Ytterligare presentkort!


När jag kom hem igår, låg det som sagt fler presentkort och väntade på mig.
Här har ni, som önskat - bildbevis.
Läs mer om sidan här.
8
marre

haha okej,ja då är det väl bara att fortsätta försöka då :P

Anonym

klart det är lätt att få poäng så snabbt när man har över 1000 läsare.. :p men de är ju kul för dig ^^

JOSEFINE

roligt :)

mie

känner du igen dig? ;D



http://memie.blogg.se/2008/july/lily.html

Nathalie

Hejsan!

Tänkte bara säga att på min blogg så är jag testperson för en ny sak som företaget Storytel har tagit fram. Nämligen ljudböcker i mobilen, du har 600 böcker att välja på från kändaförfattare, och jag r då testperson för detta 1 månad, men har även möjlighet att låta min vänner (vilka jag nu valde bli alla som känner för det på nätet) testa på det gratis i 1 vecka. Om du känner att du vill testa så gå gärna in http://koohinoora.blogg.se/2008/july/storytel.html och läs mer.



Ha det bra, Nattah

-LH-

Hih:D vill också ha ^^

Linda

Det är jättekul för dig att du får presentkort därifrån, men snälla.. Det börjar bli tjatigt nu, du lägger upp sånna här inlägg flera gånger i veckan!

Anonym

i love