En perfekt presentbutik


Jag har aldrig tagit mig tid att kolla in Bluebox.se på riktigt, föränn nu inatt. Jag har varit tokpigg och uttråkad. Shopen har ialla fall hur mycket roliga presenter som hellst, såimorgon skall jag nog göra en ordentlig julklapps-beställning. Det finns alltifrån överlevnadshandböcker i vardagen till Kärlekscitats-böcker. Skämtprylar, roliga spel, IPOD-skydd, laptop bricka - dom har allt! Jag har hittat ännu en favorit webshop. Kanske kan man hitta något roligt till J's "goodiebag".

Dessutom har dom presentinslagning också - kul!
21
Zarah Galore

Ohh ja! Finns sjukt mycket fint där! :D

Har mest hittat saker till mig själv dock, hähä

emilia

jag beställde därifrån igår :)

Ulrica

Det finns verkligen massor med roliga presenter där. Det bästa tycker jag är presentinslagningen och att dom skickar till den som ska ha presenten. Jag har släkt och vänner långt bort så det kommer jag att använda mig av.

nathalie

ha en bra dag! :)

bloggtipsarna

Ja en perfekt butik för den med julklappsångest :)



Vi tar upp ditt tips i vår blogg

Ida

Ja den sidan är jätte bra! Men jag kan tipsa om en sida som heter coolstuff.se, har mycket lika som bluebox men jag tror coolstuff har lite mer och ligger lite billigare på många saker :)

zandrea

Tack för tipset sötnöt :D

› K a т т a

Där finns riktigt coola saker ^^

Jenilita in kina

HEj ja där har ja klickat hem saker förr massa kul grejer!

gingerjennifer'

åh tack linda:).. jag har äntligen hittat rätt. kommer nog alltid se ut så här:)... kramar fd klassisen jennifer

ILLAPISSAT.BLOGG.SE

vågar du kolla in min blogg?

ILLAPISSAT.BLOGG.SE





ILLAPISSAT.BLOGG.SE





ILLAPISSAT.BLOGG.SE



ILLAPISSAT.BLOGG.SE



ILLAPISSAT.BLOGG.SE



ILLAPISSAT.BLOGG.SE

stinis

usch ja, julklappar... det måste inhandlas snarast.. iiih...





:P

terese

Åh vad jag gillar din blogg :)den ger verkligen en mysig känsla

kramar Terese

Hanna

Hej! Vilken otroligt fin blogg! :)

Emma

då ska det spanas in:)

Olivia

Åh, jag älskar bluebox! Allt (det mesta i alla fall hihi) är så hima gulligt där!

Randy

Dom har sjukt coola grejer, vissa säljs i butik oxå! :D

EmmaMadelene

Jag vet!! Den sidan är verkligen helt underbar! Har själv beställt en blommig brödrost (toksnygg) och ett rivjärn som jag ska ge bort till jul :D





EmmaaMadelene.blogg.se/mittlivsomfattigstudent

Evelina

bra sida det där, hittade lite små julklappar där faktiskt=)

Mari

Det finns verkligen något för alla på den sidan dock är det dåligt för att dem inte ha någon postförskott!

Alexandra

Älskar bluebox!