AVSLUTAD: Vinn valfritt plagg & smycke


För att delta;
- Gå in på
Chicy.se och välj ditt önskade KLÄDESplagg samt smycke.

- Skriv ditt önskade plagg och smycke, i en kommentar till detta inlägg.
( artikelnummer är viktigt! )

AVSLUTAS: 18 November

352
Karolina

Wow :D

Stripe bubble dress e min favvis och leopard bow ring IFALL jag skulle ha nagon chans :)

Angelica

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha :



Knit collar cardigan, Artikelnummer: SZ022



Heart point chain bangle, Artikelnummer: AC028 (Puderrosa)

johanna

hej, äntligen tävling igen :, hoppas jag har turen med mig denna gången. jag skulle vilja vinna:

Smycke: Chain circle ER Artikelnummer: AC047 (guld)

plagg: Tröjklänning m huva Artikelnummer: Tee021 (vit)

Elin ♥

Jag är med:



Smycke: Stud trimming wrist strap artikelnr: AC054



Klädesplagg: Tröjklänning m huva (vit) artikelnr: Tee021

Nicole

Om det mot all förmodan skulle bli jag som vinner så skulle jag verkligen vilja vinna dessa ; Artikelnummer: K033-2 Axelbandslös klänning - Svart



Artikelnummer: AC047 Chain circle ER



Kram, hoppas du får en bra dag !

Linda

Jag skulle vilja he denna tröjan/Cardigan i svar Artikelnummer: MY031

Och silverringen med rosett Artikelnummer: AC015

johanna

skulle jag kunna ta inlägget och puplicera det på min? :)

Linda

JAg skulle vilja he denna klänningen K034 i rosa :)

Och detta armbandet AC029

Mia

Jag älskar dina tävlingar! Dom är alltid roliga!

Denna kofta har jag kollat på flera gånger, men har man det risigt i kassan får man drömma tillsvidare :) Eller vara med i dina tävlingar! :)

Stickad kofta utan ärm, artikelnummer: Tee009.

Och smycket är helt klart rose and pearl NC, Artikelnummer: AC035

Nu håller jag tummarna :)

♥ MAMMA JESSICA

Jag är gärna med :) Skulle vilja vinna klänning med Artikelnummer: K033-2

Och smycket Artikelnummer: AC052

JOSEFIN

kläder: Artikelnummer: E003

smycke: Artikelnummer: AC046

Hoppas jag vinner :D

Jessica

Älskar dina tävlingar :)



Om jag vinner skulle jag vilja ha artikelnummer: Bal05. I storlek M och färgen rosa.

Smycket, art nr: AC028

Pernilla

Åh, om jag skulle vinna skulle jag välja:



Lace Babydoll artikelnummer: K034

&

Vintage Chain NC artikelnummer: AC050



Kram!

Linda

Om jag vinner sill jag ha denna MT026 och detta armbandet AC029

:)

Nathalie

Klädval: Knitted Cardigan Artikelnummer: Tee023 (svart)

Smyckesval: Robot long NC Artikelnummer: AC020

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Bella

Nu kanske det är min tur att vinna ;p



Plagg: Artikelnummer: MD034

&

Smycke: Artikelnummer: AC047

Wictoria

Jag är med :D



Klädersplagg: Lovely Lace Tubedress i färgen vit.

Smycke: rose and pearl NC



Kram

SANNA

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha:



T shirt & linne - Grå: E003

Vintage Chain NC: AC050



Nu håller jag tummarna för mig själv :)

Sara R.

vilken rolig tävling:)

svart klänning artikelnummer:AO30

smycke, bow watch artikelnummer:AC046

Emelie

Chicy måste ha de mest sötaste kläder jag vet! Så självklart tänker jag delta:

Klädesplagg: Belted Tube Dress (svart) med Artikelnummer: D075-2

Smycke: Heart point chain bangle, med Artikelnummer: AC028



Nu är det med andra ord bara att hålla tummarna! :D

FREJA LINDSKOG

Ingen idé att jag är med, har alltid sån himla otur... :S

Emelie

Jag skulle gärna ha den rosa klänningen från babydoll med artikelnr: K007



Och halsbandet med en svart sten, artikelnr: AC050



Ville bara passa på att säga att din blogg är super!



Kram



Linnéa

Åh vilken härlig tävling! Jag skulle vilja vinna:

Klänningen med artikelnummer: K016-3

Halsbandet med artikelnummer: AC046

Ida

Klädesplagg: MT035 grå



Smycke: AC035 Créme

Emmaa

JAG ÄR MED! :D

Smycke; Triple con-beads pin [Artikelnummer: AC031]

Kläder; Stripe bubble dress (stl M)[Artikelnummer: D090]



Sussie

Jag är gärna med!



Klädesplagg: Tired Tube Dress Artikelnummer: K037





Smycke: Robot long NC Artikelnummer: AC020



Kram!



Emma B.

Jags kulle vilja vinna en skinnjacka (art. MY028), och en Bow Watch (art. AC046) :D

Alisa

Jag är självklart med:)

Tröja: SZ022-1

Smycken: AC047



Jag längtar självklart oxå:)



Karro

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha:



Slim stripe long - Artikelnr: MD036

Vintage chain NC svart - Artikelnr: AC050



Hoppas hoppas hoppas =)

Hilda

Jag skulle vilja vinna

Halsbandsklockan: AC046

Klänningen: K033-2

:)

Anja

Om jag vann skulle jag vilja ha :

:)

Klänningen: D090

Armbandet: AC054

Hanna

Klädesplagg: Roll up hoody cardigan (SZ025)



Accessoar: Chain circle ER (AC047)



:D kram / hanna

Maria

Oooh vad kul.



Jag valde en svart tub klänning: K034



Btw: tycker att du är en stark tjej som bara ska skita i vad alla andra säger om dig...:)

Kramis

sol

Om jag vinner vill jag ha

Vit hoody pocket long cardigan. Art nr: SZ026

Trimming NC halsband. Art nr: AC048



Ha en fin dag! =)

Felice - vardagslyx,shopping och mycket mer.

SNYGGT:d

Jaana

åh, tack, tack, tack för den här underbara tävlingen, älskar allt från den sidan. Nå här är mina önskningar (sen långt tillbaka)



Smycke: Flower romantic NC, artikel: AC053



Klädesplagg: Stickad kofta m huva, artikel: Tee010



Nu håller jag tummarna :D

Caroline

Roll up hoody cardigan; Artikelnummer: SZ025

Robot long NC; Artikelnummer: AC020

Jenny

Åh vad roligt att du har tävling igen! :)

Jag önskar att vinna:

Plagg: Knit collar cardigan Artikelnummer: SZ022

Smycke: heart point chain bangle Artikelnummer: AC028



:)

SOFIE

Artikelnummer: AC046

Artikelnummer: SZ025



:)



aktaidiot.blogg.se

Marit [ F O T O ]

Åh, jeg elsker de konkuransene her!

JEg skulle virkelig trengt en juleballkjole, og jeg fant en som jeg fikk skikkelig lyst på!



Klesplagg:

Satin volangklänning

Artikelnummer: K040



Smykke:

Vintage Chain NC

Artikelnummer: AC050



:D

Sofia D

Svart skinnjacka (leopard rider JK): MY024

Créme färgat halsband (Rose and pearl NC): AC035



kul tävling :D

Sandra Nordin

Jag skulle gärna vinna denna: SZ004 (tunika/tröja) och detta halsband: AC042 :-)

Hanna

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha:

Blommig tunika - E034

Smycke - Chain circle ER - AC047



Jätterolig tävling! Kul att någon har tävlingar som man inte måste ha blogg för att vara med i :D

Muskelknutten Mari

Hoppas på tur nu då :D

Rosa fleecetröja, artikelnummer: T041

Bow watch NC, artikelnummer: AC046

Safina

Hej Linda =) TACK för din grymt bra blogg! Du har sådana fantastiska tankar och allt gud vet vad. Du ska vara nöjd över dig själv och dina fina insatser du gör för alla =)

Men nu till tävlingen.

OM jag vann skulle jag vilja ha en Stripe bubble dress och som accessoar ett svart heart point chain bangle . Då skulle jag kunna vara grymt snygg på nyår =D Artikelnummer D090 och AC028. Ha det bäst Linda och skit i alla som snackar massa goja, din blogg ÄR kanon =) KRAM

Jenny Sellsve

Plagg: Snygg skjortklänning Artikelnummer: Tee019



Smycke: Key Motive NC Artikelnummer: AC042

Jen Wikman

Plagg: Artikelnummer: SZ002



Smycke: Artikelnummer: AC054



Kram på dig Lily

J o s e f i n

Fiffig tävling! :D



partydress: D081

Chain circle ER: AC047

crazyangel

Hoody pocket long cardigan-SZ026 och rose and pearl NC-AC035 :)

Kicki

Hej! :) Kul att du har en sån tävling. Diggar din blogg, verkligen. Keep the good spirit up.



smycke:

Trimming NC

Artikelnummer: AC048



klädesplass:

Lång skjortklänning

Artikelnummer: E001

pusspuss

Lindali.

jag skulle vilja ha denna; artikelnummer E002. & så detta smycke; AC048 i svart.. =)

hanna

Hej! :)

jag skulle gärna vinna

Artikelnummer: MT024 färg: vit.

Artikelnummer: AC047. armbandet. vita med guld.





linnea

Blommig mini kjol - Vit - One size : 32-38



Artikelnummer: S002

silvia :)

kuuul tävling! :)

jag skulle vilja ha:

klädesplagg: t-shirt och linne - grå

artikel nr: E003

Smycke: cute big size rosa ring

artikel nr: AC011



Josefine Andersson

klädesplagg: klänning artikelnr: D077



smycke: rose and pearl artikelnr: AC035

Sarah

Självklart är jag med och tävlar! :D



Knit collar cardigan ART nr: SZ022

Ribbon point shiny cololr ring ART nr: AC015



Emma

Vad mycket tävlingar det är runt omkring här just nu!

Emelie

Jag skulle gärna ha den rosa klänningen från babydoll med artikelnr: K007



Och halsbandet med en svart sten, artikelnr: AC050



Ville bara passa på att säga att din blogg är super!



Kram



Var tvungen att skicka ett inlägg till, glömde mailen i det förra! :)

anna

Vilken kul tävling :)



Jag hade valt Invert Pleat Tube Dress: D074-1 och Romantic NC: AC045 :)

Bella

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha:

Den rosa tjocktröjan med tryck art.nr T041

Och

Metal Point chain art.nr AC029



Du är bäst Linda ! <3

Emma

Åh vad kul! Så roligt (& väldigt uppskattat!) att du anordnar tävlingar som denna. :) TACK!



De jag gärna skulle vilja ha om jag vann:

Den söta Roll up hoody cardigan - Artikelnummer: SZ025



Ribbon point shiny cololr ring, guld - Artikelnummer: AC015

Sarah

Klädesplagg: Knit Long-Tee, artikelnr: TEE003



Smycke: Vintage Chain NC, artikelnr: AC050



:)

felicia

Om jag vinner vill jag vinna

klädesplagget: Best friend round Tee

med artikelnummret: mt028



smycket: Vintage Chain NC

med artikelnummret: AC050



kram felicia

Sara

Smycke: Cute big size rose ring

Färg: Röd

Artikelnummer: AC011



Klädesplagg: Solid color SK (Kjol)

Färg: Svart. Storlek: Medium

Artikelnummer: MS032



Kul tävling :)

Rebecca

Jag är med :)



Plagg: pocket button wool JK ( MY037 )



Smycke: carving ring NC ( AC032 )

ida öhlander

i'm in!



på mig vill jag ha den här urmysigt varma tröjan i vitt: Artikelnummer: Tee021

och runt halsen vill jag ha söta roboten Artikelnummer: AC020



sköt om dig!

Emma

Vilken rolig tävling! Fina grejer de har där. Jag skulle vilja ha:



Klädesplagg: Artikelnummer: D090

Smycke: Artikelnummer: AC047

Bell

Kappa + klänningset från SZ style by shez som var med i förra tävlingen, me love! Och sen Trimming NC i svart eller guld spelar ingen roll. Hoppas!

maria vuitton

Accessoar: Artikelnr: Shoe023

Plagg: Artikelnr: D037



Kram, Maria :)

Camilla svarar:

Okej då vet jag. Är gärna med och tävlar:) Skulle gärna vilja ha kjolen SM008 och smycket AC052

Biljana

Hej Lina! Detta är nog tredje gången jag är med och tävlar på din blogg, så hoppas det är Tredje gången gillt!

Klädesplagg: Klänning till Nyår! Artikelnummer: MD015

Smycke: Väska till vardags! Artikelnummer: Bag005



Biljana

Oj, sorry blev kärlek vid försa ögonkastet med väskan så jag läste inte att du mena smycke haha!

Så jag ändrar väskan mot :

Smycke: Artikelnummer: AC029



Frida

Om jag vann skulle jag vilja ha "Feminine cardigan" (MY029, svart) och "Stud trimming wrist strap" (AC054)



Kul tävling!

Evelina

Åh vad roligt! jag som aldrig vinner..



Skulle jag vinna skulle jag välja Leopard basic pumps shoes, storlek 39. Artikelnummer: Shoe012, färg svart.

Och en roll up hoody vardigan, artikelnummer SZ025.



Kram!

linn

SZ024 Pocket point knit cardigan

AC054 Stud trimming wrist strap svart

Skulle jag vilja vinna, för de passar perfekt ihop. Det hårda bryter av det mjuka:)

Kram

Ragna

klädesplagg: Stripe simple Tee Artikelnummer: Tee013



Smycke: Bow watch NC Artikelnummer: AC046



Kram! :)

Sanna

åå jag fyller år 20 nov och skulle mer än gärna vilja ha denna undderbara stjärntröjan i födelsedagspresent

Artikelnummer:Tee004

och

Cinderellahalsbandet

Artikelnummer: AC041

Jessicae

Hej kul med alla roliga tävlingar som du har det uppskattas!

Den ultimata drömklänningen Lace Babydoll rosa Artikelnummer: K034

Söt klocka- kan behövas jag som nästan aldrig kommer i tid haha Bow watch NC Artikelnummer: AC046

Ha en bra dag!

Moa

Om jag skulle ha turen och vinna skulle jag hemskt gärna vilja ha detta! Sjukt fina!



Festklänningen Lace Babydoll med beige band.

Artikelnummer: K034



Accessoar: Chain circle ER

Artikelnummer: AC047

Jessi

Vad kul :D

Jag skulle vilja vinna armbandet med Artikelnummer: AC029 och den vita toppen med svarta ränder med artikelnummer: Tee013



Jättefin blogg :)

Emma

Åh jag vill jättegärna vara med!



smycke:

Triple con-beads pin

Artikelnummer: AC031



Plagg:

Stripe simple Tee

Artikelnummer: Tee013



Kram :)



Lisa

GUD vilken underbar tävling! Tänk att man alltid hittar de bästa tävlingarna på din blogg, Lily! Om jag skulle vinna den här tävlingen skulle jag hemskt gärna vilja ha tröjan med artikelnummer MT033 och det där gulliga armbandet med artikelnummer AC054.



Ha en jättebra fortsatt vecka, och tack så mycket för en superblogg. Kram.

Johanna

Artikelnummer: AC050 (svart)

Artikelnummer: MJ015 (strl 26)

Hej Linda!Dessa två skulle jag vilja vinna.

Mimmi

Kul med en tävling ! :)

Hoppas att jag har turen på min sida.



Plagg: Ovesize Smile Tee Artikelnummer: T038

Smycke: Bow watch NC Artikelnummer: AC046

Isabelle

(Kläder) Vit Lovely lace tubedress -> Artikelnummer: D089

(Smycke) Bow watch -> Artikelnummer: AC046

T i l d i s e n s | hundar&bloggdesign

Axelbandslös svart festklännig-Artikelnummer: K033-2

Stud trimming wrist strap(svart/vit)-Artikelnummer: AC054



hoppas, hoppas, hoppas håller tummarna för att jag ska få chansen :D

Jennifer

oh, vilken tävling.

Jag är med.



Klädesplagg: Stripe simple tee, Tee013



Smycke: Bow watch NC, AC046





Ha det bra!

Caroline

Plagg: Artikelnummer: SZ022-1

Smycke: Artikelnummer: AC052



sannaa

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla också.

Favoritplagg: Artikelnummer: SZ025

Smycke: Artikelnummer: AC050

:)<3

Linn

Stripe bubble dress Artikelnummer: D090



och Stud trimming wrist strap Artikelnummer: AC054



:)

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

bitte

Kul tävling



skulle vilja vinna



Artikelnummer: K034

Min nyårsblåsa i råsa



smycket

Artikelnummer: AC047

jättesnygga

zarah

hej lilly, först vill jag tacka för en jätte bra blogg. Jag vill jätte gärna vinna en klänning som heter partydress med Artikelnummer: D081 och smycket romantic pearl NC med Artikelnummer: AC052



Håller tummarna :)



Ha en bra dag! Kram Zarah



SABINA

Sporty stripe zipper JK mr:TJK003

metal point chain (svart)nr:AC029







Cicci

Åh. hoppas jag vinner denna gången ;)



Plagg: axelbandslös klänning - silver Artikelnummer: k033



Smycke: Cinderella halsband - silver Artikelnummer: AC041



:)

❤DENISE DORNELL❤

ja är jätte gärna med!

festklänning:K035

smycke:AC029

ida

heart point chain bangle, artikelnummer: AC028



Satin tubklänning - Svart, artikelnummer: K016-3



bra blogg förövrigt :)

H

Är SJÄLVKLART med och tävlar. Har aldrig varit inne på chicy innan men där fanns ju massa söta och fina saker!



smycke: Halsbandsklocka (artikelnummer: AC046)

klädesplagg: Svart tunika (artikelnummer: Tee017)

Carina

Mysiga höst-och vintertröjan med fina nyckelsmycket. Nyckeln till hjärtat! =)



Långtröja med huva - Märke - SZ style by Shez

Artikelnummer: SZ004



Key Motive NC

Artikelnummer: AC042

Cecilia

K034 med rosa band och AC054 i vitt skulle jag vilja vinna :)

aidi.

Vilken kul tävling! :) Skulle verkligen behöva någon varm tröja nu i höstkylan. Studiebidraget räcker ju inte långt kan jag ju säga, haha.



Fin tjock tröja(puderrosa): MT026

En varm mössa(svart): ACT009

Petra

Heej!

Vad roligt med en tävling! Skulle gärna vilja vinna!

Kläder: Wild detail leather rider jacket. ( Svart och storlek S ) Artikelnummer: MY022.

Smycke: Stud trimming wrist strap ( svart ) Artikelnummer: AC054.

Hoppas jag vinner! Det skulle betyda mycket!

Puss och kram









Jenny

Testar och vara med (=



Klädesplagg: best friend round Tee Artikelnummer: mt028 (vit)

Smycke: Robot long NC Artikelnummer: AC020



Ha en trevlig kväll!

/Jenny

Isabell

Många av grejerna är verkligen söta :)

Jag tyckte bäst om:



MY041 - randig långcardigan (ljusgrå)



och



AC046 - Halsband med klocka och liten rosett



Håller tummarna! ;D

Emmely

Åhh vad gulligt av dig :D



Jag skulle väldigt gärna vilja ha den ljusrosa volangkjolen ( Artikelnummer: S022 ) och det rosa armbandet ( Artikelnummer: AC028 ) ifall jag vann.. :)

Bim HD

Önskar - trots att jag inte räknas... men...

Robot long NC, Artikelnummer: AC020 (känns så i livet på jobbet)

Unique lace cotton leggings, Artikelnummer: MB010 (flärd behövs...)

Må så grankott... ngn som fortsätter drömma - drömmar är allt man har, typ... kramis och sköt om dig, du är för go' för att utsättas för allt här!!!

Pernilla

O jag vinner skulle jag vilja vinna följade:

Tröjklänning m huva, Artikelnummer: Tee021 (vit)

Metal point chain, Artikelnummer: AC029 (vit)



Nu kommer jag hålla tummarna här hemma=D

emzi

Jag är med och tävlar.



Plagg: Artikelnummer: T031



Smycke: Artikelnummer: AC032

lena

jag vill vinna:)

Artikelnummer: AC052

och

Artikelnummer: K033-2

:)

Helena

Vilken underbar tävling!!!

Jag är med:)



Plagg:Mid Vintage Jeans Stl 29 Artikelnummer: MJ014

Smycke:Robot Long Artikelnummer: AC020

Elin

åh gud vilken härligt, underbart bra tävling!



Jag skulle mer än gärna vilja ha



klädesplagg:



Hoody pocket long cardigan , artikelnummer: SZ026



smycke:



Rose ER, guld, artikelnummer: AC044

Elin Persson

Alltid lika kul med tävlingar från CHICY!













MY038















&



















AC029



Helena

Wow, jag kan oxa vinna? :)

Smycken: Chain circle ER i guld. Artikelnummer: AC047

Knitted Cardigan i beige. Artikelnummer: Tee023

Martina

Nu ska jag delat i din tävling.

Älskar denna tröj/klänning Artikelnummer: Tee021



men mest av allt älskar jag denna Satin klänning Ballongklänningen. Artikelnummer: K035-1



Den skulle passa perfekt att bära på min systers bröllop som äger rum om en månad.

Är ju i norge nu och har ingen möjlighet till att köpa en nu, så detta vore kanoners :D

freja

Vilken härlig tävling :)



Smycke:carving ring NC artnr:AC032 (silver)



Klänning:Lace Babydoll artnr:K034 (röd)



Håller tummarna

Kram!

Yassmin

Okej nu håller jag verkligen tummarna för min första vinst i bloggvärlden!



Smycke: Artikelnummer: AC054 (svart)

Plagg: Artikelnummer: SZ022

elli

kul tävling :D

jag skulle vilja vinna halsbandet key motive Artikelnummer: AC042 & den axelbandslösa klänningen Artikelnummer: K033-2

Sandra

Åh vilken härlig tävling, dom har ju så mycket fint på den sidan :)



Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha dessa två saker:



Knit Long-Tee, svart med artikelnummer TEE003

och

heart point chain bangle, Puderrosa med artikelnummer AC028



Jag föll pladask för dessa två saker men det fanns MYCKET annat som jag skulle kunna tänka mig att ha hemma med ;)

emma

Klädsel

Artikelnummer: SZ003



Smycke



Artikelnummer: AC032

Johanna

Om jag vinner, då vill jag vinna:

Smycke: Metal Point Chain AC029

Klädesplagg: Knitted Cardigan Créme TEE023



Kram!

Kristin

ÅH!



Klädersplagg: Den ljusrosa volangkjolen (Artikelnummer: S022)



Smycke: Vintage Chain NC SVART (Artikelnummer: AC050)



Please söta människa, make my day! :)



Lisa

Brukar aldrig vinna på sånt här , men värt ett försök iaf ;D



Kläder:Långtröja med huva Artikelnummer: SZ004

Smycke: Chain circle ER guld Artikelnummer: AC047

Emelie

Tired Tube Dress, Artikelnummer: K037

rose and pearl NC, Artikelnummer: AC035, färg: créme





paulina

jag skulle välja

Artikelnummer: MT035

Artikelnummer: AC047

Theodora

Typ: Klänning

Namn: Lace Babydoll (rosa rosett)

Artikelnummer: K034



Typ: Armband

Namn: Heart Point Chain Bangle (puderrosa)

Artikelnummer: AC028

fanny

å vilken kul tävling! Tack och tack för kanon blogg men många roliga hår tips! =)

Skulle önska mig ett armband med Artikelnummer: AC047

och denna snygga jacka med Artikelnummer: TJK007. Tack igen för kul tävling. Hoppas verkligen på att vinna! Vore så kul då jag aldrig (seriöst) vunnit något! =) Kram Fanny

Madde

Klädesplagg: Shirring volume ops tunikan i svart, Artikelnummer: SZ018-2.



Smycke: Stud trimming wrist wrap armband i svart det med, Artikelnummer: AC054.



Hoppas på tur (:

Therese

ifall jag skulle vinna är helt klart mina favoriter dessa :) :



Smycke: H metal strap leather bracelet

Artnr: AC027



klädesplagg: Satin tubklänning

artnr: K035

Julia

Jag är med och tävlar! :)

Klädesplagg: best friend round Tee (Vit) , mt028



Smycke: metal point chain, (Vit) , AC029

vickan

plagg: rollup longpants, size S, artikelnummer: B004

smycke: Bow watch NC, artikelnummer: AC046

har det bra! :)

Jenny

så fin blogg!:)

Annas tävlingsblogg

Hej,

Jag skulle vilja vinna Artikelnummer: Tee010



Jag lägger in en länk i min tävlingsblogg också.

JOSEFIN

kläder: Artikelnummer: E003

smycke: Artikelnummer: AC046

Hoppas jag vinner :D

JOSEFIN

kläder: Artikelnummer: E003

smycke: Artikelnummer: AC046

Hoppas jag vinner :D

Lina

Vilken rolig tävling :)



Snygg skjortklänning, Artikelnummer: Tee019

Romantic pearl NC, Artikelnummer: AC052



Tack för den bästa bloggen, Kram!

Veronica

Klart man vill vara med, Chicy har så mycket fint på sin hemsida:) Smycket jag valt har Artikelnummer: AC020

Klädesplaget jag har valt har Artikelnummer: mt029

Läser din blogg dagligen tycker den är super bra, tycker speciellt om dina frisörtips:) har lärt mej massor:)

Fredrik *Frisören

nice

Emma

Hej, jag skulle vilja vinna:

Fllower lace ribbon dress, artikelnr: MD015

Bow watch NC, artikelnr: AC046

:D

Michaela

Hej, gud vad roligt det vore att vinna! önska verkligen mig själv lycka till nu! du har en toppen blogg, jätteroligt att läsa :D kraam så länge



Plagget;

Knit collar cardigan ,Svart,

Artikelnummer: SZ022-1



Smycket;

Bow watch NC

Artikelnummer: AC046 , guld



Sara

Hej, roligt med tävling! :)

Jag skulle vilja önska det Svarta armbandet- Artikelnummer: AC029

och svarta toppen- Artikelnummer: TMT023



Jätte rolig blogg du har! :)

Veronica

åhh, jag skulle vilja vinna:



- Den svarta kjolen, solid color SK, Artikelnummer: MS032.

- Det puderrosa armbandet, heart point chain bangle, Artikelnummer: AC028.



ervenhag@hotm.

Katt

Klädesplagg: SZ004

Smycke: AC046



Jätterolig tävling!! :)

Mimmi

gud vad roligt det vore att vinna, jag som har sån otur. Fin blogg!

Söt fleecetröja m huva o 2 fickor.

Artikelnummer: Tee021

Artikelnummer: AC047 - armband

Line

Detta hade ju suttit super fint till min brors bröllop. Hoppas,Hoppas,Hoppas



örhängen: Chain circle ER, Artikelnummer: AC047

Satin tubklänning: Färg:créme Artikelnummer: K016-1



(vilken kanon tävling du har)

sisse

Hej hej, jag vill med vara med och tävla =)

Jag har valt en trölklänning med huva i strl 38 artikelnr:Tee021



Sen som smycke har jag valt stud wristwrap med artikelnr:AC054



Hoppas,hoppas....

sandra

plagg; festklänning - lace babydoll rosa . K034

smycke; heart point chain bangle , AC028

Jennifer

Vilken rolig tävling!

Artikelnr: K034 Lace Babydoll- rosa

Artikelnr: AC022 Leopard ribbon ring - svart



Din blogg äger, alla som klagar är bara avundsjuka på dig and you know it!





sara

Artikelnummer: T038 Ovesize Smile Tee :)

Artikelnummer: AC047 Chain circle ER :)

superbra blogg :)

Amanda

Jag är gärna med i denna fantastiska tävling:)



Artikelnummer: SZ026 Hoody pocket long cardigan

Artikelnummer: AC050 Vintage Chain NC, Brun



Hoppas du får en fin kväll:)

våldtagens väg

Stripe bubble dress Artikelnummer: D090 i en storlek medium, Stud trimming wrist strap Artikelnummer: AC054 i svart helst. skulle vara roligt att vinna för en gångs skull. har inte råd att köpa mig något nytt. ha d fint.

Sanna

Jag skulle gärna vilja vinna klänningen med Artikelnummer: K037 i svart och armbandet Artikelnummer: AC047

i guld. =)

Jennifer

åh värsta kul! :D Håller tummarna på att det blir min tur den här gången! (a)



Plagg: Stickad kofta m huva Artikelnummer: Tee010

Smycke: Carving ring NC Artikelnummer: AC032

A D I S A

Jag vill också vara med o tävla! :)



Shirring volume ops. Artikelnummer: SZ018-2

Bow watch NC. Artikelnummer: AC046

nadja

jag skulle vilja vinna randiga klänningen Artikelnummer: MD023 och halsbadnet Vintage Chain NC

199 kr Artikelnummer: AC050



nu håller jag tummarna!!

Eva-Marie Olofsson

Oj vilket generöst pris du har! Va roligt=) En klänning är precis vad jag behöver till min examensmiddag och då skulle jag välja Shiny Silky dress med artikelnr: A036

Smycket har artikelnr: AC035



Spännande! Hejja dig tjejen=)

ELin

En till jättebra tävling hos dig jag skulle vilja vinna :



T025-2 Tubtopp svart

AC046 Bow watch NC



Här är även länken som JAG tipsar om din tävling :http://elinatme.blogg.se/2008/october/tavling-hos-lily.html



Äntligen är du tillbaka Linda med dina roliga tävlingar och massa inlägg att läsa

Emma

Åå jag har kollat in en klänning länge här och det är Sweetness Chiffon i svart, Artikelnummer: D049-1

Smycken hittade jag Cute big size rose ring, den vita fasnade jag för:)Artikelnummer: AC011



Hoppas jag vinner!

Ha de fint!



Sara

Skulle jättegärna vilja ha:

Lace Babydoll K034

och

Key Motive NC AC042



Ha det så bra!

Özlem Y

Klänning: K034

Smycke: AC028



Har aldrig vågat tävla för att jag vet att jag inte har tur alls i något, det här är första gången så därför skulle jag bli superglad om jag blev vinnaren!!

Ellinore

Plagget

Namn: Trendy zipper JK

Nr:TJK007

Storlek:XS

Smycket

Namn: Carving ring NC

Nr: AC032

Färg: Silver

Linda

Klädval: Romantisk klänning - aprikos, D078-1

Smyckesval: heart point chain bangle - pudderrosa, AC028



Behöver verkligen något fint till mina vänenrs bröllopp, hoppas jag vinner :)

Ida

åå vad roligt med en tävling :)



AC047

Tee023

Sofia

- klart jag vill vara med och tävla:)

Plagg: Tröjklänning med huva Artikelnr: Artikelnummer: Tee021(vit)

Smycke: Metal point chain Artikelnr: Artikelnummer: AC029(svart)

Frida

Klädesplagg: Stripe long cardigan - MY041 - svart

Smycke: Heart point chain bangle - AC028 - Svart

sara

hej!

jag skulle vilja vinna kjolen med artikelnummer: MS025 i svart, och ringen med srtikelnummer: AC015 i silver.

Monika - Tävlingsblogg.

Hej! :]



Jag skulle vela vinna:

Flower romantic NC

Artikelnummer: AC053

&

LOVE...♡ Denimjeans

Artikelnummer: MJ012



Här är även min länk: http://monnes.blogg.se/2008/october/chicy.html#comment

emaa

skulle verkligen bli något sjukt glad om jag vann, vinner aldrig :(



men iaf, skulle vilja ha en svart Tee023 med ett puderrosa AC028 :)

Maria J

ÅHÅÅÅ... toppen tävling!



Klädesplagg : Lång tröja med Huva, Artikelnummer: SZ004



Smycke : metal point chain, Artikelnummer: AC029







Håller tummarna för mig själv nu! :)

Anna

Smyckesval : AC051Tree drop

Klädval:Tee021 Tröjklänning m huva vit stl 36



Tack för chansen!

Jennifer

Klädesplagg: tee012



Smycke: AC028 puderrosa

tyra

Knit Long-Tee :TEE003 grå



rose and pearl NC:AC035 svart







VORE UNDERBART :D

amanda

Kul med en tävling!=)=)



Klädesplagg : Stripe simple Tee, Artikelnummer: Tee013



Smycke : Vintage Chain NC, Artikelnummer: AC050 den vinröda =)

Melina

Skulle verkligen blir superglad om jag vann :) Chicy.se har så himla fina kläder och smycken m.m.



Knitted Cardigan Artikelnummer: Tee023 VIT

heart point chain bangle Artikelnummer: AC028 PUDERROSA

Ilona

Är gärna med :



En stor mysig tröja hade varit RIKTIGT fint : Tee021



Och en riktigt snygg robot att hänga runt halsen :

AC020

Johanna



Jag är så sugen på en ny klänning! Har bara kvar gamla skruttiga från studenten och studentbalen, och det är inget man vill ta på sig på vanlig fest. Något nytt att ha till nyår och jul kanske?



Den här klänningen: artikelnummer K016-3

Den lilla svarta funkar alltid ;)



Med det här snygga halsbandet till:

artikelnummer AC035



Ha det bra!

Camilla

Vilken rolig tävling! Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha:

Klädesplagg: grå tröja Artikelnummer: mt027

Smycke: Rosett ring silver Artikelnummer: AC015



Nu håller jag tummarna för att de andra förlorar om man får vara så fräck=)

Agneta

Jag är med...Jätte bra blogg du har...=)

AC028 heart point chain bangle(smycke)



T031 Lång Topp m huva



alexandra

Riktigt roliga tävlingar du är ute med! Självklart är man med och deltar fast turen sällan är inne!



art nr; K033-2. svart klänning

art nr; AC047. armband



tack!

JOSEFIN

kläder: Artikelnummer: E003

smycke: Artikelnummer: AC046

Hoppas jag vinner :D

JOSEFIN

kläder: Artikelnummer: E003

smycke: Artikelnummer: AC046

Hoppas jag vinner :D

Julia

Åh vilken kul tävling! :D

Om jag skulle ha turen att vinna den här gången, skulle jag vilja vinna:

Ovesize Smile Tee Artikelnummer: T038

Robot long NC Artikelnummer: AC020



:D

Sofie

Man kan ju alltid testa, även om chansen är 1 på miljonen typ..



men ooom jag skulle vinna (håller tummar & tår) så skulle jag vilja ha:

Blommig mini-kjol artikelnummer: S025

och som smycke: Pearl ER Artikelnummer: AC049 färg: vita!



kram från tjejen som Aldrig vinner någon och som är i Stort behov av att utöka garderoben!

gussie

hej! jag hittade dessa supersnygga grejer!

artikelnr: E003 på tröjan, en snygg slapp tshirt med linne till

artikelnr: AC053, ett långt jättefint halsband



vore superkul att vinna dem =)

kram /Gussie

Elina

Halband: Artikelnummer: AC048

Namn: Trimming NC

Färg: Svart

Plagg: Namn: Knit collar cardigan - Svart

Artikelnummer: SZ022-1 (alltså svart)

Emma

Har delatgit i många av dina tävlingar men aldrig vunnit. Får hoppas på att jag vinner denna nu! Vill verkligen av hela mitt hjärta ha det här!



Tröjklänning med huva - Artikelnummer: Tee016

Armband - Artikelnummer: AC027



Håller tummarna!

Ta hand om dig Linda!



Och kämpa på, din blogg är bra! Strunta i vad alla andra säger! Huvudsaken är att du tycker det är kul :)

Emma

glömde säga att jag ville ha båda sakerna i svart :):)

MJ

Jag är mer än gärna med!



Artikelnummer: AC006 Vit jelly watch

Artikelnummer: Tee012 Oversize randig tee

CherryCheek

Klart jag är med!

Jag fastnade för en underbar balklänning, som skulle vara perfekt eftersom jag tar studenten nästa år!



Smycket jag gillade mest på Chicy's hemsida (som för övrigt har grymt snygga saker!) var det med de tre armbanden som går i puderrosa. Trés Chic!



Klänning: Bal05

Smycke: AC028

Louice Jönsson

Korean Brands / Jackor / kavajer

trendy zipper JK (svart)

Artikelnummer: MY028



och



Accessoarer / Smycken / håracces

Rose ER (silver)

Artikelnummer: AC044

cecilia

Är gärna med i tävlingen :) Om jag vinner så skulle jag vilja ha "Stripe bubble dress" Den är så snygg!

isas mamma

mitt favoritplagg är Lace point rib cotton cardigan.

Artikelnummer: MY021

Mitt favoritsmycke är carving ring NC Artikelnummer: AC032. :))

Madeleine

Vilken roligt tävling! Om jag vann skulle jag vilja ha:



Söt blommig mini-kjol(Artikelnummer: S025)

Rose and pearl NC (Artikelnummer: AC035)



Ha en bra torsdag!



Sandra

Artikelnummer:



Tee011



&



AC048

Tessi

åh jag skulle vilja vinna: Artikelnummer: D090 klänningen och med detta: Artikelnummer: AC028 smycke till. Vore perfekt till min födelsedag om 2 veckor! =)

modelrosemarious.blogg.se

Jag är på!





Klädesplagg: : Artikelnummer: Tee019

Smycke: Artikelnummer: AC046





:):)

modelrosemarious.blogg.se

Jag är på!





Klädesplagg: : Artikelnummer: Tee019

Smycke: Artikelnummer: AC046





:):)

Sabina

Jag är med :)



skulle vilja vinna

plagg : Hight waist pocket sk Artikelnummer: SM008 i svart, storlek S :)

smycke: Chain circle ER Artikelnummer: AC047



håller tummarna :)

Johanna

Åh vilken uppiggande tävling.

Om jag blir den lyckliga vinnaren så skulle min outfit bli:

Plagg: U-neck pocket tunic, Artikelnummer: Tee017

Smycke: Leopard ribbon ring, i svart. Artikelnummer: AC022

Alice Helander

Jag skulle vilja vinna: Tee 012 Oversize randig Tee



AC015 Ribbon point shiny cololr ring



Tack för mig !

Josefine M

Åhh vilken underbar tävling :D Jag önskar mig: (a)

Ett svart Stud Trimming Wrist Band, artikelnr AC054

En Trendy Zipper JK med artikelnr TJK007

hoppas att det går bra för mig och mina lite rockiga önskningar :D

Elin

En till jättebra tävling hos dig jag skulle vilja vinna :



T025-2 Tubtopp svart

AC046 Bow watch NC



Här är även länken som JAG tipsar om din tävling :http://elinatme.blogg.se/2008/october/tavling-hos-lily.html



''Äntligen är du tillbaka Linda med dina roliga tävlingar och massa inlägg att läsa ''

Hehhe du har skrivit något som jag har sagt på din blogg hehhe ROLIGT.



Här är en till länk där jag tipsar om din tävling :



http://elinatme.blogg.se/2008/october/detta-skrev-jag.html



Therese

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha den skjortklänning/tunika Artikelnummer: Tee017 och detta underbart finna smycke Artikelnummer: AC028 =) KRAM

vlora2

alltså det är så kul med tävlingar xD hoppas jag vinner! Jag vill ha:



Super gullig tröjan -

Tröjklänning m huva

Artikelnummer: Tee021

Färg: Vit



Super snygg mössa som kombineras med tröjan -

tHER-stylish knit beanie

Artikelnummer: ACT009

Färg: Beige



Hoppas jag vinner, håller tummarna xD

Johanna

Jag vill vara med!



Plagg: Satin tubklänning: K035

Smycke: Heart point chain bangle: AC028 (Svart)



Victoria

Klänning:

Stripe bubble dress storlek S

Artikelnummer: D090

Smycke:

Cute big size rose ring

Artikelnummer: AC011

:D

Lizelott

Jag är jätte gärna med och tävlar. Skulle gärna vilja vinna "Stripe bubble dress" Artikelnummer: D090 (Storlek M)



Och "Leopard ribbon ring" Artikelnummer: AC022 (Den Grå/svarta)



Nu hoppas jag på att jag hag har turen med mig och att jag eventuellt vinner dessa priser. Skulle bli så glad då!! Kram



Har även tipsat i bloggen: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2008/october/chicyse.html

Sofie

I´m in. Håller tummarna att det är min tur nu, tävlingen avslutas lägligt nog på min 20-års dag ;)

Och det jag har valt skulle passa perfekt att använda på min kommande 20-års fest!



Smycke: AC028 "heart point chain bangle"

Klänning: K034 "Lace Babydoll", svart m. rosa rosett!



Nu hoppas jag!







Linn

Plagg

Artikelnummer: T007

Accesoar

Artikelnummer: AC027 (svart)

Isabelle

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla och om jag skulle vinna skulle jag vilja ha:

Knitted Cardigan, svart Art.nr: Tee023

Robot long NC Art. nr: AC020

antonia

Jag är gääääärna med. wiie =)





vit kofta: Artikelnummer: MY030

Pärl halsband: Artikelnummer: AC035

Amanda

oh jag är mer än gärna med i tävlingen (:

om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha



klädesplagg: artnr:MY041 - stripe long cardigan, Ljusgrå



smycke: artnr: AC032 - carving ring NC, Silver







tack för en bra blogg *kram (=

Emma Nilsson Larsson

Gud va roligt! :D



Artikelnummer klädesplagg: Tee017

Artikelnummer smycke: AC042 (svart)

Caroline

Jag skulle garna vilja ha



Artikelnummer: D090



Artikelnummer: AC029



Din blogg bjuder alltid pa sa mycket skoj.

Hanna

metal point chain (guld). Artikelnummer: AC029

560-washing skinny (storlek 25)Artikelnummer: MJ015



kul att du har många tävlingar =) älskar det.



kram.

emma

skulle jätte gärna vilja ha:

Artikelnummer: Tee023 Knitted Cardigan(creme färg)



Artikelnummer: AC006 Neon color jelly watch (rosa)



Liselotte

Åhh, jag är med :)



Smycke: H metal strap leather bracelet, svart - Artikelnr: AC027



Klädesplagg: Lace Babydoll, beige - Artikelnr: K034



Anonym

Smycke; Svart AC043



Klädesplagg; Mörkgrå MY041



Tack på förhand, skulle bli oerhört glad över att vinna dessa sjukt fina saker!

Tack för att du ger oss möjligheten att tävla om saker Linda, jag tycker det är grymt snällt av dej!

Ebba

Smycke; Svart AC043



Klädesplagg; Mörkgrå MY041



Tack på förhand, skulle bli oerhört glad över att vinna dessa sjukt fina saker!

Tack för att du ger oss möjligheten att tävla om saker Linda, jag tycker det är grymt snällt av dej!

moa

Inte så stor chans att jag vinner. Men man kan alltid försöka :)



Smycke: Artikelnummer: AC054

Klädesplagg: Artikelnummer: K036

Stl: S

Moa

Om jag vann skulle jag vilja ha:



black double button JK. Artikelnummer: MY035 - Small



heart point chain bangle. Artikelnummer: AC028 - Black



Jackan vore perfekt då jackor är så dyra o smycket talar väl för sig själv :)

Robin ^^

Jag är med :D

Om jag vann skulle jag vilja ha:

klädesplagg: black double button JK. Artieklnummer MY035- small

smycke: rose and pearl NC artikelnummer AC035- bronze



Jackan var grymt snygg :)

Nina

Eftersom jag sitter här och fryser, känner att vintern är på god väg så skulle jag vilja ha Tunikan knit long tee (art.nr: TEE003) i färgen grå.

Och sen hittade jag ett likadant armband som det jag lånade av min kusin och råkade tappa bort i somras så smycket jag vill ha är H metal strap leather bracelet (art.nr: AC027). Så får hon tillbaka det som en julklapp :)



Håller tummarna nu! Har inte vunnit hos dig fast jag varit med många gånger så nu hoppas jag det är min tur :)

Maria

Åh, självklart är man med, har hittat så mycket fint så jag vet knappt ens vad jag ska välja, men nu har valet fallit på den fina mönstrade kjolen (Artikelnummer: MS024 - den mörkare nyansen) och ett svart nitarmband (Artikelnummer: AC054 - skulle passa perfekt till min väska med nitar!)



Får hoppas att turen är med mig nu då :)

Regina

Niice blogg!



Jag vill vinna en

Hög-midje kjol m knappar i storlek S Artikelnummer: SM008



Ros örhängen Artikelnummer: AC044

tess

Hej Linda!



Jag skulle gärna vilja ha denna underbara klänning K033-2 och detta söta smycke till AC011.



Jag håller tummarna för mig själv!



Emelie

Hej!



Jag såg den här klänningen i rött och det va kärlek vid första ögonkastet K034. hehe.

Och dessa öronhängena vill jag gärna ha till. AC044



Rebecca

Hej : av smyckena : Neon color jelly watch /färgen rosa . artikelnr AC006



och klädesplagget: Onesize Smile Tee artikelnr : T038

Lisso

Klädesplagg; Lång skjortklänning Artikelnummer: E001

Smycke; Bow watch NC artikelnr; AC046

elina

Jag skulle gärna vilja ha klänningen: MD015

Och halsbandet: AC046



Älskar kläder och smycken och skulle verkligen behöva en ny klänning, så jag tänkte att denna tävling skulle vara perfekt=) Lycka till allihopa för det kan ni behöva ;) hahah <3

// elina:)





























































































































































Nelli

Herregud! Jag har sån beslutsångest! Finns så mycket man kan välja emellan på chicy.se, ändå vet jag inte om jag har så stor chans att vinna.



Fan! Vet verkligen inte.. Men om det blir så att jag vinner så tycker jag att du får välja ut ett plagg till mig! Du har ju sån skön känsla för mode! & vad gäller smycke så får hemskt gärna välja ut det också!



Jag har nog för höga förhoppningar haha, men håller ändå tummarna!



Önskar resten stor lycka och din blogg kickar ass btw! Om jag bara kunde erbjuda nåt liknande till dig!



<b> En kram till den finaste i bloggvärlden! Snart är jag en av er, med min egna blogg!;P <3 </b>

Sofia

Åh jag vill ha:



tunika i renstil, artikelnummer: E041

flower romantic NC, artikelnummer: AC053

Amanda

Jag skulle vilja vinna..



Klädesplagg: "Stripe bubble dress" Artikelnummer: D090, storlek S.



Smycke: Armbandet "heart point chain bangle" i Rosa, artikelnummer: AC028





Evelina

Okej, helt klart värt ett försök!



Klädesplagg: stripe bubble dress Artikelnr: D090 Strl: M

Smycke: metal point chain Artikelnr: AC029 Färg: Svart



Kramar

Matilda

Mina favoriter är



Klädesplagg: Big button high waist SK artikelnr: MS035 färg: svart storlek: S



Smycke: Robot long NC artikelnr: AC020

JOSS

JOSS

råkade skicka ett tomt inlägg, sry XD

Smycket; AC022 leopardmönstrad ring

Klädesplagg: T025-2 svart tubtopp



:D ha en bra dag! - Josefine

Johanna

Tunikan Shirring volume ops art.nr SZ018-2



Bow watch NC art.nr. AC046



Hoppas hoppas, nu kanske det är min tur :)

MARRUE

Om jag vinner så skulle jag vilja ha Lace Babydoll klänningen i rosa, artnr: K034.

och heart point chain bangle i svart, artnr: AC028.

:)

Olivia

OM jag skulle vinna, då önskar jag att få Stripe bubble dress Artnr: D090 i stl small och Ribbon ER, Artnr: AC043 i färgen vit.

(:

Carola

Jag har oxå hittat mina favoriter! Halsbandet:carving ring NC, artikelnr:AC032. Tröjklänning m huva, artikelnr: Tee021.

Då är det bara att hålla tummarna då...hoppas hoppas hoppas...:)

♥ SimplyMalin

Om jag nu skulle vinna så skulle jag vilja ha denna Långa skjortklänningen Artikelnummer: E001 & ett par ronhängen Artikelnummer: AC047 =)

Natalie

Vilken hälig blogg du har ;D

Klädesplagg: Vintage leopard soft fit style: MY003

Smycket:Three Drop ER: AC051



Ha en underbar dag!

Linda

plagg - Artikelnummer: MT033

smyckae - Artikelnummer: AC048

Hanna Edström

Hejsan Lily =)

Jag skulle vilja önska mig:

Smycke: Vintage Chain NC, AC050

Klädesplagg kjol: Hight waist pocket sk, SM008 färg:grå



Take care! Puss

Solle ~

Om jag vinner önskar jag denna übersöta, mönstarde chiffong-tunnika, artikelnummer: MD029 i svart.



Är helt såld på klockhalsband så valet är ju givet, jag önskar detta söta klockhalsbandet med rutig roset & svarta pärlor, artikelnummer: AC046



Håller mina tummar hårt!

Trevlig Alla Helgon-helg! :)



Mvh Solle ~

Estefany

Jeans: Storlek 27 art nr:MJ012



Smycke:Ett armband i färgen svart art nr:AC054



Estefany.s@hotmail.com

Roxanna

Jag skulle vilja vinna:



Heart point chain bangle puderrosa, Artikelnummer: AC028

Stripe bubble dress small, Artikelnummer: D090

Carola L

Hejsan!

Visst vill jag vara med och tävla även denna gång!



Jag skulle vilja vinna

Artikelnummer: D090 i storleken S (till min dotter - för det finns inga kläder i butiken som jag kan ha :-( )



Artikelnummer: AC020 för att den var så häftig!





Länk till tävlingen finns naturligtvis i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla som uppdateras varje dag!

Lene-Therese

Artikelnummer: E002 - Lång tee.

Artikelnummer: AC046 - Bow watch NC.



Detta vill jag vinna! :D

sarah

hej,

skulle jag ha turen att vinna skulle jag välja

Klänningen i färgen röd: artikelnumer Ko34

Halsbandet: ACO52

Anna

Om jag vann (kanske inte såå stor chans, med tanke på hur många som deltar i tävlingen, men man ska aldrig säga aldrig) skulle jag vilja vinna den supersöta klänningen Stripe bubble dress, artikelnummer D090, i storlek Small,

och Bow watch NC, artikelnummer AC046 :)



Åh, vad jag hoppas! :D

Kram // Anna

Amanda

Jag skulle vilja vinna art nr: SZ004 långtröja med huva och art nr: AC046 Bow watch NC



håller tummarna

Hanna

Hej Linda :)

Om du väljer mig som vinnare vill jag ha smycket:

Bow watch NC med artikelnr AC046

och plagget:

Knitted cardigan med artikelnr Tee023 (den svarta)

Kram



Josefin gustavsson

Hej linda!

Inte för att jag tänkte smöra eller något sånt men om jag ska vara ärlg så är din blogg en av de bösta bloggarna jag har läst! Gillar den verkligen!



De klädesplagg jag valt är den gråa tubkjolen Artikelnummer: SM008. Till den har jag valt det lilla robothalsbandet Artikelnummer: AC020.



Jätte bra blogg och en jätte bra tävling!

kram

Josefin, http://josefiiiingustavsson.blogg.se







angelica

D078-2

AC042

angelica

D078-2

AC042

isabell

jag är självklart med i tävlingen!

Jag hade valt det svarta

Stud trimming wrist strap

Artikelnummer: AC054

&

Ovesize Smile Tee

Artikelnummer: T038

s,m

Många Kramar!

sofia

Om jag vann skulle jag gärna vilja ha de rosa skorna Artikelnummer: Shoe025 Storlek 36=) Hoppas på vinst denna gång. ha en bra kväll.

Cornelia

Jag hittade en jätte fin klänning! Har aldrig haft en sådan fin klänning... smycket som jag hittade var också jätte fint!



Lace babydoll artnr: K034



Heart point chain bangle artnr: AC028



Ha en bra dag!



Lisa

Får man välja hela affären? ^^



Nej men om jag vann skulle jag vlja ha artnr:K041-3 och artnr: AC047 (smycket)

Viktoria

Åhhh!

Plagget, hur svårt det än var att välja, jackan med artikelnummer: SZ019 och det fina, fina, fina armbandet med artikelnummer: AC029!



Tack för mig, hej! :D



erika

jag vill vinna:Artikelnummer: D090

Artikelnummer: AC020

' j ea nn y

Jag vill vara med ^^



Vill vinna detta:

- Tröjklänning m huva (vit)

Artikelnummer: Tee021



- carving ring NC (silver)

Artikelnummer: AC032

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Emma Josephina

Jag vill vara med :D

kläderStripe bubble dress (stl M)[Artikelnummer: D090]

smyckeChain circle ER [artikelnummer: AC047]

Mahlin

Jag vill vara med :)

Klädesplagget jag vill ha heter "Stripe bubble dress" i stl M (artnr: D090)

Smyket jag vill ha heter "metal point chain" (artnr: AC029)

Emma

Jag vill verkligen vara med :

Klädesplagg : artikelnummer TJK007

Smycke : artikelnummer AC047

Nicole

smycket: Artikelnummer: AC046

klädesplagg: Artikelnummer: T007



ha de bra pusspuss

Agnes

Smycke:Artikelnummer: AC011 i färgen svart



Klädesplagg: Artikelnummer: MY035

Maja

Jag är med!!!



Smycke: Stud trimming wrist strap artikelnr: AC054



Klädesplagg: Tröjklänning m huva (vit) artikelnr: Tee021

Sofia

Ååå, rolig tävling :)



Klädesplagg: Knit collar cardigan - SZ022



Smycke: Ribbon point shiny cololr ring - AC015

Ebba

klädesplagg: long TEE artikelnummer: E002



smycke: Robot long NC arikelnummer: AC020

Petra

SMYCKE (artikelnr: AC028) i svart



Klädesplagg (artikelnr: Tee021) i svart

Den såg så himla mysig ut, och helst nu

när det börjar bli kallt :)



mail: petrras.blogg@hotmail.com





Ha en bra kväll! Kram

Anna

Utifall jag skulle ha turen på min sida så skulle jag vilja ha:



Stripe Long cardigan: MY041

Bow watch : AC046



Mvh//Anna

Ida

Om JAG skulle få äran att vinna skulle jag vilja ha:



smycke:

Bow watch NC

Artikelnummer: AC046



klädesplagg:

Roll up hoody cardigan

Artikelnummer: SZ025





ha det bra! :)

Petrich

om jag hade vunnit hade jag velat ha klädesplagget "Sporty stripe zipper JK" i pudderosa, med artikelnumret "TJK003" .. och smycket "Cinderella" i guld med artikelnumret "AC041" !! :D

Agnes

Hej!



Vilken bra tävling! Om jag vinner skulle jag vilja ha Tröjklänning m luva (vit) art.nr Tee021 & Bow watch NC art.nr AC046.



/Agnes

Emelie

Klänning Artikelnummer: K034

Örhängen Artikelnummer: AC047



DÅ skulle jag ge detta till min älskade lillasyster, för det är hon värld.

Liza

OJ vilken sida chicy du introducerade mig till. OM jag skulle vinna så är detta de jag skulle vilja ha.



Hoody Love & Peach -

Artikelnummer: T034



Flower romantic NC

Artikelnummer: AC053



Sandra

Åh jag skulle vilja ha så mycket! Men det jag helst skulle vilja ha är



En tunika med artikelnummer: Tee013

Ett supergulligt armband med artikelnummer: AC029

Jenny

Hej på dig :D

Jag skulle vilja ha örhängena - AC044

Och tröjan - Tee013

soma

plagg: Artikelnummer: T032



smycke: Artikelnummer: AC047



grymt fina kläder, får hoppas på vinst nu!

Annika

Klart att jag vill vinna så här fina saker:)

Hmrf till mig fanns ju inget länge sedan man var en S.

Men jag har ju en tonårsdotter:)

Så kläder Artikelnummer: TJK005

Och till det smycke Artikelnummer: AC032

Vinner jag böir det en given Julklapp;)

Mimmi

Plagg: Stripe simple Tee

Artikelnummer: Tee013



Smycke: Triple con-beads pin

Artikelnummer: AC031



Hoppas på tur nu :)

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

' j ea nn y

Jag vill vara med ^^



Vill vinna detta:

- Tröjklänning m huva (vit)

Artikelnummer: Tee021



- carving ring NC (silver)

Artikelnummer: AC032

' j ea nn y

Jag vill vara med ^^



Vill vinna detta:

- Tröjklänning m huva (vit)

Artikelnummer: Tee021



- carving ring NC (silver)

Artikelnummer: AC032

Pamela

Det är så kul med din blogg då du har en massa tävlingar.Sj'lvklart vill man vara med!

Jag skulle definitivt satsa på en skinnjacka i brunt: Leopard rider JK

Artikelnummer: MY024

Den är i fuskskinn också vilket känns helt rätt!

Smycket skulle nog få bli "Bow Watch" Artikelnummer: AC046.......det är ju hur snyggt som helst att ha en klocka runt halsen!

Anonym

åh, åh, åh. Jag vill vinna.

Cinderella Halsband Artikelnummer: AC041

, black double button JK , Artikelnummer: MY035 . storlek small.

rädda mig från min fula för stora vinterjacka.









Emma

åh åh , jag vill vinna en ny vinterjacka.

black double button JK Artikelnummer: MY035

storlek small.

och

tHER-stylish knit beanie Artikelnummer: ACT009



grymt snygga båda två, skulle användas flitigt.

ha en bra dag,





Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Malin

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja ha smycket med artikelnumret AC042 och klänningen med artikelnumret D078-2 om jag vann! :)

Kram!

Sandra

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha:



Smycke: Heart point chain cangle (puderros)

Artikelnummer: AC028



Klädesplagg: Stickad kofta m huva

Artikelnummer: Tee010

Anna

Har alltid velat ha denna jackan:)

trendy zipper JK Artikelnummer: MY028

Bow watch NC Artikelnummer: AC046



Kram



Anna

Har alltid velat ha denna jackan:)

trendy zipper JK Artikelnummer: MY028

Bow watch NC Artikelnummer: AC046



Kram



Linda

Hej!

Jag kikade in på Chicy.se och blev helt förälskad i klänningen "check coloration ribbon" (artikelnummer: MD037) i grått. Min första kommentar när jag såg den var: Jag vill bara krama den! och den är så jag. Skulle bli överlycklig om den klänningen kom hem till mig, och skulle ha den på mig jämt.

Sedan så är ju "Cute big size rose ring" i svart (artikelnummer: AC011) bara så otroligt cute! Jag har länge varit på jakt efter en söt ring, och nu har jag hittat en!

Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag vinner, det skulle vara rena drömmen att få dessa plagg hemskickade till mig!

Walkonred

Jättekul tävling du ordnat!



Jag skulle vilja vinna klänningen med artikelnumret: k033 och smycket med artikelnumret: AC052



Tack på förhand och jag hoppas att turen är på min sida så att jag blir den lyckliga vinnaren :)

Jessica

Är jättegärna med!

Om jag vinner skulle jag vilja ha artikelnummer: Bal05. I storlek M och färgen rosa.

Smycket, art nr: AC028

Tove

I detta fodral kan jag gå på nyårsbal

killarna kommer garanterat att falla

det är bara att välja och vraka bland de alla.



Jag önskar och hoppas på: Artikelnummer: D078-2. Romantisk klänning - Brun, stlk M.

Lisa

Åh så ljuv, söt och rar,

i denna skulle jag bli underbar!

Artikelnummer: D047-2. Härligt snygg klänning-blå.

Mia

Visste minsann inte att chicy sålde kläder!

Plagg: Axelbandlös klänning, svart (Artikelnr: K033-2) blev jag lite förälskad i.

Smycke: Carving ring NC (Artikelnr: AC032)!



Stooor kram! :)

Nora

I denna svarta jag skulle mingla

jag skulle bli en sann partypingla.



Håller tummarna hårt för: Artikelnummer: D049-1. Sweetness Chiffon.

Nora

Glömde smycket, som skulle passa perfekt till: Romantic pearl NC.



Suzan

Hej söta ängel:)



Va kul tävling!!



Jag blev såååååååå FÖRÄLSKAD i världens finaste skinnjacka:(:(:( med Artikelnummer: MY022.. och den finaste armbandet med Artikelnummer: AC028.



vill ha båda i svart.



// kärlek <3



Linn

Jag skulle vilja vara med :)



Klädesplagg:

Axelbandslös klänning - Svart,

Artikelnummer: K033-2




Smycke:

Robot long NC

Artikelnummer: AC020




/http://underbartful.blogg.se

Jenny

jag skulle vilja vinna klänningen "V-strap Party Dress" (Artikelnummer: D076) och armbandet "metal point chain" (Artikelnummer: AC029) i svart

Annie Lorella

Gud vad fin blogg du har!:D

sofia

hej jag hoppas jag har turen att vinna en spetstopp artikelnummer: TMT023

och ett armband

artikelnummer: AC029

:D

Mei

jag är med o tävlar!

klädesplagg artikelnummer: D090 smycke: AC020

Elin Thor

Jag skulle vilja vinna detta klädesplagg: TEE003, otroligt enkelt och snyggt :) Och det här smycket: AC046 :) Håller tummarna!

Sandra - mamma sen 15

Jag skulle vilja vinna Romantisk klänning - Brun, Artikelnummer: D078-2. Perfekt till jul då jag återvänder hem 20 kg lättare! :-)

Fredrik

Jag skulle vilja vinna

Artikelnummer: E034



Givetvis åt min flickvän, haha :)

Marie

Romantisk klänning - Brun i stlk M skulle passa ypperligt till kommande fester i december. Artikelnummer: D078-2. Detta halsband skulle jag vilja bära till: Three pearl vintage necklace. Artikelnummer AC052.



sanda

Åh Linda, min kjol som jag så gärna vill ha finns inte i min storlek så jag vill ha Mini ballon skirt

istället :( MS041 är artikelnumret. Three pearl vintage necklace är det smycket jag vill ha, och artikel numret på det är AC052.



Det här skulle verkligen muntra upp mig i allt det dåliga, och sedan fyller jag år 29 november. Det vore en perfekt födelsedagspresent :D



bella

jag vill gärna vara med att tävla, älskar den sajten! det här skulle jag gärna vilja ha hemskickat



Leopard Rider JK (svart) S

Artikelnummer: TMY024



Ribbon ER (blå)

Artikelnummer: AC043





J

Jag skulle vilja vinna:

newyork logo Tee , Artikelnummer: MT026 (puderrosa)

metal point chain , Artikelnummer: AC029 (svart)







MiaH

Om jag vinner, vilket jag innerligt håller tummarna för, så skulle jag önska mig:

Smycke: Vintage Stone Necklace AC050 (vinröd)

Klädesplagg: Knit Pocket Cardigan SZ023 (grå)

Hoppas, hoppas!!!

Carita

Jag vill gärna vara med och tävla :)



Smycke: Trimming necklace AC048

Klädsplagg: Skinny jean pant (grå) MB015

bettina

vilken bra tävling :D

jag skulle vilja ha ; MT040 i storlek xs i grått

och ; MB015 i storlek xs i navy

JOSEFIN

kläder: Artikelnummer: E003

smycke: Artikelnummer: AC046

Hoppas jag vinner :D

' j e a nn y

Jag vill vara med ^^



Vill vinna detta:

- Tröjklänning m huva (vit)

Artikelnummer: Tee021



- carving ring NC (silver)

Artikelnummer: AC032

' j e a nn y

Jag vill vara med ^^



Vill vinna detta:

- Tröjklänning m huva (vit)

Artikelnummer: Tee021



- carving ring NC (silver)

Artikelnummer: AC032

' j e a nn y

Jag vill vara med ^^



Vill vinna detta:

- Tröjklänning m huva (vit)

Artikelnummer: Tee021



- carving ring NC (silver)

Artikelnummer: AC032

Anna

Jag vill vinna art nr: K046 och AC029 :)

Tilda

Åh, vad roligt, och jättefina kläder så det var svårt att bestämma sig..:P



Men i alla fall, detta är min dröm:



Klädesplagg: K035 (Satin tubklänning)

Smycke: AC048 (Trimming necklace)



=)

sofia

Hej, om jag skulle vinna skulle jag vilja ha detta:

Smycket:AC035

plagg:TEE003 i grå och storlek s



=)

Hanna

Om jag vann så skulle jag vilja ha:

Artikelnummer: MY041

Artikelnummer: AC053

Anna Phe

Jag fyller ju år snart, kanske man får önskar sig en liten födelsedagspresent :)



Smycke: H metal strap leather bracelet Artikelnummer: AC027

Färg: Svart



Klädesplagg: Lace point rib cotton cardigan

Artikelnummer: TMY021

Färg: Svart



Ååå, JA, jag har varit snäll i år :)







Anna Phe

Synd att man inte kunde vinna skor, antar jag ? Är tokkär i ett par boots med nitar, to die for :D

paulina

Om jag skulle få chansen att vinna skulle jag vilja ha U-neck pocket tunic, artikel nummer; Tee017



&smycke ... Vintage Stones necklace

artikelnummer; AC050 svart :)

sepideh

har man någon chans att vinna så skulle jag vilja ha skinjackan : TMY003 brun strl M

och halsbandet AC035 bronze



thnks =)

Jasmine

Rolig Tävling, jag vill vara med ^^

Om Jag vinner så skulle jag vilja ha denna fina klänningen: D078-1 (Romantisk klänning-Aprikos)

och detta smycket: AC046 (Cutie watch necklace)=)

Linda

Artikelnummer för smycket: AC046

Artikelnummer för klädesplagget: SZ025

sarinsko

Ojj.. nu har jag hittat en ny favorit sida på internet. Verkligen ur fina kläder och svårt att välja vad av allt underbart man hade velat vinna men jag tror Artikelnummer: E003 tröjan och Artikelnummer: AC050 smycket..