AVSLUTAD: Vinn valfritt plagg!


PAPRIKASTORE.SE

Avslutas: Tisdag 11 November

Edit: Ange din e-post för att kunna ta emot nyhetsbrevet.
Detta gör du längst ned i sidmenyn.
159
Marica Rödebäck

Jag skulle bli glad ifall jag vann denna underbara klänningen: MONROW (REA) - Deanna klänning



Kram.

Jenny Sellsve

SISTERS POINT

Atto black tröja

Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Hej! Jag är med!

Om jag vinner vill jag ha KOOLA ANNA-Maronette white tunika.



Jag la till mejlen Susannnne@hotmail.com för nyhetsbrevet!

nadia - [ FASHIONISTAS ]

jag skulle jätte gärna vilja vinna det här linnet :)

http://www.paprikastore.se/?catid=25&headid=21

Sanne

Vilket rolig tävling! Hade jag vunnit så skulle jag vilja ha den mysiga tröjan KOOLA ANNA

Miranda tröja 395 kr :-) Supersöt var den och passar även om man, som jag, är gravid! :-)

Tessi

anmälde min mejl.

Om jag vinner skulle jag vilja ha KOOLA ANNA -

Saga klänning pink i stl S, skulle passa perfekt till min födelsedag! =)

http://www.paprikastore.se/?artnr=092-005

Linn

Hej!

Jag skulle vilja vinna Fornarinas jeans i modellen Cult.

Riktigt snygga :)

Elin ♥

Jag skulle vilja vinna: Saga klänning whit från KOOLA ANNA :)

Elin

Vilken bra tävling ... IGEN !!



Jag vill jättegärna vinna dom här jeansen :

DR DENIM - Snap ocean blue jeans

i storlek 28/32



Skulle man tipsa om din tävling ??

Jag vet inte men jag gör det för att den är såbra här har du länken : http://elinatme.blogg.se/2008/november/lindas-braiga-tavling-blev-nog-lite-fel-dar.html





Dreamsicle

Hej! Jag skulle jättegärna vinna denna MONROW (REA) - Marie klänning :)





matte

fin blogg

Malin

jag är med!

http://www.paprikastore.se/?catid=36&headid=21

Fornarina - Cult jeans

Jennifer

Jag är med!

Om jag vinner vill jag ha RIORIM - Hyrbit hood black tröja storlek M.

Kram!

Alisa

Är självklart med och registrerat mig!

Och jag skulle vilja vinna:

FORNARINA - Fresh jeans

Och jag länkar självklart:)

Christian

Gillar din blogg.



www.christianbilling.blogg.se

Jessica

Jag skulle vilja vinna FORNARINA - Cult jeansen, hade ett par innan och dom är så snygga och sköna. Mina har dock gått sönder, då jag använde dom så mycke... så om jag vinner vet du att jag kommer bli överlycklig iaf.



Ha en bra dag Lily=)

Erica

Om jag vinner vill jag ha:

RIORIM Saki snake sweat black tröja storlek XL



Skulle passa min älskling perfekt :D

sabina

D-Teambossed keps omg :O! ,jag vill verkligen vinna :)!

Jenny

Nu så får jag nyhetsbrevet till mig =)



Jag vill vinna:

FORNARINA - Gloria Jeans, stl 27

Therese

Jag skulle vilja vinna KOPPARTRANS Vanda hood tröja. :D

Brorsan

Brorsan och jag tycker att det är roligt att du anordnar så mycket roliga tävlingar för alla ungdomar!

Fett bra gjort av dig, du är en cool flicka!

Sofie

SISTERS POINT - Skill purple tunika/klänning





aktaidiot.blogg.se

Johanna

Åhh nu är det väl ändå min tur att vinna!

Jag skulle gärna ta på mig denna söta topp:

MONROW - Taylor light green topp

Sandra

KOOLA ANNA - Honey Jeans stl. 27/32



vad tycker ni om låten Oh Mother? Lyssna och svara i min blogg :) http://sandratjulins.blogg.se

Jaana

om jag blir den lyckloga vinnaren vill jag ha Mira linne från KOOLA ANNA. och självklart har jag registrerat mig för nyhetsbrevet ;)



Tack för en riktigt bra tävling :) och för en underbar blogg



Anna

Hej :) Jag skulle vilja vinna "SISTERS POINT - Laxo purple tröja, storlek S"

Angelica

Hello!



Om jag vinner vill jag ha Koppartrans Vanda hoodtröja (:

Johanna

Jag skulle jätte gärna vinna:

KHUJO - Clammy jacka, Storlek L.

Kram!

Ragna

FORNARINA

Cult jeans





Skulle verkligen behöva ett par jeans :) Kram!

Emma

Jag vill jättegärna vinna HUMÖR (REA) - Theis svart tröja (http://paprikastore.se/?artnr=093%2D021) :D

Emma B.

Åh, jag skulle så himla gärna vilja vinna KOPPARTRANS - Vanda hood tröja (länk: http://paprikastore.se/?artnr=082%2D015)!



> Emma B.

Emma M.

Gud så snygg denna (http://www.paprikastore.se/?artnr=083%2D005) är! Om jag vinner, vill jag vinna just den!

Emma

Jag är länge velat ha en lång kofta, så om jag vinner vill jag ha Lidda kofta från Sisters Point.

Anna

Jag vill vinna Koppartrans Drophead jacka som jag sedan ska ge min pojkvän i julklapp. :)

lena

jag har registrerat mig till nyhetsbrev;p

om jag vinner vill jag ha: SISTERS POINT - Beam klänning

:)

Sanna

jag skulle så otroligt gärna vilja vinna FORNARINA - Fresh jeans

solveig

Nu är jag anmäld till nyhetsbrevet och om jag vinner vill jag ha en Death and glory t-shirt från Ed Hardy i storlek small.

Ha en fin dag Linda!

Hannah

Om jag vinner vill jag ha: RIORIM

Hurbit hood red.



Jag började först kolla efter en topp till mig, men tänkte sedan att min kille är värd det mer. Han köper mörk choklad och dyker upp med blommor lite då och då, bjuder mig på kläder och allt pågrund av att han har mer pengar än mig. Visst ger även jag tillbaka fast med kärlek, men kände att det är dax att ge honom något riktigt fint. Den tröjan vet jag att han velat ha tidigare men är för dyr för att jag ska köpa den. Hoppas att jag vinner den, han skulle bli dunderglad :D



Grym tävling Linda!

Emma

Jag är med :)



Om jag vinner skulle jag vilja ha en:

SISTERS POINT - Lidda kofta

http://www.paprikastore.se/?catid=28&headid=21

Emelie

SINFUL - Touched topp



Strl M/L



Den var riktigt snygg :D

sarah

jag skulle vilja vinna SINFUL - Engel wings linne

i storlek S. Tillverkare: Sinful. stod inget artikelnumer så de kan jag itne skriva. kul att du har så många tävlingar :)



mvh sarah

Sarah

jag är registrerad!!!



om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ; KOOLA ANNA - Miranda tröja, i storlek S.



Safina

Med min vanliga otur så vinner jag aldrig! Men denna gång ska jag banne mig vinna =D Och jag vill vinna ett par skitsnygga jeans. http://www.paprikastore.se/?catid=36&headid=21

KRAM

mikaelam

Hejsan! Om jag vinner vill jag vinna salming underkläder; SALMING (REA) - 812995 orange boxer i storlek S.



Tack på förhand! :D Puss

/ Mikaela, myggan@hotmail.com

sannaa

La till mailen för nyhetsbrev & är mer än gärna med i tävlingen :) om jag vinner vill jag gärna ha MONROW (på REA) - Marie klänningen . Underbar ! :D

Jennifer

Jag skulle vilja ha HUMÖR - Owen sweat pink tröja =D

http://www.paprikastore.se/?catid=30&headid=22

Moa

Skulle behöva ett par jeans då dom jag har börja bli slitna och nu när det börjar bli kallare föredrar jag jeans framför leggins.



Så om jag vann skulle jag vilja ha FORNARINA - Gloria jeans



<3

Sandra

Jag är med i tävlingen :)



Om jag vinner skulle jag lätt vilja ha:

KOOLA ANNA Vera cerise klänning

http://www.paprikastore.se/?catid=24&headid=21



Den är snygg.

Julia

Nice! ;D

kika gärna in på min blogg med temat Ordet är ditt! Kram

amanda

Jag är också med :)



Jag skulle vilja ha en SISTERS POINT - Scarf 22 om jag skulle vinna :)

Fi

Skulle mer än gärna vinna Ben Sherman-skjortan artnr. 124109 till min pojkvän! Vi har så ont om pengar just nu och jag vill inget hellre än att göra honom glad!

Linda

Jag är med :)



Vill vinna Koppartrans Turtle swaet tröja :)



Håller tummarna!

emaa

jag hade velat ha DR DENIM - Snap blue raw jeans o jag vann :)

Jessica

Har också satt upp mig för nyhetsbrevet.

Om jag vinner skulle jag vilja ha "SISTERS POINT - Gene klänning" från sida http://www.paprikastore.se/?artnr=087%2D033. Jag tror den hade blivit perfekt i vinter.

Josefin gustavsson

Om jag vinner skulle jag välja Jeansen från dr. demin-snap rinse blue jeans!



:)

Angelica

Nu har jag anmält mig till nyhetsbrevet:-) Och vinner jag skulle jag vilja ha



FORNARINA - Cult jeans



hireja@hotmail.com är mailadressen jag anmälde mig med.





KRaam

SANNA

jag älskar din header!

Nicole

FORNARINA - Cult jeans

storlek: 28





TACK o PUSS <3 (nicole.antoniades@gbgsd.se)

Emma Nilsson Larsson

Nu har jag registrerat mig.

Om jag vinner skulle jag vilja ha SISTERS POINT - Skill purple tunika/klänning.

Sofie

KOOLA ANNA

Maronette white tunika



Grymt bra blogg för övrigt =)

Din header är helt underbar.

Linda

Jag skulle vilja ha dessa jeans från Fornarina

FORNARINA - Cult jeans

jennifer

Hej Lily.



Jag vill vinna KOOLA ANNA (REA)

Saga klänning whit.



Föresten har lagt en röst på dig, på bästa inlägga.



kram!

© A N N I S P A N N I S

SALMING (REA)

2-Pack ambitious white/Grey&Khaki/lime



Vill vinna till min kära pojkvän som inte har en kalsong som det inte är ett hål i. Stackarn behöver nya kalsonger och hoppas jag kan vinna åt han. Då han ger mig så mycket kärlek vill jag ge lite tillbaka :)

noora

He jag har nu registrerat mig och skulle jättegärna vilja ha DR DENIM jeans - Snap blue raw jeans

Annamellita

Jag skulle vilja vinna: KOPPARTRANS - Drophead jacka. För då kan jag ge den jackan till min kärlek som behöver en!

Ida Öhlander

(Ouhlander@hotmail.com)



Jag skulle vilja vinna den svarta Ben sherman skjortan (BEN SHERMAN (REA) - 124109 Skjorta) till min pojkvän som jag skulle ge till honom på våran 1 årsdag. han är den lite smalare typen och har väldigt svårt att hitta skjortor och den här är just lite smalare i modellen så den skulle vara så perfekt och han skulle bli sååå snygg och glad! Och han är så värd det efter att ha hjälp mig igenom ett tufft år och alltid funnits för mig.



din blogg är väldigt bra, keep up that good work!

Kristin

Har registrerat mig för nyhetsbrevet. Wiehoo!



KOOLA ANNA (REA) - Saga klänning whit vill jag ha! : )

Line

Ååååå va kul, en till jätte bra tävling hos dig linda :)

jag fastnade för denna söta!

KOOLA ANNA - Maronette white tunika i storlek xs.

brukar aldrig vinna men vem vet min tur kanske har vänt :)hoppas,hoppas kram kram på dig!

Amanda

Jag skulle hemskt gärna vinna

FORNARINA - Cult jeans i st. 28

älskar dom, helt underbara!





kram*



erica

skulle gärna vilja ha denna HUMÖR - Owen sweat pink tröja då jag verkligen tycker den är jättefin ;) kramkram!

Mari

Jag skulle vilja vinna denna söta koftan : http://www.paprikastore.se/?catid=28&headid=21 :)

Melissa Gustavsson

SINFUL Engel wings linne

Eva-Marie Olofsson

Hej! Härligt med en tävling TILL=) Om jag nu för en gångs skull skulle RÅKA vinna så skulle jag välja denna top: SISTERS POINT-Gaz check topp



Hejja dig!

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har anmält mig till nyhetsbrevet och jag skulle gärna vinna



EMPORIO ARMANI - Marin stripe t-shirt stl L



Min sambo skulle absolut uppskatta den.

Marlene

Hade helt klart viljat vinna http://www.paprikastore.se/showproductpictures.asp?artnr=085-014 !

JOSEFIN

RIORIM-Hyrbit hood black tröja

Skulle vilja vinna den till min pojkvänn.. hoppas :)

Katt

Jag skulle vilja vinna den här: http://www.paprikastore.se/paprika/images/shop/083koppartransturtleswaet400.jpg (KOPPARTRANS Turtle swaet tröja)



Stl XS :)

Josefine

Jag har registrerat mig för nyhetsbrevet med min hotmail adress :)



Ifall jag skulle vara den lyckliga vinnaren så skulle jag vilja ha Palestinasjalen "White/black". Jag har länge tänkt köpa en men det har helt enkelt aldrig blivit av. Tycker ju dock att dom är så snygga och funkar till allt så den skulle gärna få hänga runt min hals :D



Kram Josefine



Tess

ÅH!

Provar väl lyckan trots allt.

Skulle bli glad om jag vann KOPPARTRANS-Vanda hood tröja



I nyhetsbrevet angav jag mailen melonia08@hotmail.com det är de jag använder till sånt.

T I N A

Jag är med, och om jag vinner skulle jag villja vinna dessa byxor :) KOOLA ANNA - Johanna black jeans

EN TJEJ I STORSTAN

Om jag vinner så skulle jag vilja ha SISTERS POINT -Gene klänningen Storlek M / L ..



Nyhetsbrevet är skickat till jenny.vennberg@hotmail.com :)



/ En tjej i storstan

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Caroline

Skulle vilja göra min älskling glad, för han är den viktigaste för mig och jag är så lycklig som har honom, så jag skulle vilja vinna "ED HARDY - King keps" åt honom. :)

Caroline

Glömde även tillägga att han glömde sin favoritkeps på bussen en gång och inte fått tillbaka den. =/ "ED HARDY - King keps"

Lina

Bara måsta vara med ! :)

Och om jag vinner vill jag ha:



SISTERS POINT - Gaz check topp

Cattis

Hej! Om jag vinner skulle jag vilja vinna klänningen "KOOLA ANNA (REA) - Freja vit". Den skulle passa perfekt till min mammas 50-års fest.:)

Liselotte

Jag är med :)

Skulle vilja ha:

SISTERS POINT - Gaz pink toppar, storlek s/m

Jennifer

SISTERS POINT - Gaz pink toppar, strl M/L ...

Therese

Hej om jag vinner så skulle jag vilja ha dessa Jeans: FORNARINA - Fresh jeans i strl 28..Det skulle passa perfekt med ett par jeans eftersom alla mina har lyckats gå sönder, tillomed mina älsklingar, dessa skulle kunna bli mina älsklingar=)

Kram

Elin

Om jag vinner vill jag ha Fornarinas Cult Jeans. Strl 30. =)

Mia

Nyhets brevet - check!

Och vann jag skulle det nog få bli "deke tröja" från Dr Denim i julklapp till pojkvännen!

Fia

Nu är jag medlem i nyhetsbrevet! :)



KOOLA ANNA (REA) - Saga klänning pink.

Det är min favorit. Ha det bra! kram!

Veronica

KOOLA ANNA (REA)

-

Saga klänning whit stl: L

vill jag vinna. håller tummarna:)

Cecilia

Jag har registrerat mig nu :)

Skulle blir superglad om jag vann KOOLA ANNA (REA) - Saga klänning pink i storlek XS!

Hoppas, hoppas, hoppas!!

Maja

Jag skulle vilja vinna KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka för att den var så himmla snygg och jag skulle värkligen behöva en ny jacka!

Sabina

Jag är med :) har registrerat mig för nyhetsbrev

Jag skulle vilja vinna KOOLA ANNA (REA) Mira linne 145 kr i storlet xs :) håller tummarna

Lojs

Jag har registrerat mig! :)



Och om jag vinner vill jag ha SINFUL - Butterfly topp

Sarah

Registrerat mig :)



Jag vill gärna vinna "Tove Small black check jacka" från Koola Anna :)

Maria J

SISTERS POINT - Atto pink tröja

är jag sugen på.. helst i storlek S ....



håller tummen nu för att jag ska vinna nångång!!!!!!

Lisso

Jag har anmält mig för nyhetsbreven! och jag skulle vilja vinna KOOLA ANNA - Maronette white tunika

signe

Om jag vinner vill jag ha SISTERS POINT GAZ CHECK TOP

Cornelia

Jag är med!

Mahlin

HUMÖR-Owen sweat pink tröja. Den skulle jag vilja vinna :) Jag har även registrerat mig för nyhetsbrevet :)

Ida

Har registrerat mig, och jag skulle vilja vinna SISTERS POINT- Gene klänning :)

Isabell

Hej! Har registrerat mig för nyhetsbrevet med denna adress: binggggg@hotmail.com



Vill så gärna ha den här koftan: Sisters Point Lidda kofta i storlek M :)

DENISE

Har nu anmält mig till nyhetsbrevet och skulle vilja vinna FORNARINA - Gloria jeans! Ahhh, dom är grymt snygga.



Men jag antar att jag nog måste skaffa mig ett jobb som alla andra för att få dom:P Men försöka kan man alltid!

CherryCheek

Ett par FORNARINA - Cult jeans

skulle sitta som ett smäck! Skulle vara jättekul att vinna ett par märkesjeans, eftersom jag själv bara har råd med H&Mjeans för 300 spänn. Hoppas hoppas nu! :)

Lisa

har fått nyhetsbrevet på min mail: drakungen1@hotmail.com



vill ha detta om jag vinner:

EMPORIO ARMANI

Microfiber boyshort white boxer

Mickan

Jag har anmält mig och jag önskar mig KOOLA ANNA - Miranda tröja.

louise hautamäki

Jag skulle vilja vinna denna jackan: http://www.paprika.e-butik.se/?ref=lindablom

Eftersom jag inte har någon varm jacka nu i vinter och har inte råd med en ny för att jag är arbetslös!!

Jag hoppas hoppas verkligen att jag vinner!

Tack för en superblogg och vad kul att du ska få vara modell! :D

Kram

Carola L

KOOLA ANNA - Maronette white tunika (L) skulle jag vilja vinna!



Anmäld för nyhetsbrev också

Therese

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha SISTERS POINT - Laxo grey tröja :)

Och jag har anmält mig för nyhetsbreven.



Tummen upp för en jävligt bra blogg! ursäkta de dåliga språket ;D

Saga

Jag har anmält mig nu och vill jättegärna ha ett par nya jeans :) " DENIMBIRDS (REA) - Alex crispy indigo jeans" är det och dom är verkligen supersnygga! :D



Vinner jag får du hemskt gärna kontakta mig på Flickan_saga @hotmail.com eller via min blogg.



Tack för en bra blogg Linda! :)

Estefany

Nu har jag regristerat mig för nyhetsbreven. Om jag vinner vill jag ha ED HARDY -Punk rock tröja

i strl S.



Estefany.s@hotmail.com

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Anna

Om jag vann vill jag ha:

HUMÖR - Owen sweat blue tröja i storlek M :D

hoppas

anna

Hej om jag skulle vinna skulle jag vilja ha KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka i small eller medium. Kul med tävling

Gabbi

KOOLA ANNA (REA) - Monika klänning..OM jag vann den skulle den häga med på vår SMEKMÅNAD=nygift alltså!!!

Annso

Jag är med i tävlingen och jag skulle gärna vilja ha SISTERS POINT hat svart om jag vann :)

Maria

Jag skulle vilja vinna: KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka



Jag tycker du är en stark och vacker kvinna Linda och stå på dig och gå din väg så kommer allt att ordna sig.



Kramis

(hereismaria@hotmail.com)

bella

åh, vilken rolig tävling! jag är gärna med, har anmält mig till nyhetsbrevet och om jag vinner så vill jag ha KOOLA ANNAs Tove Small black check jacka!

Alma

Hej . :D jag skulle gärna vilja vinna denna snyggingen --> KOOLA ANNA (REA) - Mimmi vit .



Jag älskar din blogg föresten . :)

Ellen

måste säga först: Wow vilken tävling! :O

Jag vill vinna jackan som heter "KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka" för 995pix!



Har nämligen ingen jacka förrutom en skinnjacka(fejk) från H&M - och den är inte speciellt varm kan jag lova ;)

Ellen

Obs!

angav min e-post för dem (nyhetsbrevet)

skriver den i detta inlägg med..

puma

Hej! Jag älskar dina tävlingar! Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och om jag vinner (håller tummarna stenhårt!) så skulle jag vilja ha denna klänningen:



SISTERS POINT - Gene klänning (http://www.paprika.e-butik.se/showproduct.asp?artnr=087%2D033&ref=%2Fsearch%5Fproducts%2Easp%3Fs%3DSisters%2520Point%26s1%3Don%26s2%3Don%26s3%3Don)

(i storlek M/L)



ser varm och mysig ut nu till vintern, kallt här uppe i norrland! :P



Var rädd om dig tjejen!

yohanna

nu har jag anmält mig :) om jag vinner skulle jag vilja ha "FORNARINA -Fresh jeans" grymt fina! stl27

emma

mail

misssecretvellinge@hotmail.com



plagg

jag vill vinna ett av deras trosor.

för jag behöver nya



EMPORIO ARMANI - Stretch cotton black thong

storlek L :)

SussieK

Kul tävling! Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och om jag vann skulle jag välja KOPPARTRANS

- K zip turtle sweat tröja och ge den till min underbara sambo. Jag har så mycket kläder ändå, och han har större behov av nåt nytt än vad jag har. :) Min sambo heter Tobias, så det är väl han som blir det lyckliga vinnaren i slutändan, om vinstlotten faller på mig. :)

Jenny

jag ksulle vilja vinna jackan KOOLA ANNA-Tove Small black check jacka.

har anmält mig till nyhetsbreven

Lizelott

Skulle vara så kul om jag hade turen att vinna, Skulle gärna vilja ha KOOLA ANNA Tove Small black check jacka. I storlek M. Skulle vara så mysigt om jag hade turen med mig. Vill gärna gå med den nu i jul. Håller tummarna nu. Kram



Har även tipsat i bloggen: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2008/november/valfritt-plagg.html







Kajsa

Hejsan!



Jag skulle jättegärna vilja vara med i tävlingen!

Skulle jag vinna, skulle jag gärna vilja ha denna coola hoodien: http://www.paprika.e-butik.se/?artnr=093-020 i storlek XL.



Tjingeling!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

sanda

Hej Lindisen!

Skulle gärna vilja vara med och tävla om plagget

BEN SHERMAN (REA) - 124109 Skjorta till Mirza :)

Han verkligen älskar skjortor!

Caroline

Hej söta linda!



Om jag vann skulle jag vilja ha

- Monrow Cassie grey top -

Så himla söt!

sofia

Hej jag skulle vilja vinna KOOLA ANNA (rea) klänning som är av jeans ( den mörka )



:D

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Fredrik

Jag skulle vilja vinna

DOLCE & GABBANA 2-pack stretch cotton black (REA) - Boxer

Artikelnummer: 090-008

Sandra - mamma sen 15

Åh, vad jag skulle vilja vinna PALESTINASJAL - Palestinasjal White/black. Som jag har letat!



Artikelnummer: 099-019



Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Sandra

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och skulle jag vinna så skulle jag vilja vinna SISTERS POINT - Pul2 topp med artikel nummer 079-007 och storlek XS/S, jag tyckte den var SUPERSNYGG! :)



Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!

Nina

Hoppas verkligen det är min tur att vinna nu!

Skulle jättegärna vinna SISTERS POINT - Skill purple tunika/klänning art.nr. 087-039.



Håller tummarna nu då!

Biggie

Är jag för sent ute? klockan är 00.36 tisdagen den 11e hehe :) men om jag inte är för sent ute och jag vinner skulle jag önska mig:

SISTERS POINT - Pul2 topp.

E-mailen för nyhetsbrevet är samma som den du ser här i inläggsinfon. :)

Malin

Jag är absolut med i denna underbara tävling! Tyckte att den var perfekt då jag skulle vilja ge något fint till min underbara pojkvän! :) Så jag skulle helst vilja vinna "KOPPARTRANS - Two way hood tröja" i storlek S

Kram!