Dagens Linda - Söndag


Tubklänning/Kjol - Gina Tricot 149:-
Tights - Gina Tricot 129:-
Skärp - Ellos (Pris?)
Skor - Scorett 500:- Fått av älskling


Som ni ser har jag mitt älskade skärp även idag och det är nog ett av mina bästa köp någonsin. Jag fullkomligt älskar det. Det är sådär lagom brett och jag har gjort extra hål för att kunna ha i midjan och så kan jag ha det även på höfterna. Skorna är mina favoritskor som jag fick av älskling i veckan - gissa om jag blev glad?

Och så två närbilder då, nästan osminkad idag också - lite mascara på ögonfransarna bara. Som ni kanske ser iom detta och gårdagens "Dagens Linda"-inlägg så har det uppstått en ny kategori. "Dagens Linda" heter den, fiffigt nog. Är det något ni vill fortsätta följa, eller skall jag lägga ned det direkt? ; )
33
Wysteriia

snygging :D

Karin

Roligt att du börjat med dagens outfit.

Linda

snyggast o va neutral!

Apsnygga skor!!!

Camilla

fint. :)

Elin

Fortsätt med de :)

j

snygg outfit :)

Lis

Gillade dina skor, supersnygga. =) /lis

G I L R A E N

Njas. :)

Alexandra [lolabrin]

väldigt fint :D

rebecca

fint

Elin [ n e v n a r i e n ]

149:- kostar kjolen/tubklänningen.. har jag för mig... heh.. har en likadan :)

SANNA.K

fortsätt! :D snyggt!

AKP

Vackra Vackra människa!!

Gabriella

Jag har kört "Dagens Babbi" bilder länge så givetvis tycker jag det är en bra ide :)

Nina

SNYGGAST I STAN!!

Josefine Lundqvist

SKitkul att du har en ny kategori! Klart du ska ha kvar den :D

Senija

SKIT SNYGGA SKOR!!!!!!!

Anonym

Klart du ska ha kvar kategorin Linda :)

Fellaaan ;)

Jodu, ha kvar kategorin., snygg outfit.

Madde

Tjusigt! Fortsätt såklart! ;)

Alisa

Totally lovely!:) And loooooooove the shoes!

Kristoffer

Nice!



Speciellt håret... Saknar mitt silvriga :(

Michaela

Hallå Linda! :)

Jag har en fråga ang. rak(platt?) permanenta sitt hår. Sliter det mycket och är det värt det? Kan man få tillbaka sitt naturliga hår?



För jag har väldigt tjock, lockigt och fluffigt hår och jag orkar verkligen inte stå och platta det jämt, då det tar omkring 30-45 min för mig när det dessutom fluffar upp sig såfort fukt kommer inärheten. Tacksam för svar! :)



Kram,

Michaela

Michaela

Jag hittade svar till det mesta jag behövde veta, dock hittade jag inte svaret till frågan om man kunde få tillbaka sitt naturliga hår efter en rakpermanentaion?



Och nu när jag ändå är igång med frågor så har jag precis kollat på din videor om löshår, där sa du att du skulle visa med clips också jag hittade inget? Jag kanske bara missade det? ^^ Om du inte har något om clips (om du har kanske du kan länka?) skulle jag vara jätte tacksam om du berättade lite om det för jag funderar på att köpa clips. Tack på förhand! :)

Michaela

Så det finns inget annat sätt än att låta det växa ut? ^^



Förlåt för att jag bombar dig med massa frågor. Eheh..

Michaela

Okej, och tack så mycket för svaren! :D



förresten, du har inte lust att skriva om clips i bloggen någon gång? (A) .. om du inte redan har det vill säga. (som jag har missat isf.. hehe)



Tack än en gång! :)

Catrin

oj det var snyggt! Fortsätt så!

Veronica

Dom där skorna är så söta :) Såg dom på rea idag! 300:-

Skönt att ni också fått härligt väder idag! Sånt blir man ju inte direkt bortskämd med nu för tiden :/

mmartinis

snyggt!

Fia

Gud vilka söta skor=)

Caroline

Gillar dina skor... Så snygga!!

jennifer

Dina skor är skitfina :D

[ M a k e u p Y o u r M i n d E c o M a g a z i n e ]

Vilka fina skor! :)