Gör din egen müsli-mix


Idag plockade jag och älskling ihop vår egen müsli-mix på Maxi. Jag är galen i yoghurt (speciellt Tigers hallonyoghurt eller yoggi äpple/kanel) och det blir 1000ggr godare med någonting knaprigt i också. Vad är väl då bättre än att kunna kombinera allt det man själv tycker om och SLIPPA känna att müslin är förstörd, för att de är något litet med, man inte gillar? Tummen upp för müsli på lösvikt ; )
15
G I L R A E N

Kärlek till lösvikts müsli säger jag bara. <3

Amina K

Det låter asbra -och grymt gott!

Andrea

haha, men vaa? Jag visste inte ens om att det fanns. Jag äter aldrig müsli just därför att det ALLTID är någon superliten ingrediens som får mig att vilja kasta hela paketet i papperskorgen.



Då är det superbra med lösvikt ju :)

shawnPierre

den där e ju vansinnigt gooo:D

Zarah Galore

Hemmgjord müsli är oxå kanongott. ;D



Och där vet man oxå PRECIS vad som finns i! Inget tillsatt socker eller kemikalier, nu tror ju jag förvisso att man ser vad man lägger i påsen som ni oxå gjort (haha) men det är supergott att göra själv! :D



Mycket enklare än man tror oxå, och så kan man ju ha i nötter, torkad frukt, torkade bär osv.

Finns recept på min receptsida om du har lust att testa någon gång! ;D

Emma

ser riktigt gott ut! vore ju toppen om vi också hade haft müsli på lösvikt här där jag bor. :) någon gång kanske..

Mia

Gud va smart! Nu måste jag ut och leta lösviktsmusli. Är trött på alla blandningar som finns i affären!

SANNA

Älska Risenta säger jag bara :D

sannaa

Det är ju jättebra att dom har sånna! Min pojkväns mamma hade blandat ihop en och det blev hur gott som helst :)

sannaa

Det är ju jättebra att dom har sånna! Min pojkväns mamma hade blandat ihop en och det blev hur gott som helst :)

Anonym

Varför publicerar du inte alla kommentarer? om tex hårfrågor osv. Jag har frågat dig saker ett flertal ggr, men kommentarerna blir inte ens publicerade.

Helena Einarsson

köpte det förra veckan, riktigt bra är det! :D

Karrow

Brukar också plocka ihop lite müsli så av det märket, dock inte till mig själv, utan till råttorna. :)

sannaa

Länkade till detta inlägg - hoppas det var okej :)

Gladam

Jag gillar inte sådan müsli man köper