Grattis Sara!

5
Emma

Grattis till henne :)

Sara

Men =D men gud, åhhhhhhh... Du är såå underbar, du gjorde precis min dag, min vecka och månad =D tack tack tack.. Miljoner kramar

Sara

Fick du min adress och det som jag mailade dig?? =))

Carolina

tråkigt att jag ej hittat till din blogg tidigare.har sedan maj -05 levt utantunntarm (dvs. inte kunnat varken äta eller dricka. Ligger nu på sahlgrenska och har genomgått 2 styckna tunntarmstransplantationer, och väntar nu på att bli så pass frisk och stark för att genomgå en3:e transplantation, en multiorganstransplantation denna ggn.



Skulle verkligen behövt en vakande och beskyddande ängel.

Men jag får hålla utkik, du kanske lottar ut fler? :p

bra blogg föressten! ta hand om dig.

Josh Holloway

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.