Tiden går så fort.


Jag fattar inte att tiden kan gå så snabbt!

Snart ett år sedan jag tog studenten.
Snart två år sedan Jimmy tog studenten.
Snart två år sedan vi blev tillsammans.

Bilderna ovan är tagna på min student.
16
Janni

Jättefina bilder!

Jessica

Ja, tiden går ruggigt fort tycker jag med. Har redan gått 2 år sen min mamma gick bort. Känns som hon levde förra veckan.

Va fin du var på korten :)( Som alltid :P)

Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha ja snart ett år sedan jag tog studenten och snart två år sedan jag och erik blev tillsammans ^^

fanny

håller med allting går så fort! men fina bilder :)

Rebecca

Haha söta vovvsingen fick vara med på ett kort :D

Fina bilder!

ISABELLphe

ja, ett år sen för mig med :) vad tider går fort, men det känns ändå så långt borta. vad gick du för program?

Anna

4 år sedan, blir skäckslagen av att bara tänka på det :/

Wysteriia

Jag tror att hon är lutad mot något..men det är så snyggt gjort:)

Anna

Haha, jag söt ? Nej nej, det får väll vara du som är i så fall :) Jag har aldrig varit med om någon som blir så glad för en kommentar :D

Angelica

5 år sen om ett år :S

Johanna

Håller med, tiden går då fruktansvärt snabbt. Snart ett år sedan jag flyttade hemifrån :P Söt studetmössa till lilla vovvsingen förresten :D

sannaa

Gud vilka söta bilder! Och vad roligt det ser ut! Bilderna får mig att längta ännu mer till min egen, om två år, haha!

Lisa

aw söt! =) i know, känns som tiden bara flyger förbi :S

elin

Det är snart 2 år sen jag tog studenten.. Herregud nu börjar man bli gammal. Efter lär det ju bara gå utför:P



Jättefina bilder.. som alltid.. Å sååå söta småflickor!

Marika

du gick inte frisör i Karlstad väl? va där flera gånger och hälsade på och jag har för mig att jag inte såg någon liten blond tjej? :D

Sara

Studenten var så fantastiskt härlig, lätt den bästa dagen hittils. Åh. Fina bilder, får mig att längta tillbaka också.