Tävling Voodoll - Angel - AVSLUTAD!



Rättelse: Berätta i en kommentar till detta inlägg varför just DU behöver en ANGEL

Avslutas: 8 Maj


AVSLUTAD!
45
S Ä Ä N D I E.

Jag tycker att Health Girl-Angels egenskaper passar in på mig. Jag tänker & gör ungefär som henne. Bryr mig mcyket om andra människor. Det vore roligt om jag vann en sådan här voodoll som förstärker de egenskaper som jag redan har :) Man kan alltid bli lite bättre ;)



Kramar!

S Ä Ä N D I E.

Jag tycker att Health Girl-Angels egenskaper passar in på mig. Jag tänker & gör ungefär som henne. Bryr mig mcyket om andra människor. Det vore roligt om jag vann en sådan här voodoll som förstärker de egenskaper som jag redan har :) Man kan alltid bli lite bättre ;)



Kramar!

Michaela [Dorthonion]

Jag skulle behöva en 'Angel' nu när mina dagar varit tuffa en längre tid, och jag behöver hjälp att ta mig mot ljusare tider.



Det har gått så långt att jag söker nya jobb trots att jag trivs sååå bra med det jag har. En 'Angel' skulle kunna hjälpa mig se lite ljusare stunder när jag är deprimerad, vilket skett oftare och oftare nu senaste månaderna.



Jag trodde livet skulle ta slut när mitt ex lämnade mig för dryga 9 månader sen, men det vände, men nu är det jobbigt igen! Med honom och jobb..



Så 'Angel' save me...

Anonym

För ungefär ett år sedan började jag med antidepressiva eftersom jag var deprimerad. Jag tar fortfarande tabletterna och besöker min psykolog en gång i veckan för att förhoppningsvis tillfriska en dag. Jag är bara 17år idag och ändå har jag varit med om så mycket ont i livet. För varje dag som går så får jag kämpa mig igenom dagen med en mask som låtsas att allting är bra.



Det är inte roligt alls men du ska veta att jag skulle inte göra om något av detta, det har fått mig att bli till den person jag är idag. I framtiden vill jag hjälpa folk som har det svårt, vägleda dom, skydda dom från allt ont, bara finnas där för dom.



Just därför tycker jag att jag förtjänar en Angel, jag behöver all hjälp jag kan få för att tillfriskna och därmed hjälpa folk som har det svårt.

m i c h i s

Varför vill jag ha en Angel?

För tillfället har jag det lite krisigt i stort sätt allting. Familj, vänner, kärlek, you name it. Därför känner jag behöver någon som tar kloka beslut och som hjälper mig att gå i rätt riktning. Angel skulle framför allt kunna hjälpa mig med något som jag dessvärre inte kommer ta upp här.



Men i stora drag så skulle Angel kunna hjälpa mig igenom alla val jag ställs för och hjälpa mig att ta rätt och kloka beslut. Kanske förhoppningsvis även kan hjälpa mig till ett bättre självförtroende och självsäkerhet.



Det var nog allt jag hade att säga. Hm, känner att det kommer bli svårt att sticka ut från mängden, men att försöka är ju inte förbjudet.



Tack för mig! :)

Anna

det där lät som mig också ;)



nu har jag redan fått en liten doll, men jag kom att tänka på mamma som fyller år efter helgen. Hon är redan en mycket klok människa som ställer upp och stressar för allt och alla, däremot har hon inte haft det där beskyddet med sig. Hon hade haft så kämpigt så hon började gråta inför gästerna på min mormors födelsedagsfest och jag tyckte så synd om henne, det vek sig i hjärtat faktiskt - jag skulle vilja ge henne en liten Angel på födelsedagen som kan beskydda henne mot det onda men också vägleda henne till det som hon faktiskt är bra på, att stötta andra människor.



Annars hade jag lika väl kunnat ge den till mormor och morfar som nästan sätter eld på sitt eget hus pga alzeimers och försämrad syn, även dom skulle behöva det skyddet. Men jag tror att mamma ska få den äran i så fall eftersom hon fyller år och mormor redan fått fint igår på sin dag, jag tycker mamma förtjänar ett möte med Angel.





Erika

Angel skulle passa jäkligt bra in i mitt liv just nu. Med henne med mej skulle nog allt gå så mycket bättre, för just nu känns det som att jag inte ritkigt vet vad som ska bli av mej. I och med att jag ska välja gymnasium nu till hösten så kanske Angel skulle kunna vägleda mej genom allt som komma skall. Du kanske kommer ihåg själv hur det var första tiden på gymnasiet ;D



So little angel, use your wings and come with me (:

My

för att dem är så otrloigt söta såklart!



Tävla om LdB produkter på min blogg! Allt du behöver göra är att skriva en kommentar!

Tyra

Angel tycker om att hjälpa andra och är omtänksam,så är jag med kanske lite för mycket ibland.

Men skulle jag ha henne skulle jag ha lite hjälp med att vara omtänksam och hjälpa andra i den grad att jag även kan hjälpa mig själv.

Eftersom jag själv har lite problem här och var, normala vanliga problem som vilken annan tonåring har gömmer jag mina problem bakom andras ist för att ta i tur med mina påengång.

jag tror att allting i mitt liv skulle bli lite lättare om jag hade angel som stöd.

en som kunde vägleda mig i det mesta, som en liten ängel :).



Sedan tror jag att vi skulle ha grymt skoj eftersom vi är så lika i våra egenskaper.



Men hon skulle kunna hjälpa mig grymt mycket !

Sara

Åhhhh, skulle vilja ha henne så hon kan vaka över min och min pojkvän, vi har under mindre än ett år förlorat en pappa/svärfar och en bästa vän =*( De vakar över oss de vet jag och jag tror att alla har en liten egen skyddsängel som vakar över oss och puttar oss i rätt riktning. Men just nu tror jag min och babys änglar har tagit semester =( hon skulle vara en bra och söt liten stand in tills de kommer tillbaka och skyddar oss och våra familjer igen..

Sandra

Tänker inte hitta på något, utan jag säger bara att jag skulle ge den till min syster. För hon är underbar och vill att en ängel ska vaka över henne. :)

rebecca

Jag skulle behöva en liten ängel, en vägledare och beskyddare till min kära mamma som fått stått ut med en hel del på den senaste tiden. Hon har bara problem på jobbet, hennes bästa vän sedan tjugo år tillbaka har svikit henne totalt, hon är sjuk, ekonomin är i botten och hon skulle behöva en liten vägledare som gav henne tur och att hon vet att jag tänker på henne. mvh Rebecca

Jessica

Efter ett jätte kämpigt liv av dödsfall o sjukdommar o mobbning, har jag äntligen börjat se lite ljusare på tillvaron. Jag skulle verkligen behöva en Angel som hjälper mig genom livet. Du kan läsa lite om vad jag har gått igenom på min blogg i inlägget "mitt liv väldigt kortfattat men mycket text"

Saga

Jag vill ge den till min bästa vän, vars mamma är väldigt sjuk och opereras ganska ofta. Hon är rädd för att hennes mamma ska dö och jag vill ge henne en angel som hon sen kan dela med sin mamma för att ge skydd och kärlek. Min bästis gråter ofta i min famn och jag vill skydda dom med hela mitt liv. Får jag inte denna angel måste jag kämpa själv för att vara deras angel :)

Ilona

Skulle vilja vinna den till min sambos syster som fyller 18 snart. Vet inte riktigt vad man ska ge henne i present men den där hade varit perfekt! Hon skulle nog bli överlycklig över en liten vägledare och skyddsängel i miniform! :) Hoppas på det bästa!

Daniela

En vägledare skulle sitta jäkligt bra just nu, och i denna underbart gulliga form så vill jag bara ha en ännu mer.

Ja vad kan jag skriva egentligen? Kan ju inte/och vill inte gå in på varför jag behöver en vägledare. Vill inte öppna upp hela mitt liv för att vinna denna lilla ängel. Mitt liv går inte som jag vill helt enkelt, och kanske med dennes hjälp går det bättre? Kärlek, jobb vardagliga ting, everything is hard.

Jag kan bara skriva som det är "Jag behöver en vägledare i livet"



Kram.

Rebecca

I flera år har mina vänner alltid kommit med alla problem till mig och jag har alltid hjälp dom, stöttat och gett råd. Jag gör alltid allt jag kan för mina vänner och ställer alltid upp för alla.

I höstas fick jag magkatarr av det här och den har vägrat att lägga sig för jag fortsätter att ta hand om alla andra, därför skulle det vara skönt att ha någon som tar hand om mig och påminner min om att jag också behöver någon som stöttar mig.

Gabriella

hej.

jag skulle verkligen behöva en liten skyddsängel.. jag hade körtelfeber för några år sedan och det bröt ner hela mitt imunförsvar och min hälsa kollapsade., tätt efter det krossade jag knäskålen.. så på kort tid fick jag gå från aktiv tävlingsmänniska med god hälsa till noll, och börja om helt från början.. nu har det gått tre år sedan körtel febern och två sedan knät och jag får än i dag kämpa med hälsan och de följdsjukdomar som körtelfebern har gett mig varje dag och knät är inte vad det en gång var och jag har fortfarande inte kommit tillbaka i form., så jag skulle verkligen behöva en push och en skyddsängel !

Gabriella

Linnéa

Jag har haft anorexia sedan jag var 9 år till 17 år och levt med en kille som misshandlade mig psykiskt och fysiskt. Jag skulle behöva angel så hon ser till att jag inte har lika mycket otur och får det liv jag förtjänar. Sköt om dig!

emma

Jag skulle verkligen behöve en Angel som kan vägleda mig. När jag var yngre hade jag lätt för att kämpa och hade tron mer på mig själv att klara av fler saker. Jag var också en mycket dålig förlorare. När jag växte upp lärde jag mig att hantera ilskan som kom då jag förlorade eller blev arg, men samtidigt försvann också min "fighting spirit". Det känns som om mycket hänger på en liten tråd just nu och bara en liten knuff kan göra att jag trillar av. För några dagar sen bestämde jag mig (som så många andra gånger, men då inte lyckats så bra) att jag ska hitta den där känslan att jag klarar allt. Den här gången hoppas jag på att jag ska lyckas. Så snälla Angel, bli min!

Sandra

Jag vill inte ha denna själv utan jag vill vinna den till min lillasyster. Anledningen till detta är att hon haft en lång och svår tid i skolan, lärarna fullkomligt skiter i henne. Hon får ingen hjälp av dom alls, hon har svårt för engelska men dom tycker nej det klarar hon. Men hon behöver hjälp med det, läararna trycker ner henne så hon mår dåligt. Ska det få hända en 12 årig tjej? Nu ska hon tack och lov börja i en ny skola till hösten, då tänkte jag att hon behöver hjälp att klara av den skolan. Hennes självförtroende är inte på topp och denna lilla Angel skulle kanske kunna hjälpa henne? Dessutom är den rosa och hon är galen i rosa;)

Kickan

Jag skulle behöva en liten ängel, en ängel som ser till att jag mår bra. En liten ängel som jag kan ta med överallt. En liten ängel att älskas av.

Nina

Jag skulle behöven just en Angel för att jag har haft det jobbigt i grundskolan. Kom sedan till mitt nuvarande gymnasium och mår hur bra som hellst.



Dock tar jag studenten nu och ska börja på ett nytt jobb där jag inte känner någon. Kommer behöva henne för att kunna känna mig stark utan alla mina vänner och framför allt min pojkvän som jag nu bor ihop med, men som jag kommer behöva leva utan i ett år :(

Sandra

Jag skulle gärna vilja vinna Angel o ge den till min dotter som är snart 8 månader. Ha den vid hennes säng o vagn så hon har en lite ängel som vakar över henne ..när inte hennes mamma gör de så klart;)

louise

jag går 1an på gymnasie. Går grundskolematte och har nationella i matte om två veckor. De finns inge mer ja vill just nu än att klara av matten, så de skulle vara perfekt o ha med sig den lilla tösen in och ge mig lycka ! <3

Jessica

Oj vad alla har skrivit bra :P Nästan ingen idé att försöka. Men jag kan ju prova.



Angel vill alltså vägleda folk till ett bättre liv. Det är kanske det jag behöver. Har ju efter att min hund dog börjat röka och äta väldigt ohälsosamt. Och det skulle vara bra om jag kom ur det och få bättre vanor. Och att lilla Angel är odödlig är ju helt perfekt, för då kan hon ju följa mig i hela mitt liv, och sen kan hon vandra vidare till the next generation :) haha.

Frida <3

jag skulle så gärna vilja ha en Angel. en som alltid finns där, som alltid hjälper. en som inte klagar på allt jag gör, eller klankar ner på mig!

jag e så osäker på mig själv nu, ska börja gymnasiet i höst och jag håller på och stressa ihjäl över alla betyg jag måste höja. sen så e det lite konstigt att börja nånstans utan mina vänner. helt ensam, tvungen att visa mig för att få några vänner så jag kan överleva de kommande tre åren. då skulle angel kunna finnas där, ge mig styrkan och vägleda mig på rätt väg. skulle kännas tryggt, och jag kanske skulle kunna orka visa mig ute i bikini i sommar.

hare bra, din blogg är bäst!!

Anonym

Angel tycks hjälpa folk & leda dem till rätt väg. Jag skulle behöva hjälp med gymnasiet nu till hösten, så fort jag tänker på det får jag på fullt allvar panik.



Angel, help me.

christina

Jag är lycklig och glad,har de mesta jag behöver, underbara vänner. Detta tack vare min bästa vän som hjälpt mig genom livet, så denna "angel" vill jag ge till henne så hon kan fortsätta vägleda sina nära och kära, och bebisen i magen....

Marica Rödebäck

Jag skulle vilja vinna en Angel för att kunna ge den till min bästa vän, Emma.

För att hon ställer upp för mig, finns alltid där och är världens bästa vän!



Och för att hon skall orka med tre busungar nu när allt blivit som det blivit och för att hon klart är värd det.

kidabouche.blogg.se

jag skulle behöva denna angel eftersom att det snart gått ett år sedan jag och min familj bara gått i motvind. som gräddet på moset får jag vara klippan som mina vänner håller sig i när det är jobbigt för dem.



Katarina

När jag var yngre gick jag igenom väldigt mkt som gjorde mig psykiskt dålig och jag åt antideppresiv medicin i nästan 6 år. Jag lyckades jobba upp mitt liv & mitt självförtroende med hjälp av mina närståendes stöd och en hel del vilja. Men nu det senaste halvåret så har jag börjat mått psykiskt dåligt igen, det började i höstas när jag fick bihåleinflamation på bihåleinflamation och missade sjukt mkt i skolan! Jag är än idag dålig utav det och har fått remisser till diverse ställen för att reda ut om det kan vara något annat. Så det finns många tankar i huvudet på mig. Vad vill jag göra i livet? Ska jag försöka få ett ordentligt jobb ist för timvikare? Ska jag ta upp studierna igen? Vad vill jag studera till? När ska huvudvärken & trycket släppa? osv.



Nu låter det som jag är en väldigt negativ person men jag försöker hålla skenet uppe fast vissa dagar går det bara inte, och för övrigt är jag en riktigt glad & trevlig tjej som har gått lite vilse :)

Carola L

För att livet inte alltid går som man tänkt och ibland är det jobbigt att leva - därför skulle jag behöva en ängel som såg till mig



Länkat i bloggen har jag också gjort!

Jenny

skulle vara bra att ha en skyddängel :) ska börja i en ny klass efter sommaren där jag inte känner nån, skulle kännas tryggt att ha en liten ängel som skyddar mig fårn allt ont då ;)

Emilia

Vem behöver inte någon som vakar över en, när vårt samhälle ser ut som det gör idag?

Linnéa

Varför jag borde få en Angel? Det finns många anledningar, främst för att jag har en väldigt svår tid just nu, och jag har genomgått den länge. Jag har vara deppad och helt slut på livet något år nu, endast 11 år och redan går allting neråt. JAg tycker jag förtjänar en Angel, för att kunna orka kämpa vidare, och hjälpa andra att komma upp ur det mörka träsket. Vägledning är precis vad jag behöver, hur ska man vara?, vilket håll ska man gå?, hur ska man se ut?. En liten omtänksam kompis vore helt underbart att få, men tanke på att jag inte har någon.

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag behöver en Angel för att hitta rätt i arbetslivet, tror den kan hjälpa mig :-)

Ida

Jag skulle behöva någons om ser till mig och som tar hand om mig lite... jag har just bytt jobb från ett skit jobb till ett annat.. jag blir (indirekt)utfryst av kollegorna och har lust att gråta när jag kommit dit.. söker jobb men hittar inget/ingen som vill ha mig... skulle va skönt med någon som kunde vaka över mig och skänka mig lite styrka!

Sandra Nordin

Jag har länge velat ha just Angel.. Skulle behöva någon som skyddar mig från problem. Verkar nämligen ha en dragningskraft till sånt..

Maria

Jag har fått diagnosen M.S . Det är en neurologisk sjukdom vilket gör att jag har fått svårt att gå bland annat ! Jag tycker mycket om änglar och har gjort det länge men att ha en liten Health Girl-Angel vore underbart , en liten ängel som kan ge tröst i svåra stunder för det har jag garanterat ibland , att ha en kronisk sjukdom ÄR kämpigt i bland men oftast så försöker man ju att hålla humöret uppe . Kram på dig

Mari

Jag tycker att angels egenskaper passa in på mig. Jag vill försöka skydda mina nära & kära från allt ont i världen och försöker alltid finnas till hands om det är något problem, jag vill att alla ska vara friska och lyckliga för då blir jag också lycklig.Så jag tänker inte på mitt eget bästa hela tiden även om jag borde börja göra det nu. Jag skulle vilja vinna angel för att jag behöver vägledning nu, vet inte vad jag vill göra i framtiden och det skapar lite pirripirr eftersom alla andra har säkrat sina kort om man uttrycker det så. Jag då? Jag vet inte och har aldrig vetat det heller :S Skulle behöva en liten angel som samtidigt skyddar mig.

branka

JAg har länge haft problem med självmordstankar och olika ätstörningar, och även haft problem i kärlekslivet och så. Jag har försökt att inte visa detta för andra, för att inte påverka dem, och har alltid försökt hjälpa andra när dem har det svårt, så nu behöver jag någon som kan hjälpa mig. Därför skulle jag bli väldigt glad om jag vann Helath Girl, som kan hjälpa mig att må bra igen.

angelique

Jag känner själv att jag alltid försöker vara så snäll som möjligt, tyvärr så säger jag nog inte så mycket som jag känner att ja behöver ha ut ur mig ibland heller. Jag skulle nog kunna säga att ja e mina vänners "Angel.doll", men känner att jag också skulle behöva något o hålla vid också, kanske skulle det sitta jätte fint med en vodoodocka.



/ Angelique.

från franskan som betyder; "ängla lik"

sofia

efersom de flesta verkar vilja ge bort den till någon i sin närhet så verkar jag kanske rätt självisk när jag skulle behöva den själv.

har under över ett års tid mått väldigt dåligt. tog slut med min pojkvän som jag varit tillsammans med i tre års tid. efter detta sårade han mig otroligt, genom att gå vidrae efter mindre än en vecka. vi är nu väldigt tajta vänner. vilket är otorligt jobbigt eftersom mina känslor fortfarande är otroligt starka.

för snart två års tid började jag gymnasiet i en ny stad. jag har otroligt lång adagar och har glidit ifårn nästan alla mina vänner. dom ringer mig när dom inte har någonstans att festa. jag blir aldrig bjuden. detta har tagit otroligt hårt på mig. jag har gått hos kurator under en längre tid och har under vissa perioder varit nära att få äta tabletter mot depresioner. jag har gjort otroligt mycket dumma saker under de senaste året.

just nu känner jag att jag int eorkar må dåligt mer. jag har ingen kraft att bry mig om mina studier, och jag bryr mig inte särklit mycket heller. jag har aldrg varit så innan. jag har verkligen skött mig i skolan och haft väldigt höga krav på mig själv. viljan har fösvunnit. jag måste få tillbaka den innan jag har kastat iväg alldeles för mycket tid. ett år är mycket nog, hjälp mig att inte slänga iväg mer.

Felixanne

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.