"Bloggintriger"... ?

Hej vänner!

Mitt internet är toootaaalt fläng idag, ansluter och avbryter om vartannat. Inte lätt att göra designer så skall ni veta. Inte blogga heller för den delen.. Jag fick mail från MiaJi förut och jag kan berätta att det kommer tävlas ut ett armband, samt även ett annat smycke så småningom(dock är "den andra" inte från MiaJi). Vet inte om de blir för mycket och lägga upp dem idag? Vad tycker ni?

För övrigt så droppade det in en hel del kommentarer för en stund sedan;
"Kissie härmar dig". Ja, jag vet att hon kopierat otroligt mycket ur min blogg de senaste månaderna. Men vad skall jag göra åt det liksom? Hon har skapligt många fler besökare än mig. Jag försöker ta det positivt istället. Det är ju ganska uppenbart att hon läser min blogg - och gillar den, trots att hon "hatar" mig, kallar mig hora, kanin och allt vad det nu är. Smickrande att en av Sveriges största bloggerskor, vill att hennes blogg skall likna min - tycker ni inte? ; ) Men jag håller ändå med henne, min blogg har bättre innehåll *fniss*. Nog sagt om det : )

41
Ninnie.

Kul jul! Undrar om hon kommer fortsätta att härma dig efter detta!:) Spänningen är olidlig! haha

Jasmine

haha jo ta det som en komplimang att hon tar efter dig, det måste ju betyda att den är bra. Själv tycker jag att din blogg är mycket bättre än Kissies, (även om jag precis börjat kolla in den) =)

Alisa -[ Amor Vincit Omnia ]-

Du har helt rätt inställning gumman:D

G I L R A E N

Hon är nog bara avundsjuk. :)

Sara~Candis

Tror inte hon är så populär längre =P hon håller ju på att spåra ur totalt, nej usch =) din blogg kommer alltid vara bäst!

EN TJEJ I STORSTAN

Haha hon är för rolig .. Hon har klagat på dina läppar & tycker dem är för små men nu ska hon förstora sina för att hon tycker de är för små .. Dubbelmoral eller vad säger man !



/ En tjej i storstan

Lisa

Vill du få ett par extra hundra läsare? Dela med dig av ditt bästa raggningstips så kan du bli den som vi länkar genom vår blogg!!

mags

Din header är grymt snygg! Är du fotograff? (du kanske nämnt det, jag är ganska så ny här på din blogg och har inte hunnit kolla igenom alla inläg) skärpan är ju otroligt snyggt gjort!

Jenny Sellsve

Du är bäst, inte konstigt att hon är avis då.xD

Johanna

men skillnaden är att du är myycket bättre än henne, både bloggmässigt och personlighetsmässigt.

ha en bra kväll sötnos :)

SANNA

Jag tycker hon är tragisk och håller på att spåra ur. Hon snor ju saker från folk titt som tätt!

Lisa

hon är verkligen ingen du ska lägga energi på..:) men jag förstår dig, GRYMT IRRITERANDE.



men om man jämför hennes blogg m tex kenzas, stina-lee´s, blondinbellas osv har hon inte alltför många läsare. långt ifrån lika många som kommenterar, o dessutom är hälften av kommentarerna elaka. kör på som du gör nu, läser din blogg every day =)

mags

haha okej, ;P Ruggigt snygg bild ändå!

Hanna

Skönt att du tar det så : )

pelle

Pff! Av det här inlägget att dömma så är du nog en sjuttiotre gånger mognare än Kissie. Överklassfjortis om du frågar mig. Bara att ignorera!

Jessica

Härmat dig med vad?

E

Åååh fläng, det säger min filipstadskompis alltid, fatta aldrig vad hon menade i början :D haha.. Kissie sucks, by the way.. Puss

linda

haha ja, nog är det en komplimang alltid:)

Alice

Hej!

Din blogg så mycket bättre än Kissies! Jag läser din blogg varje dag, kikade in på Kissies, inte alls samma nivå. DU ÄGER!!!!!

Anna

mitt internet är också lite galet :S

Alexandra

Fin blogg du har, gillar bilden längst upp! Missa inte supererbjudandet jag har på min!

Kram

SANIBO

nejmen jasså, på vilket sätt härmar hon dig?

Hanna

Jag måste bara säga att jag blir så himla glad varje gång jag går in på din blogg Linda. Du har blivit en av de fem första jag läser dagligen från att ha varit en blogg jag bara läste ibland.



Din blogg är så mysig, personlig och jag tycker om att läsa om dig & J, dina hårtips, dina hundar och din vardag. Även om du förstås inte skriver ut allting i din blogg (vilket är helt förstårligt) så tycker jag du bjuder på precis lagom mkt av dig själv. :) Keep up the good work girl!

morgan

du rockar fett

MOGI

heeeeej!!! hur äre me dej??? saknar du limmon lika mkt som jag??:D fasiken va kul det va! hoppas det kommer något event så vi kan göra om det! föresten! har du några bilder från blogawardsen? vore kul o se :D:D XOXO

linda

oj de visste inte ja ..

Emma

Å sådär jobbigt är mitt internet hela kvällarna!! Otroligt störande.

jenny

kissie är så tråkig:/

J o s e f i n

Hahaha hon är INGENTING jämfört med dig. Se henne som luft bara :P Hon är patetisk och hatad av alla :)

Malin

kanin? förolämpning? kaniner är ju söta, så varför ta det negativt?

Fröken Eriksson

Mitt internet har också hållit på sådär idag! Grymt jobbigt!

t.

haha, herregud! Kanin?!

Evelina

Hon är ju patetisk! Kom hon inte på ngt bättre än kanin? :P

Anonym

kissie härmade blondinbella innan också,riktig copycat

Marlene

jag har faktiskt sett inlägg som du skrivit efter henne som liknar hennes väldigt mkt, tips om samma saker t.ex :P säger inte att du härmar henne, bara att hon kanske inte härmar dig utan att de råkade bli så precis som något av dina inlägg liknar hennes :)

Bloggtipsarna

Vem vill åka limousin med Kissie när hon gör sig ovän med så många?

http://bloggtipsarna.blogg.se/2008/november/vem-vill-aka-limousin-med-kissie.html

Angelica 19 årig ung mamma

Kissie är störd, din blogg är bättre!:)

Anja

Kanin!? Herre!

Malin

På vilket sätt har hon härmat dig? Annat än den lila bakgrunden.

Emelie

Vad är det hon har härmat? Jag läser hennes, men jag fattar inte riktigt.

elin linnea

kanin?