TÄVLING! Designerinspirerad handväska i MIU MIU-stil


För att delta;

- Klicka in på Modekungen.se och spana in deras utbud.

- Registrera er även för modekungens nyhetsbrev här.

- Skriv att du är med och tävlar i en kommenter till detta inlägg.

Avslutas: Fredag 17 Oktober
160
Anna

jag heter lovelydotcom på alla 3 sidorna :)

Nicole

Jag vet ju inte om det är ett måste att vara registrerad från just dig men ja, jag heter aelma på alla sidor och jag har satt upp mig på nyhetsbrevet.

Tyra

gratisbio: TajraaB

Pengargratis:Tajraab

gratiskläder: TajraaB



och nyhetsbrevet kommer till mig :)

Sandra

Åh gud vilken snygg väska, den vill jag gärna vinna. Och den skulle verkligen jag behöva med tanke på att min väska gick sönder igår =/ Jag är redan registrerad på alla 3 sidorna, via dig, och jag heter "Sandrajjj" på alla sidorna. Jag har även nu registrerat mig för Modekungens nyhetsbrev och var då även in och kikade på deras sida, dom har grymt snygga väskor där. Och många att välja mellan :)

maja

man vinner ändå aldrig

sarah

sådär, jag vill vara med och tävla :) heter sarah831 på alla sidorna

tessi

Gratisbio & Pengargratis: PartyPrinsessaa

Gratiskläder: PartyPrinsess

och är signad för nyhetsbrevet med samma mejl som jag lämnat ovan =)

Johanna

Hej Linda! Jag heter Hanna1982 på alla sidor och jag är registrerad för nyhetsbrev. Ha en skön torsdag.

Eva-Marie

Hejsan!

Mitt användarnamn är Vevi och det är samma för alla tre medlemskapen.



Tack för en bra och spännande blogg med alla tips och tävlingar=)

Louise

Hej Linda!!

Jag heter L0ysan på alla 3 sidor och jag har även registrerat mig på modekungen.



:) Ha en bra dag, och skit i vad de "tuffa" tjejerna skriver till dig på kommentarer!!



Kram!

Sandra

Jag heter SanIsa på alla 3 sidorna och jag har satt upp mig på nyhetsbrevet :)

Sandra

Jag heter SanIsa på alla 3 sidorna och har även satt upp mig för nyhetsbrevet :)

Therese

Jag heter theresek på alla dom 3 ställena och jag tror även att jag blivit tipsad av dig ^^ nyhetsbrevet har jag också skrivit upp mig på! :D

Jessica

Jag heter vagavinn på alla 3 sidor, har anmält mig till nyhetsbrevet och besökt hemsidan :)



http://vagavinn.blogg.se/2008/october/vinn-designerinspirerad-handvaska-i-miu-miu-s.html#comment

Pipi

Heter crrly på alla sidor. Har jobbat! ;)

bitte

var redan medlem på sidorna heter bitte0007 där anmällde mig till nyhetsbrevet med bittethe007@hotmail.com.



wow vad snygg behöver verkligen en nyg väska å den är bara så möe jag

erika

jag är redan medlem på de där sidorna och heter där äriqa eller eriqa. har redan registrerat mej för modekungens nyhetsbrev oxå. Hoppas nu på att jag får vinna väskan! Det vore kanon!

Monika - Tävlingsblogg.

Hejhej!



Jag är redan medlem på Gratiskläder&Gratisbio och där heter jag akiinom.



Nu så blev jag medlem på Pengargratis via dig och där heter jag också akiinom :]



Och nu så får jag modekungens nyhetsbrev på alla mina e-mails förutom en. :D



Ciao!

Sofie

Jag vill va med och tävla och jag heter SofieDahlberg på alla 3 sidorna :-)

EN TJEJ I STORSTAN

Jag är med & tävlar :) Skrev upp nyhetsbrevet på gullpucka@hotmail.com :)



/ En tjej i storstan

Josefine

Hej linda :) Jag är med och tävlar! Har gjort det som skulle göras :D

Alexandra

Åh nej vilken fin väska! Skulle vara så underbart att vinna den och sen få glida runt med den överallt och alltid! Du lottar hela tiden ut så fina saker och nu önskar jag verkligen att jag skulle vinna! Oj vad jag hoppas!!^^



Och förresten ha det trevligt på blogg-galan! :D

Linn

jag har ALDRIG någonsin vunnit någonting, och jag är med i alla dessa tävlingar över allt. Denna tävling är extra kul att vinna, inte bara för att väskan är SÅ snygg utan för att jag även fyller år den 17 oktober då tävlingen avslutas.. skulle vara den bästa födelsedagspresenten!! Så nu är jag registrarad för nyhetsbrevet och hittade dessutom en galet härlig sida med galet massa snyggt (modekungen så klart)

Sara

Gillar din blogg super mycket.



Vill vinna den där väskan. hoppas

Kram

Veronica

jag är med! Jag har registrerat mig för nyhetsbrevet! :)

linn

Självklart är man med och tävlar:D!

Saga

Jag är med och tävlar! :D

Anonym

Jag vill vara med:D

jessicafs

Sådär nu har jag satt upp min på nyhetsbreven tur att jag kan va med och tävla nu jag va redan medlemm på dem där sidorna :P

Väskan är superfin och jag hoppas värkligen på att få vinna den :)

Carro

Åhhh! jag vill vara med! super fin väska!!! ha en bra dag!

Josefine

Ooh!! Jag vill va me o tävla! : D har gjort de som du skrev, och nu håller jag båda mina tummar för att jag ska få vinna den där ursnygga väskan!! :D hyperventilera



Kram!

Eva-Marie

För att det inte ska bli några fel efter din ändring så tillägger jag att jag får nyhetsbrev, har användarnamn Vevi och att jag gärna är med och tävlar om den URsnygga väskan=)kram!

Hanna

åh jag vill vinna :D !



kramiis



Lori

Jag är med, jag har registrerat mig för nyhetsbrevet samt kikat runt på sidan! hoppas hoppas hoppas

Jessica

varför skriver alla vilka gratissidor de är medlem på och vad de heter där när du inte ens bett om det!? XD

nåväl, jag är gärna med och tävlar. grymt snygg väska :) har anmält mig till nyhetsbrevet.

Vanna

Hej ..uuh vilken snygg =)



den är jag absolut med och tävlar om :)

Patricia Karlsson

Jag vill verkligen vara med och tävla :) har tänkt köpa en ny väska men inte hittat någon jag gillar ännu, men denna är ju supersnygg :D

Linda

JÖSSES säger jag bara, vilken skön och stilfull väska, klart man vill vara med och tävla om den.

Nästan hela utbudet föll mig i smaken, men bara nästan L

Är i stort behov av en stor, praktisk och för att inte nämna pålitlig väska.

Ständigt på språng och behöver få med mig allt från nycklar till hundbajspåsar. Det är smink, glasögon, plånbok och även barnens saker som åker ner ibland.

Älskade min förra väska men den äe alldeles utsliten, axelbanden har tillomed blivit uttöjda pga tung packning S (den va inte så stor)



kram

E l i s h

Jag är med och tävlar! :)

Sandra

Jag är med och tävlar:)

Emma

Jag är med!

Agneta

Jag är med=)

Frida

Jag är mer än gärna med. Har registrerat så jag får deras nyhetsbrev :D

hoppas på tur nu!

Frida

Jag är med! :D

nathalie

Jag är med och tävlar! jag är med och tävlar!

Linda

Jag är svag för väskor så självklart är jag med, har signat upp mig på nyhetsbrevet med;)

Jennew [Jenny Sellsve]

Jag är med, är registerarad, men kommer inte ihåg om det var på sellsve360@hot... eller Jenny_sellsve@hot..

Någon av de i alla fall

Isabelle

Jag är självklart med och tävlar!

Sarah

I'm IN!



ja har registrerat mig så att nyhetsbrevet ploppar ner i Inboxen :)

Linnéa

Jag är med! :)

Michaela

Självklart är jag med och tävlar om denna ursnygga väska :)

silvia

jag har redan registrerat mig till nyhetsbrevet och jag är med! :) snygg väska!!!

JOSEFIN

Självklart är jag med, det är ju en superfin väska! :)

Madde

Jag vill vinna :D

Tummelisa

OOOHHHH!!!

Vill veeerkligen vinna!! Hur snygg som helst!

Emelie

Jag är med! Skitsnygg väska!

Linda

Jag är absolut med och tävlar om väskan! :)

Josefin gustavsson

Jag är med och tävlar den fina väskan! Behöver verkligen en ny har inte hittat en så fin väska på länge! Jag verkligen hoppas att jag vinner!

Maria

jag är med o tävlar om den fina väskan :)

© A N N I S P A N N I S

Jag är med!

Helenvu

ÅH va fin ! Jag älskar dina tävlingar det är så bra priser ! Jag vill vara med och tävla !

sofie

jag är med & tävlar :)

Erica

Jag är med :D

Isabelle

Jag vill vara med och tävla och jag har såklart anmält mig till nyhetsbrevet:)

Elin

LILY DIN/ DINA TÄVLINGAR BLOGG ÄR BÄST!!



SJÄLVKLART ÄR JAG MED OCH TÄVLAR OM DEN SNYGGA VÄSKAN !!!



/// ELIN KRAMKRAM

Emma Nilsson Larsson

Jag är med i tävlingen och vill jättegärna vinna väskan! :D

Alexandra

Jag vill vara med! :)

Har anmält mig också

Jenny

Jag är med och tävlar. Eller vad du nu ville att man skulle skriva.

Moa

jag är med :D

Emma

Registrerat mig

och är givetvis med

Victoria

Heej! Jag är med och tävlar! Håller alla två tummar jag har för att jag ska vinna :)

erika

jag är med, (:

Malin Vu

Jag är med hihi! :D

Malin

Hej :) Jag är med och tävlar såklart! =P

maliiin_90@hotmail.com

amanda

jag är med och tävlar )

louise

ja har ny registerat mig för nyhetsbrevet & är me å tävlar :))

mikaelam

jag är med!

myggan@hotmail.com

Amanda

Jag vill vara med och tävla!

Är i akut behov av en ny väska då min gamla blev stulen nyligen. :o(

Jaana

åh vad fin, är verkligen i behov av en ny väska så har blivit medlem via dig ;)



Gratisbio - Jaanah

Gratiskläder - jaanah

pengargratis - jaanah



nyhetsbrevet har jag signat upp på och kollat in modekungens sida (älskade en vit axelväska "oversize" som de hade där)

Men den här är ju så mycket finare :)



Kram på dig

angel

jag är med hoppas jag får den snygga väskan e medlem överallt men inte fått nått men men :)

Lotta

Vilken underbar väska, har registrerat mig för nyhetsbrevet och vill gärna vara med och tävla.

Tekla :)

Hejsan, jag är med och tävlar om den jätte snygga väskan =)

milio

jag är med och tävlar :)

Caroline

Jag är med och tävlar!

Fyller ju år den 19 så det vore den bästa födelsedagspresenten!

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har kikat runt och jag var redan anmäld på deras nyhetsbrev med min amek75@hotmail.com adress.



Kommer lägga in en länk i min blogg också.

jenny

Jag är gärna med och tävlar om den fina väskan.

CherryCheek

I'm in! :D Hoppas, hoppas på den snygga väskan! Skulle verkligen behöva en nu när mina båda väskor gått sönder =/

Anonitota

Jag är reggad för nyhetsbrevet, och vill gärna vara med och tävla!

Erika

HejHej, rackarns snygg väska!

Skulle inte sitta helt fel,

så är med & tävlar nu :)



Kram

louice

såådär! klar! :D JAG E MED!

Mikaéla

Jag är med :)



Micie@hotmail.com

Caroline Elisabeth

Åh jag vill absolut vara med och tävla om denna. En liten uppdatering av min gammla hm väska, skulle bli skönt att kunna slänga bort den! KRAMKRAM

Anonym

jag är me doch tävlar nu ! (:

Tindralen

Jag är med och tävlar!!

Pernilla S

Jag är med och tävlar och har skrivit upp för nyhetsbrevet hos Modekungen :)

Malin

Jag är med och tävlar!

Vill otroligt gärna vinna den där underbart snygga väskan!

Kram!

Johanna

Jag är med och tävlar. / Hannene

Fanny

Jag vill vara med i tävlingen! Skitsnygg väska:D

Anna

Jag är med och tävlar!

Josefine

Detta kan vara den snyggaste väskan jag någonsin sätt, helt ärligt :) Jag har skrivit upp mig för nyhets brevet & kikat runt på modekungen.se. Har aldrig tidigare besökt hemsidan men gud så mycket härliga väskor dom har där :) Jag kommer bli en regelbunden besökare på sidan som får suktar efter väskorna till den dagen jag får råd. Kram Josefine

Dreamsicle

Hej hej! Jag vill vara med och tävla :)

Celina

Jag är mer än gärna med och tävlar :D

Emma

Ååå hoppas jag vinner denna!

Skulle vara perfekt till min London resa:)

ha de fint!

Amanda

Nu har jag signat upp mig på nyhetsbrevet! Spännande webshop. Är med och tävlar och hoppas på att vinna den snygga väskan :)

JULIA

Åh, jag är med och tävlar. :D:D

Juicy

Deras väskor var ju riktigt snygga, tack för tipset! ;) Har skrivit upp mig på nyhetsbrevet och är gärna med och tävlar :)

Kristin

HERREGUD! Underbar väska!

Har nu gjort det du bad om i inlägget och hoppas nu innerligt på vinst =)

Johanna

Johanna

Hej! Såg det här inlägget idag :) har anmält mig till nyhetsbrevet och är med och tävlar ;)

Lene-Therese

jag är registrerad och är med och tävlar ! :D

sandy :)

jag är väldigt gärna med och tävlar. älskar väskor men har aldrig råd att lägga ut pengar på dem eftersom att vi inte har någon bra inkomst i vår familj. mamma som försörjer mig och min syster är sjukskriven och kommer aldrig mer att kunna jobba, därför kan jag inte köpa snygga och dyra väskor, tyvärr :/

Katja

Jag är med och tääävlar =)

Carola

Jag vill oxå vinna denna jätte snygga väska, nyhetsbreven ser jag fram emot..

ingegerd

nu har jag registerat mig för nyhetsbrev och vill va med i denna roliga tävling!mvh ingegerd

Nicole

Jag är med och tävlar



snygg design! :)

Ida

Hej Lily... :)

Jag registrerade mig direkt när jag såg tävlingen. Har länge velat köpa ny väska men pengarna räcker aldrig till nu på hösten när man behöver nya skor, jacka, varmare tröjor osv. :)

Helt perfekt tävling!



Mvh Ida

Malin

Jag har registrerat mig och vill absolut vara med och tävla, hoppas innerligt på att vinna en ny snygg höstväska! :)

anna

Jag är redan registrerad på alla tre sidorna och heter annahorn på alla tre.

Har kollat i den där sidan (skitsnygga saker - men dyra!) Jag har även registrerat mig på nyhetsbrevet.

Kram :)

Frida

Jag är med! Sådeså :)

Lisa

Jag är med kontakta mig gärna på bloggen om jag vinner! :D

Mikaela

Heej!

Jag är gärna med och tävlar! :)

Josefine Lundqvist

Åh, jag är med :D

Jenny

jag är med :)

får redan deras nyhetsbrev :)

JOSEFIN

Gud jag döör, Väskan är så grymt snygg!!

Hoppas så mycket att jag vinner :)

Sabina

Jag är med och tävlar och får modekungens nyhetsbrev :)

Ida

jag är med och tävlar! :D & jag får redan modekungens nyhetsbrev ;D

Elin

http://elinatme.blogg.se/2008/october/vinn-designerinspererad-vaska-i-miu-miu.html



Jag är gärna med och tävlar!



DIN BLOGG ÄR BÄSTTT !!!!!!

Cecilia

Jag är gärna med :)

Har redan regristerat mig på nyhetsbrevet

JOSEFIN

Självklart är jag med, det är ju en superfin väska! :)

Sophia

Hej! Jag vill vara med och tavla,sjukt snygg vaska ju.



Ha en bra dag!

'cia

jag är med! :)

Jenny

Härlig väska! Hoppas VERKLIGEN att jag vinner! =)

rebecca

Jag är med ;)

Emma

Hej hopp!

Nu har jag spanat in sida och registrerat mig till nyhetsbrevet. Så nu är jag mer än gärna med och tävlar =) håller tummarna Supersnygg väska ju!

Malin Vu

Dö läcker väska, hoppas man har turen och vinna den också.



Btw, snygg design! :D

jeanny delacruz

jag vill vara med och tävla :)

Zarah Galore

Jag är en förvirrad deltagare. =/

Alla skriver att de är medlem på alla dina tre gratissidor, men det står ingenting i denna tävling att man måste vara det?

Jag vill supergärna vinna den där väskan, och jag har gjort det som står - reggat mig för modekungens nyhetsbrev, gratissidorna däremot hittade jag för flera månader sedan och har således inte kunnat gå med via dig (annars hade jag absolut gjort det!). =(

Men jag håller ändå mina två tummar för denna väska för jag hittade modekungen via dig och älskar deras utbud!

jessicafs

Skulle aldrig tacka nej till en sådan fin väska =) jag är självklart med och tävlar skulle behöva en ny väska den som jag har nu har jag fått sytt ihop de är så jobbigt när man behöver någonting och inte har pengar till de =) så jag håller tummarna för mig nu =)

Åsa.S

Mission compleeted!

(Eller hur det nu stavas... hihi)

Åsa.S

Glömde ju länken... här är den!

http://glansigyta.blogg.se/2008/october/tavlar-igen-1.html

Jenny

Jag är med och tävlar och nyhetsbrevet kommer till min mejladress, Magii91@hotmail.com

Biggie

Nu har jag registrerat mig för nyhetsbrev. Kul att upptäcka nya sidor med shopping :)



Muskelknutten Mari

Är registrerad nu :D Jag vill gärna vinna denna söta väska :P

Isabella

HEJ! :)

Jag har vart inne på hemsidan och så vidare som du skrev i inlägget. Har även länkat tävlingen i min blogg och självklart till dig!



Jag vill verkligen ha denna väska .. har haft samma friis & company väska sen i 8:an och jag går i 1:an nu. Jag vill verkligen ha en ny. Skulle betyda guld för mig om jag vann!



http://perfects.blogg.se/2008/october/vinn-vaska-fran-modekungense-1.html



är länken där jag har länkat dig och tävlingen i min blogg! :)

Malin

Jag är med och tävlar!

Vill otroligt gärna vinna den där underbart snygga väskan!

Kram!

angelique

jag är med ;D awi

jessica

Nu är jag med i tävlingen och kan vinna den underbara väskan :)

Melina

Vilken underbar väska! Nu har jag skrivit upp mig på nyhetsbrevet :)

Jenny

Oj! Såg nu att det stog fel mejl adress! Magiic91@hotmail.com. och nyhetsbrevet kommer till mig... plus att jag är med o tävlar:)

Caroline

Har signat upp för nyhetsbrevet. :)



Skulle vara tusen värd om jag vann en ny väska, för min har gått sönder och jag har inte råd att köpa en ny då alla mina pengar går åt till lunch och mat, vilket inte lämnar något över till annat.

Aja, så det kan gå.

Millan

Å vilken snygg väska!Nu har jag gjort som man skulle och väntar bara på lite tur!

Jenny

Jag är med och tävlar :)

Ebba

Åh, sicken fin väska! :) vill ha vill ha

Nu har jag skrivit uppmig på nyhetsbrevet och håller tummarna :P

Freja

Är med och tävlar!

Kram

Alexandra

ÅÅh vad den där väskan är vacker! :)

Freja

är redan medlem, men är med i tävlingen :)

håller tummarna!

kram

annica

hej! e gärna me o tävlar om denna underbara väska!!!!e reggad för nyhetsbrev nu!

Freja

Är redan medlem !

Men är gärna med i tävlingen :)

Håller tummarna

kram

Freja

När drar du en vinnare ?

Kram

JOSEFIN

Jag vill å jätte gärna vinna denna väska!

Så otroligt fin!! Jag älskar den !!

Håller en tumme jätte stenhårt på att jag vinner den!

vet att datumer har gått ut, men jag hoppas ändå på mina tidigare inlägg (A)