Tävling - vinn fina trosor - AVSLUTAD!


Kommentera detta inlägg med önskad storlek på trosorna samt mailadress/blogg.
Du dår GÄRNA länka tävlingen i din blogg (om du har någon) och även låna bilden.

AVSLUTAS: onsdag 14/5

Sponsrad av: evasunderklader.se
99
Maria

Jag ger det ett försök :)

Anna

Åh vilka fina :D Skulle helst vilja ha storlek M.

Michaela [Dorthonion]

Jag är gärna med och tävlar om dessa übersnygga trosor.



Hmm, small eller strl 36.



Alldeles strax ligger en notis om det i min blogg, lånade även bilden!



Kram

Saga

Storlek 38... tror att det matchar medium ^^

Linda

Testar o ser om turen är på min sida.

S eller 36 beroende på vad det är för storlekar.

jennie

Jag är med och tävlar om dessa underbart söta trosorna :)

Stl. L för säkerhetsskull.

emma

finns där L

så är jag med o tävlar

riktigt fina

o jag e stort behov av nya trosor

så hopppas!!

Jessica

Åh vilka fina. Tävlar gärna om dem i storlek Large

Ina

Åh, dom var riktigt fina :) Om jag vinner vill jag ha ett par i X-Small eller Small!

Daniela

Jag testar gärna att vara med i denna tävling, ursöta trosor ju!



38 eller Medium skulle nog sitta fint :)

M a r i a

Oj sorry.. jag skulle ge det ett försök men glömde skriva storlek :/ Klumpigt av mig!

Jag försöker igen i storlek: S

Lindaa

Jg vill gärna ha dom! Va speciella dom var =)

tihih stl xs då: )

Jennica

Kom igen nu Linda.. Posta dessa underbara trosor till Göteborg nu =)



Kraaaam jennica



M tack =) puss o kram..



love din blogg!!

elin

xsmall :)

Sandra

Vad sööta :) Storlek 38 skulle jag önska ;)

Lina

Fiiina trosor (: Skulle vela ha storlek S / 36

Jenni

De var söta! Jag skulle vilja ha ett par i storlek 36 (eller small).

Lånade bilden och skrev en rad om det på min blogg. :)

http://mielekki.blogg.se/2008/may/bra-dag.html

Må så gott!

Ilona

Jag skulle jättegärna vilja vinna dom! Känns som att man uppdaterar sina underkläder mindre än vad man skulle vilja! Storlek M :)

Jenny

Jag skulle verkligen behöva ett par i storlek M :>

Tessah

mail:tessishere@hotmail.com



Jag vill vara med i tävlingen :)



har stl 36 eller SMALL.



Trevlig blogg du har föresten. !

kristin

Small eller 36

Melvin

Jag vill ha, dom var jättesöta !

har typ storlek 34 eller XS

Cornelia

Gud så fina :)

Jag har 36 / S

Mejl: nellan88@hotmail.com



kram!

Sandra

Åh, va fina!



Skulle sitta fint på mig med storlek 36 eller Small!

Gabriella

skulle passa kanon till min nya vita bh som det inte fanns några trosor till.. grymt snygga !!

så jag passar på och ser om turen är på min sida ;) strl S eller 36/38 .



ha en toppen dag !

Carola L

Skulle vilja ha L (och har länkat i bloggen)

Nina

En chans kan man alltid ge det:) L-XL skulle jag vilja ha ifall jag har turen.

Angelica

Urläckra verkligen! har precis börjat läsa din blogg och gillar den starkt!



Storlek M eller 36/38.



Hoppas du får en super dag :)



PS: Snodde bilden :D

Jessica

Om jag vann skulle jag behöva stl L



http://vagavinn.blogg.se/2008/may/vinn-fina-trosor.html#comment

Susanne

Storlek L om turen är på min sida.

Rebecca

I'm in, såklart ;D

Marie , Williams Mamma!

en sleten mamma vill vinna , har nog storlek 38 :)

Theodora

Vilka godingar. (: Den minsta storleken (x-small/small) skulle jag önska. (:

Sofia

Vilka fina, måste ge dem en chans :) Storlek L

Tuva

Vad fina!!

Jag hoppas på ett par i medium, eller storlek 38

Johanna

Ohh, me would like a lot!

Ett par extra trosor tackar man ju aldrig nej till, man känner sig alltid som en riktig snyggve, om man vet att man har snygga underkläder :)

Strl S, please! ;)

Incka

Åh, vad fina! Storlek 38 eller medium :)

zalina

jag vill va me :) strl. s :)

annis

Gud så snygga!



storlek L tack!



akolan90@hotmail.com

lavinia

skulle gärna vilja ha storlek m , titta in i bloggen, har skrivit om dem

My

strl 38 :)

Jenny

fina :D

strl M eller 38

Elin

Vilka snygga!

Jag är gärna med och tävlar om dessa!

Strl 36/S :)

Mie

åh, va fina :) jag är med , storlek L

Rebecca

Ett par sådana söta trosor får du hemskt gärna posta ner till skåne-land. Gärna i strl L.

Kram

Magdalena

Fina fina. i give it a shot=) storlek medium

Magdalena

fina fina=) i give it a shot! storlek medium=)

Nathalie

Va fina :D Storlek M tror jag passar :)

Emma

Hejsan :) Riktigt fina trosor.. :) Jag är såklart med att tävlar :) Skulle vilja ha ett par i storlek M



Jag länkar även bilden & din blogg i ett inlägg :) Så det är bara att du går in & kikar :)



Min mejl är: jagheteremmaangelica@hotmail.com

mikaela

Åh ett par nya trosor kan man inte tacka nej till :)

storlek S

Lilltjejen

Klart man vill vara med & tävla! Storlek M!

Ha en bra dag!

amanda

snygga :D storlek: S/36!

Sandra

Sjukt söta ju :D storlek S eller 36 ;D

Linnéa

Helt underbara, jätte sött med dom små rosetterna på sidan. Verkligen min smak, jag svävar på rosa fluffiga moln. Jag vill helst ha den minsta storleken som går?

Emilia

Jag vill gärna vara med och tävla.

Storkel S eller 36 :)

Debbie

Jag vill ha de här snygga trosorna! Stl 36 eller small skulle nog passa mig:D I hope i win!

LindaMarie

fina trosor vill man alltid ha. storlek S blir bra!

=)

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Försöker även på denna tävling, vill gärna ha storlek L (XL om det finns)



min mail: info@annakarlsson.se

Sofie

http://tavlingsdax.blogg.se/2008/may/tavling-vinn-trosor.html



Är med och testar lyckan. stl s eller 34/36

Sanna

Oh i need those.

Storlek S eller 36 skulle vart prefect.

> sannaniten@hotmail.com

Ulrika Jansson

Jag är gärna med och tävlar :)



http://ulllrica.blogg.se/1210183286tvling.html



Storlek 38/40, M



ulllrica@hotmail.com

Caroline

Oh tjusiga!

Vill gärna ha storlek 34, xsmall. :)

Linda

Jag är gärna med o S passar mig bra, underbara trosor verkligen!

evelina

Jag vill också ha! :) Skitsnygga och sexiga! Om det blir jag så skulle S/36 passa fint :)

Wictoria

Jag skulle vilja ha storlek Small på mina.



Wictoriia.blogg.se

JULIA

sjukt söta! storlek 36 har jag om turen skulle falla på mig :)

jennifer

Jag är med!, galeet söta!, jag vill vinna strl, small eller 34 :)

Anna

Sjukt söta trosor! Jag skulle vilja ha dem i storlek medium :)

Anna

snygga! skulle bli väldigt glad för en stl Medium :)

Sandra Nordin

Jag är med! Storlek XS. Mail: sandranordin-@hotmail.com och Blogg: samdra.blogg.se

Frida

frida

Skit snygga

storlek S



violinskate@hotmail.com

Charlotta

Ååå så söta! :) Jag vill ha storlek XS. Ha en bra dag!

Tessah

Å jag vill också vara med i tävlingen :)

Anna

Fina, jag är med! :-)

(storlek S)

emma

jag är med och storlek XS blir alldeles utmärkt ;)

Susanna

Jag vill gärna ha ett par i strl M. Underbart söta och romantiska. Perfekt för att överaska sambon ;)

Linn

strl. 36(S)

Mia

Hej, jag är gärna med o tävlar. L eller XL om det finns. Jag har även tipsat om tävlingen på min blogg!

Jessie

Ett par trosor i strl S hade varit kalas :)

Anonym

ett par i stl M / 38 hade varit perfekt. ;)

alisa

söta trosor =D ett par i stl S hade vart bra =D

Rävöra

det här tänker jag definitivt försöka på :) storlek small :)



http://midnattsbarn.blogg.se/1210369499statrosor.html

Erika

jag är med:) st 38.

Joyzan

Värt att chansa, jag skulle vilja ha M om jag vinner

Martina

Jag vill vara med :)storlek S om jag skulle vinna :)

Natalie

Ingen kan ha för många trosor inte, skulle vara kalas!



natalieakyol@windowslive.com

Helle

Dom var ju väldigt söta.

Storlek S skulle sitta bra.

Jag gillar "evas underkläder".

ha det bra! :)

ahlin'

Jag vill vara med. Storlek S om jag skulle vinna. :)

Ammie

Jag vill vara med.



Storlek: Small

Sandra

Kul med tävlingg, självklart är jag med! Strl 38 hade nog varit kanon!

Kay Tee

Önskar det som födelsedagspresent ? (A)

strl 34 isf ! =D

Ha en bra dag =)

Helena

Ett par trosor i storlek 34/small tack! :D

Maria

Medium - emmamariachristina.blogg.se

hereismaria@hotmail.com

Erica

Jag är med och tävlar :D Stl. L

Carro

Hej!

Jag är jättegärna med och tävlar.



Jag har strl. 36 på trosor :)



MVH

Caroline

Eriqa

Å vad fina trosor. Ett par sånna vill man ju absolut vinna. Om jag mot all förmodan vinner vil jag ha dem i storlek 36.

Linn

Skulle inte vara helt fel att få vinna så fina underkläder nu när hla jag har fått en liten make-over^^ Blond och nytatuerad och känner att det vore trevligt med fina underkläder att överaska pojkvännen med:)

Om jag nu skulle ha tur nog att vinna så passar storlek S lr 34 beroende på vilken sorts storlekar:)

Natalie

Roligt med tävlingat, jag är med :)

strl 36/small





natalieakyol@windowslive.com