Min shopping


Mina presentkort jag fått från Gratisbio byttes idag mot detta;


Ljusgula tygskor: 199:-
Vita och rosa tygskor: 149:-/st
Fick dock de rosa på köpet och betalade summan som presentkortet(200:-) inte räckte till.


Crocker-skjorta från JC: 499:- (varav jag hade 200 i presentkort)
13
Johanna

Dom gula skorna var hur fina som helst!! :)

Alisa

Superfint:) ha oxå tygskor från skopunkten fast mian är svarta med vita snören!:)

Matilda

jag vill så desperat ha den :) så du vore en ÄNGEL ifall du gjorde det för mig!

Matilda

snygga skor och skjorta btw =D

Linda

snyggt!

M a r i a

är lite sugen på dom rosa tygskorna :P jag har ju redan vita

kidabouche.blogg.se

MOHHAHA, vad roligt ! :D

Josefine Lundqvist

Gud så sött. Kände att de gula tygskorna är såå du :D

Nina

Vart kommer skorna från? Sjukt snygga!!

Nina

Haha, oj såg nu att de va från sko punkten ;)

JOSEFINE

fint :D

Helena

kalasbra precis som din blogg :)

Lauritsjasmine

Nice site, cool background. toni.