I love my new dress!


Jag fick tummen ur tillslut och pulsade iväg i snön. Det var värt det kan jag säga - jag är förälskad i klänningen! Den passar toppen bra och är t.o.m. finare i verkligheten än på bilden. Passade även på att skicka tillbaka kläderna jag inte skulle ha, till Nelly . Kom ju på att det är fraktfritt när man skickar tillbaka. Dessutom passade klänningen perfekt. Skickade även tillbaka vantarna från Chique.se, mössan är outstanding, men vantarna var alldeles för stora.

Tre paket från Nelly, på en och samma vecka. Inte illa, eller hur?
Och jag är mer än nöjd. Snabba leveranser och fina varor.

Passade föresten på att byta Avanna-linnet och de lila tightsen mot den röda fodralklänningen. Valde en storlek större på den, då jag är rädd för att sömmen skulle hamna mitt över bysten annars. Det hade ju inte varit alltför lyckat. Får hoppas på att Small sitter bra.

Nu är det även upp till bevis för Nelly, kommer mina andra pengar tillbaka?
Tar det lång tid? Blir det något krångel? Eller går även det galant?
9
lisa

skit snygg klänning!!!

Anonym

Jag måste fråga.. Jag ska beställa den där jackan från Koola Anna men kan inte bestämma vilken storlek jag ska ta. Jag ligger mellan S och M. Jag är rädd att den ska bli för pösig om jag tar M och får kort om jag tar S.. Hur skulle du göra? Haha

elin

wow:O, mycket fin blogg:)

Denise

Riktigt fin! jag är själv helt såld i min julklänning:)

joanna

Aha det visste jag inte om. Vart kan man köpa dom ?

josefine Andersson

vet du hur man får bort ramen runt bilderna? snälla...

S

Den klänningen är så snyyygg! Såg den på Kenzas blogg för hon har ju något slags samarbete med Nelly.

Tilda

Jättefin ju! Jag blir alldeles avis..!

linda

ladda upp bild på klänningen och dig :D snällasnällasnälla! :)<3