Modeakutens nya header

Nu är modeakutens nya header äntligen klar. Vi fick lov att släppa det där riktigt somriga med sol och bad och satsade på söta klänningar och ljusare färger istället. Här nedan ser ni den gamla headern jag gjorde till modeakuten och även den nya.

Gamla


Nya


Klicka här för att komma till modeakuten.
10
G I L R A E N

Najs. :)

Linn

Riktigt fin :) Det gjorde du bra :D

Mari

Den va fin :) du kanske borde ta dig an bloggen också så den få den här sommar touchen :P

angelica

Tycker faktiskt de har riktigt snygga kläder där, och jag brukar gå runt och hata tjejkläder, men när jag kollar runt där så är jag riktigt road faktiskt.



Tycker de borde finnas som butik, om de nu inte redan gör det, lr iaf en butik där jag bor i Luleå :D

Mari

Ja, modeakutens blogg :P

WE

båda headers ser ju så "billiga" ut och Oprofessionella. Inte för att vara dum, men det ser ut så. Sidansnamn passar inte till dess innehåll, de säljer ju bara kläder som ser väldigt skabbiga och billiga ut. Hoppas att ingen köper dessa och sattsar på riktiga grejer istället.

cattis

Okej

Hur går man till väga för att få en riktig bra design gjord av dig?

Lite mer åt rock hållet och EJ rosa?

Therese Holm

Hejsan! Jag har endast en liten fråga. Det är hur man får den lilla delen i headern att passa ihop precis med menyn, där kategorierna osv står. Jag har försökt fram och tillbaka, men de går inte! Snälla hjälp mig! Tack på förhand!

Kram

Fanny

Såå mycket snyggare!

Thiindra (Sarah)

Snyggt!