D

ellibelli89@msn.com

tekla

Tror att det öet är en mysdress. ;)

Lenilia

Pyjamas :D

Ingrid's fotoblogg ^^

mysdress? ^^

Therése

En mysig flanellpyjamas kanske...?!?

Isabelle

Mys dress, byxor tröja OHHH jag vill ha ^^

Victoria

Mysdress/mjukisdress :P beroende på vilket ord man väljer att använda :)

Maja

Jag säger som alla andra, en mjukisdress. I något skönt material som typ plysch.

Matilda

Oj ingen aning om vad det kan vara. Något mysigt låter det som i alla fall. En kanonpresent liksom :D

karin :3

jag gissar på en "tracksuit" ;)

tjarå!

anneli

Kan det möjligtvis vara en mysdress? =)

Sara

En mysdress kanske?? ;D

JENNIE

En mysdress i någon vacker färg? :)

Marie

En pjamas så klart!



Med den kan man mysa, och aldrig behöva frysa. Använda från morgon till kväll, ge mig den så är du snäll.

Sandra

Måste vara en mysdress! :)

sara

någon mysdress tror jag :)

Amanda

Tracksuit kanske?

linda

hoppas på en pyamas

Emma

lina

en mysdress. tror jag

Erica

En tracksuit såklart!:D

Angelina

Pyjamas!

Valpen

Jag gissar på en mysdress :) Det måste man ju ha när man sitter i soffan vintertid :)

Annelie

jag tror på tofflor

Karoline Eriksson

En tracksuit:)

CYNTHIA :)

ÅH! :) jag tror det är en mysdress, hehe :) annars är jag med i vilket fall som helst, verkar så skön och, jag behöver ju en .. speciellt nu i vintern :) KRAM, verkligen en bra julkalender.

christina

Gissar på en mysdress :)

Michelle

Jag tror det är en mysdress :o)

micki

Det är nog en mysdress ^^

Nicole

jag tror de är en mysdress (byxa o hood) jag hoppas ! va mysigt, puss

♥ SimplyMalin

Hmm jag är inte säker men chansar iallafall! Efter att ha tittar runt lite på sidan, så verka det mest som om tracksuit (mysdressen) stämmer bäst in med din ledtråd hihi. :D



Shit hoppas på att vinna nu då :D

Ellinor

Kan det vara en tracksuit/mysdress av något slag?

//Ellinor www.ellinor.net

A-CHallgren

Visst är det en tracksuit!

Emma NL

en pyjamas skulle jag tro. :)

Kalendern är verkligen supersnygg nu. :)



emma.nl@hotmail.com

Matilda

jag är gärna med och tävlar :)

sandra

jag skulle gissa på en mysdress :)



Felicia

Jag tycker det låter som en mysdress, eller en mysig pyjamas? :)

sofia

jag gissar på en tracksuit :)

Viktoria

Åhh, nått mysdressliknande måste det vara, det skulle jag verklgien behöva!

Puss!

Natalie

Har ingen aning om vad det kan vara, men jag vill såklart ändå vara med och tävla :)

Mai

Jag gissar på en tracksuit :D

nicol3

Hm,,,,jag tror mer på ett par tofflor som man kan ha på fötterna...

Nina

mysdress kanske?

Helena Einarsson

mjukisdress ? :)

Felicia D

Hej hej! :)

Jag gissar på att det är en skön mysdress. :) Det var det första som kom upp i mitt huvud när jag läste ledtråden. Håller tummarna! :D



Ha det så bra!

Kram kram <3

Petra

Jag tror att det är en mysdress eller pyjamas :)



peetrasvensson@hotmail.com

Maria

Pjamas eller en filt?? :D

Anni

Jag tror det är en mysdress/tracksuit :)

Kram!

Soffie

Tracksuit skulle det kunna va för att värma min magra frusena kropp med :-)

KlaraS<3

Jag tror att det är mysdress! skulle gärna ha en<3<3

Moa

jag tippar på en mjukisdress :D



KRAM!



Moasundell@hotmail.com

Ann.j

Tracksuit ska det nog vara :)

HOppas det är rätt nu, för de verkar jättr mysiga!

victoria

Uhm, en mysdress? o.o

sara

en pyjamas kanske. åh jag vill ha!! :D du har bäst priser också, sjukt bra! :D kram

Alice

en mysdress?

eller ett par tofflor? :)

Alice

vill gärna vara med och delta.

jag tror det är en mysdress eller tofflor!

kram på dig linda!

Sandra

en mysdress kanske :) hihi! hoppas hoppas!

Linda

Jag tror på en mysdress! :)

Anonym

Jag vill alltid bära

tummen opp för

myset från pinky webshop







snuttis103@hotmail.com

Jasmin

Mjukisdress tror jag! =)

Veronica

En mysdräkt av nå slag? Du är lurig med dina rim.. haha.

sewa raza

bra rim får jag säga :D har fått lite insperation till att verkligen sätta rim på alla mina julklappar iår :D kan dock inte gissa vad de är, men det kanske är det som är de skojiga också, rimet ska inte avslöja förmycket ;) pusss

Angelina

En mysdress eller mjukisdress :D

Ida

Go'kväll. Härligt idag, för där jag bor har vi fått snö! Hoppas den stannar ^^



Jag gissar på att det kan vara en tracksuit från PWS? :)

joanna

supermysiga myskläder kanske?:P

Therese

Alltid kul att se vad dagens julkalender kan innehålla! :D Men jag har aldrig turen med mig, men har gissat på en mysdress. (:



Kr

Therese

Kram*

Christin F.

Hejsan!

Jag tror det är en fin tracksuit!



christinfredriksson@hotmail.com

crazyangel

En mysdress! :D

Sanna

En mysdress?

Vill iaf vara med o tävla om jag har fel:D



KRAMAR

Linn

en jätte go och varm mjukisdress kankse? :)



GOD JUL!!

Jessica Lundqvist

Jag gissar på en mysdress och håller tummarna :)

madelene

Jag gissar också på att det är en mysdress! Passar bra med beskrivningen iallafall ;D

Anna

Pyamas? ;)

Elin

En pyjamas hoppas jag att det är! (annars blir jag besviken...) kramar!

Mahlin

Jag vill vara med och tävla :)

Jag tror det är en såndär mysdress "tracksuit"!

Patricia

Jag gissar på att det är en Tracksuit :)

Christina

Jag vill vara med & tävla, såklart! Gissar på en mjukisdress. :-)

Mikaela

Nån härlig mysdress? :)

Petra

Hej! genom det fyndiga rimmet skulle jag gissa att det är en alldeles underbar mysdress :) finns inget bättre än att krypa upp i soffan med ngt så härligt :)

Linneea

jag är med!:)

[E m m a] Vinn en header!

en mysdress? :D

Sara Bjersgård

måste ju vara en sån där fin tracksuit....har tänkt att skaffa en men aldrig hittat nån jag gillat.....kanske har tur med mig idag!



Om jag vill mysa i soffan då

är en mysdress från pinkyshop jag vill få

jag blir varm och kylan den vänder

allt tack vare lindas underbara julkalender



//lu07bjsa@hlk.hj.se

Sophie

mysdress eller pjamas kanske ? :)

sophie.elm@hotmail.com

Suzanne

Mysdress!!!! Hoppas det är det..för jag behöver verkligen en sån dress..så jag kan mysa hemma..=)

Frida

En riktigt mysig mysdress. åh, jag som önskat mig en sån i evighet nu :) men aldrig köpt eller tänkt på att köpa en själv =P om det är en sån i lucka 4 skulle de passa mig utmärkt :D & riktigt mysigt

sara

mysdress? :)

Jenny Sellsve

Pyjamas?:)

Lovisa

Jag tror det är en mysdress och vill gärna vara med och tävla!

Jonna

En mjukisdräkt! mysigt :)

Sofia

jag gissar på en mysig mysdress :D

caroline

Jag tror att de ett mys-dress!

hade varit mysigt

Jeanette

Det låter som någon mysdress...

Emil

Hmm kan det vara en tracksuit? :)

Therese

pyjamas? :)

sanan

Jag tror det är en mysig dress med matchande byxor och tröja som man kna mysa i soffan med.

Karin

Jag skulle gissa på en mysdress :)

Johanna

Myskläder kanske?

Vill i alla fall vinna :)

Emelie

En mjukisdress kanske? Hoppas, hoppas! Jag som fryser så!

Kram

Zaida

oo mjukisset! :D

Sarah

MYSDRESS? :)

åh va mysigt hoppas ja e den lyckliga vinneare (A)

Ajla

jag tror att det är en tracksuit som kostar ca. 349 kronor ?? =)



PS DIN BLOGG ÄR SUPER TJECKA GÄRNA IN MIN =)

Matilda Wetterlöf

en tracksuit! :)

Ajla

Jag glömde skriva att jag självklart är med och tävlar och gissar på att det är en tracksuit som sagt för 349 kronor =)

Elin

Jag tror att det är nån myspysig mysdress :)



djursvik3@hotmail.com

Madeleine

Jag vet inte riktigt, men kanske en mysdress:P

Evilsiz

HEY!



En mysig pyjamas eller ett par tofflor kanske? Vill ha dem isåfall, mwaah! :D

Älskar dina priser, haha!



KRAM!

Melinda

mysig pyamas? :)

Lina

Någon mysdress kanske..? :P

Kram!

Sandra

Hej!

En mjukisdress eller en pyjamas såklart! :D



sandra.skoglund@live.se

FRIDA

En mysdress. Finns det något mysigare än att i bekväma kläder krypa upp med en kopp te i soffan?

emilia

en mysdress eller en filt :)

Jannike

ingen aning, men det låter skönt! :)

Emma

jag tror att det är en Leopard Faux Fur Vest eller någon annan mysig kofta:)

sandra

en mysdress kanske? :)

Linda

låter inte helt fel, jag vill vinna vad de nu än är:D

elin ffs! ;]

Kanske en härlig mysdress? Gärna en åt mig? :D

Carrolie

En mjukisdress kanske? Eller säger man så? Mjukisdress.. haha.

erica

nog för att jag verkligen hatar pyamasar och sånt, man om det vore riktigt snyggt, så varför inte? :) kram!

Jessica

Jag tror det är en tracksuit i Velour



Jessica

Camilla

Kanske en mysdress! =)

Johanna

Håller tummarna & är med:)kram!

Nadja Evelina

Jag gissar på en tracksuit!

amanda

en mysig dress? ;)

Agnes

hmm, kanske en filt?

haha ne, men en mysdress.



xAGNEES@hotmail.com

isabelle

Kanske en mysdress/pyjamas?

:D älskar din blogg! <3

louice jönsson

först tänkte jag filt men sen när jag såg att de va pinkywebshop.se så gissar jag på sån mysdress :) elelr nån myströöja eller nått :D

hehe :D kram



zebw4@hotmail.com

Annelie

Hmm kanske en pyjamas? =)

Lena

Något varmt och mjukt :) :b

Alexandra

jag är så dålig på att lista ut, men iaf. hahaha

Alexandra

jag tror att det är en mjukisdress :)

Alina

En mjukisdress kanske? :) Kramar

Amanda

Kan det vara en mysdress?:)

Jessica

pyjamas eller något liknande? :)

marika

Mysbyxor och matchande mjukiströja? Mysset eller vad man ska kalla det! =)

Anamarielle

Tracksuit tror jag det är :)

J0Z [JOZEFINNILSSON]

pyjamas eller mysdress :D

Dajana

Hoppas hoppas det är en härligt stretchig pyjamas som man kan ha som mysdräkt utan att verka vara på väg i säng....

CherryCheek

En tracksuit gissar jag på (förhoppningsvis i rosa!) :)

Tack för en gudomligt rolig julkalender förresten!

Sandranguyen

jag är med ! :D banas i pyjamas ;) <3

Amanda

ooh, en mysdress skulle jag chansa på, hihi (:

Felicia D

hej igen :)

såg att jag hade råkat skrivit fel på min bloggadress så nu kommer den rätta :)

Kram kram <3

linnea

vill vara med och tävla :) tror nog att det är en mysdress!

Sarah Ericsson

En mysdress kanske? :)

sofi

pyamas eller mysdress tror jag :)

Maria Wärne Påfvelsson

Jag tror på en tracksuit.



//Maria

Lilla jag

En mysdress gissar jag på

Linda

Ett gulligt och mysigt pyjamas set. :)

Du har en otroligt mysig blogg btw. Ha det bra! ^^



Lindajakobsson92@hotmail.com

Jonna L. Peltola

Oh, kan det va en tracksuit ?

Mimmi

Kanske pyjamas eller mjukisset? :)

Caroline

Mysdress

carro

ett par tofflor?

Carin

En härligt gosig Tracksuit. Den skulle man gärna mysa i på hemmakvällen!

Linnea

En myssdress måste det nästan vara!! :)

Elin

Låter som en filt eller pyjamas:)

Anna

En tracksuite eller ja en mysdress som iallafall jag brukar säga!

Lina

En mysig cardigan kanske?

becky

Jag gissar på en mysig pyjamas

elin

jag gissar på att det är en mysdress av något slag, kanske till och med kan vara en tracksuit.



elin.forsnor@gmail.com

vivi

En mysdress? Vill gärna vara med och tävla

Lena

Jag vill vara med :)