Vinnare i "gratisbio"-tävlingen!


Grattis tjejer!!

Till er övriga som deltog:
Alla övriga som deltog vinner 150:- att spela för på unibet. För att få tillgång till dessa måste du vara 18 år samt ha ett konto på unitbet.se. Ni som vill ha era prispengar får skriva ert användarnamn till detta inlägg. Försök inte fuska, jag kommer dubbelkolla så att ni verkligen deltog i tävlingen ovan.
17
agge

Militra

Ida

DU är en jättesöt tjej, men varför gör du inget roligt med din frisyr? Det ör alltid utsläppt och så himla livlöst. På varenda bild du har! sätt upp det, locka det, ja vad som helst. du som är utbildad frisör borde ju veta sånt! för det är inte snyggt när du har det så där OCH hela tiden. och så har du bara en massa hår i ansiktet bara. man ser dig knappt. och det är synd, för du verkar vara en jättesöt tjej. kram

Anna

Unibet: Luella

Gratisbio: Luella

Sandra

Sandrajjj

AnnaIda

Jag heter annaida86 på unibet =)

jessica fs

Ja jag deltog men jag är ju inte arton år :/

Jozzan

Jag heter Jucismacker.

Karrow

Millhaven

Pernilla

Användarnamn till Unibet eller det användarnamn som man angav till Gratisbio? För jag har inte samma användarnamn till båda.



Deltog iallafall med "Pernilla20" till Gratisbio.

Pernilla

Annars är mitt användarnamn till Unibet "08-Angelstorm".

Jenny Sellsve

Men YES! Underbara kvinna, du förgyllde min dysta vardag nu. :D

Natteli

Ååå precis vad jag behövde!! TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Elin

Mitt användarnamn på unibet är Dizzyh!

på gratisbio: ehlin84

Maria

jag heter gosemia på unibet

Pernilla

Har ju gått lite mer än en vecka sedan tävlingen, du vet inte när man får sina prispengar? Inte för att det är bråttom eller så, undrar bara :)

Annaida

Heei, håller med Pernilla, vet du när man får sina pengar in på unibetkontot?



Sen undrar jag även om du vet när jackan och tröjan jag vann från chicy tänkt dyka upp? Var ju ett bra tag sedan den tävligen avslutades.



Jag vet att du bara är "budbäraren" så inga onda blickar mot dig inte men dåligt att det tar sån tid för dem :(

Maria

Jag var med: catwalkqueen