GRATTIS Pernilla!



Detta kollaget fick mig att skratta och det fanns inga tvivel om att Pernilla skulle få produkterna hon önskat.
Grattis tjejen, det är du verkligen värd!

Maila: kontakta_Linda@hotmail.com

-Märk mailet med "Vinnare"
- Namn & adress
- bloggadress
- Tävlingspris
12
Pernilla

Hihi tack så mkt glad!

Du har räddad min tuffa dag, nu kan jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna=D

kram på dig!

Natteli

haha UNDERBART! Helt klart bästa kvinna som vann! haha :D

elin

Hahah, snyggt ;)

Gabriella

Trodde tävlingen skulle vara mer seriös än sånt där trams :(.

Anonym

överbra blogg :D way the go girl!

Sandra

Haha, vilken idé hon kom på ;D Grattis till henne!

Anonym

det var så lite så :)



är du modell? :D

Pernilla

Svar till Gabriella:

Så det är tramsigt att göra ngt som sticker ut?

Tror bara du e bitter att du inte vann!

Alexandra

Ja :) Vad finurligt !

Diana

Haha, vilken jävla bild!

josse

gillar din blogg och dina tips :)

Gabriella

Pernillamariaa:

Tro vad du vill, det rör mig inte, jag gillade inte ditt bidrag vare sig jag var med i tävlingen eller inte. Paint har aldrig fallit mig i smaken.