TÄVLING: Vinn armband från MiaJi


Underbara armband, inte sant?
Nu kan ett av dem bli ditt - eller varför inte ge till någon du tycker om?

För att delta;
- Välj ut om du vill ha ordet "ÄLSKAD" eller "DU & JAG"

- Klicka
här och registrera dig för nyhetsbrevet

- Skriv en kommentar med ditt önskade ord, tillsammans med blogg- och/eller mailadress.

AVSLUTAS: 30 November
295
Alice pettersson

Så nu har jag registreat mig!

Om jag vinner vill jag nog ha armbandet det står .. Älskad på :) kram!

Jaana

åh fin fina! regristrerade mig och om jag är den lyckliga så vill jag ha en där det står "DU&JAG" som jag ska ge till min lillesyster som symbol för allting vi har gått igenom med varandra :) kram på dig

Johanna

Mia

har registrerat mig för nyhetsbrev.

så otroligt fina armband, skulle vilja vinna den där det står DU&JAG på :)

Kram!

Johanna

1, Val:' Älskad '

2, Motivering: I Jul kommer jag och min sambo fira första julen tllsammans med släkt och vänner och vad vore inte finare än att få detta underbara armband. Hr tidigare tänkt på förlovning men känns ändå för tidigt fast vi vart tsm i 3 år. Kan detta vara ett steg på vägen som visar att han är min! Hoppas



Ps. Gillar din blogg tjejen! Kram

Nicole

Vilka fina ! Jag har nu registrerat mig .

Om jag är den lyckligt lottade vill jag helst ha den som det står "älskad" på . Som jag då ska ge till min kära mamma , som alltid stället upp och är såå underbar : )



Ha en bra helg !

LovelyC - Around the world

Mitt val: Älskad ! Dom var riktigt fina !

Pernilla

Jag är med och tävlar om dessa underbara armband.

Om jag skulle vinna hade jag valt Älskad

för att jag o alla runt omkring måste veta o ibland bli påminda om att alla är älskade oavsett ras,kultur,arv osv, hur skulle det passa bättre än på ett armband som alla kan se :)



Lycka till allihopa.

Kram

J

registrerat mig för nyhetsbrev: )

Motiv: Älskad!



take care!

Babbidesign - [Design & Foto]

Jag önskar "DU & JAG" Tack :)

jessie james

Älskad.

Den tycker jag alla borde ha på armen så att man alltid kommer ihåg det!

Att man är älskad.



blogg:www.jessiemodell.blogg.se

email: jessie.modell@gmail.com

Cattis

Jag har nu registrerat mig!

Jag vill helst ha armbandet "ÄLSKAD"

Passar perfekt att ge till min pojkvän, eftersom att vi efter mycket om och men äntligen fått varandra efter nästan två år. :)

Isabelle

Jag vill vara med och tävla och har naturligtvis registrerat mig för nyhetsbrevet :)

Om jag vinner skulle jag vilja vinna "du & Jag".

Mvh isabelle

emma

Registrerad för nyhetsbrevet.

och jag skulle vara världens lyckligaste om jag vann den där det står du & jag

jag och min lilla tax de <3



Kram

Sajja

Om jag vinner väljer jag: Du & Jag

Sanna

Jag skulle, om jag vinner, vilja ha armbandet med orden du & jag. Jag vill ge det till en vän, som inte haft det helt lätt. För att visa att jag finns där och som en påminnelse för att hon är värd mycket mera än vad hon tror.



Kram S

Nathalie

Armbanden var riktigt vackra, och det skulle vara riktigt kul att få vinna ett!

Ordet Älskad skulle jag vilka ja på, gud vilken mysig julklapp!

Antoinetta

Hej! Nu har jag registrerat mig! Jag skulle vilja ha armbandet där det står älskad på :)



Theres

Hej, jag skulle vilja vinna armbandet "DU&JAG" som ska symbolisera min kärlek till min son som jag väntar!



Theres.c@hotmail.com

http://Therestankar.blogg.se

Emely

Val av ord: ÄLSKAD =)



Otroligt söta armband, vill så gärna ha ett! Får hoppas på lite tur. Kramar

Elin D

Om jag vinner så skulle jag vilja ha det som det står "Älskad" på.



Ha en fin helg!

Elin

Anna

Ohh vilka underbara armband :) Jag är självklart med och tävlar!



Om jag vinner vill ha ha: Du & Jag

Anna

Vilka underbart fina armband :)Det hade varit den perfekta julklappen till min mamma. "ÄLSKAD". Hon hade blivit jätteglad, samtidigt som hon hade blivit påmind om hur mycket jag älskar henne varje gång hon tittar ner på armbandet.



Kram!

Sara.

Åh. Jag hade helt glömt bort den sidan. Tack för att du påminde mig! :)



Jag hade gärna sett "Älskad" på min bästa väns handled. Hon går genom ett eget litet helvete just nu, med en mamma som har cancer och en storasyster som det gått helt snett för i livet. Dessutom trivs hon inte på sitt jobb och den som brukar få henne lugn (hästen) har det klickat för helt.



Trots att jag försöker visa för henne varje dag hur älskad hon är, så hade jag gärna velat att hon haft ett sånt armband runt sin handled som en daglig påminnelse.

Junitjej [Vinn smink!]

Ett sådant snyggt armband!

Anna

Om jag vinner vill jag ha ett armband med ordet älskad. Detta skulle vara den perfekta julklappen till min pojkvän som jag träffar alltför sällan pga att det är så långt avstånd mellan där vi bor. Tror det skulle vara en fin liten påminnelse för honom :)

Camilla

Åh vad fina! Jag har registrerat mig och om jag vinner vill jag ha "älskad".

sofia

Jag väljer, "DU&JAG". Dom va sjukt fina!!

annica

JÄTTE FINA ARMBAND!OM jag vinner önskar jag armbandet DU OCH JAG Det e så gulligt,påminner mig om en av Astrid Lindgrens älskade barnfilmer Emil i Lönneberga.Där Emil säger till Alfred``Du o jag Alfred´´JA o min man har varit ihop i 17 år,3 barn o många med o svåra motgångar,prövningar.Det har alltid ändå varit och är DU OCH JAG(vänskap,kärlek,)

Alexandra

Åh svårt att välja... Jag väljer ÄLSKAD!!!

Jessica

Åh, har kikat på dessa innan. De är verkligen jättevackra!



Om jag vinner är mitt val ordet Älskad.

julia

jag vill gärna vara med och tävla om älskad

Pernilla

DU & JAG är mitt val :)

dom var ruggigt snygga!

Sara

Hej!

Åh va fint.

Jag skulle vilja ha en som det står " Älskad" på.



Jag skulle ge den i julklapp till min pojke då han gör så mycket för mig men jag har inte "råd" när man är arbetslös då det bara blir att betala räkningar.. =(

Hoppas hoppas jag vinner.



Kram Sara

Pim

Superfina! Har kollat länge på många varianter av denna typen smycken. Om jag har turen vill jag ha DU & JAG, till grabben:)

linnea

jag skulle vilja ha : Älskad . skulle ge det till min lilla syster som är 16 och mår väldigt dåligt. självklart har jag registrerat mig till nyhetsbrevet.

Ciccie

Dom var verkligen helt underbara!

jag skulle vilja ha inskriptionen: Du och Jag.

Har registrerat mig på sidan: Ciccie86@hotmail.com

Kram på dig!

Matilda

Älskad skulle jag vilja ha :)

Karin

Nu har jag registrerat mig. Mitt val av armband är "Älskad"!!

honey

Jag har registrerat mig nu, jag skulle vilja ha ett armband med texten "älskad", skulle betyda jättemycket!!

Kram

Helena

Om jag vinner väljer jag älskad.

Sandra

Nu har jag registrerat mig för nyhetsbrevet :) Om jag vinner vill jag vinna armbandet "älskad" :)

Åza

Hej!

Jag har registrerat mig och vill vinna armbandet med ordet Älskad. Har ingen blogg så brukar inte kunna tävla om såna här saker, men nu håller jag tummarna :)Armbanden var riktigt fina! Kram

Linda

jag vill vinna ett med texten "älskad".

jag vill ha det för att varje dag påminnas om att jag inte är själv, att jag har alla runt omkring mig som älskar mig för den jag är. att jag inte behöver tänka på vad alla tkr, utan att jag faktiskt älskas för den jag är, att jag accepteras för Linda som jag är

JOSEFINE

Om jag vinner skulle jag vilja ha det som det står "Du och Jag" på! Det skulle jag vilja ge till min bästa kompis i julklapp! :)



josefine@rappel.se

Eva-Marie

Hej! Har ni registrerat mig för nyhetsbrev=) Jag skulle nog välja ordet Älskad



Trevlig helg! kram

Caroline

Har registrerat mig för nyhetsprevet.Jag vill ha "Älskad" på armbandet ifall jag skulle vinna! Perfekt julklapp till pojkvännen :)

Louise

Hej hej! =)

Har registrerat mig nu..

Skulle väldigt gärna vilja ha ett armband där det står Älskad på =)

Ha en bra dag!

Ps. Vad är det för fel på din överläpp? Ingenting vad jag kan se iaf.. Det är inte snyggt med för stora läppar iallafall! Tycker du ska vara nöjd med hur du ser ut! =)

Sofie

ÄLSKAD :)

mikaela

åh vad fina :)

jag skulle vilja vinna "du&jag". jag har registrerat mig också. om jag vinner kan jag låssas att jag fått det av min älskling;)



kram kram

mbrislov@hotmail.com

Camilla

Om jag vinner vill jag helst ha "Du & Jag". Skulle vilja ge den till min sambo, även om vi redan är förlovade så skulle jag vilja ge honom det som ett tecken på att det är vi två i vått och torrt.

Har även registrerat mig på Mia Ji's hemsida.

EN TJEJ I STORSTAN

Jag skulle vilja ha " älskad " isånnafall .. :)



MAIL ( samma som jag registrerade nyhetsbrevet med )

jenny.vennberg@hotmail.com

Julia

har registrerat mig nu :) och jag vill ha älskad om jag vinner :D

L. HOU

Om jag skulle vara den lyckligt lottade som vinner den här tävlingen så skulle jag vilja att det står "ÄLSKAD"



Kram

Petra

Val: Du och jag

Vill ge den till min syster. Då hon har haft en jobbif period i livet. Och vill att hon ska veta att tillsammans kan ingen rå på oss.

Michaela

Älskad :)



Riktigt läckra armband :D

Josefine

Nu har jag registrerat mig. :) Väldigt fina armband! Om jag skulle ha turen att vinna ett så skulle jag vilja ha det som det står "älskad" på och ge till min bästa kompis. :)



ha det kanon! :)

Mia

Jättefina :)

Har anmält mig till nyhetsbrevet och skulle vilja ha texten "DU OCH JAG" om jag vann :) Hur fint som helst. En perfekt julklapp till sig själv eller pojkvännen :).

sannaa

Registrerat mig precis!



Om jag vinner så vill jag ha ordet Älskad och såklart ge bort den till min älskade. En underbar person som verkligen alltid finns där och ställer upp. Jag har haft det jobbigt nu den senaste tiden men då har han funnits där extra och han förtjänar det. Inget i världen skulle kunna tacka honom tillräckligt dock.. Plus att han fyller strax och så blir det jul. Om inte han är värd det så är ingen<3

Jennifer.

Jag skulle vilja ha "älskad" så att jag kan ge det till en person som faktiskt är riktigt älskad.

Molly

Jag skulle vilja ha "Du & Jag".

Rebecca

Helst hade jag velat ha det där det står Lycka, men nu var det inte med bland förslagen. Såå jag skulle vilja vinna armbandet med texten ÄLSKAD

Annika

Väldigt fina! Om jag hade turen att vinna så skulle jag vilja ha ett där det står Älskad på.

Emmi

Nu ha jag registrerat mig, och åh vilka underbara armband! Jag skulle vilja ha det som det står du&jag på för det är en perfekt julklapp till mig och min pojkvän!

Ulrica

Jag har anmält mig för nyhetsbrevet.

Om jag vinner vill jag ha det som det står älskad på.

emma

Nu har jag registerat mig för nyhetsbrevet!

Jag skulle välja "du & jag" :) Som text för mig och min nyblivne hund! :)

Maria

om den lyckliga vinnerna blir jag.. så skulle jag vilja ha "ÄLSKAD".

Ida

Du och jag vill jag ha på mitt armband om jag vinner! :) Jag har registrerat mig också som min email.

Emma

Jag skulle vilja ha "älskad" om jag vann. Skulle vara perfekt att ge till bror som ska få bebis i januari. :) (Om dom kan användas av små)

Ann.J

Hejsan! vill jätte gärna har den med texken älskad!

Malin Vu

Jag är med! och mitt ord: Älskad

Frida

Nu har jag registrerat mig och om jag blir den som har turen med mig, så vill jag att det ska stå du&jag, det var jättefint :)!

Jennifer

Åh vilka fina! :D Jag har nu registrerat mig och så :) Vinner jag så vill jag få den där det står "Älskad" på, den ska jag ge till min bästa kompis isåfall! :)

Sofie

Skulle vilja ha: Du & Jag :)

har registrerat mig & får nyhetsbrevet



hoppashoppashoppas!



aktaidiot.blogg.se

s-ekelow@hotmail.com



Kristin

Oh my goodness! Har registrerat mig för nyhetsbrevet! =)



Jag skulle definitivt vilja ha "DU & JAG", och ge det till min underbara pojkvän som fyller år om en vecka. Han ger mig så himla mycket fint hela tiden, men jag kan inte ge något tillbaka särskilt ofta då min plånbok är alldeles för tom... Jag vet att han skulle uppskatta detta till tusen!



So please, make my day underbara människa! =)

KristinSchyllner@hotmail.com

Caroline Elisabeth

Vilka söta armband, jag skulle vilja vara med och tävla om ett med texten "du & jag". KramKram



Blogg: http://www.metrobloggen.se/carrobarros

rebecca

Älskad, för det är jag, av min dotter, och av min familj. Man SKA känna sig älskad även fast man inte har någon pojk/flick - vän. Hmm:)

Liza

Som vanligt ställer jag mer än gärna upp i dina tävlingar med hopp om vinst(",)



Jag skulle vilja ha Du & Jag på. Så oerhört vackert !



lizabgood@hotmail.com

Morgan

herregud, gaaalet vackra armband!

Tummelisa

Älskad skulle jag bli jätteglad för!

sara

Mitt val :) : älskad!

Madde

Hejsan! Om jag är den lyckligen vinnaren så skulle jag vilja ha "Du & Jag". Skulle passa utmärkt eftersom min pojkvänn och jag snart varit tillsammans 2 år:) Riktigt fina!



Väldigt Bra blogg=)

Kram

Anna

Nu har jag registrerat mig för nyhetsbrevet. :) Om jag vinner skulle jag vilja ha armbandet som det står "Älskad" på.

Anna

Du & Jag



Skulle så gärna vilja vinna ett armband.

Skulle ha du o jag, så jag kan visa för min pojkvän som bor 50 mil ifrån mig hur mycket han betyder för mig den 27 december då jag ska till han igen.



Malin

Jag är med och tävlar! Jag skulle vilja ha armbandet "Älskad" om jag vinner :)

Kram!

Alice pettersson

kanske borde motivera också:

för jag ska ge den till min mamma, jag träffar aldrig min pappa så min mamma har funnits där i alla lägen. jag har bråkat med henne massor med gånger sakt saker jag inte borde. därför vill jag visa att hon är älskad. Jag älskar henne oavsett vad jag har gjort imot henne, hon är det bästa jag har och jag skulle aldrig klara mig utan henne. det var därför jag valde älskad! :) / alicepettersson.blogg.se

Johanna

Nu har jag registrerat mig :) (fiinblondiin@hotmail.com)

Om jag vinner, vill jag vinna "Älskad"-armbandet och ge till min bästa vän i julklapp:)

bexie

Ett svårt val men "ÄLSKAD" Skulle vara fint att vinna :)

mikkaelo

Nu har jag registrerat mig! :D

Myggan@hotmail.com



Om jag vinner vill jag ha armbandet "Lycka" :D

Mickis

Mitt val du&jag. Riktigt snygga armband verkligen :)

Jenny

Nu har jag registrerat mig för nyhetsbrevet :)



jag skulle gärna vilja vinna ett armband med texten: du och jag. det skulle bli en julklapp till min mamma då =)



Magiic91@hotmail.com

Josefine

Hej! Registrerade mig till att få¨nyhetsbreven :) Mysig sida du har!!



Om jag blir den lyckliga, väljer jag du&jag. Skulle vilja ge ett sånt till min pojkvän i julklapp, har redan en personlig julklapp, och skulle vilja toppa den med ännu något personligt :D det är iaf det bästa jag vet som man kan få. Grymt fina va armbanden. Hoppashoppas :) Kram

lena

jag har registrerat mig till nyhetsbrev:)

jag vill vinna: ÄLSKAD

jättefina armband..



www.lenaz.blogg.no

Anna

Jättefina smycken :)har skrivit in min mailadress för nyhetsbrevet! armbandet med du&jag skulle jag vilja vinna^^ Have a nice day!

Johanna

Jag väljer Älskad..Så jag kan ha det på mig och hela tiden se och intala mig själv att jag är älskad! Bra för självkänslan;)

Dom var jätte fina!

Kram

johanna

jag skulle vilja ha Du&Jag!! Påminner om mig och min pojkvän! Han ställer alltid upp och älskar mig hur jag än ser ut lr hur sur jag än är!!



Emelinda

Jag skulle vilja vinna "Älskad". Det skulle jag ge min kära mor i födelsedagspresent då hon fyller 30/12. Hennes hälsa är inte på topp just nu så jag tror detta fina armband skulle liva upp tillvaron ordentligt för henne :) Och självklart har jag registrerat mig för nyhetsbrevet.

Sofia

Jättesöta armband :)

Marie

Nu har jag registrerat mig :)

Och om jag skulle vinna vill jag nog ha Texten "Älskad" skulle nog ge bort det till en av mina bästa vänner som betyder väldigt mycket för mig :)

Natalie R

Jag har registrerat mig till nyhetsbrevet och skulle hemskt gärna vinna ett armband med ordet "Älskad" på! :)

timberman

Jag är inte intresserad av vare sig det ena eller det andra, men varför jag skriver till dig är, att jag tycker du är hur vacker som helstC! Om nu Kissie har en annan åsikt skit i den, hon har ju inte lämnat "Pappslöjden" än, tar troligen examen nästa år eller så!

sandra

Hej :)

DU skulle du ha nån löshårs tävling :D?

Puss o Kram

evelina

1. du och jag



att ge till min bästa vän, riktigt vänskap dör aldrig.



evelina.petersson@bredband.net

Alexandra

Har fyllt i om nyhetsbrevet.

skulle jag bli vinnaren , skulle jag vilja ha "älskad".



superfina :)

eleonor

Mitt val: Älskad

:) de var verkligen jättefina!

min email är: eleonor.lof@hotmail.com

victoria

Mitt val är nog också 'Älskad'! :D Sjukt söta :]

Pernilla

Nu har jag registrerat mig :)

Om jag skulle vinna, vilket vore såå kul för jag älskar dessa armbanden så skulle jag vilja ha Du & Jag.

kram!

s anna

har registrerat nu :) skulle bli superglad om jag vann ett armband med texten älskad på. Min mamma ställer alltid upp för mig, men jag har svårt att visa hur mycket jag älskar henne då vi ses mer och mer sällan. Om jag skulle vinna detta armband skulle hon bära min kärlek på sin arm varje dag och det skulle vara en lättnad att få henne att aldrig tro att jag lämnar henne för jag älskar verkligen min mamma! kram S



iamsanna@live.se

rebecca

hej jag vill självklart vara med,

har regisetrat mig och jag vill helst ha "du och jag" detta ska jag skriva på hans julklapp om jag vinner.



"nu är det "du och jag"..

och du ska veta att jag inte klarar mig utan dig en dag..

så med detta armband vill jag visa kärleken mellan dig och mig..

för att veta att det är vi, okej?

du tycker kanske detta är en skitgrej men ånej, tro mig..

jag älskar dig!"

bambi

Jag skulle jättegärna vilja ha Älskad armbandet! :)

Josefin Jönsson

Har registrerat mig, finns så mkt fint på den sidan!



Jag skulle välja de som säger "Älskad".



Jag skulle välja att ge bort båda till min Mamma Christina och min syster Caroline. De är båda mina superkvinnor...



Mamma har gått igenom en massa saker under 6 år och har aldrig någonsin klagat. Allt från hjärtesorg till tuffa dagar, men trots allt funnits här för fyra barn och tre barnbarn.

På sin födelsedag -06 gick hon igenom en tuff operation för att ge bort sin ena njure till sin njursjuka bror. Hon är en ängel utan vingar.



Min syster Caroline är 6 år äldre än mig. Hon är min förebild då hon själv har en egen familj med två små underbara barn, men trots att hon har småbarn och mycket att göra, öppnar hon alltid upp sitt hem och finns här för mig och mina tre syskon.



Nu när jag har flyttat långt ifrån dem till en ny stad, vill jag att de alltid ska kunna se att jag håller dem så Älskade. :)















Jessica

Skulle vilja vinna "Älskad" :) har registrerat mig för nyhetsbrevet.

Lillan

Älskad fastnade jag för. hade varit en underbar julklapp till.. den jag vill skall känna sig älskad.

Moa

Åh perfekta julklappen till min "kille", vore perfekt med Du&Jag. Bara hålla tummarna och hoppas, tyvärr är man ju inte rik :/ <3

Hanna

Väldigt fina armband! Jag skulle vilja ha ett som det stod 'Du&Jag' på som jag kan ge till min bästa vän som snart flyttar utomlands. Skulle vara ett fint sätt att minnas mig på.

Johanna

Mycket fina! Jag skulle välja "älskad" som text på armbandet om jag fick lyckan att vinna!

sara

Mitt val: Du&Jag

Riktigt gulliga = )

Linda

Väldigt fina armband tycker jag :) "ÄLSKAD" skulle jag vilja ha som text på armbandet om jag nu skulle få vinna :)

Emma

Fan vilka schyssta armband! Vore ju inte helt fel att få ett Du&Jag-armband!

Kramar

Fanny och Emelie

Vilken fin blogg! :)



Men denna är finare!!



http://fannyochemelie.blogg.se



Nytt i bloggvärlden, ny trend! KLICKA



FANNYOCHEMELIE.BLOGG.SE

Elin [ My "security" princess life <3 ]

Åhh först ville jag ha den själva men jag vill ge det till min GLADA, UNDERBARA & SNÄLLA mamma .



ÄLSKAD hoppas jag att jag vinner med order : ÄLSKAD



Underbara blogga Linda hur kan man vara så snäll som dig

Jenny

Jag har just registrerat mig och om jag vinner vill jag ha "DU&JAG" :)

smula

hej!



jag vill ju jättegärna va med i tävlingen o min önskan är att det ska stå "älskad" på armbandet om jag vinner.



jag känner mig sådan just nu eftersom vi planerar bröllop ;)



ta hand om dig!

kraam//smula

Anna

Jag skulle vilja ha det som det står "du och jag" på!

Elise

åhh självklart att jag ska vara med och tävla! "Du & jag" var helt underbart. Om jag vinner så bara ska jag ge det till min kille som jag känner att nu kan jag inte bli sårad av en kille igen :P

Mimmi

Jag vill vara med, även fast jag aldrig vinner.

Du & Jag armbandet var oerhört fint, killen fyller år snart. Vill ge honom något som man minnas.

Emelie

Du och jag, jag är nu registrerad! :)

Linda

ÄLSKAD vill jag ha på armandet.



Liindish_@hotmail.com

R O N J A

Åh vilka fina! <3 Vill jättegärna ha det där det står "Älskad" på, så sött! :')



MVH

Ronja

carro

jag har registrerat mig för nyhetsbrev och gud vilka söööööta armband.

om jag vinner skulle jag vilja ha texten "du och jag" för att ge till min kille för allt vi har gått igenom de senaste månaderna, jag som aldrig vinner något skulle bli hur glad som helst att få vinna!



Kram

Lisette

Om jag vinner hade jag vela ha; Du och jag. Hoppas jag vinner, tack på förhand kram!

Petra

jag skulle isåfall vilja ha "DU & JAG" (:

Amanda

Klart jag vill vara med! Om jag vinner skulle jag vilja ha det som det står älskad på. ^^



Har registrerat mig för nyhetsbrev.

Christina

Jag skulle nog föredra Älskad , för det vet jag att jag är av familj,vänner och pojkvän. Förövrigt är det jättefina smycken. :)



(Jag bor i Finland men är beredd på att betala postavgifter om jag vinner tävlingen.)

jenkan

"du & jag" skulle jag vilja ge till min sambo!

jenkansplace@hotmail.com

Emelie

Hej!

Nu har jag registrerat mig på hennes hemsida...

- Om jag vinner önskar jag mig ordet "Älskad".

Motivering:

Jag tänkte ge detta till min älskade sambo Jonas i julklapp. Är svårt att hitta unisex armband med ett budskap som inte är för "tjejiga". Han ska få detta armband av mig efter som våra familjer är kvar i Sthlm och vi bor i Karlstad, då han är borta mkt på match eller dylikt ifrån mig oxå så vill jag att han ska veta att han är ÄLSKAD!

Tack på förhand!

Saga

Nu är jag registrerad på nyhetsbrevet :D



Om jag vinner skulle jag vilja vinna det armband det står "Älskad" på :)

Emma

Jag är med!



Jag skulle vilja ha "du & jag"

Jenny

jag har reggat mig nu :)

jag vill ha texten : Nik og Jay

Jen

Hej! Jag skulle väldigt gjärna vilja vinna armbandet "Älskad". Skulle vilja ge de fina till min lillasyster :)

http://jenkanz.blogg.se

JezzzA

Jag registredademig genast!!!

skulle bli så glad om jag vinner skulle jag vilja ha älskad då skulle jag ge det till min älskade sambo som alltid finns där och gör allt för mig !!! :)

Josephine

Nu har jag registrerat mig=) Om jag blir den lyckliga vinnaren skulle jag vilja ha texten "Älskad", då kan jag kolla på min arm så fort jag tvivlar eller känner mig osäker...Ett extra stort plus är att det är nickelfritt då jag är nickelallergiker!

Kram



jossse_@hotmail.com

Nicole

älskad



nicoleantoniades@hotmail.com

nicoleantoniades.blogg.se



kram

Jasmin

Nu har jag registrerat mig, vill ha armbandet med texten DU & JAG på. Tack för mig!

Sabina

Jag skulle vilja vinna armbandet "du & jag"

har anmält mig till nyhetsbrevet :) håller tummarna :)

Nicole

Jag skulle vilja vinna DU & JAG



nicole.larsen@live.se

Neijlice

Åh vilka fina!

Skulle verkligen vilja vinna armbandet "älskad" då det skulle vara en perfekt julklapp till min fina mamma!

Har precis registrerat mig för nyhetsbrevet.

Kul att du har med så fina tävlingar!

Hoppas internet slutar bråka med dig snart ;) Det kan vara så frustrerande!

Emma ♥

Grymme-snygga armband!

Har registrerat mig för nyhetsbrevet.

Skulle gärna vilja ha "ÄLSKAD" om jag vann! =)



Tack & hej!

vlora

oh, jag älskar armbandet! Jag vill vinna också och skulle vilja ha armbandet du & jag hihi för speciella anledningar.

Anna

ÄLSKAD

trasigaj3ans@hotmail.com

Sarah

åh jag är registrerad ! :D

om jag vinner vill jag ha med ordet "Älskad" på :D

Ellen

Hej Linda! Klart jag vill vara med och tävla! :) Skulle vilja ha texten "älskad" för ibland känns det lite tomt i hjärtat utan pojkvän. Tror det skulle värma med det ordet nu i vinter. Vem behöver kille när det finns armband som säger det man så ofta vill höra? Kram!



wickian@hotmail.com

Angie

Otroligt fina armband!

O jag vinner så skulle jag välja "ÄLSKAD" som jag skulle ge till min mamma som har hjälpt mig ur många svåra stunder, så när hon kollar på armbandet så vet hon att jag älskar henne, föralltid.



Kram.

JOSEFIN

Jg skulle vilja vinna den set står älskad på (:

Johline

älskad

skulle vara sjukt kul om jag vann

puss <3

Linda

Hej!

Jag skulle vilja vinna armbandet med texten: ÄLSKAD. Det vill jag ge till min älskade lilla syster i julklapp. Hon är det bästa jag har och har precis kommit ur en svår separation med sin pojkvän sen 4 år, så hon behöver känna sej älskad.



lindagerdin82@hotmail.com

Linn

Älskad. :)

Jennie

Hej jag skulle väldigt gärna vinna armbandet med texten Du & Jag så att jag kan ge det till min sambo. / Jennie

Melissa Gustavsson

Hej! Reggad och klart!

Texten: ÄLSKAD



MelissaGblogg@hotmail.com

MelissaG.blogg.se

albulena

ordet: Älskad!

Thea

Så søte armbånd! Jeg vil ha!

"Du & jag"

Carita

Sådär, nu har jag reggat mig för nyhetsbrev. Länkar i min blogg oxå :)

Ordet jag vill ha är älskad.

Trevlig helg!

Tina

Usch vilka fina! jag vill absolut vinna!Har nyss registrerat mig :)



Jag skulle vilja ge DU&JAG till min bästa vän som bor 20 mil ifrån mig, Hon är min tvillingsjäl och den som står mig närmast :)

Nathalie

jag skulle vilja ha armbandet med texten "Älskad" :)

nel



Hej Linda! Nu har jag registrerat mig!



Jag skulle inte tacka nej till armbandet där det

står ''Älskad'' på.



Jag hade tänkt ge den till min mamma som inte mår så jättebra. Hon är älskad, men jag är osäker på om hon vet det. Det skulle vara en bekräftelse för henne om hon fick detta underbart vackra & unika armband!



Kram

Carro

Hej hej! Jag har registrerat mej och skulle gärna vilja vinna ett fint armband där det står Älskad på :D



Kram!

Sofia

Gud vilket gulligt armband!

Ifall jag hade blivit den lycklige vinnaren hade jag velat ha ett armband med trycket "DU&JAG"

Min pojkvän är den bästa i världen och ställer upp för mig i alla lägen. Jag skulle gett det till honom eftersom jag vill visa för honom att jag alltid finns vid hans sida

Nadja Bukani

Jätte vackert armband, hoppas det blir mitt.

Skulle gärna vilja ha "Du&Jag".



Kram

Frida

jag skulle vilja vinna den med ÄLSKAD.

Vill ge det till min pojkvän då vi har ettårsdag snart :)

lina :)

hej :) jag har registrerat mig nu och om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha armbandet där det står älskad.

tycker att armbanden var superfina! kram

lin

hej :) jag har registrerat mig nu och om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha armbandet där det står älskad.

tycker att armbanden var superfina! kram

Annas tävlingsblogg

Vilka underbara smycken som fanns där. Jag hoppas jag vinner och då vill jag ha ordet "Älskad"



Jag har länkat i min tävlingsblogg och anmält mig till nyhetsbrevet



http://molnboanna.blogg.se/2008/november/armband-4.html

Pernilla

Nu har jag registrerat mig!

Vinner jag vill jag ge armbandet "Du och Jag" till min lillasyster.

Carola

Jag känner mig Älskad så armbandet med samma text skulle jag bli mycket lycklig över:)

Mikaela

Gud så söta armband!

Registrerade mig direkt!



Skulle jag vinna skulle jag gärna ha armbandet där det står "Du och jag".

lotti

"Du & jag"! hade jag velat ge till min pojkvän i julklapp för han räddat mig från tunga stunder!

jasmine

Jag skulle vilja ha det armband där det står ÄLSKAD på. =)

Cecilia

Nu har jag registrerat mig :)

Skulle helst vilja vinna den som det står ÄLSKAD på.

Maria

Jag har registerat mig och om jag vinner skulle jag vila ha armbandet "älskad" som jag skulle ge bort till min pokvän som i Mars flyttar till Arvidsjaur och hamnar cirka 150 mil hemifrån. Så att han kan komma ihåg att jag alltid finns kvar och att jag väntar på honom hemma.



Ha en trevlig helg.

Kram

[ Stina ]

Jag skulle gärna vilja ha med texten ÄLSKAD på om jag vann! :)

kuben

Jag skulle vilja ha "Du&Jag" för jag tappade bort min bästa väns bryt hjärta som var som en nyckelring, och hon har kvar sin. Får dåligt samvete varje gång jag ser den bland hennes nyckelringar. Så jag skulle uppskatta ifall jag vann ett armband till mig med den texten och ett till min bästa vän.



Ha det bäst, det förtjänar du!

Angelica

Jag skulle vilja ha ordet "Älskad" och jag registrerade mig för nygetsbrevet men så fort jag tröck på "klicka" så försvann det jag skrivit och inget nytt kom upp, så jag vet inte om det fungerade :/

Michelle

Vill ha ett armband där det står älskad på, att ge till min bästa kompis som fyller 17 den 8 december. Skulle bli en perfekt present!



michellinadahl@hotmail.com

Natteli

Mitt val: "ÄLSKAD"



Jag skulle vilja vinna armbandet med texten älskad på! Detta skulle jag då ge till min goda vän Linda(loserangel.blogg.se) som just nu har det väldigt tufft och mår väldigt dåligt! Jag vill att hon ska kunna titta på sin handled och slippa se alla ärren utan istället bli påmind om hur älskad hon är av både hennes familj och hennes vänner! Hon är värd så mycket trots att hon själv kanske inte alltid ser det! Det skulle betyda otroligt mycket för mig att kunna få äran att ge detta vackra armband till henne! Få henne att förstå att hon betyder mer än vad hon tror!

Anna

Åh, vilka fina armband!



Jag skulle jättegärna vinna ett armband med texten "Älskad" på. Då skulle jag ha på min det varje dag, och när jag är ledsen och känner mig värdelös kan jag titta på armbandet och tänka för mig själv att jag faktist är älskad!

Jenny

jag skulle vilja ha älskad :)

Laurice

Om jag för en gångs skull lyckas vinna (snälla Gud!) så vill jag jättegärna ha "Du & Jag"!

CHERRY

Du & Jag

:)

Amanda

Åh, så fint! Jag skulle vilja vinna ett med "Älskad" på :)

Madde

"Du & Jag", att ge till min pojkvän i julklapp för att han alltid finns där för mig, oavsett vad.

Catrin

Skulle vilja ha armbandet älskad ;)

kontakta.catrin@live.se

Lene-Therese

Jag vill vinna du&jag :)

Sara Bjersgård

Ååå vad svårt att välja en av dem! Älskad skulle vara fint att ha då jag verkligen känner mig älskad och skulle kunna ge de till många i mitt liv. Du&Jag blir tillängad min underbara sambo....min kärlek och mitt liv!

//lu07bjsa@hlk.hj.se

Linn

Nu har jag registrerat mig.:)

Om jag vann så skulle jag vilja ha med texten Älskad.:)

Viktoria Cederberg

Du och Jag... Helt klart. Underbara armband.

http://utanintresse.blogspot.com

Ida

Jag skulle vilja ha den med "älskad".

Idaa--@hotmail.com

Albin

Åhh. Jag vill vinna "Älskad"

jennifer

ÄLSKAD

Anonym

Jag skulle vilja ha armbandet "Du & jag" och ge till min underbara pojkvän eftersom han är det mest underbaraste person i världen man kan tänka sig, han har det lite svårt just nu och jag vill påminna honom att jag alltid finns där för honom...

<3

Rebecka

Jag skrev nyss ett meddelande men glömde skriva mitt namn, blogg & adress.



Jag skulle vilja ge min pojkvän armbandet "du & jag" för att han ska bli påmind om att jag alltid finns där för honom, han har det väldigt svårt just nu.

Anna

Jag skulle gärna vilja vinna Du & Jag-armbandet. helt underbart fin julklapp till mig och min pojkvän.

Selene

motiv: älskad

underbara armand :)

Ellen

"DU OCH JAG"

:) så sött!

Dunkel

mm.. me like! jag vill att det ska stå "älskad" på armbandet, det hade suttit som gjutet på min handled!

mari1a

Du & jag

mariahaggman@hotmail.com

Caroline

underbara armband:) Motiv: Du & jag.

Söt mening,som har stor betydelse.

Malin

Självklart vill jag vara med och tävla om de fina armbanden. Tror nog att jag skulle välja med texten "Du & jag" om jag skulle vinna. Ha länkat på min blogg. Ha en trevlig lördagkväll.

Anonym

wow vad fina´! jag älskar mest den med "älskad" på. när man kanske känner sig ensam så kan man kolla på den o då fattar man att man e inte så vårdelös. det kan ju vara bra att veta det.

älskar //nina

Sophie

Jag skulle verkligen vilja ha et armband där det står "DU&JAG" skulle passa perfekt att ge till killen jag älskar (a) :D



Jag länkar också!

Anonym

"älskad"

sarah7606@hotmail.com

sara

Älskad skulle det stå på armbandet om jag vann. det för att jag vill ge det till min underbara lillasyster i julklapp för att höja hennes självförtroende, för att hon ska veta att hon duger som hon är. Håller tummarna åt syster. kram



love your blogg, btw.

johanna

"du & jag"

Maria

Om jag vann skulle jag gärna vilja att det stod "Älskad" på :)



Kram !

Cassandra

Oh jissus vilka fina armband! Jag skulle vilja ha "Älskad"-armbandet

mikkaelo

Om jag vinner vill jag ha "Lycka" :D

Skulle betyda mycket!

Linda

Nu har jag gjort det som man ska göra. Om jag vinner skulle jag vilja ha ett där det står "älskad"

perfekt present till min sambo i julklapp, när jag är en fattig student.

' j e a nn y

jag vill gärna vinna armbandet där det står ''DU & JAG''

skulle varit perfekt julklapp till pojkvännen.

catharina

nu har jag registerat mig=)



om jag vinner skulle jag vilja ha det som det står "älskad" på..

Det skulle bli en underbar och sann present åt min storasyster=)som bor 100 mil bort från mig=/

Adam

Jag sitter på min underbara flickväns data nu.

Såg att hon hade lämnat denna sida uppe.

Jag tycker att hon borde vinna och då vill jag att hon ska ha armbandet det står 'älskad' på. För jag älskar henne så mkt och vill ge henne det på våran 1års dag som är om några veckor.

Skulle vara fint på henne.





Har lämnat hennes mail adress och får hoppas att hon får svar på detta, tack på förhand :)

alexandra nilsson

om jag skulle vinna vill jag ha det där står du&Jag.

Sandra

Nu har jag också registrerat mig. Om jag vinner väljer jag "Älskad".

Johanna

Jag är nu registrerad! :)



Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha DU & JAG på. Den vill jag ge till min älskade sambo som varit ett underbart stöd för mig under en sommar av cellgiftsbehandling.

Jennie

Jag önskar "Du o Jag".

trevlig blogg. Lycka till med skrivande o allt :)

// Jennie

Ellen

Jag skulle vilja ha 'Du&Jag'. Firar snart andra månaden med min underbare kille som jag är galet kär i. Du & Jag, passar perfekt in där. =)

Marica Rödebäck

Vinner jag skulle jag nog vilja ha "älskad" på armbandet faktiskt ;) Håller tummarna nu.

Therese

Jag är med och tävlar om det fina armbandet DU & JAG!

Mickan

Har precis registrerat mig. På mitt armband vill jag att det ska stå "Älskad".

noora

om jag vinner skulle jag vilja ha.. "älskad" den känns bäst till mitt syster barn =)

Emma

"Älskad"

Madeleine

Det var verklgen fina armband! Jag har registrerat mig och om jag vinner så skulle jag gärna vilja ha den där det står "du och jag" på så att jag kan ge den till min bästa kompis Lina som alltid ställt upp för mig. En sann vän som förtjänar allt och lite till! :D

Wictoria

Registrerad :D Om jag vann skulle jag vilja ha med "älskad" på. Åhh hoppas på vinst.

Kram

Matilda

Jag vill att det ska stå älskad på mitt armband om jag vnner. Jag tänker ge bort det till min syster för att hon är världens bästa.

Soile

Väljer : Du & Jag!



Jag och min pojkvän firar 6 månader, och det skulle vara en underbar present till honom.. jag har tänkt på att köpa armband, men har inte haft råd. Så varför inte försöka vinna? Dom är jätte fina! :)



Frida

Jag har registrerat mig för nyhetsbrev nu! :D OM jag skulle vinna skulle jag vilja ha texten "ÄLSKAD"

Frida

Jag har registrerat mig för nyhetsbrev nu! :D OM jag skulle vinna skulle jag vilja ha texten "ÄLSKAD"

Helena

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha armbandet som det står "älskad" på det skulle jag ge till min lillasyster som allt för ofta glömmer bort hur otroligt älskad hon är. Så när hon reser bort från mig i ett år komme rhon kunna se på armbandet som en påminelse att jag finns här hemma för henne.

Sanna

SÅ ny har jag registrerat mig för nyhetsbrev.. Om jag vann nått av dessa super snygg armband skulle jag vila ha ÄLSKAD.. =)

Jennie

Registrerad mail och om jag skulle vinna hade jag gärna velat ha "duochjag" :)

sanna

sanna

motiv: älskad.

verkligen ett fint armband, ska ge bort det till min kompis eller mor, vem vet! (:

freja

Skulle vilja vinna armbandet "du&jag"

Så fint :)

Håller tummarna!

Kram

Hanna

"älskad"

Är registrerad =)

Kram

Anonym

Jag vill vinna, du & jag.



veronica

Registrerad för nyhetsbrevet. Jag skulle väldigt gärna vilja ha det med ordet "Älskad". /ervenhag@hotmail.com

veronica

Registrerad för nyhetsbrevet. Jag skulle väldigt gärna vilja ha det med ordet "Älskad". /ervenhag@hotmail.com

joanna

Du & Jag, verkligen supersöta armband! skulle dockinte behålla mitt superfina armband för mig själv, utan ge de till en av mina bästa vänner som blev dumpad av sin pojkvän i veckan, via sms!!!, då de bokat hundvalp ihop och även fått lägenhet... så vill att hon ska veta att hon inte är ensam här i världen, såhär i juletider!

Ida

Jag skulle vilja vinna "du & jag".



Jag skulle ge det till min lillasyster. Vi håller alltid ihop men jag har flyttat och vi kan inte ses lika ofta. Det har hon tagit ganska hårt. Så det vore ett perfekt armband! Påminna henne om att det ändå alltid kommer vara hon och jag.

tove.

Du & Jag.. Vore en underbart bra pressent till min pojkvän som jag har svårt att hitta en julklapp till :)

Sandra

Jag har nu registrerat mig!

Jag vill helst ha armbandet "ÄLSKAD".



Skulle vara perfekt som julklapp till min bästa kompis för att visa hur älskad hon är av mig!

Mickis

"Du och jag"

Alltid jag och min mamma <3

Annica Lindqvist

nu är jag registrerad och vill gärna vara med i denna tävling! Skulle jag vinna skulle jag vilja ha den som säger älskad! Alla behöver en liten påminnelse ibland om att det finns människor runt om en som faktiskt älskar en för den man är. Därför skulle jag vilja vinna det fina armbandet som kan lysa upp de mörka och deppiga dagarna!

Erica

Hej jag har registrerat mig för nyhetsbrevet!

Om jag får ett armband skulle jag vilja ha armbandet där det står Du och Jag. Det skulle jag i så fall ge till Min underbara kompis i julklapp!



Mail: lovevive@hotmail.com

Anna

Så nu har jag registrerat mig! jag skulle välja texten..

Om jag skulle vinna så skulle jag ge det till min underbara pojkvän på hans 30 års dag! för att han är mitt allt, min klippa & så otroligt älskad!

Anonym

Du & jag :)

Sabine

Vilka fina armband! Älskad skulle jag välja om jag vann =) sml06001@student.mdh.se. kram på dig

Caroline

Vill gärna vinna armbandet som har texten : Du & Jag

Och det skulle min pojkvän bära, då han aldrig är hemma pga av jobb. Kan vara sött och personligt att veta att han har det på sig..

angelica

1 - du & jag

2- jag skulel vilja vinna armbandet för att ge till min särbo, skulel bli en br julklapp:)

tack för en super blogg och tävling! kram Angelica

madde

registrerad! :)



Jag skulle välja "Du & jag" och ge det till min underbara pojkvän, som inte bor i samma stad som mig än, så vore roligt att ge det till han!! :)

tack för en bra blogg!!

Linda

Har regisrerat mig på nyhetsbrevet nu :) Om jag vinner skulle jag vilja ha ett armband som det står "älskad" på, så oerhört fint! :)



Ha det bra, kram på dig sötnos! :)

Emma

Har registrerat mig nu, om jag vinner skulle jag vilja ha armbandet med "ÄLSKAD" på. Skulle ge de till min mamma.



Josefine Andersson

"älskad"

Sara Franzén

Jag har nu registrerat mig till nyhetsbrev och jag önksar att jag vann armbandet där de står du och jag. Vinner jag kommer jag att ge de till min bästa vän i julklapp!

Emmelie

Åh, vilka underbara armband! jag vill ha ett där det står "ÄLSKAD" på!



http://mliie.blogspot.com/

Amanda

Vilka underbart fina armband. Hade varit kul om man vann ett sådan. Hade gärna vilja ha ÄLSKAD på.





Ha det så bra

evelina

skulle vilja ha armbandet med texten " du & jag " och jag skulle vilja ge bort den till min bästavän louise , så hon förstår hur mycket hon betyder för mig .

evelinaahlgren_@live.se

http://eeevelinas.blogg.se

mari

Får se om jag vinner denna gång.. :)

Anmält mig till nyhetsbrev, valt text - ÄLSKAD - och skriver ett inlägg.



X

Carro

Underbara armband! :) Har funnit min första kärlek och har redan ångest över vad man ska ge bort i julklapp till någon man är kär i, tills jag såg armbanden på din blogg. Då skulle jag önska mig : DU & JAG - armbandet att ge bort till honom. :)



Kram Caroline

karroliin@hotmail.com





Linda

Vilken helt underbar armband <3

Jag håller verkligen tummarna för mig att JUST jag vinner detta helt underbara armbandet =)

Isåfall skulle jag vilja ja DY&JAG.



Perfekt julklapp och ge till min underbara fästman Mathias som jag [älskar] av hela mitt hjärta =)

Anna-Viktoria

Så, nu har jag reggat mig till nyhetsbrevet.

Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha "Älskad". Varför? kanske en liten konstig anledning, men min lilla Bessie skulle få ha armbandet som "fin-halsband". Hon är det mest värdefulla jag har och den enda som jag verkligen vet ställer upp alla gånger, hon är mattes älskling helt enkelt. Och helt oändligt mycket älskad!!!

emma

hej hopp! om jag mot all förmodan skulle vinna skulle jag vilja ha texten "du och jag" :)



kram emma

flummunge@hotmail.com

Annie

Mitt val: Älskad



Jätte fina grejer du har, tjejen. :)

Martina

Jag har registrerat mig. Jag väljer "Du & Jag" =)

Sandra

Jag har nu registrerat mig för deras nyhetsbrev och skulle vilja ha armbandet med texten... Du och jag :-)

yasmine

hejsan jag skulle jätte gärna vilja vinna armbandet där det står du & jag på, för att ge bort till min kära som jag håller varmt om hjärtat, för att vissa min uppskatning till honom, för allt vi gått igeonom och att han har stannat kvar och funnits där. kram på dig.

mejla adress eyaszet016@hotmail.com

bitte

Jag tror jag registrerat mig. dök inte upp nån rutan som bekräfta. men mailen är iaf bitte0007@hotmail.com



Vinner jag vill jag ha texten Du och jag

cecilia

Om jag vinner armbandet så vill jag att det ska stå du&jag. En symbol för mig och min mans 10 åriga förhållande och 7 års förlovning.

Gillar din blogg.

Kram



cecilialarsso80@hotmail.com

Lillemor

Hej om jag vinner vill jag att de står Du & Jag på mitt armand =)

Ha de bra, håller tummarna att de blir jag , nån gång ska man väl ha tur eller hur ?

Cornelia

Jag har registrerat mig för nyhetsbrevet och vill vinna ett där det tår "du&jag"!! :)

Natalie

Tja Linda! Jag skulle vilja ha ett armband där det står Lycka! Hoppas jag vinner =D

Natalie

Hej! Om jag vinner skulle jag vilja att det står Lycka på mitt armband =D



Ha en underbar dag //Natta

Kajsa

ÅÅÅååå! JAg blir helt salig! Det var nog det finaste armband jag någonsin sett! Jag skojar inte...jag blir nästan tårögd! Jag skulle jättegärna vilja vinna, och i så fall med ordet "ÄLSKAD"! :D Puss, tack för en supersöt blogg!

Wenda

Jag skulle vilja vinna "Du & Jag" armbandet



Swenda@hotmail.com

Morethenperfect.blogspot.com

Tessan

Du&Jag



millah

heej =)

Jag skulle vilja vinna armbandet "Du&Jag"



Ha de bra

Jessie<3

Gud, vilka fina armband! Nu har jag registrerat mig för nyhetsbrevet och jag skulle vilja ha armbandet "Du och jag" =)



Min blogg: http://Shareyourreality.blogg.se

Min mail: Jesssica.blogg@hotmail.com

Nathalie

Är självklart med, vill ha "Älskad" om jag vinner

Sandra

Nu är jag registrerat mig för nyhetsbrev.

Skulle betyda mycket förmig och få det där armbandet kan jag ge åt mitt ex som jag är så förälskad i.



Texte : Älskad

Ellinor

Hej bara. Här var det många som ville vara med och tävla. Jag ansluter mig till skaran :) har registrerat mig för nyhetsbreven och önskar texten "älskad" om jag skulle vinna.

//Ellinor www.ellinor.net

moa

TJARÅ!

Klart man vill vara med om att vinna ett sånt lovely armband;)

OM jag vinner vill jag ha det som det står "ÄLSKAD" på, fast det spelar egentligen ingen roll. So just pic one:)

G I L R A E N

Jag är med och tävlar och väljer armbandet Du och Jag. :)

petra

Åh ett älskad armband skulle sitta fint på min handled.... Hoppas Hoppas hoppas

rebecca

snaaart avslutas denna underbara tävling :) har redan skrevit en liten dikt men wish me good luck :D

wiiiee

Nina

Nu har även jag registrerat mig :)

Om jag vinner vill jag har armbandet "älskad", en fin julklapp till min underbara sambo som jag älskar!