Efter önskemål..


Och här kommer, efter önskemål, bilder på mig i min nya jacka. Ni kan ju ha lite överseende med att klockan är mycket. Jag orkade bara inte kladda över ansiktet sådär fult, som många bloggare gör när dom inte är nöjda med fejset. Det är såhär jag ser ut helt enkelt. Bilderna blev lite suddiga också, men batterierna dog, så det fanns inte mycket att göra. Man ser ju jackan ialla fall.

Visst är den otroligt fin?
Så en snabb info. repris då. Jag är en "vanlig XS" och tog därför XS även på jackan. Som ni ser är den lite stor i storleken, så jag rekomenderar er nog att välja den mindre, om ni pendlar mellan 2 storlekar. Det skiljer nämligen endast 1cm i längden på de olika storlekarna och jackan är nog inte så fin om den blir för stor och slapp.

Koola Anna jacka - 999 kronor hos Nelly

Nu börjar jakten på en ny svart mössa.
Min vita mössa jag fick av J, skall jag använda till min bruna Everest jacka jag köpte för ett par veckor sedan. En svart blir snyggast till jackan ovan. Förbered er på svarta-mössor-bombning här snart ; )
23
Tobias

den där var fan cool =)

Isabelle

Säger det igen, SUPER snygg jacka!!

Erina Tomasson

värkligen super snygg, du passade även bättre i jackan än vad tjejen på reklambilden gör... Vill också köpa den jackan men tror inte det skulle bli så snyggt eftersom jag inte är smal, skulle nog bara se klumpigt ut på mig

| T i N A |

Fy faan vad läcker den var. Synd att jag är i strl xl, annars hade jag kommit och snott den;) Natti stumpan. Puss

mari

Du passar verkligen jättebra i den Linda.

Grattis till nya jackan.. :)



Mari

Linda

Jackan passade perfekt på dig :D

Anonym

Du ser ut som ett skrämt rådjur. Du passar lätt bättre bakom datorskärmen än framför kameralinsen, ha-ha

Cecilia

Riktigt snygg jacka!!

erica

erica

åh, tangentbordet är itne på min sida idag, därav en tom kommentar, men tycker verklgen att det var übersnyggt! kram :)

Tess ~ CityGirl

Den är verkligen mega-snygg.

e

skitsnygg jacka! :)

Anonym

jackan är superfin på dig!

Kristin

Gud så fin den jackan ÄR!

Mli

Är en likandan jacka som Kissie och Nevnarien har tror jag. Men den är skitsnygg!

dorion

ser jättemysig ut, älskar den höga kragen :)

Martina

Hej Linda.



Jackan är verkligen kanon fin, väntar själv på att den ska komma hem... Jag pendlar mellan S och XS men valde en S, tror du att den kommer vara för stor?



kram Martina

Josephine

Verkligen Kalasfin!

Fatma

Jag tykcer att du ser bra ut på bilderna :) & jackan är aaaaassnygg!

yasmine

hejhej skit fiiiiiiiiiiiin !

skriv till mig vilken affär du köpt den från

måste måste köpa en sån !

LillaMy

Grymt snygg jacka! Super fin verkligen!

Tora

Hejhej! Jag var inne på din blogg första gången igår, då jag satt och små läste lite här och var. När jackan dök upp blev jag som förtrollad. Jag kände att jag verkligen ville ha den, eftersom den var så otroligt fin! Men när jag gick in på nelly.com så var den inte där. Den verkar tyvärr vara slutsåld, igen! Vet du om den kommer komma in på lagret igen eller om man kan köpa den någon annanstans? Tacksam för svar!

Malin

Undrar samma sak som ovan!? Blev helt förälskad i den och så är den SLUT.. :( snyft