AVSLUTAD: Vinn manikyrset


Nu har jag plockat ihop och beställt hem ett litet nagelpaket till er, som jag tänkte lotta ut.


För att delta;
- Bli medlem här och samla 100 poäng(utöver de 50 startpoängen) - kostnadsfritt!
Om du redan är medlem så skriver du det.

- Skriv en kommentar till detta inlägg, där du ger mig ditt användarnamn.

AVSLUTAS: 19 November
57
Michaela

sv: ok :) har du ngn bild?

kim

vart har du beställt settet ifrån? :)

Anonym

Mitt användarnamn är: Pyra :)

vlora2

mitt användarnamn är vloraa, kul med tävlingar! älskar manikyrsett hihi =) love it!

jennie

mitt användarnamn: jenniiie91

självhäftande band har jag aldrig använt, är det besvärligt?

Johanna

Kan man inte vara med och tävla om man redan är medlem där? :(

Helen

Helen000 är mitt användarnamn!

Anonym

användarnamn: hannaandersson

Madeleine [geekosaurus]

Mitt användarnamn är geekosaurus.



Var har du köpt manikyrpennan? :)

Anna

Mitt användarnamn är Luella :)

sannaa

jag vill :D

sannaaek - tror att jag tjänat mer än 100 själv?

johanna

jag är ju inte 18 och får ju inte bli medlem :(.. vill vara med ändå.. finns det ngn chans?

Helena

Mitt användarnamn är Lenyiah

sabina

Vad roligt med ett manikyrset! Mitt användarnamn på Gratismode är sabinaal.

amanda

Jag blev precis medlem =)

Användarnamn: Amagdulin

JOSS

mitt användarnamn är Jossmos :)

Sandra

Jag heter "Sandrajjj"

Bim HD

JA!!! Just vad jag behöver och satt och drömde om nyss - något till mina hemska naglar...

Användarnamn - Bimhd

Må så grankott... ngn som får drömma vidare antar jag... kram från en värmländskan dock ;)

Jennifer

Medlem:) Användarnamn: Jamees

Johanna

okej, jag läste nog inlägget innan du lade till det. :)

men jag heter "Joohaama" där och är som sagt redan medlem :)

bettina

jag är redan medlem .. men iaf, där heter jag Bettina

rebecca

hej, jag är redan medlem där men vill såklart vara med och tävla :) mitt användarnamn där är,



Rhebeccka



Yonna

Mitt användarnamn är yonnalovgren :)

emelie

Jag är redan medlem och jag heter: s67361

Jag vill gärna vara med och tävla :)

emelie

Jag är redan medlem och jag heter: s67361

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Linda

Jag är redan medlem, men jag är gärna med och tävlar endå :)



Användarnamn är: Lhinda

ELin

Vad roligt har precis blivit helt token i nagellack och grejer till naglarna men allting kostar ju så jag vill gärna vinna



ANVÄNDARNAMN : lithelie

sussi

hej skulle vara jättekul att vara med och tävla,

mitt användarnamn är: suuzy

Blev medlem via din sida redan innan

du skrev det här inlägget =)



ha en underbar kväll

Natteli

Ja jag är ju då redan medlem.. ;P Jag som tipsa dig.. :P Flugovalpen heter jag där iaf.. :)

Elin W

är redan medlem och mitt användarnamn är elinidamaria.

Ella

användärnamn : ellaa87

JOSEFIN

oche är mitt användranamn :D

Nicole

hejhej, jag är med!



mitt användarnamn är: nicoleantoniades



hoppas hoppas

Isabelle

Jag vill vara med och tävla. Jag är redan medlem på sidan och mitt användanamn där är Isssa.

mvh isabelle

Ida

Mitt användarnamn är Idiis! :)

J

Jag är med och tävlar, mitt andvändarnamn är : Julih :)

Linda

Användarnamn : LindaBui

:)

sofia

Hej=) jag är redan medlem och mitt användarnamn är sofiaa1. kul med tävling :D

kim

mitt användarnamn är natefelth (:

elina

mitt användarnamn är elinahille

vlora2

vloraa ;D

Anonym

mitt användarnamn är : outlandish

hope i win =)

sepideh

mitt användarnamn är: outlandish

hope i win

elin

mitt användarnamn är: Isondil

Anna

Nu ska det vara ordnat, men det tar kanske nån dag innan poängen kommer in. Kram :)

emma - emmahall.blogg.se -

mitt användarnamn är emmahall

jag var medlem innan men jag tror att jag blev det genom din sida tidigare. inte helt säker.

elin

Hej, jag heter "elin" där :) Hoppas man har en chans att vinna! :)

Helena

Jag är redan medlem där! Lenyiah heter jag. Det står ju att om man inte är medlem så ska man bara skriva sitt namn! =)

L i n d a

Kul med tävling, åh jag önskar att jag skulle vinna!

Jag är redan medlem på gratismode, mitt användarnamn: lindatherese



Kram Linda

erica

jag är redan medlem, morotskrig heter jag där :) kram

JOSS

sv; haha , XD jag är på G! snart har jag samlat ihop alla poängen ^.^



- Jossmos

Carola L

Jag är redan med (mammamuh) men har inte dragit ihop så många poäng ännu.



Har länkat i min tävlingsblogg iallafall



http://mammamuh.blogg.se/tavla

amanda

Användarnamn: Amanda



Jag har besökt hemsidor m.m. med det står POÄNG: 50 men när jag går in på Visa mina senaste poäng så står det att jag har fått poäng för det.. men jag antar att jag har hundra poäng,men vet du varför det inte står det? :)

Martina

Har över 100p. Mitt användarnamn är Martiiinaah

Nasiha

jag är med och tävlar :D!



är redan medlem där .. heter Idealna

JOSS

jag hoppas verkligen inte att jag e för sent ute.. men jag fruktar att jag redan är de. Jag har iallafall lyckats samla ihop 150poäng nu på gratismode.. o jag e fett stolt (;

elin

Hej :)



Har du lagt ut vinnarna än? Jag har försökt leta lite här och var på din blogg men hittar inte nåt inlägg om det. Hoppas så att jag vinner ^^



Tack för din braiga och roliga blogg förresten! :D



/elin